یک بازی استراتژیک حقیقی

یک بازی استراتژیک حقیقی

سلام
مدتی است نتوانسته ام چیزی بنویسم، فرصت نشده و سوژه ای هم ندارم. از اخبار لبنان هم به دور هستم و منابع من خلاصه شده به سایتها و خبرها.
این طور که به نظر می آید وضع در لبنان خیلی جالب نیست. بخصوص بعد از تصمیم اتحادیه اروپا در اضافه کردن شاخه ی نظامی حزب الله در لیست سازمانهای تروریستی.

واقعا دنیای کثیفی است، صهیونیستهای بچه کش دروغگو که هفتاد سال است با دروغگویی به ظلم و آدمکشی پرداخته اند امروز از کشتار مسلمانان و فتنه ای که سلفی های زامبی به راه انداخته اند خوشحال و راضی هستند و درج حزب الله در لیست سازمانهای تروریستی را نشانه ی قوت سیاست خارجی خود می دانند.
هرچند این تحریمها و تعقیبها برای حزب الله نگران کننده نیست و با قوت و قدرت قبل به کار خود ادامه خواهد داد اما این حزب را در صحنه ی سیاسی لبنان با مشکلات بیشتری مواجه خواهد کرد. این اقدام ظالمانه ی اعوان و انصار صهیونیستها علاوه بر این که آن موشها را رسواتر می کند، جنبه هایی از نقشه ها و برنامه های مخفی این رژیم  برای نابودی و اشغال سرزمین های مسلمانان و اعراب را روشن تر می کند.

جالب است سلفی های زامبی در سوریه که براحتی آدم می کشند و می خورند تروریست نیستند اما یک سازمان مقامت که خار چشم صهیونیستها و بلندپروازیهایشان شده، سازمان تروریستی است!
دشمن که با جنگ 33 روزه و نابودی سوریه امید به تکمیل محاصره و هجوم به ایران را داشت مطمئنا از نقشه ی خود دست بر نداشته. پس چه بهتر که ما هم آماده تر شویم و از مسئولین و رییس جمهور خود بخواهیم با چشم بازتر و اقدامات اساسی تر و منطقی تری به مقابله با فشارهای دشمن بپردازند.
الان احساس می کنم آرامش قبل از طوفان حاکم است. درست مثل بازیهای استراتژیک که باید قبل از هجوم دشمن به جمع آوری منابع پرداخت و سپاه و لشکر و تمهیدات دفاعی آماده کرد. و بدبخت آن کسی که مردمش و وطنش را برای هرآنچه که نمی تواند با خود به قبر ببرد، می فروشد.

 

۰ ۰ ۰ نظر ۲۵۹۶ بار مشاهده

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

LIBANIRAN

اطلاعات و اخبار مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و گردشگری پیرامون لبنان
برای اطلاعات بیشتر به صفحه درباره پایگاه مراجعه فرمایید.

پربیننده ترین مطالب
پیوندها