سنگ راهنمای ماسونها

سنگ راهنمای ماسونها

شاید تا کنون نشنیده باشید اما یک بنای سنگی در آمریکا وجود دارد که برنامه آینده ماسونها را خصوصا برای دوران پسا تغییر نشان می دهد. با ما همراه باشید.
بنای سنگی چهارپر با نام جورجیا گایدستون (سنگ راهنمای جورجیا) توسط شخص ناشناسی با نام مستعار روبرت کریستیان در 1980 ساخته شده است. این بنا نوعی تقویم، ساعت و جهت یاب است. (جورجیا یکی از ایالتهای آمریکا است که از لحاظ وسعت در رده 24 ام و از لحاظ تعداد جمعیت جزو اولین هشت ایالت این کشور است.)
۱۰ دستورالعمل به هشت زبان انگلیسی، اسپانیایی، سواحیلی، هندی، عبری، عربی، چینی و روسی روی هشت وجه آن نگاشته شده است. اولین آنها می گوید جمعیت انسانها را زیر ۵۰۰ میلیون نفر نگه دارید.

شاید نشنیده باشید اما ماسونها و ایلومناتی ها شدیدا به آخرالزمان یعنی ظهور حضرت مهدی (عجل الله تعالی فرجه) عقیده دارند و معتقدند تغییرات شگرفی رخ خواهد داد و برای همین در تلاشند تا اولا با تخریب آن و سیاه نمایی علیه آن، برنامه های خودشان را جلو ببرند و هم با نقشه کشیدن برای آینده، خودشان را در راس امور نگه دارند.
جالب اینجاست در 21 سپتامبر سال 2014 قطعه سنگ مکعبی کوچکی در فضای خالی که روی این بنا تعبیه شده بود قرار گرفت.

این مکان تمام وقت تحت نظارت دوربینهای حفاظتی است. چه کسی آن را قرار داد؟

روی این سنگ اعداد و عبارتهای مشکوکی نوشته شده بود.

حرفهای MM را عده ای به ارباب ماسون تعبیر کردند اما ماسونها آنرا به مهدی میلیشیا تعبیر کردند. همچنین JAM را به جیش المهدی تعبیر کرده اند.

اعداد 8-14-2016 را معادل 8 اب 2016 یعنی تاریخ تیشا ب آو (B'Av) در تقویم یهودی می دانند. تاريخی که در آن یک تراژدی برای یهودیان مقدر شد. نابودی معبد اول و دوم در اورشلیم. تاریخ اخراج یهود از فلسطین.  ب آو سال 2016 در تقویم یهود در این تاریخ است. اما این واقعه در زمانی مصادف با 11 سپتامبر رخ داده بود که بصورت عجیبی مصادف با واقعه یازده سپتامبر آمریکا است.
بیل ریان در سال 2010 کلیپی منتشر کرده و در آن سخنان شخصی را روایت کرد که در جلسه سال 2005 فراماسونها در لندن شرکت داشت.
آنها در قالب پروژه کاهش جمعیت، برنامه هایی چیده بودند از جمله حمله بیولوژیک به چین با ویروسی مشابه آنفلوانزا و می خندیدند که «چین سرما خواهد خورد». پس از آن واگیر تمام جهان را فرا خواهد گرفت.
بیل ریان می پرسد چرا آنها دنبال کاهش نسل هستند؟ وی می گوید آنها کاملا عقیده دارند تغییراتی درجهان رخ می دهد که به نظم نوین جهانی می انجامد و دنیای جدیدی ساخته شواهد شد. لذا پروژه آنگلوساکسون را طراحی کرده اند. این پروژه نژادپرستانه برای آن است که می کوشند خود وارثان زمین باشند.

پروژه آلوده کردن چین و دنیا به کرونا، کاملا برنامه ریزی شده است و پس از آن باید منتظر گام بعدی، یعنی جنگ جهانی سوم و نبرد هسته ای باشیم.

۱ ۰ ۱۲ نظر ۶۵۰۴ بار مشاهده

دیدگاه‌ها (۱۲)

احسن بسیار عالی 


جالب بود👌🏽


جالب بود.

اشاره کنید که پمپئو و بعضی رهبران آمریکا هم به شدت به این مسائل معتقد هستند.


جالب بود خيلى جاى فكر بيشترى داره

و حتى مطالعه و شناخت بيشتر...

ممنون


و مکروا و مکرالله والله خیرالماکرین

جریان جهان به سویی میرود که خدا میخواهد نه به سمتی که ماسونها میخواهند.

پاسخ:

۶ فروردين ۹۹، ۱۴:۴۲
اگر بدانیم برنامه شان چیست و مقابله کنیم. اگر ندانیم و بنشینیم، به سمتی می رود که آنها تلاش می کنند.

