و سلام علی القاعدین!

و سلام علی القاعدین!

بعد از حمله تروریستها به سوریه و رسیدن آنها به محله شیعیان و حرم حضرت زینب، شیعیان آن مناطق به سبب تهدیدات جدی و قصد تروریستها به کشتار آنها، یا کلا از سوریه خارج شدند یا به مناطق امن پناه بردند. بیمارستان امام خمینی به دست تروریستها افتاد، حوزه زینبیه و رایزنی فرهنگی ایران مورد هجوم و تهدید قرار گرفت و تعطیل شد. جمعی از علما و طلاب هم به شهادت رسیدند.

تروریستها روز به روز وحشیگری خود را بیشتر کردند و ثابت کردند این داستان، چیزی بیش از یک انقلاب است و هدف واقعی آن نابودی سوریه به عنوان مهم ترین همسایه ی پشتیبان مقاومت و انتقام از مردم سوریه است.

در این داستان که اگر با سوری ها در ارتباط باشید، کل امر برایتان واضح و روشن خواهد بود، یک سری از ایرانی ها به سبب تبلیغات رسانه ای منفی دشمنان، اعتقاد پیدا کردند که بشار اسد یک مجرم است که دارد مردمش را می کشد!!! تا اینجای کار خیلی عجیب نیست، اما عجیب اینجاست که برخی مذهبی هایی که همیشه پرچمدار سب و لعن و تحریک سنی ها بوده اند هم جزو این فریب خوردگان قرار گرفته و می گویند به ما چه، سنی ها و علوی ها به جان هم افتاده اند! آنهایی که دو هفته مانده به 9ربیع الاول سر و کله شان در شبکه های اجتماعی پیدا می شد و انواع احادیث و نوشته ها و کاریکاتور ها برای اهانت به اهل سنت و سرکردگان آنها منتشر می کردند، و به ادعای حمایت از شیعه و برملا کردن جنایات دشمنان شیعه هرچه می توانستند و در چنته داشتند بر طبق اخلاص گذاشته و به خورد ملت می دادند حالا به یکباره ساکت شده اند! انگار نه انگار حرم عمه ی سادات مورد تعرض قرار گرفته و زامبی های تکفیری اصرار به اهانت و نبش قبر دارند. همانهایی که زیارت عاشورا می خواندند و یالیتنا کنا معکم می گفتند حالا شده اند عین همان کوفیانی که ساکت نشسته اند و حسین را تنها گذاشتند. تاریخ تکرار می شود. بله تاریخ در حال تکرار است. آنها که ادعای دین داشتند و دین و ایمان و اعتقاد انقلابیون ایران را دچار مشکل و نقص می دانستند حالا کوله بار اعتقاداتشان آنقدر سنگینشان کرده که توان دفاع از اهل بیت را ندارند. آنها که لعن خلفا و عایشه را واجب می دانستند تا مبادا تولی و تبرایشان ذره ای مشکل داشته باشد، حالا معتقد شده اند که نباید سر به سر تکفیری ها گذاشت! خطر دارد! انسان نباید خود را به تهلکه (مهلکه) بیاندازد! آدم باید پیرو ولی فقیه باشد! آقا دستور نداده اند برویم!!! (فقط در جهاد نرفتن پیرو هستند، در بقیه موارد خصوصا سب و لعن درست برعکس عمل می کنند)

ناز شستشان! بگذار امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف بیاید، مطمئنم باز هم حرکتی نخواهند کرد! و سلام علی القاعدین!

پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله فرمود: من سمع منادیا ینادی یا للمسلمین و لم یجبه فلیس بمسلم1. یعنی اگر کسی بشنود که فردی فریاد می زند مسلمانان به دادم برسید و به او کمک نکند مسلمان نیست. فرموده منادیا، یعنی هر ندا دهنده ای، چه مسلمان، چه غیر مسلمان، چه شیعه چه سنی. فریاد کمک خواهی مردم سوریه و عراق و بحرین بلند است. یا گوشهایمان سنگین شده یا اسلاممان کمرنگ شده. شاید هم هردو. وای برما.

1-  مستند الشیعة از محقق أحمد بن محمد مهدی النراقی جلد : 15  صفحة: 25

۰ ۰ ۰ نظر ۲۸۰۰ بار مشاهده

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

LIBANIRAN

اطلاعات و اخبار مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و گردشگری پیرامون لبنان
برای اطلاعات بیشتر به صفحه درباره پایگاه مراجعه فرمایید.

پربیننده ترین مطالب
پیوندها