روز قدس، روز سنگ

روز قدس، روز سنگ

حمایت از مظلوم نه یک وظیفه ی دینی، که وظیفه ای انسانی است. برای همین سعی می کنم به هر روشی که می توانم به این قضیه کمک کنم: چه با وبلاگ نویسی، چه با مناظره با صهیونیست ها و اعوان و انصارشان در شبکه های اجتماعی و رو کردن دست آنها، چه با یک راهپیمایی روز قدس.
راهپیمایی روز قدس امسال در لواسان بودم.
پسرم هم همراه من آمده بود و سوژه ی عکاسان و خبرنگاران شده بود.حرکت بسیار جالب و خوبی که در تهران انجام شد آتش زدن ابلیسک (علامت شیطانی) بود که در تمام کشورهای دنیا وجود دارد و مسلمانان در گذشته در هنگام حج به آن سنگ پرت می کردند. اما چند سال است که با حیله ی فرزندان شیطان در عربستان سعودی، دیواری به دور آن کشیده اند آنهم به بهانه ی حفاظت از مردم و بزرگ کردن محوطه! دو رویی و دروغ بزرگشان با ساخت برج ساعت که همان ابلیسک است آشکار و تنفر برانگیز است. خدا لعنتشان کند و زودتر مولای جهان را برساند تا کعبه و مکه از مظاهر شیطانی و فرزندان شیطان پاک شود. اینها فرزندان همان شیاطینی هستند که جواب سنگ کودک فلسطینی را با گلوله می دهند. همینها در بحرین دقیقا مانند پدران نامشروع اسراییلی شان مردم بی دفاع را با گلوله می کشند.
امروزه دیگر مشخص شده وهابی های سعودی نه تنها در باطن مسلمان نیستند، بلکه در ظاهر هم مسلمان نیستند. تمام احکام اسلام را عوض کرده اند و حلال رسول خدا را حرام و حرامش را به حلال تبدیل کرده اند.
پیامبران در چنین ظلمت و جهالتی ظهور می کردند تا با ظلم و ظالم مبارزه کنند.
دیگر وقت ظهور است. و یادمان نرود که مولا برای ظهورش یار می خواهد.
اللهم عجل لولیک الفرج

 

۰ ۰ ۴ نظر ۳۴۶۴ بار مشاهده

دیدگاه‌ها (۴)

فلسطینی ها یه مشت سنی هستند....به شیعیان چه؟
خوشم اومد از فلسطینی ها خوشت نمیاد

پاسخ:

۱۱ اسفند ۹۳، ۱۷:۱۲
همه فلسطینی ها مثل هم نیستند. شیعه هم دارند و سنی هایشان عموما مالکی هستند که با شیعیان نزدیکی زیادی دارند. اگر مسلمان باشی فرمایش پیامبر را باید قبول کنی که فرمود اگر یک انسان که مظلوم واقع شده از شما مسلمانان کمک خواست و کمک نکردید مسلمان نیستید. پیامبر نفرمود یک شیعه! یا یک مسلمان! هر انسان مظلومی از مسلمان کمک خواست ما باید کمکش کنیم. چه برسد مسلمان هم باشد. برای همین است برخلاف بداخلاقی های برخی فلسطینی ها و نادانی ها و بی بصیرتی هایشان ما به آنها باید کمک کنیم. امام موسی صدر را بارها ترور کردند اما همیشه از فلسطین دفاع کرد.

جناب مرده خور!
اگه بر مرده خوری اصرار داری، حداقل یه مقدار ابتکار و نوآوری داشته باش!! سیاست تفرقه مخصوصاً از نوع شیعه و سنیش ده ها ساله که نقش بر آب شده و توده های شیعه و سنی با بصیرتشون این توطئه رو خنثی کردن.
راست می گن دوستان که خیلی ناشی تشریف داری ...

آقا پارسا سلام-درست و با ادب حرف بزن.....تو که خودت را شیعه ی علی می دونی زشته به من توهین کنی......درسته آقای علوی؟

پاسخ:

۱۲ اسفند ۹۳، ۱۵:۵۹
البته اگر واقعا صهیونیست باشید سخن آقا پارسا به جاست.

سلام.
بنده هیچگونه احترامی برای فتنه گرهای کودک کش و پاچه خواراشون قایل نیستم. متاسفانه توی فضای مجازی بیشتر از این نمی تونم از خجالتتون دربیام.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

LIBANIRAN

اطلاعات و اخبار مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و گردشگری پیرامون لبنان
برای اطلاعات بیشتر به صفحه درباره پایگاه مراجعه فرمایید.

پربیننده ترین مطالب
پیوندها