وحشت تکفیری ها از حزب الله

وحشت تکفیری ها از حزب الله

گفتگویی ساده و خودمانی با یکی از حزب اللهی های شرکت کننده در عملیات آزادسازی جرود عرسال. این فرد با هفت بچه از #مدافعان_حرم است.

می گفت: بچه های شرکت کننده #بسیجی بودند. بچه های رزمی #حزب_الله فقط از نقاط دیده بانی به هدایت و مدیریت میدان نبرد مشغول بودند. عملیات بسیار سختی بود. فشار زیادی روی بچه ها بود. یکی از روزهای عملیات، یک روز و نیم به بچه ها آب و غذا نرسید. ذکر یا حسین از لب بچه ها دور نمی شد. تشنگی بیداد می کرد.

نیروهای ما جایی حمله می کردند که دشمن حدود شش سال در آن استحکامات و موانع دفاعی و تونلهای زیر زمینی ایجاد کرده بود. دشمن زمین را می شناخت اما بچه های حزب الله در زمین غریب و ناشناخته جلو می رفتند. ضمن آنکه از عنصر غافلگیری بی بهره بودند. چون پیش پیش اعلام شده بودیم که داریم می آییم.
شب آخر بچه ها در دره ای گیر افتادند که پایگاه اصلی تروریستها بر آن مسلط بود و نمی شد جلو رفت. یکی از نیروها به اسم شهید سیف الدین، ٢ کیلومتر را سینه خیز و پنهانی پیمود و دشمن را دور زد و از پشت وارد پایگاه دشمن شد. با دیدن وی همه تروریستها وحشت زده فریاد می زدند حزب اللهی ها وارد شده اند. با درگیر شدن وی با تکفیری ها و کشتن تعدادی از تروریستها، بچه ها هم خودشان را بالا کشیدند. با فرار کردن تروریستها در آن شب، روز بعد تسلیم شدند و اعلام کردند حاضرند بدون درگیری مواضع خود را ترک کنند. عملیات خیلی زودتر از پیش بینی به اتمام رسید.

سوال کردم: تصاویری در شبکه های مجازی پخش شد که می گفتند موشکهای تاو ایرانی در این عملیات استفاده شده.
پاسخ داد: خیر، ما موشک تاو استفاده نمی کنیم. تاو را تروریستها استفاده می کنند. آمریکا برایشان آنقدر تاو فرستاده بود که در حلب، نفر را با موشک تاو می زدند. جنگ حلب آنقدر سنگین بود که اصلا تصور نمی کردیم پیروز شویم. وقتی آخرین هجوم گسترده و وحشیانه تروریستها به همراه تعداد زیادی انتحاری فوق سنگین برای شکستن محاصره حلب آغاز شد، تقریبا همه عقب نشینی کردند. فرماندهی روس در لاذقیه به کرملین اعلام شکست کرد. صد و ده بیست مدافع، که حدود 80 رزمنده حزب الله و تعدادی ایرانی و تعداد کمی رزمنده های عراقی و افغانی را شامل می شدند دو شب تمام در جلوی این شش هزار نفر مقاومت کردند. خیلی از آنها کل دو شب را نخوابیدند. وقتی صبح شد، جنازه تکفیری ها را باید با بولدوزر جمع می کردیم. از همان موقع بود که روسیه حساب ویژه ای روی حزب الله باز کرد. اسلحه های مهمی الان به حزب الله داده اند. (برخی ادوات بسیار پیشرفته مستقیما به حزب الله منتقل شده که جزئیات آن به جهت حفاظت اطلاعات روایت نخواهد شد)
موشکهای مورد استفاده حزب الله الان تولید خودمان است.
در جنگ جرود عرسال حزب الله از رادارها و جنگ الکترونیک استفاده کرد. من خودم راداری شبیه رادار ایرانی که در شلیک موشک به مواضع تروریستها در سوریه استفاده شد دیدم. هرچند پرچم ارتش سوریه روی آن بود اما طرح استتار آن متعلق به ارتش سوریه نبود. ضمن اینکه در زمان عملیات و تا سه روز بعد، تمام ارتباطات موبایلی شبکه های سوریه و لبنان را در منطقه قطع کردند. فقط بیسیم های خودمان کار می کرد. خبرنگارها وقتی بعد پیروزی آمدند اولش آنتن نداشتند. بعد از اینکه آنتن و اینترنت پرسرعت وصل شد همه ابراز شادی می کردند.
یکی از اسرایی که در پی این عملیات و اخراج تروریستها آزاد شد برای سخنرانی به دهکده ما آمده بود. قبل از صحبتش در اتاقی دور هم نشسته بودیم و خاطره نقل می کرد. می گفت از همان روز اول اسارت برای ما یک ریش دراز مفتکی آوردند که کار عقیدتی روی ما می کرد. می خواست ما را ارشاد کند! هی می گفت شما گمراهید شما مشرکید. اولش اسرا با او حرف نمی زدند اما کم کم رویشان باز شد و جواب می دادند و بحث می کردند. دو سه شب آخر که پس از شکست تروریستها معلوم شد اسرا آزاد خواهند شد، جناب ملای وهابی باز گفت شما خیلی گمراهید و آدم نمی شوید. ما با همه برخورد داشته ایم. با همه هم جنگیده ایم اما شما چیز ویژه ای هستید. از رویارویی با ایرانی و عراقی و افغانی ترسی نداریم. اما وقتی اسم حزب الله می آید وحشت می کنیم. یا بیخیال عملیات می شویم یا باید نقشه را محکم تر و نیروها را بیشتر کنیم.
شما رافضی ها در ضلالت و گمراهی هستید اما یک ویژگی خوب دارید و اینکه همه تان با هم کار می کنید و عین هم هستید. ایرانی و عراقی و افغانی و لبنانی همراه هم می جنگند. اما ما نمی توانیم با هم باشیم. چچنی، تونسی، سعودی، هر کدام تیم و برنامه و عقاید و احکام خودش را دارد. همدیگر را هم تحمل نمی کنیم. گاهی با هم درگیر هم می شویم.

