جاسوس قدیمی و ادامه ی مزدوری

جاسوس قدیمی و ادامه ی مزدوری

در دنیای سیاست عموما قدرتهای بزرگ کاری به کرم های کوچکی که دشمن برای ضربه زدن به جانشان می اندازد ندارند. چرا که اصلا دیده نمی شوند و ضرری نمی توانند برسانند.

به عنوان نمونه باید به برخی شخصیت های بی شخصیت و آلت دست بیگانه در لبنان نگریست که به خاطر مطرح شدن و مشتی دلار، از جاسوسی و اقدام بر ضد شیعیان هیچ ابایی ندارند. قبلا نمونه هایی را معرفی کرده بودم. مثل سید علی الامین که با همراهی با شبکه های وهابی، سخنانشان از ضدیت سیاسی به ضدیت دینی با شیعه هم رسیده!

امروز یک مزدور دیگر به نام محمد علی حسینی را که حتما نامش را شنیده اید معرفی می کنم.

حتما نام وی را در اخبار مبنی بر دستگیری جاسوس اسراییلی در منزلش به همراه تجهیزات جاسوسی و اسلحه شنیده اید. در زیر چند لینک از این خبر را ببینید:

علامه قلابی: منافقین سال‌هاست که برای موساد جاسوسی می‌کنند

روحانی نمای نوکر منافقین و جاسوس اسراییل رابشناسید

مرجع قلابی جاسوس اسرائیل از آب درآمد + عکس

از «جریان انحرافی» لبنان چه می دانید؟ + تصاویر

بله، این جاسوس معلوم نیست کی از بازداشت آزاد شده و شروع کرده به سخنان تحریک آمیز و دروغ بر ضد ایران. تمرکز او بر هجوم به ایران و ولایت فقیه و عربی خواندن حرکتش، انسان را یاد یک چیز می اندازد: تفاله های سرویس های جاسوسی غرب مانند الصرخی در عراق! این گونه افراد تنها از مخالفت با جبهه حق به نان و نوایی می رسند و البته آخر و عاقبتی بهتر از صدام نخواهند داشت، یعنی کشته شدن به دست همان سرویسهای جاسوسی که به آنها پر و بال دادند.

وی مجلسی به نام مجلس اسلامی شیعیان عرب راه انداخته تا در مقابل مجلس اسلامی اعلای شیعیان لبنان و حزب الله رقابت کند و آنها را عامل ایران بخواند. چنین افرادی در داخل شیعیان طرفدار ندارند و ممکن است حداکثر صد نفر در ازای دستمزد به آنها بپیوندند. دقیقا مانند احمد الاسیر در صیدا که تنها چیزی که از دهانش بیرون می آمد، نیش و تهمت زدن به ایران و حزب الله بود. اینها تا جایی پیش می روند که وقتی بر ضد مردم لبنان فعالیت می کنند و تجاوز و آدمکشی به راه می اندازند و ارتش مجبور به بازداشتشان می شود، ارتش را ارتش صلیبی و ارتش ایرانی می خوانند!!!

اما بشنوید از تیترهای سخنان پوچ، بیهوده، بی اساس و سراسر تهمت این مزدور (محمد علی حسینی) در هفته های اخیر:

ولایت فقیه امری خارجی و اضطراری است و بر آن هیچ اجماعی نیست

مسئولیت بازگشت تروریستها به لبنان بر عهده حزب الله است

سرّ و پایه مشکلات عراق، فقط و فقط نظام ولایت فقیه است

نظام ولایت فقیه در جهت اهداف خصوصی خود از شیعیان بهره کشی می کند

شیعیان عرب به زشت ترین شکل توسط ولایت فقیه استعمار شده اند!

جالب است برای شیعیانی که در حجاز و بحرین زیر ظلم آل سعود هستند نسخه سکوت و آرامش تجویز می کند. این رفتار دوگانه و ملاقاتهای او با سران دشمن نشان می دهد وی از کجا پشتیبانی می شود. استحمار خود این مزدورها توسط سعودی و غرب کاملا واضح و آشکار است.

در تاریخ 1-6-2011 وی به جرم همکاری با سازمان جاسوسی دشمن و ارتباط با آن و همکاری با دولت های خارجی که با سازمان جاسوسی اسراییل همکاری می کنند، و داشتن اسلحه غیر مجاز، در دادگاه نظامی لبنان به سه تا ده سال زندان محکوم شد.

مطمئنا این گونه افراد از همان قماشی هستند که وقتی امام زمان ظهور کند با او می جنگند.

۰ ۰ ۳ نظر ۳۰۲۳ بار مشاهده

دیدگاه‌ها (۳)

"العربیة"
نمی دونم اینا پیش خودشون چی فکر میکنن که همچین برنامه هایی رو ترتیب میدن؟
اخه کدوم شیعه عربی باور میکنه حکومت وهابی عربستان که مفتی هاش علنا شیعه رو کفر میدونن برای دین شیعه ها دل بسوزونن.....
من اگر مسعول همچین شبکه هایی بودم و بهم ماموریت میدادن ضد ایران برنامه بسازم...........سعی میکردم فقط تمرکز رو روی طرزفکر شیعه های عربی که به نسبت کمتر مذهبی هستن بزارم!
محدودیت های آزادی شهروندی از جمله پوشش و برخورد ها با بد حجاب ها و از این حرفا رو سعی میکردم بیشتر پوشش بدم تا اینطوری اون دسته شیعه ها رو بترسونم از ایران که مثلا این برداشت بشه که شما خانوم شیعه ای که راحت توو ضاحیه یا جنوب لبنان یا منامه یا بصرة بدون حجاب راه میری........اینو بدون حزب الله یا بقیه گروهای مرتبت با ایران اگر قدرت کامل داشته باشه اونام همین کارو با شما میکنن!
البته میدونم اینها رو بی نهایت پوشش میدن ولی بهتره که اگه می خوان کارشون مفید باشه فقط در همین زمینه ها اکتفا کنن و وارد مسایل دینی نشن چون اینطور بیشتر اثر معکوس میزاره!!!

قبلا چند نفر رو تو العربیه دیدم به عنوان جدا شده از حزب الله
کی هستن ??? میشناسیشون

پاسخ:

۲۱ تیر ۹۳، ۰۱:۲۶
رده های پایین هستن. رده بالا مثل صبحی طفیلی هم هست که دشمن شده.

سلام علیکم.بنویس هیهات از این ذلت.

پاسخ:

۲۱ تیر ۹۳، ۰۱:۲۷
شایدم باید گفت یا صدام پیت حلبی!


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

LIBANIRAN

اطلاعات و اخبار مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و گردشگری پیرامون لبنان
برای اطلاعات بیشتر به صفحه درباره پایگاه مراجعه فرمایید.

پربیننده ترین مطالب
پیوندها