طبق آخرین آمار جهانی تا این لحظه که کامنت میزارم حدود هفده هزار نفر متوفی با کورونا در جهان ثبت شده، اونوقت به نظر شما و دوستان علاقه مند به تئوری توطئه، کوید-۱۹  میتونه جمعیت جهان رو تا پونصد میلیون کاهش بده؟؟؟

پاسخ:

۶ فروردين ۹۹، ۱۴:۴۱
این برنامه محدود به ویروس نیست، قرار است جنگ رخ بدهد. جنگ اتمی. ضمن اینکه برنامه ماسونها،‌همیشه کامل اجرا نمی شود، وگرنه الان باید اسراییل به ایران حمله کرده بود. این وظیفه ما است که بدانیم تا بتوانیم از خودمان محافظت کنیم.

فکر کنم ۳۰ سال دیگه هم، دوباره سنگ بالایی رو بردارن یه سنگ دیگه بذارن به جاش..! 😄 یا نه ! واسه ضایع نشن، یه سنگ هم زیر بنا بذارن..! 😅 تا نشون بدن کنترل جهان از دستمون خارج نشده..!😂 و دوباره ۳۰ بعدشم یه سنگ اون اطراف بندازن که همه بگن این سنگ هم به اون سنگها ربط داره و چهارتا دستورهم روی اون بنویسن..! واین داستان همچنان ادامه خواهد داشت..! 😉 


سلام
کار شما بسیار ارزشمنده.

واقعا این وظیفه ی ماست که بدانیم تا بتوانیم به درستی تصمیم بگیریم و برای پیروزی جبهه ی حق کار کنیم.

این وظیفه ما است که بدانیم تا بتوانیم از خودمان محافظت کنیم.

حمید جعفری

۱۰ خرداد ۹۹ ، ۰۵:۵۸

ن داداش گلم گام بعدی جنگ نیست،کرونا رو اوردن تا تراشه نانو چیپ که یجورایی ب هدف کاهش جمعیت کمک میکنه بوسیله واکسنش ب همه مردم جهان تزریق کنن ..اللهم عجل الولیک الفرج

 

پاسخ:

۱۲ خرداد ۹۹، ۰۹:۵۱
بله بحث نانو چیپ مطرحه ولی این هم یکی از راه های کاهش جمعیت هست که هدف مهمی برای ماسونها است مثل همون جنگ.

انها برای امدن دجال تلاش میکنند طبق حدیثی از پیامبر قبل از امدن او جنگ بزرگی صورت میگیرد که همان جنگ جهانی سوم خواهد بود


مهدی مختاری 291

۱۸ ارديبهشت ۰۱ ، ۱۶:۱۰

با سلام. اکنون که این پیام را می نویسم (در تاریخ 1401/02/18 شمسی) بیماری کرونا در ایران مهار شده و تعداد کشته ها روزانه به 7 نفر رسیده است؛ واکسیناسیون عمومی هم تمام شده است؛ اما در مقابل جنگ روسیه و اوکراین شروع شده و هر دو طرف یکدیگر را به حملۀ اتمی تهدید می کنند؛ تحلیلگران سیاسی می گویند ممکن است این جنگ به یک جنگ جهانی تبدیل بشود. لازم به ذکر است که هدف اصلی و نهایی این جنگ غلبه بر جمعیت کشور مظلوم فلسطین است؛ یعنی کوچ اجباری یهودیان سراسر دنیا به اسرائیل (سرزمین های اشغال شدۀ فلسطین مظلوم) از طریق ایجاد جنگ و ناامنی.


سلام

امروز که این پیام را می نویسم هشت روز هست که بمبی را شخصی ناشناس 🤔🙄 زیرش منفجر کرده و روز بعدش شهرداری همش رو خراب کرد.الان این سنگ وجود نداره.فراماسونری و ایلومناتی آلت دست قدرت ها و ثروتمندان هستند و نه خود قدرت.به نظر من آمریکا فراماسونری و صهیونیزم رو جلوی چشم آورده تا مردم مشکلات اصلی را نبینند و تقصیر ها را گردن فراماسونری بیاندازند.قدرت های پشت پرده یعنی صاحبان ثروت در کشورهای پیشرفته می توانند اگر منافعشان ایجاب کرد حتی شیطان پرستی و فراماسونری راهم زیر پا بگذارند.متاسفانه در کشورهای اسلامی بسیار روی این مساله مانور می دهند بدون اینکه بداند بازیچه همین قدرتها شده اند.همین صهیونیزم که خوراک سخنرانی بعضی ها 😏شده زاده انگلیس هست.آمریکا هم ساخته دست انگلیس و خاندان های ثروتمند اروپا هست.شیطان پرستی و فراماسونری و غیره هم ساخته و پرداخته قدرتها هستند.کمی خردمندانه به دنیا نگاه کنید.با تشکر.


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

LIBANIRAN

اطلاعات و اخبار مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و گردشگری پیرامون لبنان
برای اطلاعات بیشتر به صفحه درباره پایگاه مراجعه فرمایید.

پربیننده ترین مطالب
پیوندها