شبی که سید حسن نصرالله تا صبح گریست

شبی که سید حسن نصرالله تا صبح گریست

بعد از پیروزی ارتش سوریه در بازپس گیری شهر استراتژیک القصیر و استمداد از حزب الله لبنان در نقشه ی هجوم و عملیات و پاکسازی، نیروهای تکفیری بسیار از دست حزب الله و شیعه عصبانی شدند. با صدور فتواهای مختلف خون شیعه را حلال اعلام کرده و گفتند حتی در خارج از سوریه باید شیعیانی را که حامی حزب الله هستند کشت.

برای جبران آبروی از دست رفته و کسب روحیه، برنامه ی حمله به روستاهای شیعه نشین را آماده و اجرا کردند. در منطقه ی دیرالزور که از همان اول در دست تروریستها بود به روستای حطله حمله کردند.

اخبار حمله به روستا را با کمال وقاحت و وحشیگری و افتخار منتشر کردند و به قتل 60 شیعه اعتراف نمودند. خصوصا قتل سیدی که با فرزندانش سر بریده شد. خبر کشتار از منابع تروریستها بود و به سرعت در دنیا منتشر شد (نمونه). وقتی این خبر به سید حسن نصرالله رسید آن شب تا صبح گریست.

 اما چند روزی است اطلاعات موثقی توسط حزب الله منتشر شده که داستان کشتار را زیر سوال می برد.

این روستا در اصل سنی نشین است اما بسیاری از آنها مدتها است که شیعه شده اند. با هجوم تروریستها، مردم سنی روستا که از وحشیگری زامبی های خارجی خبر داشتند از شیعیان دفاع کردند و نگذاشتند تروریستها وارد منازل شوند. درگیری اندکی رخ داد و تعداد واقعی کشته ها را 6 نفر اعلام کرده اند. درحالیکه منابع حزب الله تعداد آنرا کمتر هم میدانند. کل داستان، عملیات شیعه کشی ای بوده که میخواستند اجرا کنند و موفق نشدند اما نتیجه ای را که انتظار داشتند منتشر کردند!

سید حسن عزیز چقدر خون دل می خورد این روزها. دعا کنیم برای دل مهربانش.

به راستی که مردان حق، همگی شیران روز و زاهدان شب اند و با دشمنان سرسخت و مقتدر و با دوستان مهربان اند.

۰ ۰ ۱ نظر ۲۹۵۴ بار مشاهده

دیدگاه‌ها (۱)

شما کلا لبنانی شدی رفته

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

LIBANIRAN

اطلاعات و اخبار مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و گردشگری پیرامون لبنان
برای اطلاعات بیشتر به صفحه درباره پایگاه مراجعه فرمایید.

پربیننده ترین مطالب
پیوندها