هل من ناصر ینصرنی؟

هل من ناصر ینصرنی؟

از محاصره دو دهکده نبل و زهرا در شمال حلب بیش از سه سال است می گذرد. این دو دهکده با جمعیت 60 هزار نفر، در حدود بیست کیلومتری شمال حلب (از نزدیک ترین نقاط سوریه به مرز ترکیه یعنی پشتیبان تروریستها) قرار دارد. تعداد ساکنان این شهر با فرار اقوام و بستگان آنها از حلب به شکل زیادی افزایش داشته. از آنجا که موقعیت این دو شهر در میان مناطق تحت اشغال تروریستها و نزدیک به مرزهای ترکیه است، رسیدن به آن تا کنون میسر نشده است.

از چند روز پیش گروه های تروریستی با موشک و خمپاره و تانک بدون هدف شهر را زیر آتش گرفته اند. مردمان شهر در شبکه های اجتماعی پیامهای مختلفی را منتشر کردند بلکه غیرتمندانی در شیعه باشند و به کمک آنها بشتابند. ترجمه یکی از این پیامها:

سلام بر شما
ای برادران ایمانی، ما اهالی دو شهر محاصره شده نبل و زهرا هستیم.
ما نیروی حیدری هستیم که شکست نمی خورد  -  لبیک یا زینب
شهر ما نبل و زهراء در شمال ریف حلب (دهکده های دورافتاده حلب) برای سومین روز متوالی در معرض هجوم گروه های تروریست قرار گرفته که تلاش می کنند وارد شهر شده و دست به کشتار و قتل عام شیعیان اهل بیت علیهم السلام بزنند.
و متاسفانه رسانه ها در مورد آنچه در جریان است در خاموشی به سر می برند حتی رسانه های دوست و شبکه های اجتماعی آن طور که باید به وظیفه خود عمل نمی کنند. از تمامی غیرت داران شیعه اهل بیت علیهم السلام در تمام دنیا اعم از عراق و لبنان و ایران و خلیج فارس می خواهیم تا برای حمایت این دو شهر مظلوم فریاد برآورند و ندای مظلومیت ما را قبل از آنکه آنچه نباید رخ دهد اتفاق بیفتد، به گوش جامعه بین المللی برسانند. لازم به ذکر است جوانان این دو شهر رهروان راه امامشان حسین علیه السلام بوده و باشکوه ترین حماسه ها را در راه دفاع از سرزمین و ناموسشان به یادگار گذاشته اند و درسی به دشمن داده اند که فراموش نخواهد کرد و شعار آنان هیهات منا الذله است.
همینطور از مومنان می خواهیم ما را از دعا فراموش نکنند که دعا سلاح مومن است.
والسلام
سید محی الدین
شهر نبل

السلام علیکم

ایها الاخوة المؤمنون نحن أهالی
بلدتی نــــبـــل والـــزهــراء المحاصرتین

◆نَـحنُ قُـوَة حَـیّـدَرِیةَ حُـسَیـنِةَ لَن تَـنـهَار◆ ◇◆◇لَــبَــیّــکــی یَــازَیـــنـب◇◆◇

تتعرض مدینتا نبل والزهرء فی ریف حلب الشمالی لهجوم العصابات المسلحة للیوم الثالث على التوالی محاولین دخول المدینتین وارتکاب مجازر بحق شیعة اهل البیت ع
وللاسف هناک تعتیم اعلامی عما یجری وحتى وسائل الاعلام الموالیة ووسائل التواصل الاجتماعی لم تقم بدورها کما یجب
نرجوا من کافة الغیارى على شیعة اهل البیت ع فی کل مکان فی العراق فی لبنان فی ایران فی الخلیج رفع اصواتهم عالیا ومناصرة هاتین المدینتین المظلومتین وایصال مظلومیتهم للمجتمع الدولی قبل ان یقع ما لا یحمد عقباه علما ان شباب المدینتین السائرین على نهج امامهم الحسین ع سطروا اروع ملاحم البطولة والاستبسال فی الدفاع عن ارضهم وعرضهم ولقنوا العدو دروسا لن ینساها وشعارهم هیهات منا الذلة

کما نرجو من کافة المؤمنین ان لا یبخلوا علینا بالدعاء فهو سلاح المؤمن والسلام
السید محیی الدین
نبل

۱ ۰ ۲۷ نظر ۳۸۵۲ بار مشاهده

دیدگاه‌ها (۲۷)

من که در ایران در رفاه و امنیت بوده ام و حتی زحمت اموختن زبان عربی را به خود نداده ام جطور میتوانم کمک کنم. البته تا صحبت از کمک میشود ذهن
ما به حضور در صحنه نبرد میرود!

