تجربه دوربینی

تجربه دوربینی

دیروز تجربه جالب، دلچسب و تازه ای در زمینه فیلمبرداری داشتم.

عصر دیروز نشستی در مورد امام موسی صدر در بیروت برگزار شد که شخصیت های مختلف علمی، دولتی، دینی و دوستداران امام موسی صدر در آن شرکت کردند. سخنرانان همگی با ذکر یاد و نام و عظمت امام موسی صدر، بر لزوم استفاده از فکر ایشان در شرایط حساس و پیچیده کنونی تاکید کردند و برای بازگشت ایشان دعا کردند.

پنج فیلمبردار بودیم. هرکدام از شبکه و موسسه ای. اولا خیلی احساس خوبی است وقتی می بینی دوربینت از بقیه پیشرفته تر و حرفه ای تر است. دوم اینکه در اول جلسه متوجه شدم صدای میکروفون بیسیم (بقول صدا سیمایی ها: هاش اف) نویز دارد. این اتفاق برای فیلمبردار شبکه الجدید هم رخ داده بود. اول فکر کردیم نویز از سیستم صوتی سالن است. اما بعد فهمیدیم میکروفون هر دوی ما روی یک کانال در حال ارسال است. لذا یکی را خاموش کردیم و از یک میکروفون هردویمان صدا گرفتیم. تجربه همکاری جالبی بود.

۰ ۰ ۶ نظر ۳۰۱۹ بار مشاهده

دیدگاه‌ها (۶)

روعة
تجربه ی خیلی حوبیه

سلام علیکم و رحمه الله
مبارک باشد

پاسخ:

۲۶ مهر ۹۳، ۲۳:۲۶
وعلیکم السلام
ممنون

با سلام
به چه دلیلی فکر میکنید امام موسی صدر هنوز زنده باشند؟ البته زنده بودن ایشان باعث شادی دل همه شیعیان است، اما به نظرم باید کمی هم منطقی فکر کنیم! آخر ایشان که امام زمان نیست که روزی از غیبت ظهور نماید!

پاسخ:

۲۷ مهر ۹۳، ۱۸:۳۴
سلام
به چه دلیلی فکر می کنید زنده نباشند؟  سنشان؟  آدم مسن تر از ایشان از زندانهایی قذافی پیدا شد که سی و چند سال زندانی بوده و قذافی هم منکر بوده.

سلام علیکم حاجی جان. حاجی این که نشد وبلگ داری وبلگی که روزی پانصد نفر بطور میانگین بازید داره نباید این طور باشه این که نشد کار فرهنگی از روزی که بلاد شام آرام گرفته شما هم سایت وتعطیل کردی نه حزب الله نه امام صدر هیچ چیر بابا این که نشد خو. انتقاد نوشت

پاسخ:

۲ آبان ۹۳، ۱۴:۵۷
سلام
مخلصم
بلاد شام آرام نگرفته، از گر گرفتگی افتاده! البته خبر هم دارید که بنده خیلی سرم شلوغ شده.
از طرفی دلایل امنیتی و شخصی زیادی هم هست که دست مرا برای نوشتن بسته.

قصد دخالت وفضولی نداشتم مدت مدیدی است که با وبلاگ شما اشنا هستم دیگه حق اب و گل داریم. یک انتقاد کردیم. با نوشتار های شما اشنایی دارم شا ید همانطورکه فرمودید دست شما برای نوشتن باز نیست به دلایل امنیتی وماهم نمیخوایم به شما اسیبی برسد. ولی شما هم تعطیلش نکنید. مثل بعضی ها.

پاسخ:

۲ آبان ۹۳، ۲۲:۵۴
مخلصم
چشم

بلاخره مانفهمیدیم شما چی کاره هستید تو لبنان؟ چرا خواهر امام موسی صدر به ایران برنگشتن؟همسر لبنانی شهید چمران در لبنان هستن یا ایران؟

پاسخ:

۲۳ آبان ۹۳، ۱۹:۵۲
دانشجویی که پایان نامه اش رو تموم نکرده، مترجمی که ترجمه می کنه، وبلاگ نویسی که مفتکی چیز مینویسه، هرکاری ازمون بخوان و بر بیاد انجام میدیم ...
ایشون فکر کنم تو مصاحبه هاشون گفتن.
همسر شهید چمران لبنان هستن.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

LIBANIRAN

اطلاعات و اخبار مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و گردشگری پیرامون لبنان
برای اطلاعات بیشتر به صفحه درباره پایگاه مراجعه فرمایید.

پربیننده ترین مطالب
پیوندها