روایت نگاری داعش

روایت نگاری داعش

روایت نگاری داعش مجموعه ای مستند از روایت های رسانه ای است که از زمان تشکیل آن منتشر شده است.مرور این روایت ها ، برخی از نادیده های جریان حاکم بر این گروه ترویستی را آشکار می سازد.
بازنشر از کانال تخصصی شامات
لانه زنبورسرخ
 رهبر گروه تروریستی داعش معروف به ابوبکر البغدادی برای یک سال زیر نظر آموزش نظامی متمرکز موساد قرار داشته است.
به گزارش پایگاه خبری "گلوبال ریسرچ"، "ادوارد اسنودن" کارمند سابق آژانس امنیت ملی آمریکا فاش کرد که سازمان‌های اطلاعاتی آمریکا، انگلیس و موساد با همکاری یکدیگر گروه "دولت اسلام عراق و شام" [داعش] را تشکیل دادند.
اسنودن گفت سرویس‌های اطلاعاتی سه کشور، با استفاده از استراتژی که از آن با نام "لانه زنبور سرخ" یاد می‌شود، این سازمان تروریستی را تشکیل دادند تا قادر باشند تمامی افراط گرایان جهان را در یک جا جمع کنند.
اسناد آژانس امنیت ملی آمریکا به پیاده‌سازی اخیر استراتژی "لانه زنبور سرخ"، با تشکیل شعارهای اسلامی و مذهبی و با هدف حمایت و پشتیبانی از رژیم صهیونیستی اشاره دارد.
بر اساس اسنادی که اسنودن منتشر کرده، تنها راه حل برای حمایت و پشتیبانی از کشور یهودی، "تشکیل یک دشمن در نزدیکی مرزهای آن است".
بر اساس اسنادی که منتشر شده، "ابوبکر البغدادی"، رهبر دولت اسلامی عراق و شام آموزش‌های نظامی متمرکزی را برای حدود یک سال نزد موساد داشته و در کنار آن نیز دوره‌های الهیات و فن بیان نیز داشته است.

رب النوع فرعونیان و کابالیستها
از منظر نمادشناسان بی‌دلیل نبود که وقتی استراتژیست‌های نومحافظه‌کار دولت سایه واشنگتن (موسوم به کابینه اضطراری دائمی ایالات متحده)  یک گروه تروریستی وهابی مدرن‌تر از القاعده را برای تقسیم خاورمیانه بزرگ طراحی می‌کردند، اصرار داشتند علاوه بر تشابه آوایی نام مخفف دولت اسلامی عراق و شام (ISIS) با اسرائیل، عنوان آن هم رب‌النوع مشترک فرعونیان و کابالایی‌ها یعنی «ایزیس» را تداعی کند.
این رب‌النوع مصری، یونانی و رومی در آیین کابالا که روح باستانی صهیونیسم امروزی محسوب می‌شود نیز همان جایگاه را دارد و الهه مادر و نگهبان جادو و طبیعت شناخته می‌شود.
اگر آخرین افشاگری ادوارد اسنودن را خوانده باشید درمی‌یابید چرا داعش باید توسط طراحانش به جای خلیفه‌گری (Caliphate) مورد ادعایش با عنوان دولت (State) خطاب شود و به جای استفاده از واژه مصطلح Levant در انگلیسی برای جغرافیای باستانی سوریه، مستقیما از واژه عربی «شام» (SHAM) استفاده شود تا از مخفف Islamic State of Iraq and Sham نام ISIS شکل بگیرد؛
رب‌النوع نگهبان اسرائیل!
اسنودن، پیمانکار سابق آژانس امنیت ملی آمریکا (NSA) در آخرین افشاگری بزرگش از دسیسه‌های پنهان آمریکا پرده برداشت و گفت: «سازمان‌های اطلاعاتی آمریکا، انگلیس و اسرائیل در شکل‌گیری گروه موسوم به دولت اسلامی در عراق و شام (داعش) نقش داشتند و در عملیاتی با نام لانه زنبور، گروه داعش را تشکیل دادند. داعش برای حمایت از اسرائیل تشکیل شده است و هدف عملیات لانه زنبور تشکیل گروهی با شعارهای اسلامی است که تندروها را از سراسر جهان جذب کند و براساس اندیشه‌های تکفیری، سلاح خود را به سوی کشورهای مخالف موجودیت اسرائیل نشانه بگیرد».

* ایزیس  (Isis)، الههٔ طبیعت، باززایی، ازدواج ،تجسم ماهیت سحر و جادو و یکی از محبوب‌ترین الهه‌های مصر باستان به شمار می‌رود. او خواهر و همسر اوزیریس بود. از او صاحب فرزندی به نام حوروس گشت

۱ ۰ ۰ نظر ۱۵۸۳ بار مشاهده

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

LIBANIRAN

اطلاعات و اخبار مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و گردشگری پیرامون لبنان
برای اطلاعات بیشتر به صفحه درباره پایگاه مراجعه فرمایید.

پربیننده ترین مطالب
پیوندها