حمله یوفو به سوریه

حمله یوفو به سوریه

حمله به کشور سوریه بالاخره انجام شد. یوفو (usa-france-uk) نیمه شب گذشته به نقاطی در سوریه حمله ور شد. هرچند تصور نمی کردم حمله انجام شود، با این حال، وحشیگری قلدران به آنجا رسیده که کل قواعد سیاسی و بین الملل را به هم ریخته است. با اینکه هنوز واکنش ها در حد بیانیه ها و محکوم کردن های رسانه ای است و اقدام عملی علیه هیچ کشور مهاجمی انجام نشده، اما توجه به نکات زیر مهم است:
حمله به کشور سوریه قطعا به علت نمایش ساختگی حمله شیمیایی نیست، چرا که حتی خود سازمانهای آمریکایی سندی مبنی بر حمله شیمیایی ارائه نکرده اند.
حمله از پایگاه های متجاوزان در کشورهای مختلف مثل قطر و ترکیه و قبرس انجام شده و باعث می شود نتوان پاسخی به آنها داد. خصوصا قطر که در جبهه مقابل عربستان محسوب می شود.
تهدید های روسیه باز هم توخالی بود و هیچ بازدارندگی نداشت و این کشور صراحتا اعلام کرد، پدافند هوایی و جنگ الکترونیک ارتش سوریه در برابر موشکها وارد عمل شده و روسیه دخالتی نداشته. بدتر از آن، آمریکا اعلام کرد ما به روسیه خبر ندادیم که عملیات انجام می دهیم. روسیه پیش از این گفته بود هر موشکی شلیک شود، شلیک کننده را نابود می کنیم.
به نظر می رسد جنگ زرگری بین آمریکا و روسیه در حد موشک پرانی دیشب، تنها برای جابجایی خطوط قرمز بین این کشورها است و نتیجه آن تاثیر زیادی در مبارزه با تروریستهای تکفیری نخواهد داشت.
حمله به کشور مسلمان سوریه در روز مبعث پیامبر اسلام پیام پنهان مهمی دارد که متاسفانه مورد توجه هیچ کسی واقع نشده است. حمله به یک کشور مسلمان در روز مبعث توسط سه کشور غربی، حمله به مسلمانان است و اگر پاسخی دریافت نکند، تکرار شده و گسترش خواهد یافت. هرچند بسیاری از افراد تلاش می کنند ترامپ را دیوانه و بی کله نشان دهند، حمله در این وقت نشان می دهد اتفاقا برنامه ها و نقشه های وی و مشاوران جنگ طلب اش بسیار دقیق است.
در حالی که چند روز پیش رژیم صهیونیستی با حمله به پایگاه تی4 سوریه 8 ایرانی را به شهادت رساند و به گفته سید حسن نصر الله وارد فاز جدیدی از مقابله با ایران شد، نه تنها با پاسخی روبرو نشد، بلکه با حمله سه کشور متجاوز یوفو، معادله رژیم صهیونیستی مبنی بر اجازه ندادن به ایران برای وجود در سوریه و مرزهای فلسطین، در حال تحکیم است.
از آنجا که در حادثه های مشابه، ایران خود واکنشی نشان نمی داد و آن را به حزب الله واگذار می کرد، این بار به نظر نمی رسد حزب الله در شرایط مناسبی برای پاسخ به اسراییل باشد. چرا که بشدت در بازار انتخابات زیر حمله توپخانه بنی سعود و همپیمانان آنها هستند.
بی پاسخ ماندن تجاوز رژیم صهیونیستی و شهادت نیروهای ایرانی، و بی پاسخ ماندن تجاوز یوفو، باعث خواهد شد حمله تکرار شده و گسترش پیدا کند و حتی به لبنان کشیده شود. تصور می کنم قطعا این حملات به لبنان هم کشیده خواهد شد. چه حزب الله در انتخابات به برتری دست یابد و چه کرسی هایی را از دست داده و از لحاظ پارلمانی تضعیف شود، یوفو به حزب الله حمله خواهد کرد. تحمل رژیم صهیونیستی درباره افزایش روز افزون قدرت حزب الله دیگر تمام شده است.
اما سوالی که در اینجا باید پرسید این است که آیا سقوط ارزش دلار در کشورمان ارتباطی به این قضایا دارد؟ آیا دستهای پنهان خواسته اند با تضعیف اقتصاد و آرامش اجتماعی، زمینه برجام موشکی آماده شود؟ آیا خواسته اند ایران در پی سقوط ارزش ریال نتواند به محور مقاومت کمک کند و بودجه های نظامی ایران، ارزش مالی خود را از دست بدهد؟

حمله یوفو برخلاف حمله آمریکا به عراق بسیار ساده و بی اثر بود در حدی که رژیم صهیونیستی هم آنرا بی فایده دانست. به نظر می رسد حمله یوفو، علاوه بر رساندن پیام به ایران و روسیه و جا به جا کردن خطوط قرمز میان کشورهای بزرگ، جنبه نمایش برای عربستان را دارد که نشان دهند هزینه های آنها هدر نرفته و فاکتور هایی برای شاهزاده جوان صادر کنند.

