سقوط اسراییل در سال 2022 و اعجاز عددی

سقوط اسراییل در سال 2022 و اعجاز عددی

بیست و پنج سال یا سه سال؟
حساب ضد فراماسونی عربی 8v881@ مطلب جالبی درباره نابودی رژیم صهیونیستی در سال 2022 منتشر کرده است. این مطلب را استاد بسام جرار در کتاب خود که از تحقیقات در اعجاز عددی قرآن است منتشر کرده.
روابط عددی در قرآن که بسیار شگفت آفرین است همیشه مورد توجه افراد مختلف قرار گرفته اما بسام جرار در مرکز تحقیقاتی که به راه انداخته به همراه شاگردانش به کشف این روابط می پردازند.
با این حال برخی اشخاص مخالف تمرکز بر اعجاز علمی و عددی قرآن هستند. آنها معتقدند به خاطر نقص علم بشر و کامل نبودن آن، هر از مدتی برخی مفاهیم علمی عوض می شوند و نباید اعجاز علمی را دلیل اثبات حقانیت قرآن دانست. چرا که ممکن است در آینده تغییر کند. به همین شکل اعجاز عددی را تصادفی می دانند و معتقدند تا وقتی معصوم و کلام وی هست، نیازی نیست مثل خاخام های یهودی به دنبال سحر و جادو و روابط کلمات متون کتابهای مقدس باشیم.
وقتی خداوند پیامبران را برای دعوت مردم به توحید فرستاد هر کدام را با معجزه ای همراه کرد که درستی سخن آنان را نشان دهد. معجزه هر پیامبری متناسب با زمانی که در آن بعثت می یافت و زندگی قومی که در آن مبعوث می شد بود. اما خداوند، پیامبر اکرم حضرت محمد صلی الله علیه و آله را با معجزه ای جاویدان فرستاد که متناسب همه مکانها و زمان ها و همه بشر است، یعنی قرآن کریم. خداوند با این معجزه عظیم کفار قریش را که در فصاحت و بلاغت سرآمد بودند به مبارزه طلبید و گفت اگر می توانید یک آیه مثل آن بیاورید و نتوانستند و نمی توانند. این اعجاز قرآن است.
قرآن کریم معجزه ای ماندگار و دائمی است که در هر زمانی امور جدیدی علاوه بر معجزات قبلی از آن ظاهر می شود. قرآن معجزه بلاغت است و در هر سوره ای اعجاز دارد و دارای اخبار غیبی و اعجاز علمی و اعجاز عددی است.
شیخ بسام جرار کتابی با عنوان زوال اسراییل 2022 پیشگویی یا تصادف اعداد دارد که در آن پیشگویی می کند بر اساس برخی مقایسه های عددی اسراییل در 2022 نابود می شود:
یک ساختار ریاضی پیچیده بر اساس عدد 19 وجود دارد که بارها در مورد رابطه خورشید و ماه و زمین به کار رفته. خداوند متعال گفته است: «علیها تسعة عشر»
برخی خاخام ها به نقل از تورات می گویند دولت اسراییل 76 سال عمر خواهد کرد (19×4) یعنی سال 1443 ه‍.ق = 2022م. تعداد کلمات پیشگویی از ابتدای «وآتینا موسی الکتاب» تا «فاذا جاء وعد الآخرة جئنا بکم لفیفا» مساوی 1443 کلمه یعنی همان رقم است: 1367ه‍.ق (تاسیس اسراییل) + 76 سال عمر آن = 1443).
زمان معراج سال 621 م یعنی یک سال قبل هجرت بوده است و پایان اسراییل 1443هـ
زمان معراج تا پایان اسراییل مساوی است با 1444 که حاصل 76×19 است
تعداد آیات سوره یوسف که درباره منشا بنی اسراییل سخن می‌گوید 111 آیه است. سوره اسرا هم که درباره آخرین حضور بنی اسراییل در سرزمین مبارک سخن می گوید 111 آیه دارد. در قرآن سوره دیگری با 111 آیه وجود ندارد. آخرین کلمات آیات سوره اسرا به این شکل است: وکیلا، شکورا، نفیرا، لفیفا و به این شکل. اگر کلمات تکراری را حذف کنیم 76 تا باقی می ماند که این عمر اسراییل است. (19×4)
یهود و اعراب پیش از اسلام جملات را حساب می کردند. برخی از مسلمانان هم از ابجد برای تاریخ وقایع استفاده کردند. اگر آیه «فاذا جاء وعد الآخرة جئنا بکم لفیفا» را حساب کنیم معادل 2022 در می آید.

۱ ۰ ۴ نظر ۳۱۵۱ بار مشاهده

دیدگاه‌ها (۴)

شاید یه سری میگن خرافاته ولی من خودم واقعن قبولش دارم

سلام استاد شاید سوالم یکم بی ربط باشه ولی الان شاید شما مرطبت ترین فرد باشید  سوالم اینه الان اوضاع دمشق اینکه میگن امنیته و اینا راسته ؟؟ یعنی داعشی که تو خود سوریه میره نقاط دور دنیا حمله تروریستی میزنه تو سوریه برای انتقام از شکست حمله تروریستی نمیتونه بکنه ؟؟؟ بنظرتون تحصیل تو دانشگاه دمشق خوبه؟؟ حالا واقعا چقدر از مردم دمشق طرفدار بشار هستن و رفتارشون با ایرانیا چطوره؟

پاسخ:

۲۷ ارديبهشت ۹۸، ۰۹:۲۲
سلام. اوضاع دمشق که امن بود از مدتها پیش. داعش تقریبا توی سوریه شکست خورده و در شهرهای بزرگ نیست. مردم دمشق اکثریتشون با بشار اسد هستند و مدلشون اصلا نمیتونه با داعش سازگاری پیدا کنه.
از قدیم خیلی از لبنانی ها که توان مالی رفتن به خارج کشور رو نداشتند به سوریه می رفتند و دانشگاه های سوریه سطح قابل قبولی داره. رفتار اکثر مردم با ایرانی خوبه ولی نباید تنها جاهایی برید که نمیشناسید. به کسی هم نباید اعتماد کنید. راحت آدم میفروشند.

وضعیت اقتصادی مردم سوریه چطوره؟
درسته که حقوق یک کارمند از ماهی ۸۰ دلار تجاوز نمیکنه؟

پاسخ:

۹ خرداد ۹۸، ۱۰:۴۶
اطلاع دقیق ندارم. سرچ کردم تقریبا همین عدد در می آید. ولی خب قیمت همه چیز در سوریه خیلی پایین است، 

ســــــــلام
پیشنــــهاد میڪنم در رابطه بــا این پسٺ ، مستند ســـال مجــازاٺ رو هم ببینید و هـــم تونستید برای تماشاے سایـــرین بر روي سایتتون قــرار بدید

ســایـــتــتون عالیه
پست‌هاے مربوط به ازدواج رو بیشترش ڪنید
به درد جوونا میخوره!
مـــا ڪه دیـگـہ پیــر شدیم : )

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

LIBANIRAN

اطلاعات و اخبار مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و گردشگری پیرامون لبنان
برای اطلاعات بیشتر به صفحه درباره پایگاه مراجعه فرمایید.

پربیننده ترین مطالب
پیوندها