پاسخ:

۴ آذر ۹۳، ۱۹:۲۲
کمترین کارش همین پخش کردن و هات کردن این اخبار در شبکه های اجتماعیه خصوصا به زبان انگلیسی. حتی خیلی ساده در فیس بوک یا گوگل پلاس سازمانهایی مثل سازمان ملل و حقوق بشر و شخصیت های سیاسی مثل اوباما، به فارسی بدون فحش دادن درخواست کنید جلوی تروریستها رو بگیرن.

دوست عزیزم، از شما تعجب می کنم پیشنهاد بدی که "در فیس بوک یا گوگل پلاس سازمانهایی مثل سازمان ملل و حقوق بشر و شخصیت های سیاسی مثل اوباما، به فارسی بدون فحش دادن درخواست کنید جلوی تروریستها رو بگیرن"
سازمان ملل، حقوق بشر و امثال اینا همشون ابزارهایی هستن در خدمت استکبار و تروریسم بین الملل به سرکردگی آمریکا، اسراییل، انگلیس و ... و کاسه لیس هایی مثل ترکیه، سعودی، قطر، امارات، آل خلیفه و ...
توقع این که که افرادی مثل اوباما بخوان جلوی تروریست ها رو بگیرن به توهم ساده انگارانست. به قول معروف هیچ وقت چاقو دسته ی خودشو نمی بره. تنها چیزی که می تونه جلوی تروریست ها و ارباب های غربی، عربی، عبری و ترکیشونو بگیره مقاومته.
مقاومت مقاومت مقاومت
نمونه ی بارزش هم حزب الله عزیزه که با اتکا بر خداوند و مقاومت تونسته پوزه ی تروریست ها و استکبار رو به خاک بمالونه.
زنده باد امام خامنه ای - زنده باد سید حسن نصر الله - زنده باد بشار اسد قهرمان - زنده باد ایران و حزب الله و مقاومت

پاسخ:

۵ آذر ۹۳، ۱۰:۳۵
عرض شد این کمترین کاری است که می‌توان انجام داد. چطور برای فوتبال یا موضوعات دیگر جمع زیادی از ایرانی ها به فیسبوک طرف رفته و پدرش را در می آورند، برای این موضوع مهم نمی شود چنین اقداماتی کرد؟
تصور اینکه همه مردم خارج بد هستن و دشمن هستن فقط به ما ضربه میزنه و باعث میشه با همه دشمن باشیم. در تمام کشورها مردمان غیرت مند و آزاده ای هستند که میتونند تبدیل شوند به ابزاری برای فشار به حکومتهایشان. مثل یهودی های نکوری کارتا. همیشه گزینه نظامی اولین گزینه نیست.  متاسفانه ما چون گزینه های دیگه مون خصوصا فرهنگی، و جنگ نرم،  بشدت ضعیف هست زرت میریم سراغ گزینه نظامی.

سلام علیکم و رحمه الله
احسنت به پاسخ شما
اللهم انا نشکو الیک فقد نبینا، صلواتک علیه و اله، و غیبه ولینا، و کثره عدونا، و قله عددنا و شده الفتن بنا، و تظاهر الزمان علینا، فصل علی محمد و اله و اعنا علی ذلک بفتح منک تعجله و بضر تکشفه و نصر تعزه و سلطان حق تظهره، و رحمه منک تجللناها و عافیه منک تلبسناها، برحمتک یا ارحم الراحمین.

