آموزش دیدگان ایران در مقابل آموزش دیدگان آمریکا

آموزش دیدگان ایران در مقابل آموزش دیدگان آمریکا

همه می دانند تروریستهای خارجی در سوریه با وعده پول و لباس و به امید دستیابی به شهرت و عنوان و اعتبار و دختران نکاح به سوریه می روند. بیشتر آنها جوانهای بیکار و بی سواد و مستضعف کشورهای عربی هستند که در آن کشورها کسی نگاهشان هم نمی کرده، حالا می روند سوریه تا با تکیه بر سلاح و حمایت خارجی، بتوانند برای خودشان فرمانده و مجاهد و انقلابی و ... لقب بگیرند و با پول و امکانات به کشور خودشان برگردند. این خیال خام آنان به واقعیت نخواهد پیوست. چرا که هیچ کشوری اجازه برگشت به آنان را نخواهد داد زیرا اطلاعات تروریستی و توان بمب گذاری و خرابکاری پیدا کرده اند و برای امنیت کشور خطر دارند.

بعد از اینکه ارتش سوریه توانست به خودش سر و سامان بدهد یکدفعه همه دیدند که این تروریستها چقدر راحت و مثل آب خوردن کشته می شوند. جوانهای بی تجربه و آموزش ندیده ای که برای پول آمده بودند حالا شدند وبال گردن اجرا کنندگان طرح انقلاب در سوریه. برای همین آمریکا مستقیما تعدادی از نیروهایش را به اردن فرستاد تا به تعداد زیادی از این تروریستها آموزش نظامی بدهند. آموزشهای نظامی پیشرفته و فشرده آمریکا همراه با اسلحه های پیشرفته ای که توسط پادشاهی سعودی به تروریستها رسیده بود امید زیادی برای مجریان طرح سرنگونی بشار اسد و برای تروریستها داشت.

اما در شبی که تروریستها وارد خاک سوریه شدند توسط نیروهای حزب الله لبنان و ارتش سوریه به شکلی دقیق و حساب شده محاصره شدند و مانند کیکی که قطعه قطعه از آن را ببرند، تا آخرین نفر نابود شدند. کشته شدن 2000 تروریست آموزش دیده مسلح در یک شب، آه از نهاد جنگ سالاران غربی و بردگان عربیشان برآورد. دقیقا فردای آن روز داستان ساختگی حمله ی شیمیایی توسط خود تروریستها اجرا شد و همان روز آمریکا اعلام جنگ کرد و گفت به سوی سوریه به راه افتاده است.

آمریکایی ها هنوز حزب الله لبنان را نیرویی می دانند که توسط ایران آموزش داده می شود و انتظار داشتند با آموزش به اعراب تروریست بتوانند با حزب الله مقابله کنند. حال آنکه حزب الله در بسیاری از آموزشها و اجرای تاکتیک ها، راه ها و روش های خاص خود را علاوه بر تجارب ایران پیاده می کند. آمریکایی ها و تروریستها هنوز نفهمیده اند که نیرویی که دو بار اسراییل را شکست داده در برابر مشتی عرب گرسنه که برای پول و لباس و دختر به سوریه آمده اند شکست نخواهد خورد.

عقب نشینی آمریکا از طرح حمله مستقیم به سوریه را گذشته از اقدامات سیاسی علنی، باید در اقدامات نظامی پشت پرده و پالس های مختلفی که از جانب ایران و روسیه و حزب الله به آنها ارسال شد نگاه کرد. کشف و رهگیری و ساقط کردن موشکهای شلیک شده آمریکا توسط روسیه، ساقط کردن یک یا دو پرنده ی رادارگریز توسط پدافند سوریه، پرواز پهپادهای حزب الله بر روی ناوهای آمریکایی، اخبار تایید شده و تایید نشده ای در این رابطه هستند که برخی از آنها رسانه ای شد و بقیه در سکوت طرفین، به منزله هشدارهای پشت صحنه مسکوت ماند.

بیشتر بخوانید:

افسران آمریکایی تروریست‌ها را در اردن آموزش می‌دهند

سیا در حال آموزش تروریستها در اردن

اردن پذیرای افسران اسرائیلی برای آموزش تروریستها

۰ ۰ ۰ نظر ۲۶۴۶ بار مشاهده

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

LIBANIRAN

اطلاعات و اخبار مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و گردشگری پیرامون لبنان
برای اطلاعات بیشتر به صفحه درباره پایگاه مراجعه فرمایید.

پربیننده ترین مطالب
پیوندها