داعش، امویان یهودی الاصل نوین

داعش، امویان یهودی الاصل نوین

آیا می دانستید امویان اصلشان به یهود بر می گردد؟ آیا می دانستید امویان کعبه را نابود کردند و قبله را رو به قبة الصخره یهودیان برگرداندند؟ آیا می دانستید دشمنی یهود پس از وفات پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله باعث انحراف امت اسلامی شد؟

در مطلب یریدون لیطفئوا نور الله عنوان شد ریشه بنی امیه از یهود است. اما جالب تر این است که بدانید این سازمان مخوف یهودی در زمان عبدالملک مروان به مکه حمله و کعبه، خانه ی خدا را خراب کردند و سه روز تمام، هزاران نفر از مردم را کشته و به هزاران دختر و زن  تجاوز کردند. پس از تخریب کعبه انجام حج را هم ممنوع کردند و در بیت المقدس، قبه الصخره را بنا کردند و به مردم دستور دادند رو به بیت المقدس نماز بخوانند و دور قبه الصخره طواف کنند و حج بگذارند1!

باید بدانید سازمان یهود پس از فراگیر شدن اسلام هم دنبال پیاده کردن سیاستهای خود بود و بیکار ننشست. کعب الاحبار، راهب یهودی که از عزیز دلهای جناب عمر بود، سخنان باطلی را منتشر می کرد. مثلا می گفت کعبه هر روز صبح به بیت المقدس سجده می کند! چیزی که امام صادق علیه السلام آنرا تکذیب و رد کرده اند2. کعب یهودی در زمانی که همراه عمر در بیت المقدس بود در پاسخ به سوال عمر مبنی بر اینکه قبله چه طرفی است و کجا مسجد بسازند گفت پشت آن صخره. عمر گفت یهودیت را نورافشان کردی3.

عبدالملک مروان آن اموی یهودی ملعون در میان مردم شایع کرد که این صخره ی خدا است که پایش را بر آن نهاده و باید به آن سجده کرد4.

باید گفت در گذشته هم این اسرائیلیات وجود داشته بصورتی که حتی عایشه و ابن مسعود و عروة ابن زبیر و ابن الحنفیه و ابن عمر این سخن را انکار کرده اند. این سخن را معاویه عضو برجسته سازمان مخفی یهود در شام میان مردم پخش کرده بود که افراد بالا آن را رد کردند5.

جاحظ چنین نقل می کند که عبدالملک مروان و فرزندش ولید و والی آندو «حجاج» به تخریب کعبه کوشیدند و حرمت مدینه را شکستند و کعبه را فرو ریختند و پرده ها را دریدند و قبله را تغییر دادند6. از وقایع تاریخی دیگری که نقل شده چنین بر می آید که اولا مسلمانان (غیر از شیعیان) تغییر قبله را پذیرفتند و از حکام اموی در تغییر قبله تبعیت کردند. دوم اینکه حتی اهل بیت نتوانستند با صراحت به مخالفت با این امر بپردازند و لذا قاعده استحباب تیاسر (تمایل به چپ) در قبله را عنوان فرمودند. ( رجوع کنید به وسایل الشیعه کتاب الصلاة ابواب القبلة)

جالب است بدانید متوکل هم در سامرا کعبه ای برای خود و لشکریانش ساخته بود و دستور داده بود گرد آن حج بگذارند تا به خاطر حج از وی دور نشوند7!
با وجود تمام این اسناد و روایات، چرا هنوز قبة الصخره به جای مسجد الاقصی که برای مسلمانان محترم است به نمایش در می آید؟ چرا به جای مسجد مقدس، کعبه ی ساختگی یهود در تمام جهان شهرت یافته و همگان تصور می کنند مسجد الاقصی آن مسجد طلایی گنبد طلایی است؟
مسجد الاقصیداعش، این نواده ی حرامزاده امویان یهودی الاصل، که تمام اقدامات و سیاستهایش دقیقا مشابه امویان است، دنبال چیست؟ چرا سید حسن نصرالله هشدار داد داعش به دنبال تخریب کعبه است؟
به کجا می رویم؟ خواب مسئولان فرهنگی رسانه ای ما تا کی ادامه خواهد داشت؟ تا کی نادانسته نماد یهود را روز قدس به دوش بکشیم؟