بنده فرمایش شما رو کاملاً قبول دارم که همه ی مردم خارج بد و دشمن نیستن، به قول شما در همه ی ملت ها انسان های آزاده ای هستن که می تونن ابزار فشاری باشن به روی حکومت هاشون، ولی اون چیزی که امروز اکثر حکومت های استکباری رو اداره می کنه و بهشون خط و ربط می ده لابی صهیونیستیه. بخش بعدی فرمایش شما رو هم قبول دارم که فرمودید گزینه ی نظامی همیشه اولین گزینه نیست ولی این برای شرایطیه که دشمن با تمام قوا و امکانات سخت افزاری و نرم افزاریش به ما هجوم نیاورده باشه، در شرایطی که تروریست ها به نیابت از اربابانشون سرهای بیگناهان رو می برن، سینه ها رو می شکافن و قلب ها رو بیرون میارن، قبرها رو نبش می کنن، کودکان خردسال رو حلق آویز می کنن، نوامیس مردم رو به بردگی می برن و ده ها جنایت دیگه که بشریت رو شرمسار می کنه، باید چکار کرد؟ قطعاً شما هم با بنده موافقید که در چنین شرایطی نمی شه از طریق ابزارهای جنگ نرم و گزینه های فرهنگی به مقابله و کارزار با اون ها پرداخت.
شاید درست تر این بود که می گفتیم به موازات اقدامات نظامی و مقاومت، باید از ظرفیت های موجود در جنبش ها و وجدان های آزاده و بیدار و همچنین شبکه های اجتماعی برای به حداکثر رسوندن فشار به خصم استفاده کرد.

پاسخ:

۵ آذر ۹۳، ۱۶:۴۶
اقدام نظامی که در جریان هست. از اونجا که میدونم اگه بگم هر کی نره بجنگه بی غیرته خیلی ها ناراحت میشن و ادعا میکنن بهشون اجازه داده نشده، گفتم اقلا گزینه جنگ نرم رو دنبال کنند. وگرنه مسلمه که راهی جز مقاومت جواب نداده و نمیده.

مهدیار آسمانی

۰۵ آذر ۹۳ ، ۱۶:۳۹
سلام
برام جالب بود
ضمنا توصیه می کنم چند تا غلط املایی ها رو اصلاح کنید و همچنین ادامه مطلب بزاری چون خییلی طولانی و بدفرم شده البته جسارت به وبلاگ نویسیه قهار شما نمی کنم علوی جان بلکه نظری بیش نبود
راستی اصلا من رو به جا آوردی؟

پاسخ:

۵ آذر ۹۳، ۱۶:۴۰
سلام
عموما مطلب اول رو ادامه مطلب نمیذارم. بعدا میذارم.
بله برادر

سلام علیکم
به نظرم تنها کاری که میشه انجام داد دعا هست
پیشنهاد می کنم شب جمعه همه دعای علوی مصری رو بخونند. که برای نابودی دشمن خیلی خوبه

http://www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=78685&consultationid=23221


http://monjii.ir/%D8%AF%D8%B9%D8%A7%D9%89-%D8%B9%D9%84%D9%88%D9%89-%D9%85%D8%B5%D8%B1%D9%89-%D8%A7%D8%B2-%D8%A7%D9%85%D8%A7%D9%85-%D8%B2%D9%85%D8%A7%D9%86-%D8%B9%D8%AC-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%D9%8A-%DA%AF%D8%B1%D9%81/

پاسخ:

۶ آذر ۹۳، ۰۰:۲۴
علیکم السلام
چرا تنها راه دعا هست؟
گفتن نمی‌بریم جنگ اما نگفتن نرید دفاع!

سلام
تشکر میکنم از مطلبتون
متأسفانه همه شبکه های اجتماعی رو فیلتر کردن
تو افسران هم که همش با رئیس جمهور درگیرن و بازتاب نداره
موندیم چیکار کنیم
فیلتر شکن هم که براساس قانون ایران ممنوعه !!!!

پاسخ:

۶ آذر ۹۳، ۰۰:۲۳
درسته خب تو وبلاگ و وایبر و واتساپ که هنوز بسته نشدن.

