اقدامات جنگ طلبانه رژیم صهیونیستی و پاسخ لبنانی ها

اقدامات جنگ طلبانه رژیم صهیونیستی و پاسخ لبنانی ها

تحرکات جدید رژیم صهیونیستی هم زمان با مانور بسیار بزرگ نظامی در مرزهای شمالی، نگرانی هایی را ایجاد کرده است. اقدام این رژیم در تجاوز آشکار به کشور سوریه و بمباران یک مرکز نظامی، با ادعای تامین امنیت اسراییل صورت گرفت. آنها مدعی بودند این مرکز یک کارخانه تولید موشکهای دقیق است که ایران به راه انداخته است.
دو روز پیش هم جنگنده های این رژیم، برای اوین بار پس از جنگ سال 2006 بر فراز شهر سنی نشین صیدا شرجه رفته و دیوار صوتی را شکستند که برخی شیشه های خانه ها شکست.
مانور بزرگ ارتش متجاوز و بچه کش صهیونیستی در سالهای اخیر بی سابقه بوده و علنا اعلام داشته به منظور مقابله با حزب الله به تمرین می پردازند. انها تاکتیکهای مختلف هجوم به دهکده ها و شهرها را تمرین کردند تا به خیال خود برای ورود به لبنان و نابود کردن تمام مراکز حزب الله آماده باشند.
در این باره چند نکته جالب توجه است. اول اینکه تجاوز هوایی به اسمان لبنان همیشه تکرار می شود و سازمان ملل هیچ اقدام و اعتراضی به ان نمی کند. اما تور رسانه ای حزب الله در جنوب لبنان، مورد اعتراض سازمان ملل است! بمباران اخیر سوریه از اسمان لبنان صورت گرفت و این تجاوز خطرناکی به آسمان لبنان است.
اقدام جنون آمیز رژیم صهیونیستی در شکستن دیوار صوتی بر فراز شهر صیدا و خصوصا بر فراز محله سنی های ضد حزب الله و آوارگان فلسطینی نشان داد این رژیم با همه انسانها مشکل دارد نه فقط حزب الله. فتنه انگیزی های این دولت ساختگی و تحریک اهل سنت برای مبارزه با شیعیان، تنها روشی خبیثانه برای نابودی هر دو است.
حمله به سوریه در سایه پشتگرمی به نیروی عظیم شرکت کننده در مانور صورت گرفت و مطمئن بودند کسی حاضر نیست، برای پاسخگویی به این رژیم، خودش را وارد جنگی بزرگ کند.
اتفاق نادر و عجیبی که از سالیان سال تا کنون سابقه نداشته است این است که دستگاه های شنود مقاومت در لبنان هیچ صدایی از ارتباطات بیسیمی و رادیویی دشمن دریافت نمی کنند. این سکوت رادیویی، از لحاظ نظامی نگران کننده است. شش روز است دشمن در سکوت کامل در حال مانور است. این یعنی یا یک تکنولوژی جدید به کار برده است یا سکوت رادیویی اعمال شده است. چنین اتفاقی باعث شده تا نیروهای مقاومت به حالت آماده باش صد در صد در بیایند و خود را برای مقابله با جنگ آماده سازند.
اما آیا جنگی رخ خواهد داد؟
جنگ طلب و آتش افروزی رژیم بچه کش و اشغالگر صهیونیست، بر همه واضح است. اما این رژیم به تنهایی نمی تواد با کسی وارد جنگ شود. باید حتما آمریکا اجازه آن را بدهد و پشت آن باشد. ایجاد پل هوایی سلاح و مهمات، بین امریکا و رژیم صهیونیستی، واجب و ضروری است. وقتی چنین نقل و انتقالاتی صورت نگیرد، یعنی این رژیم تنها در حال بلوف زدن و ترساندن و قمپز در کردن است.
از طرفی زمان کنونی یعنی آغاز مدارس در لبنان، بهترین زمان برای هدف قرار دادن مقاومت است. چرا که همه به منزل اصلی خود بر می گردند تا فرزندانشان به مدارس بروند. اما مقاومت الان در درجه آماده باش کامل قرار دارد و این آروزی صهییونیستها برآورده نخواهد شد.
اقدامات نظامی اخیر دشمن نشان داده است که این رژیم از حالت هجومی به دفاع تغییر تاکتیک داده و هر از گاهی یک کاروان سلاح یا انبار مهمات را هدف قرار می دهد تا پیام روشنی به دشمنانش بدهد که ما از شما غافل نیستیم و نمی گذاریم امنیت ما را به خطر بیاندازید.
رژیم تمامیت خواه صهیونیستی به خوبی از قدرت های جدید مقاومت آگاه است و از توانایی آن در هماهنگی و همراهی و عملیات مشترک با نیروهای دیگر، حتی با نیروهای غیر هم زبان و غیر بودمی خبر دارد. حزب الله این بار بسیار قوی تر از قبل و آماده تر، قادر به مقابله با دشمن متجاوز است. خیلی از آنها با ایمان و یقین کامل، می گویند حرکت جنون آمیز دشمن، بسیار گران برایش تمام خواهد شد.
دیروز سخنگوی حیله گر ارتش صهیونیستی به تقلید از رمندگان مقاومت، روی یک تکه کارتون عبارتی نوشت تا به خیال خود جنگ نرم و رسانه ای علیه مقاومت آغاز کرده باشد و لبنانی ها را بترساند. وی نوشت اگر جرات کردید (حمله کنید) غافلگیرتان خواهیم کرد. تلاش وی برای تقلید از کلمه غافلگیری که سید حسن نصر الله به کار می برد، جالب توجه است.
در عرض نیم ساعت سیل تصاویر ساختگی توسط جوانهای لبنانی که وی و تهدید وی را به سخره گرفتند، باعث شد شکست سختی در میدان جنگ تصاویر بخورد.