توجه: مسجد الاقصی کل منطقه مقدس است که در آن مساجد و مکانهای مقدس قدیمی زیادی وجود دارد. مراجعه کنید به مطلب تفاوت مسجد الاقصی با قبة الصخره

منبع: کتاب محقق معاصر سید جعفر مرتضی العاملی «الصحیح من سیرة النبی الاعظم - جلد اول - چاپ بیروت»

منابع مورد استفاده وی:
1- البدایه والنهایه ج8 ص280 و تاریخ الیعقوبی ج2 ص161
2- الکافی ج4 ص240 و البحار ج46 ص354
3- الانس الجلیل فی اخبار القدس والخلیل ج1 ص256 و الاموال لآبی عبید ص225 و الاصابة ج4 ص105 و الاسرار المرفوعة ص457
4- التوحید واثبات صفات الرب ص108
5- الاباضیة عقیده ومذهبا ص98
6- رسائل جاحظ ج2 ص16 و آثار الجاحظ ص205
7- احسن التقاسیم ص122

۲ ۰ ۱۸ نظر ۵۰۵۵ بار مشاهده

دیدگاه‌ها (۱۸)

-- رجعت صدر --

۱۷ تیر ۹۴ ، ۱۲:۲۶
سلام
واقعاً عجیبه
من از خونریزی ها و شقاوت های حجاج ابن یوسف زیاد شنیده و خوانده بودم ولی از مطلب تخریب بنای کعبه چیزی نشنیده بودم!
فکر می کردم بعد از حملۀ یزید به خانه کعبه کسی جرأت چنین جسارتی را نداشته!!
همین حالا دربارۀ آن جستجو کردم...در جایی خواندم که ظاهراً قصد حجاج، تخریب کعبه نبوده و به دستور عبدالملک تنها الحاقات اضافی ابن زبیر را تخریب کرده و بعد هم دوباره آن را بازسازی کرده!!!
و ... خواندم که ارتفاع در کعبه و ایجاد درگاه به طوری که دست مردم به در خانۀ کعبه نرسد، توسط حجاج ایجاد شد!!(مطلبی که چرایی اش همیشه برایم سؤال بود!)
اینجا:http://www.islamquest.net/fa/archive/question/fa6400

و اینجا: http://hajj.ir/14/45184
--------------------------
این روایاتی که در میان دانشجویان معماری معمول است: که پیامبر (ص) از قبة الصخره به معراج رفته اند، سنگ عظیم معلق در فضا که پیامبر(ص) از روی آن به معراج رفته اند، این که عمر بعد از فتح بیت المقدس از ترس این که مبادا سنگ معلق سقوط کند، مسجد را طوری ساخت و دیوارها را بالا برد و زیر سنگ را پر کرد صحت دارد؟
و...
این که می گویند صخره ای شبیه مقام ابراهیم (ع) در مسجد الاقصی هست که جای پای پیامبر(ص) روی آن باقی مانده صحت دارد؟
اینجاها را هم ببینید:
http://banarcity.ir/?p=3638

http://www.bayynat.ir/index/?state=pl&id=37

http://www.shia-news.com/fa/news/39697/%D8%B1%D8%A7%D8%B2%D9%87%D8%A7%D9%8A-%D9%85%D8%B3%D8%AC%D8%AF%D8%A7%D9%84%D8%A7%D9%82%D8%B5%D9%8A-%D9%85%D8%B3%D8%AC%D8%AF%D9%8A-%D8%A8%D9%87-%D8%B1%D9%86%DA%AF-%D8%B3%D8%A8%D8%B2-%D9%86%D9%87-%D8%A7%D8%B2-%D8%AC%D9%86%D8%B3-%D8%B7%D9%84%D8%A7

پاسخ:

۱۷ تیر ۹۴، ۱۲:۳۳
سلام
طبق تحقیقات این محقق، ادعاها در مورد قبة الصخره را یهودیان و مهره های آنها مطرح کرده اند.