به دوست عزیزی که گفته بود "به نظرم تنها کاری که میشه انجام داد دعا هست ..." پیشنهاد می کنم حتماً بره کتاب "نیایش" دکتر علی شریعتی رو بخونه.
متاسفانه نگاه و دید ما به خیلی از ابزارهای معنونی نگاه نادرست و ناقصیه!
برادر عزیزم، دعا در راستا و به موازات عمله.
فرمایش شما مثل این می مونه که شخصی توی خونه بشینه و برای رزق و روزی دعا کنه که قطعاً در چنین حالتی انتظار تامین رزق و روزی انتظار واهی ایه.
چند روز پیش کلیپ مراسم دعا و نیایش رزمندگان عزیز حزب الله در یکی از مناطق عملیاتی توی "القلمون" رو دیدم، به اون می شد گفت دعا. به موازات اقدام عملی که انجام می دن از ابزارهای معنوی مثل دعا و شفیع قرار دادن معصومین و پاکان (علیهم السلام) در نزد خداوند و ... برای پیروزی و موفقیت جبهه ی حق استفاده می کنن.

سلام علیکم
آقا پارسا من با نظر شما کاملا موافقم
اما دعای علوی مصری واقعا مجربه
در خصوص جهاد هم تصور نمی کنم به همین راحتی هرکسی رفت رو قبول کنند یعنی شما بخاطر مسائل امنیتی باید معرف داشته باشید و دوره های چند ماهه نظامی رو گذرونده باشید، حتی شنیدم خود حذب الله هم برای جنگ سوریه جوانهای لبنانی که به سوریه آمده بودند رو نمی پذیرفتند و می گفتند باید به لبنان برگردید و از اونجا ساماندهی بشوید.
علاوه بر اینها ترس کاذب وجود داره که خانواده ها و جامعه هم به اون دامن می زنند و تا وقتی شخص نزدیک میدان جنگ نباشه این ترس در وحودش هست.
برای همین به نظرم رسید دعا رو پیشنهاد بدم شاید خیلی ها که به جنگ نمی روند برای نابودی دشمنان مخصوصا حاکمان برخی کشورهای عربی که از این جریان حمایت مالی و تسلیحاتی کردند دعا کنند.

محمود آقا یک سوال هم از شما داشتم.
به نظر شما جنگ سوریه و عراق تا چه مدت ادامه پیدا می کنه شنیدم تعداد زیادی از داعشی ها به ترکیه فرار کردند تعدادی هم با خودشون درگیر شدند امروز هم ظاهرا ترکیه سر عقل آمده وزیر خارجه سوریه و عراق امروز با هم تلفنی صحبت کردند و قرار شده بر ضد داعش با هم همکاری کنند.
البته از طرفی هم شنیدم آمریکا محموله سنگین نظامی برای داعشی ها بار ریزی کرده؟
طبق نقشه هایی که دیدم ظاهرا ارتش سوریه و نیرو های مردمی داعش رو تا نزدیکی های مرز ترکیه عقب بردند درسته؟

پاسخ:

۷ آذر ۹۳، ۰۰:۱۸
در مورد طول کشیدن جنگ نظری ندارم اما مطمئنا به این زودی ها تمام نمی شود. می شود مثل افغانستان که هنوز طالبان هست و مشکل ایجاد می کند. کلا اینها استخوانی هستند که آمریکا لای زخم مسلمانان منطقه می‌گذارد تا زخم همیشه باز باشد و امکان حضور آمریکا مهیا باشد. در مورد شکست های پیاپی در عراق و سوریه باید اشاره کرد پشتیبانی آمریکا از تروریستها قبل از مذاکره با ایران کمرنگ شد شاید امید داشتند ایران در مذاکرات کاملا زانو بزند و آنها سوار شوند.  با به تاخیر افتادن هفت ماهه مذاکرات، مطمئنا تلاش می کنند تا با تغییرات اساسی در میدان نبرد، ایران را مجبور به پذیرفتن شروط بیشتری کنند. لذا امروز اعلام شد آمریکا و ترکیه برای آموزش نیروهای معتدل ضد سوریه! در خاک ترکیه به توافق رسیدند!!! از طرف دیگر شهرهای شیعه نشین نبل و زهرا از شروع مذاکرات زیر آتش گرفته شد تا فشار دیگری باشد به ایران. و شاید امتحان اینکه آیا ایران سر به راه شده و بی خیال منافع خارجی خود شده یا خیر. در لبنان هم طبق نظر تحلیلگران به زودی اتفاقات تازه ای رخ خواهد داد و داعش که از یک ماه پیش تهدید کرده لبنان را به آتش می کشد و با حزب الله در خاکش مبارزه می کند تحرکاتی را در اردوگاه های فلسطینی آغاز کرده است. به نظر این تحلیلگران تنها اسراییل و عربستان از عدم توافق خوشحال شدند و سود بردند. آنها به فتنه انگیزی هایشان ادامه خواهند داد.