دایرکت خصوصی ممنوع. زنم طلاقم میده

 

از جرود تل آویو سلام به گروه (ضد حزب الله) 14 اذار
 
جمله معروف اتوبوس و کامیونها در لبنان: دنبالم نیا! نامزد دارم!
 
اگر جرات کردید (حمله کنید) فرار خواهیم کرد
 
اگر مرا گرفتید خواهشا رحم کنید
 
چت خصوصی ممنوع! دایرکت = بلاک
 
مادر منتظرم نباش. سیب زمین سرخ نکن!
 
پناهگاه هایمان را اماده کردیم!
 
من کار نمیکنم. من شاهزاده ام!
 
این هم جواب رزمنده حزب الله: اِ، جدی؟
۰ ۰ ۳ نظر ۱۸۶۷ بار مشاهده

دیدگاه‌ها (۳)

از دیوانه ای مثل ترامپ بعید نیست ک چراغ سبز ب فرزند نامشروعش نشان دهد....باید آماده باشیم.

با توجه به اینکه اسم سایت شما اطلاع رسانی پیرامون مسائل لبنان هست فکر میکنم دوز مطالب سیاسی و نظامی شما خیلی زیاد هست اگر بیشتر بر روی مسائل اجتماعی لبنان  تمرکز کنید برای خوانندگان مفید تر هست (هرچند میدانم که در لبنان همه مسائل هر چند هم که کوچک و پیش پا افتاده باشد آخر به سیاست ختم میشود) و اگر هم نسبت به مسائل حزب الله زوم کمتری کنید و به بقیه جریانها و مذاهب دیگه هم بپردازید بهتر هست
اگر امکان داره  راجع به سینمای لبنان هم مطالبی بنویسید  و در طی سال چندین جشنواره فیلم های ایرانی در لبنان برگزار میشود که آخرین آن چند ماه پیش فیلم بادیگارد ابراهیم حاتمی کیا بود و ظاهرا قرار هست که به زودی فیلم "محمد" مجید مجیدی در سینماهای بیروت اکران عمومی بشه که اگه این کار انجام بشه اولین اکران عمومی یه فیلم ایرانی در لبنان هست چون تمامی نمایش هایی که قبلا بوده به صورت اکران خاص بوده

هر سال همین موقع چنین مطلبی را منتشر میکنید و همین تحلیل را به شکل های مختلف مینویسید و صحتش هم تا کنون بر همه عیان شده :))

پاسخ:

۲۷ شهریور ۹۶، ۰۹:۴۷
هر سال همین موقع رژیم تروریست و آدمکش صهیونیستی اقدامات نظامی میکنه و گزارشش منتشر میشه. چیزی نیست که صحت اش جای سوال یا شک داشته باشه. کافیه گزارشهای خبری رو از هر سایتی بخونید. تحرکات نظامی یا مانور در این موقع سال همیشه انجام شده. حالا گاه یک پیام برای دشمنان این رژیم هست گاه تلاش برای اقدامات بیشتر، که با بازخورد محکم مقاومت، سرشان به سنگ می خورد.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

LIBANIRAN

اطلاعات و اخبار مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و گردشگری پیرامون لبنان
برای اطلاعات بیشتر به صفحه درباره پایگاه مراجعه فرمایید.

پربیننده ترین مطالب
پیوندها