۲ ۰ ۵ نظر ۲۴۶۰ بار مشاهده

دیدگاه‌ها (۵)

عالي بود.ممنون. خدا حافظ و نگهدار تمام مدافعين حرم باشه. چه ايراني.چه سوري.چه افغاني. چه عراقي و چه لبناني.
دستان همشون رو مي بوسم. خدا يار شون باشه. وقتي گفتيد 120 ايراني و لبناني و 6000 تكفيري در مقابل هم بودن، فقط ياد امداد غيبي پروردگار افتادم.
بازم از اين گونه مطالب برامون نقل قول بفرماييد آقاي علوي

پاسخ:

۲۳ مرداد ۹۶، ۱۴:۱۵
باید با اشخاص دست اندر کار و مطلع بنشینم تا خاطرات و اطلاعات ناب ازشون بشنوم. والبته همه چیز را هم نمیشود گفت.

سلام  
 گفتگو ی جالبی بود به خصوص صحبتهای اسیر لبنانی درباره ملای وهابی که گفته ایرانی  لبنانی افغانی عراقی  همراه هم می جنگید راست میگه به ندرت پیش میاد  که شیعه ها بخواهن اسلحه به روی هم بکشند  شنیدم زمان جنگ ایران عراق شیعه ها ی عراقی برای اینکه در مقابل ایرانیها قرار  نگیرند  از رفتن به جنگ طفره میرفتن یا فرار میکردن  ولی این  بدبختها داعشی با هم نمی سازن  در حال ضربه زدن  به هم  ویا کشتن از خودی هستن 

ميشه یک مقاله در مورد تجهیزات پیشرفته حزبالله بنویسید 

پاسخ:

۲۴ مرداد ۹۶، ۰۲:۴۷
خیر
چون نه اطلاعات زیادی دارم نه میشه در این مورد مطالبی منتشر کرد. فقط این را بگویم که به یقین جنگ آینده با رژیم صهیونیستی واقعا ده ها برابر جنگ 2006 برای آنها گرانتر تمام خواهد شد و ممکن است به نابودی واقعی کشانده شوند.

سلام، چرا تروریست‌ها اسرای حزب‌الله رو نگه میدارند اما اسرای ایرانی رو سر می برند ؟ 
آیا در مورد نحوه اسارت شهید حججی چیزی میدونید؟ 

پاسخ:

۲۵ مرداد ۹۶، ۱۱:۲۶
سلام
تروریستها هزارتا گروه و دسته اند. گروه النصره از داعش بهترند و ارتش آزاد از النصره بهترند. داعشی ها بیش از بقیه گروه ها وحشیگری نشان می دهند چون وهابی ها و سعودی ها در ان بیشترند و مورد حمایت عربستانند. النصره توسط قطر و ترکیه حمایت می شدند و خیلی از آنها سوریه ای هستند. خود را انقلابی می دانند. هرچند جنایت های آنها کمتر نبوده اما  برای مذاکره و تبادل، از گروه های دیگر بیشتر رغبت نشان داده اند.
در مورد شهادت ایشون از بچه ها سوال نکردم. اطلاعاتم در حد شبکه های اجتماعی است. اما این را مطمئن باشید در اثر سوء مدیریت یا اشتباه فرماندهی شهید نشده است.

وهابییه به اسیر لبنانی گفته وقتی اسم حزب الله می آید  وحشت می کنیم   ولی اسم ایرانی می آید نه
جالبه  ما شنیده بودیم وقتی اسم ایرانی می آید وحشت  میکنند   و فرار می کنند
در جایی دیگر از یک حشد الشعبی شنیده بودم  که وقتی اسم آنها می آید وحشت میکننند و پا به فرار می گذارند
و ازیکی از لشگر فاطمیون هم شنیده بودم وقتی اسم آن ها می آید وحشت می کنند
بد نیست بداننند که همه این لشگر های سلحشور را جمهوری اسلامی بوجود آورده
و جمهوری اسلامی را امام زمان حضرت مهدی فاطمه عجل الله تعال فرجه شریف
پس جیوش شیطان بترسید و از ازاین ترس بمیرید

پاسخ:

۳۱ مرداد ۹۶، ۰۹:۳۰
اونا کلا وحشت میکنن

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

LIBANIRAN

اطلاعات و اخبار مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و گردشگری پیرامون لبنان
برای اطلاعات بیشتر به صفحه درباره پایگاه مراجعه فرمایید.

پربیننده ترین مطالب
پیوندها