سلام ممنون که اطلاع رسانی میکنید این صداسیمای ما که دیر از خواب پامیشه امیدی بهش نیس.به نظر شما چرا وقتی حمله به کوبانی(کرد نشین) شد ودرگیری ایجاد شده بود اوه چه سروصدایی توی رسانه های غربی ومنطقه به وجود اومده بود از بی بی سی گرفته تا روژهلات کردستان عراق و البته رسانه خودمون؟؟؟؟؟؟دونکته مهم به نظرم میاد اولا کوبانی مرز سوریه وعراق محسوب میشد واحتمالا بهانه ای برای ورود ترکیه به خاک سوریه ودومامردم کوبانی کرد زبان وسنی هستند و به نظر من کردهای همیشه برای مستکبرین عزیز وعمله دستشون در هر کشوری بودند اونم به خاطر تفکر نژاد پرستیشون که مدعی کشور بزرگ کردستان هستند دقیقا تفکراتشون عین یهودی هاست. اما نبل والزهرا شیعه است وضد نقشه های مستکبرین واسرائیل.

این حرفا رو ول کنین . استقلال چرا باخت؟ اینو بگین . قهقه

پاسخ:

۷ آذر ۹۳، ۱۶:۴۷
بپا استقلالمون رو به باد ندن بعضیا! استقلال فوتبال پیشکش!

واقعاً متاسفم برای آقای صباح که این قدر راحت یک قومیت شریف رو این طور ناجوانمردانه به باد انواع و اقسام تهمت های ناروا می گیرن.
دوست عزیزم!
اولاً که کوبانی از مرز عراق کلی فاصله داره و یکی از شهرهای ریف شمالی حلب و در مجاورت مرزهای سوریه با ترکیه ست.
دوماً آزادگی و وقت شناسی حکم می کنه در شرایطی که استکبار همه ی توان و امکاناتش رو برای تفرقه و فتنه انگیزی میان قومیت ها و مذاهب مختلف و ایجاد جنگ و خون ریزی بسیج کرده، گوش به فرمان بزرگان و افراد صالحی مثل امام خامنه ای عزیز و سید حسن نصرالله باشیم و با حرف ها و اعمالمون آب به آسیاب دشمن نریزیم.
سوماً نمی دونم چقدر از کردها شناخت داری که اون ها رو به واسطه ی نژاد و مذهبشون "عزیز مستکبرین"، "عمله ی دست مستکبرین در هر کشوری"، "نژاد پرست" و "مشابه یهودی ها" دونستی و اینقدر ناجوانمردانه اونها رو کوبیدی. بد نیست قبل از این که بخوای چیزی بنویسی کمی درباره ی مطالبت فکر کنی. نمی دونم با خودت چی فکر کردی ولی بدون اینطور قضاوت کردن به کلی از مسیر آزادگی و هوشیاری به دوره. کردها همیشه جزو وفادارترین و وطن پرست ترین اقوام ایرانی بوده و هستن و در کنار شیعیانشون، سنی مذهب هاشون هم که اکثراً شافعی و محب اهل بیت (علیهم السلام) هستن همیشه با خون و جانشون مرزها رو حفظ کردن هرچند که در مقاطعی هم عده ای سودای استقلال در سر داشتند که به هیچ وجه نمی شه و نباید حساب اون ها رو که عددی هم حساب نمی شده و نمی شن با قاطبه ی کردها یکی دوسنت.
تاریخ در آینده به همه ثابت خواهد کرد که زن و مرد، پیر و جوون و بزرگ و کوچیک در کوبانی با وجود همه ی خیانت هایی که از طرف غربی ها، ترکیه، سران فاسد کرد مثل مسعود بارزانی (که خیلی از مصیبت ها و بلاهایی که سر کردها میاد زیر سر افراد فاسدی مثل ایشونه) و ... در حقشون شد چقدر دلیرانه جلوی زامبی های داعشی ایستادگی کردن و پوزشون رو به خاک مالیدن. اون ها همونقدری مظلومن که شیعیان در نبل و الزهرا مظلومن.

