ایران از دور هراس انگیز است!

ایران از دور هراس انگیز است!

این یک واقعیت است. غیر از اینکه ایران برای دشمنان سیاسی نظامی اش هراس انگیز است و جدا از ترس دشمنان شیعه و دشمنان آزادگی از ایران و ایرانی، باید گفت ایران از بیرون خیلی نگران کننده است. حساب فراری ها و پناهنده ها و ضد نظام ها جدا؛ اما یک ایرانی دانشجو در خارج از کشور با دیدن اخبار اقتصادی و سیاسی و اجتماعی بخصوص حوادث و آمارهایی که خود پلیس ارائه می کند خیلی نگران می شود. گرانی های ایران روی گرانی های بیروت را (که همه لبنانی ها معتقدند گرانترین پایتخت خاورمیانه است) سفید کرد! مشکلات اجتماعی و فرهنگی مانند حجاب که داد همه مسئولان و روحانیون و دلسوزان تعلیم و تربیت را در آورده است. آستانه تحمل اجتماعی و صبر و تعامل با دیگران بسیار پایین آمده و هر نزاع کوچکی به قتل و جنایتی می انجامد. به لطف ماهواره (که اصلا کسی ماهواره نگاه نمی کند!) هر جوان نادانی خیال می کند شخصیت فیلم است و برای بدست آوردن آن زرق و برق ها هر کاری می کنند. خیلی ها با تاثیر از تهاجم فرهنگی موجود در ماهواره واقعا باورشان شده که مانند شخصیت های فیلمهای آمریکایی هر زنی را دیدند می توانند صاحبش شوند و از هر گلی بویی استشمام کنند! (جمله منافقین در لزوم آزادی زنان!)
نتیجه این می شود که با این وضع فجیع حجاب و این فیلمهای آلوده و هدف دار چنان تحریکات جوانها بالا می رود که دیگر جوان و مسن و بی حجاب و با حجاب سرشان نمی شود، امکان ازدواج هم که نیست و می خواهند یکی را بزور با خود ببرند. وقتی کسی می آید جلویشان را بگیرد چاقویی، شیشه ای می خورد و ناکار می شود.
نمی خواهم تحلیل چگونگی بوجود آمدن این وضع عجیب را بدهم و بگویم مسئولش کیست اما مشخص است که این وضع، نتیجه ی اهمال در تربیت و تعلیم جامعه است. وقتی اخلاق در جامعه تعطیل شد و سیاست جای همه چیز را گرفت و مهم ترین نهاد تعلیم و تربیت یک کشور (به استناد دست اندرکاران تربیتی) تبدیل به سیاسی ترین وزارتخانه کشور شد و وقتی مردم از دین دور شدند و مجذوب و فریفته ظاهرسازی های ماهواره ها شدند همین می شود که تازه دارید اولش را می بینید. ما در لبنان وقتی حتی در مناطق مسیحی راه می رویم احساس امنیت داریم بخصوص کسی که چادری باشد. یکبار ندیدیم جلوی دختری ماشین بایستد چه برسد به خواهند بزور کسی را بدزدند. بحمدالله این مسائل در این کشور نیست. رابطه مردم و نگاهشان به یکدیگر بسیار سالم است. بر خلاف ایران که بیشتر جوانها در همه رابطه هاشان دنبال چشم چرانی و کسب لذت هستند. خدا آخر و عاقبت جامعه ایران را ختم به خیر کند چرا که چشم همه شیعیان به ایران است. اگر ایران مشکلات جدی تری را تجربه کند شیعیان سراسر جهان پایگاه و امنیت خود را از دست خواهند داد. خدا یا به آبروی امام زمان جامعه شیعه را تا ظهورش از گزند بدخواهان محفوظ و مصون بدار و ظهور حضرتش را نزدیک بفرما.
التماس دعا
۱ ۰ ۱ نظر ۳۱۵۷ بار مشاهده

دیدگاه‌ها (۱)

آخه چرا شیعیان جهان چشم شون به ایرانی هاست 

پاسخ:

۲۴ تیر ۰۱، ۱۳:۴۰
طبیعی است. ایران تنها نظام شیعه در جهان است.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

LIBANIRAN

اطلاعات و اخبار مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و گردشگری پیرامون لبنان
برای اطلاعات بیشتر به صفحه درباره پایگاه مراجعه فرمایید.

پربیننده ترین مطالب
پیوندها