به بهانه ی انفجار هرمل - سلاحی آمریکایی که چینی از آب درآمد!

به بهانه ی انفجار هرمل - سلاحی آمریکایی که چینی از آب درآمد!

 

دیگر شنیدن خبر انفجار، هول و هیجان خود را از دست داده است. پنجشنبه وقتی خبر آمد در هرمل انفجار رخ داده است، فقط دنبال این بودم که ببینم تلفات چقدر بوده است. در هفته ای که عموم مسلمانان برای میلاد پیامبر اسلام خوشحالند، مسلمان نماهایی با ادعاهای جهادی مشغول کشتار مسلمانان مظلوم سوریه و لبنان هستند.

اما این زامبی های مسلمان نما کیستند و از کجا سر بر می آورند؟

منشاء این گروه های تروریستی را باید در مجاهدین افغانی جستجو کرد که بر علیه اشغالگران شوروی می جنگیدند. هرچند آمریکا شاید عامل اصلی پدید آمدن این جریان نباشد اما به همراه پاکستان و عربستان سعودی، مهم ترین عامل تسلیح و تجهیز آن بود.

در جنگ های مختلف، نیروهای چریکی به عنوان یک نیروی مقاوم و مخفی مطرح بودند که عملیاتهای ایذائی آنها دشمن را متحمل خساراتی هرچند جزیی می کرد. اما منطقه غرب آسیا در دهه های اخیر شاهد سلاح جدیدی بود: نیروهای مقاومت اسلامی.

پس از تشکیل دولت غاصب صهیونیستی با مساعدت بریطانیا، این دولت وحشی برای گسترش سرزمین خود اقدام به کشتار و ارعاب نمود و فقط به سرزمین فلسطین بسنده نکرده، کل کشورهای منطقه را مورد تهاجم یا تهدید قرار داد. وقتی ارتشهای عربی به سبب برخی ضعف ها و برخی کارشکنی ها در مقابل این رژیم غاصب شکست خوردند، مجبور به پذیرش صلح یا آتش بس شدند. لبنان در آن زمان هنوز مورد هجوم اسراییل قرار نگرفته بود. امام موسی صدر بارها دولت لبنان را به تقویت ارتش و آموزش نظامی مرزنشینان جنوب فراخواند. او معتقد بود قبل از آنکه دشمن کشور را اشغال کند و سپس مجبور به تشکیل گروه های مقاومت شویم، باید گروه مقاومت تشکیل دهیم تا مانع هجوم دشمن شویم. وی با تشکیل حرکت امل و با اقدامات دیگر مانند سخنرانی و روشنگری، جامعه ی مقاومی در لبنان بوجود آورد که برای اولین بار در جنگهای اعراب و اسراییل موفق شدند جلوی حرکت ارتش رژیم صهیونیستی را سد کنند. رزمندگان حرکت امل در درگیری خلده توانستند صدمات زیادی به ارتش مهاجم وارد کرده و وی را از حرکت باز دارند. پس از ربوده شدن امام موسی صدر و وقوع انقلاب اسلامی در ایران، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به آموزش هسته های پراکنده جوانان مقاوم لبنان پرداخت. مجموعه ای که تشکیل شد تا به امروز همواره پیشرفت کرده و تبدیل به سلاحی قدرتمند و نوظهور شده است بطوریکه تعجب و شگفتی تحلیلگران نظامی شرق و غرب را برانگیخته و دشمن صهیونیستی را مجبور کرده دست از وحشیگری و تجاوز بکشد. این سلاح جدید، دیگر در قالب گروه های چریکی نمی گنجد و تحلیلگران نظامی آنرا ارتشی قدرتمند ولی کوچک تلقی می کنند. با مشاهده قدرت و بازدهی این سلاح جدید، آمریکا هم درپی آن برآمد تا برای مقابله با آن، سلاحی مثل آنرا بسازد. لذا از گروه های القاعده استفاده کرد و تلاش نمود عامل اساسی سلاح جدید، یعنی شهادت طلبی را توسط سعودی های وهابی و افکار منحرف آنها به القاعده وارد کند. سلاح جدید که باید آنرا نسخه ی پیشرفته ی القاعده بنامیم تبدیل شده است به ارتشی از انسانهای بی مغز که تابع فرمان مافوق خود هستند و از هیچ جنایتی ابایی ندارند.

تفاوت نیروی مقاومت اسلامی با زامبی های تکفیری

اصولا نیروهای مقاومت برای دفاع از سرزمین خود به وجود آمدند و جهاد آنان، برگرفته از عقیده و ایمان آنان است. اما نیروهای تکفیری، تقریبا موجودات مفلوک و بی فکری هستند که به امید لقمه ای نان و چند حور العین، مثل روبوت توسط وهابی ها کنترل می شوند. نیروهای مقاومت اسلامی هرکدام در عرف نظامی افسر عالیرتبه و خبره به حساب می آیند اما زامبی های تکفیری تنها یک بمب متحرک محسوب می شوند.

نیروهای مقاومت همیشه سخت ترین ضربات را به نیروهای نظامی دشمن زده اند حال آنکه سلاح جدید آمریکا به واقع مانند یک زامبی کور و نادان است و مردم بیگناه را هدف قرار می دهد و زندگی و حیات را نابود می کند.

سلاح مقاومت قادر به مقابله با نخبه ترین و قوی ترین کماندوهای اسراییلی است و چنان رعبی در دل آنها دارد که مسئولان نظامی و سیاسی رژیم غاصب را سردرگم کرده است؛ با وجود اینکه این کماندوها به بهترین اسلحه و تجهیزات و تکنولوژی مجهز هستند. اما زامبی ها یا صریحا ادعا می کنند که با اسراییل دوست هستند یا خود را قادر به مقابله با اسراییل نمی دانند.

بی عرضگی سلاح جدید (که من آنرا القاعده2 یا زامبی 2 می نامم) تمامی نقشه های استکبار را به هم ریخت. آنها مجبور شدند خودشان وارد ماجرا شوند و به سوریه نیرو بفرستند. اما با اقدامات مقاومت و پشتیبانی محکم روسیه، این اقدام آنان هم با شکست مواجه شد. لذا پروژه سلاح زامبی2 کاملا شکست خورده تلقی شده و زامبی ها به حال خود رها شده اند تا توسط ارتش سوریه کشته شوند و خطری برای کشورهای سازنده ی پروژه نداشته باشند. برای همین فکر می کنم این کپی کاری آمریکا از سلاح مقاومت، نوعی کپی کاری چینی بوده و اصلا نتوانسته سلاحی مانند سلاح مقاومت تولید کند.

۰ ۰ ۱ نظر ۳۳۴۷ بار مشاهده

دیدگاه‌ها (۱)

ممنون بابت این پست مفید بود

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

LIBANIRAN

اطلاعات و اخبار مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و گردشگری پیرامون لبنان
برای اطلاعات بیشتر به صفحه درباره پایگاه مراجعه فرمایید.

پربیننده ترین مطالب
پیوندها