-- رجعت صدر --

۱۷ تیر ۹۴ ، ۱۳:۰۹
ببخشید چقدر زیاد شد:
این که می گویند در میان دروازه ها دروازه ای طلایی هست که منجی بشر از آن جا ظهور می کند چه؟ صحت دارد؟
و اگر ندارد
پس شما چرا برادری نکردید آن روز که من به مناسبت روز قدس تصویر این دروازه را گذاشتم به من تذکر بدهید؟
در این باره این عکس ها را در آرشیوم پیدا کردم:
پلان مسجد الصخره:
http://bayanbox.ir/view/6139790468649383436/dome-of-the-rock1.jpg

پلان کعبه: http://bayanbox.ir/view/3944059036678921411/kabe-map.jpg
http://bayanbox.ir/view/2207249217232156480/KAABA-1.jpg

تصویر دروازه ها: دروازۀ طلایی اولین در از راست:
http://bayanbox.ir/view/7714766531366589469/06122002035936.jpg

http://raj3at-e-sadr.persiangig.com/image/Darvazeye%2520Talaye%2520-%2520%28Fetyan_net%29-web.jpg

پاسخ:

۱۷ تیر ۹۴، ۱۴:۲۶
دروازه طلایی در مکه یا بیت المقدس؟ منجی از کنار کعبه ظهور خواهد کرد. اما در گشودن بیت المقدس، کاملا عادی است که از دروازه طلایی وارد شود. شاید منظور از دروازه طلایی همین قبة الصخرة باشد.
بنده از قدیم تفاوت این دو ساختمان را می دانستم. اما اطلاعات در مورد اینکه سازمان مخفی یهود آنرا بنا کرده و تلاش کردند اسلام را منحرف کنند به تازگی خوانده و ترجمه کردم.

سلام
قدس هم در واقع به همون گنبد طلایی رنگ(قبه الصخره) میگن. پس باید اسم روز قدس رو هم عوض کنند و یه اسم دیگه بگذارند مثلا "روز فلسطین".

پاسخ:

۱۷ تیر ۹۴، ۱۴:۲۲
سلام
فکر نمی کنم. چرا که بیت المقدس از دیرباز اسم آن شهر بوده.

-- رجعت صدر --

۱۷ تیر ۹۴ ، ۱۴:۵۸
من هم همیشه با خودم فکر می کردم که این دروازۀ طلائی(شاید) با افسانۀ آرماگدون پرداختۀ یهود ارتباط داشته باشد ولی هیچوقت در موردش تحقیق نکردم
-------------------------------
پس حدسم درست بود...حذف toolbar ارادی و عمدی و به صلاحدید خودتان صورت گرفته بود:)

سلام

آقای فیاض «قدس» همان «مسجد الاقصی» زمینی است و ربطی به این گنبد طلایی نداره اصلا این جا گنبدی نبوده خلفای بعد براش ساختند و مسجد هم نیست

سلام . پیرو  این پست نظر شما رو جلب میکنم به خطبه های حضرت امیر علیه السلام در نهج البلاغه.

در خطبه 93 که حضرت علی علیه السلام خبر از فتنه های بنی امیه که می فرمایند(( همانا ترسناکترین فتنه ها در نظرمن ، فتنه بنی امیه بر شماست ، فتنه ای کور و ظلمانی که سلطه اش همه جا را فرا گرفته و بلای آن دامنگیر نیکوکاران است.)) و در جای دیگر در این خطبه می فرمایند: ((بلای فرزند امیه ، بر شما طولانی خواهد ماند، چندان که یاری خواستن شما از ایشان چون یاری خواستن بنده باشد از مولای خویش ، یا تسلیم شده از پیشوای خود.))

