نرخ تبدیل لیره لبنان به دلار و یورو

نرخ تبدیل لیره لبنان به دلار و یورو

توجه: مدتی است برخلاف بیست و اندی سال گذشته، نرخ دلار افزایش چشمگیر داشته و ثابت نیست و مطلب زیر فقط در مورد دلار رسمی صدق می کند که وجود خارجی ندارد.

قبلا در مطلبی راجع به لیره لبنان نرخ آن را توضیح داده بودم، در لبنان مغازه ها و مردم برای دریافت دلار، آنرا معادل 1500 لیره حساب می کنند. اما توجه داشته باشید در لبنان یورو قبول نمی کنند. یا باید به بانک و صرافی مراجعه کنید و تبدیل کنید یا از اول دلار به همراه داشته باشید.

قیمت اعلام شده در جدول زیر از طرف یک سایت انگلیسی است و ممکن است مقدار کمی با مبلغ اعلام شده از سوی بانک مرکزی لبنان متفاوت باشد.

بعدا نوشت:  بیست سال این قیمت با چند لیره کم و زیاد ثابت ماندتا جولای ۲۰۱۹ که دلار شورع به گران شدن کرد و به ۲۰۰۰ رسید و در آوریل ۲۰۲۰ از ۵۰۰۰ لیره فراتر رفت و این روزها بالای ۸۰۰۰ است. جدول پایین فقط برای نرخ رسمی است نه نرخ آزاد.

می توانید اعداد جدول را عوض کنید و معادل آن را مشاهده نمایید.

نرخ تبدیل یورو در لبنان
نرخ تبدیل دلار در لبنان
نرخ لیره لبنان به ریال
نرخ تبدیل لیره لبنان

مطلب مرتبط:

دلار که بالا بره!

واحد پول لبنان

۰ ۰ ۶ نظر ۳۲۳۷۶ بار مشاهده

دیدگاه‌ها (۶)

ابو مححمد

۲۹ مهر ۹۵ ، ۰۱:۰۰
سلام
یادش بخیر یه زمانی هر لیر برابر یک دلار بود
ما یک آپارتمان خریدیم تو وردان ۷۳۰۰۰لیر
البته ۴۵سال قبل

تمام کشور های دنیا تحت استعمار انگلیس است در هر کشوری باندهایی هستند که اطلاعات سری وفوق سری را بافکر کردن شخصی وگروهی در مورد هرچیزی که به سیاست ربط پیدا می کند بدست می آورند وانگلیس برای این که این باند ها این اطلاعات فوق سری را رو نکنند افراد این باند ها را به ثروت وقدرت می رسانند از صاحبان شرکت های کوچک گرفته تا مقام منسب های بالا انگلیس این کار را انجام می دهد که این باندها اطلاعات فوق سری را فاش نکنند که انگلیس دیگر نتواند استعمار فوق مدرن خود را در جهان پیاده کنند و به سیاستشان در جهان لطمه ای وارد شود همینطور در هر کشوری باندهایی هستند که به دلایل مختلف نمی گذارند که افرادی که این اطلاعات را دارند به ثروت وقدرت برسند به دلیل این که می ترسند روزی جای آنها را یا بگیرند وهمچنین به دلیل افکار خودخواهانه ودلایلی که بحس مفصلی که در این رابطه وجود دارد به هیچ عنوان کسانی که تازه کار هستند ومغز هستند واطلاعات فوق سری را دارند به هیچ عنوان نباید جلوی افراد این باند ها در مورد اطلاعات فوق سری خود صحبت کنند چون همان اطلاعات فوق سری را در جهان فاش می کنند که انگلیس سر آن شخص تازه کار که اطلاعات را بافکر کردن بدست آورده را به طرق مختلف زیر آب کنند که باید این اشخاص این اطلاعات فوق سری را که بافکر کردن بدست می آورند مستقیما به خود انگلیس ها بد

میخواستم بدونم آیا صرافی های کشور خودمون لیره دارن؟

پاسخ:

۲۳ شهریور ۹۶، ۱۲:۱۵
فکر نمی کنم. صرافی های رسمی شاید داشته باشند. اما طلا فروشی ها و کسبه و دست فروش ها قطعا تعداد اندکی از آنها لیره دارند. دلار بیاورید. حتی تاکسی ها هم دلار را قبول می کنند.

یکی از دوستان رفته بود چهارراه استانبول تهران برام لیره بخره، میگفت خیلی گشتم به زور پیدا کردم، اما صرافی های خیابان ارم قم روبروی حرم داشتن؛ شاید چون زائر لبنانی زیاده تو قم.

سلام میخواستم بدون قیمت یک لیره لبنان به پول ما چقدر است،لطفا به قیمت روز بفرمایید ممنونم.

پاسخ:

۲۷ اسفند ۹۷، ۱۴:۵۲
سلام. محاسبه بفرمایید. هر هزار و پانصد لیره یک دلار است یعنی به قیمت امروز، 13000 تومان است. پس هر لیره می شود 8.6 تومان

سلام من یه 100000لیره لبناندارم با پول الان چقدر میشه 

 

پاسخ:

۱۴ اسفند ۹۸، ۱۴:۵۷
سلام. صد هزار الان، 37 دلار شده. امروز دلار 2640 لیره بود.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

LIBANIRAN

اطلاعات و اخبار مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و گردشگری پیرامون لبنان
برای اطلاعات بیشتر به صفحه درباره پایگاه مراجعه فرمایید.

پربیننده ترین مطالب
پیوندها