پاسخ:

۷ آذر ۹۳، ۱۶:۴۴
البته برادر از حق نگذریم این قومیت به سبب قوم گرایی و تفکرات جدایی طلبانه خودشون در سه کشور ایران و عراق و ترکیه همیشه با حکومت ها مشکل داشته اند. این قضیه به معنای اهانت به همه ی آنها نیست و همه هم یک شکل و یک فکر نیستند. اما تفکر جدایی طلب و خشونت طلب و جنایاتی که در حق دیگران شده محکوم است.
اتفاقا در این قضیه عراق، حقانیت و خلوص نیت ایران ثابت شد و نشان داد ایران مشکلی با کردها ندارد.
تصور می کنم مظلومیت مردمان نبل و زهرا بیشتر است. چرا که کردهای عراق لشکر عظیم و با امکاناتی دارند اما نصف شهر افتاد دست داعش. مردمان دو شهر کوچک نبل و زهرا نه لشکر و توپ و تانک دارند نه نفت کردستان، نه هیچ چیز دیگر.

Hussein son of Ashura

۰۷ آذر ۹۳ ، ۱۸:۳۰
خدا خیرت بده جناب علوی

من خودم اهل اراک هستم و کرد نیستم، اینو گفتم تا برداشت متعصبانه از حرفام صورت نگیره.
ببین دوست عزیزم، از همون اوایل انقلاب کشور ما درگیر گروهک های تجزیه طلب در قسمت های مختلف بوده و هست، در ترکمن صحرا، کردستان، خوزستان، سیستان و بلوچستان و ...
کشور ما به دلیل استقلال و ایستادگی در برابر زیاده خواهان و حمایت از آزادگان جهان همواره مورد سوء قصد و نیات شوم استکبار و اهریمنا بوده و بهترین ابزار هم براشون عده ای افراد خود فروخته و یا فریب خورده بودن که آلت دستشون بوده و هستن. اگر قرار باشه به واسطه ی اقدامات و جنایات عده ای پژاکی، کموله و ... همه ی کردها رو جدایی طلب بدونیم پس در اون صورت این موضوع قابل تعمیم به بقیه ی نقاطی هم که بهشون اشاره کردم هست. جالبه بدونید که در همه ی موارد اکثریت قربانیان اقدامات جدایی طلبانه و خلاف قانون گروهک ها از همون قومیت بوده. برای نمونه اکثر قربانیان جنایات پژاک کردها هستن. پس مسلمه گروهک ها به هیچ عنوان نماینده ی اقوامشون نیستن و از انصاف به دوره که همشون رو به یک چوب بزنیم.
بنده هیچوقت استقبال چند سال پیش کردها که اکثریت قریب به اتفاقشون هم سنی مذهب بودن از رهبر عزیزمون در سفرش به کردستان رو فراموش نمی کنم. کردها در ایران مثل تمام قومیت ها زیر لوای ایرانی بودن با آزادی زندگی می کنن و قطعاً هر شخص یا گروهی بخواد به اسم اون ها آرامش کشور رو به هم بزنه خودشون اولین افرادی هستن که در برابرشون ایستادگی خواهند کرد.
در خصوص مظلومیت هم باید عرض کنم، مظلومیت مظلومیته، شیعیان نبل و الزهرا مظلومن، به خاطر محاصره ی چند سالشون و این که به قول شما توپ و تانک و لشکر و نفت ندارن و این کاملاً درسته ولی کردها هم به همون اندازه مظلومن، چون اگرچه به قول شما امکانات بیشتری دارن ولی همیشه باید تقاص خیانت ها و اشتباهات سرانشون رو بدن، باور بفرمایید این خیلی دردناکه. یک روز مسعود بارزانی خائن، یک روز عبدالله اوجالان، یک روز دیگری و ...
حکومت اقلیم کردستان عراق حیاط خلوت غربی ها و اسرائیله و با بی کفایتی تمام تا الآن اداره شده و بیچاره و مظلوم کردها ...