۰ ۰ ۵ نظر ۱۷۸۱ بار مشاهده

دیدگاه‌ها (۵)

غلط  کرده  بخواد به حزب الله  حمله کنه سر تیفور هم باید  یه پاسخ دندان  شکن بدیم  اخ  اگه یه رئیس جمهور خوب داشتیم               :(( حیف شد .   خداروشکر  حزب الله داره هر روز قوی تر میشه فقط  حیف از لحاظ مالی ضعیفه که اونم  تو یه بخش های بنظرم یه پولایی دستشون برسه  از غیب که خودشون باور نکن  من خودم چون فوتبالیم  تیم فوتبال  زیر نظر حزب الله  العهد  خیلی خوبه اخیرانم قهرمان شده تو مسابقات اسیایی خوب نتیجه گرفته  تو این مسابقات میتونه  به اندازه  همون  9 میلیون دلار هزینه حزب الله تو یه سال به راحتی درامد داشته باشه درامد خارجی  . این فقط یه مثالش بود

جریان ازاد ملی  چیه؟

پاسخ:

۳۰ فروردين ۹۷، ۱۰:۴۵
گروهی سیاسی از مسیحیان مارونی که میشل عون یعنی رییس جمهوری کنونی لبنان رهبر آن بود و اکنون داماد وی جبران باسیل خود را به رهبری رسانده. فعلا حامی مقاومت هستند.

سیدعلی موسوی

۲۹ فروردين ۹۷ ، ۰۷:۰۳
سلام
حقیقتا به نکته نابی اشاره کردید...سکوت این چندروز دولت مردان و حتی عدم صدور پیام تسلیت خیلی جان کاه هست.
اما مطمئناکسانی هستند که نمی خواهند ایران به محورمقاومت کمک مالی که بماند حتی سیاسی و معنوی کند
احتمال دارد که بعد این سکوت خفت بار اسرائیل جری تر شده و به دیگر پایگاههای ایران در سوریه حمله کند؟
درصورت پاسخ دادن امکان دارد که ایران و اسرائیل وارد جنگ شوند؟

پاسخ:

۳۰ فروردين ۹۷، ۱۰:۴۸
علیکم السلام
قطعا همینطور است. اتفاقا دو روز پیش دوباره به پایگاهی حمله شد که با سکوت منابع خبری و تکذیب این اتفاق، آن را یک اخطار اشتباه خواندند و مسکوت گذاشتند. اسراییل خط قرمز خودش را مبنی بر ممنوعیت حضور ایران در نزدیکی مرزهایش از قبل معرفی کرده و روی آن قاطع ایستاده است. این ایران است که تلاش دارد خط قرمز را بشکند و بهای آن را هم می پردازد.

سلام بنظرم جواب ندادن ایران دلیل داره الان اسرائیل میخواد عمدا ایرانو وارد جنگ کنه از اون ورم فشار داخلی از هردو طرف فشار بیارن ایران فعلا تا انتخابات لبنان و عراق صبر کرده به امید خدا پیروزی حداکثری حزب الله در لبنان و لیست الفتح هادی العامری در عراق

سلام استاد اولا سایتتون توسط نود۳۳ بلاک شده و با کامپیوتر باز نمیشه یه کاری کنید  دوما در مورد اون پیام که تو کانال زدید مگه حزب الله سر صندوق نماینده نداره پس اونجا چیکار میکنین من تا اون خبر و خوندم دلم ریخت تورو خدا یه کاری کنین

پاسخ:

۳ ارديبهشت ۹۷، ۱۰:۱۱
سلام. سایت کدهای اضافی و مضر و مخرب نداره و بسیار ساده هست. بلاک کردن قطعا به علتهای سیاسی و دشمنی با حامیان فلسطین هست.
حزب الله نماینده نداره سر صندوق. مثل ایران نیست. در مناطق طرفدار حزب الله بسیاری از کارکنان شعبه رای، طرفدار حزب الله هستند و در مناطق دیگر، کارکنان، طرفدار مخالفان حزب الله! به همین راحتی.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

LIBANIRAN

اطلاعات و اخبار مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و گردشگری پیرامون لبنان
برای اطلاعات بیشتر به صفحه درباره پایگاه مراجعه فرمایید.

پربیننده ترین مطالب
پیوندها