تعطیلی سال نو میلادی در دهکده

تعطیلی سال نو میلادی در دهکده

 

تعطیلی سال نو میلادی تعطیلی مهم و خاطره برانگیزی در کشورهایی است که بر اساس تقویم میلادی زندگی می کنند. در لبنان هم، دولت و مسیحیان حدود یک هفته تعطیلی دارند. دانشگاه هم به تبع تعطیلی رسمی، تعطیل بود. اما محل کارم فقط سه روز تعطیل بود: از شنبه تا دوشنبه.
ما هم رفتیم دیرقانون. روستای یکی از دوستان که در آنجا خانه کوچک و ساده ای دارد در میان یک قطعه زمین سرسبز که باغ درختان زیتون است.
جایتان خالی هوا سرد بود و ما هم فقط یک بخاری گازی داشتیم برای وقتی برق نیست و یک کولر گازی که در صورت وصل بودن برق، هوای گرم تولید می کند!
روز دوم دو تا از دوستان را خانوادگی دعوت کردیم و خانمها رفتند در یک اتاق و ما هم نشستیم در یک اتاق و ناهار خوردیم و تا ساعتی بعد از مغرب صحبت کردیم و کمی هم بیرون خانه نشستیم که هوا خیلی سرد بود و باران هم می آمد.
روز بعد خانه را مرتب کردیم و رفتیم عربصالیم. آنجا هم تا بعد غروب بودیم و برگشتیم منزل. تعطیلات خیلی سردی بود در جمع گرم خانواده.
 
۰ ۰ ۰ نظر ۲۷۱۳ بار مشاهده

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

LIBANIRAN

اطلاعات و اخبار مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و گردشگری پیرامون لبنان
برای اطلاعات بیشتر به صفحه درباره پایگاه مراجعه فرمایید.

پربیننده ترین مطالب
پیوندها