بی نام و قابل انتقال به غیر

۰۸ آذر ۹۳ ، ۱۴:۱۵
سلام خود شما که در لبنان هستین چرا برای دفاع از شیعیان راهی جهاد نمیشود؟
من شخصا حاضرم دانشگاه و کارمو ول کنم برم به جنگ ناصبی ها اما به هر کسی سپردم گفتش که باید پاسدار باشی.
اگه شما یا هر کسی راهشو بلده مدیونه نگه.

پاسخ:

۱۰ آذر ۹۳، ۱۵:۵۱
راه نمی دهند. ایرانی ممنوع است جلو برود. مگر سپاه خودش بفرستد. اونایی که میرفتن سوریه و عکس میگرفتن و میگفتن ما مدافع حرم هستیم، چاخان میکردن. منم رفتم دم حرم. عکس هم گرفتم. این شد مدافع حرم؟! منطقه عملیاتی باید رفت. که ما رو راه نمیدن. 

سلام برادر پارسا .ببخشید یه اشتباهی در متن داشتم اونم هم مرزی کوبانی(البته عین العرب)باعراق بود که حواسم نبودمنظورمنم همون هم مرزی با ترکیه بود از بقیه متنم معلوم میشد.اما در خصوص حرفام اصلاهدف من حمله به قوم کرد نبود بلکه میخواستم تفاوت اهمیت دادن رسانه های استکباری رو به مردم محاصره شده کوبانی ونبل والزهرا رو نشون بدم ثانیا من 14 سال در بوکان (کردنشین)زندگی کردم والان در شهری زندگی میکنم که کرد وترک باهم زندگی میکنن ومحض اطلاع شما فامیل کردهم داریم پس وقتی از اخلاق ومنش اکثریت کردها حرف میزنم با تجربه نظر میدم ووقتی میگم بعضی از کردها این تفکر (کشور ایجاد کردن وابزاردست مستکبرین شدن ) دارن منظورم کردهای سنی نشین استان آ.غ وکردستانته نه کردهای شیعه کرمانشاه وایلام.بله منم معتقدم که مردم ساده لوح کرد به خاطر داشتن رهبران خائن سالهاست که شدن عمله دست آمریکا واسراییل .بله از نظر من همه مردم عرب وکرد وترکمن ومسیحی وغیره کشورهای سوریه وعراق و لبنان مظلومکن وباید بهشون کمک بشه اما نه مثل کردها که سپاه ایران با زیر صد نفر کردستان عراق رو نجات داد اما شبکه های خبری کردستان چی میگفتند!میگفتند آمریکا وائتلاف وسپاه قدرتمند کردستان مارا نجات داد!وهمین حرفها رو کرزدهای اینجا هم میگفتند .فهمیدی برادر مون من قصد اختلاف انگیزی ندارم اما دوست دارم که افرادی کهع دنبال حقیقت هستند سرشون کلاه نره .اها بذار یه چیز دیگه هم بگم تا قبل از حمله داعش به کردستان عراق کردهای ایران حتی فامیلامون روبه رزومون میگفتند ایول داعش دمت گرم بکش این شیعه هارو بشاراسد رو نابود کن زنان شیعه هارو ببر به اسیریو... !!!بعد حمله داعش 180 درجه نظرشون تغییرکردوداعش ید شد .حالا فهمیدی چرابه یهودی ها نسبتشون دادم.اگه غلط املایی داشتم به بزرگواری خودتون ببخشید چون باعجله متن رو نوشتم

ای مست می نامت ...
در هر دو جهان طه ...
در آینه ی چشمت ...
لبخند علی پیداست ...
ای مادر پیغمبر ...
ای هم نفس حیدر ...
ای دیده ی تو کوثر ...
ای قامت تو طوبی ...
یا فاطمه الزهرا ...

و عده ای را می‌کشند به جرم اینکه تو را دوست دارند!

یه سری دانشجو

۱۰ آذر ۹۳ ، ۰۰:۳۸
سلام حاج اقا. اگر بیاییم لبنان امکانش هست که ببینیمتون. و کسب فیض کنیم. ا

پاسخ:

۱۰ آذر ۹۳، ۱۵:۵۵
سلام
حاجی نشدم.
تا قسمت چی باشه :)

البته یه سری کارهای شخصی هم هست.

یا خدا

سلام
میخواستم بدونم با اینکه خیلی از جوونای ایرانی حاضرن بدون هیچ مزد و منتی برای دفاع برن سوریه، اما نمیبرن ؟
و در عوض این عراقی ها رو با روزی چند صد دلار میبرن؟ که بعضی هاشون چندان انگیزه ای هم برای جهاد ندارن!
علتش رو نمیدونید؟

پاسخ:

۱۴ آذر ۹۳، ۱۵:۵۸
علتش رو باید از مسئولان امر پرسید. من شنیدم عراقی ها تا 1500 دلار هم می گیرند. ایرانی رو نمی فرستند تا کشته نشوند! تا بهانه دست سنی ها نیفتد بروند با داعش!

سوزنت بدجور رو عراقی ها گیر کرده!
نمی دونم چرا ...

احسان محمدی

۱۶ آذر ۹۳ ، ۱۹:۱۵
خبر فوری!!!
مواضع داعش، توسط تیزپروازان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی بمباران شد!
http://ehsanmo.blog.ir/1393/09/16/%D8%AE%D8%A8%D8%B1-%D9%81%D9%88%D8%B1%DB%8C-%D9%85%D9%88%D8%A7%D8%B6%D8%B9-%D8%AF%D8%A7%D8%B9%D8%B4-%D8%AA%D9%88%D8%B3%D8%B7-%D9%86%DB%8C%D8%B1%D9%88%DB%8C-%D9%87%D9%88%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%A7%D8%B1%D8%AA%D8%B4-%D8%A8%D9%85%D8%A8%D8%A7%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%B4%D8%AF
در صورت تمایل به تبادل لینک، در قسمت نظرات وبلاگم اطلاع دهید

سلام ممنون از اینکه اینقدربراتون ارزش داره وهمدردی میکنید.بخداماهم درایران دلمون خونه وبراشون دعامیکنیم مسئله این هست که متاسفانه این جنگ غیر از ابعادنظامی وسیاسی ظاهری ابعاد دیگری هم داره که احتمالا فهمش برای خیلیها مشکل باشه واینکه داعشیهااصولا درجنگهاشون ازنیروهای شیطانی هم استفاده میکنندحتی در یک سایتی تصویر یک تروریست داعشی همراه یکی ازکتب علوم غریبه پخش شد.خیلیهاشون استاداین کارهاهستندوازشیاطین جن کمک میگیرندکه انشاالله مومنین حقیقی بتوانندازهمه جای جهان به کمک انهابروند....

نیروهای شیطانی!
علوم غریبه!
شیاطین جن!
اینام از اون حرفا بودن ...
عزیز دل، آمرلی توی عراق و همین نبل و الزهرا در سوریه و خیلی جاهای دیگه در مقابل همین زامبی هایی که شما اینطور توصیفشون کردی مردانه مقاومت کردن و با حداقل امکانات پوزشونو به خاک مالیدن. پس خواهشاً با اینطور وصف ها ناخواسته دشمنان اسلام و بشریت رو بزرگ نمایی نکن.
داعش توی خیلی از جاهایی که تونست کاری بکنه به خاطر این بود که مردم قبل از این که داعشی ها به اونجا برسن شهرها رو خالی کرده بودن و افرادی هم که مونده بودن به استقبالشون رفتن!

پاسخ:

۱۷ آذر ۹۳، ۱۶:۵۷
داعش بیشتر از آنکه یک ارتش قوی باشد، یک خوف سایبری و رسانه ای است. آدمکش است اما اهل مبارزه نیست. از آنجا که کاملا آموزش دیده سازمانهای اطلاعاتی آمریکایی هست، هیچ بعید نیست بحث شیاطین و جن را دنبال کرده باشند. 

محض اطلاع دوستان عراق به علت بافت ناهمگون جمهوری فدراتیو هستش. پس کردستان عراق میتواند با هر کشوری در چارچوب اصول قانون اساسی ارتباط داشته باشد.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

LIBANIRAN

اطلاعات و اخبار مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و گردشگری پیرامون لبنان
برای اطلاعات بیشتر به صفحه درباره پایگاه مراجعه فرمایید.

پربیننده ترین مطالب
پیوندها