 وسایر خطبه های حضرت در نهج البلاغه:

آینده نگری امام از ستم های بنی امیه خطبه 98

اسلام ظاهری بنی امیه و امویان خطبه 64

خبر از آینده مسلمین و بنی امیه 166

.....منبع نهج البلاغه ترجمه  مرحوم محمد دشتی

پاسخ:

۱۸ تیر ۹۴، ۰۳:۵۷
در کتاب دانشمند و محقق ارجمند سید جعفر مرتضی حقایق وحشتناکی از دشمنی مهره های یهود با ائمه فاش شده. مثلا جلوگیری از نقل حدیث در زمان خود پیامبر! نمی‌گذاشتند حضرت علی علیه السلام نقل حدیث کنند. تاریخ اسلام واقعا گریه آور است. خون دلها و مجاهدتهای ائمه بوده که اسلام را حفظ کرده. وگرنه مسلمانان عادی که بعد از پیامبر به سرعت منحرف می شدند در هر مرحله خطرناک پیامبر را رها می کردند و این حضرت علی بود که اسلام را حفظ کرد.

سلام علیکم 
پیروى قضیه ى داعش امشب برنامه ى ماه عسل مستندسازى رودعوت کرده بود که به یک قسمتى ظریف ازعملکرد داعش اشاره داشت واونم قبر معاویه ابن سفیان دریه منطقه اى ازسوریه بود. على رغم تصاویر فراوان تخریب مقبره ها و مساجد توسط داعش   جالب بود که داعش کوچکترین خدشه اى به این مکان وارد نکرده بود .پس بهانه جویی هاى مقبره و .....یه حربه ى براى جنگ و خونریزى 
فقط مسئله اى که ذهن آدم و مشغول میکنه اینه که چطورى از کشورهاى اروپایی و امریکا نیروجذب میکنه ؟قطعا 

با پول نمیشه کسى وازفنلاندوفرانسه کشوند سوریه تا پاسپورتش و اتش بزنه وبگه تاحکومت اسلامى تشکیل ندیم برنمیگردیم اگه توضیح و نظرى دراین موضوع دارین ممنون میشم بذارین 

پاسخ:

۱۹ تیر ۹۴، ۱۳:۲۰
سلام
انرژی عظیم و عطش شدیدی در جوانهای غربی وجود داره که چون ما نتونستیم جذب کنیم، خیلی راحت هدایت میشه به کانال داعش. جوانها از پوچی و مادی گرایی زده شده اند و دنبال یک حقیقت هستند. داعش (ساخته دست سازمانهای اطلاعاتی غرب و صهیونیستها) با کانالیزه کردن این جوانها، از تشکیل خطر بر ضد آنها جلوگیری کردنه و اونها رو به جنگ اسلام واقعی فرستادند تا همه رو نابود کنند. یک عالم ایرانی شیعه حتی اگر شخصی و تک و تنها هم باشد جلوی کارش را می گیرند و با سنگ اندازی های مختلف نمی گذارند کار کند. اما این جماعت دست ساز، به راحتی تبلیغ می کنند و نیرو جمع می کنند. غرب از خدایش هست جوانهایی که (به نظر آنها) متمدن نشده اند و افسار تمدن غرب را به گردن نمی اندازند، از این کانال خودشون را نابود کنند. از اوایل درگیری در سوریه، سید حسن نصرالله بارها تلاش کرد تا طرفین را آرام کند و اشاره کرد هر کدام از شما کشته شوید، چه ارتش سوریه و چه مخالفان، اسراییل خوشحال تر می شود. این یک واقعیت است. از جهالت جماعت سنی مذهبی که گول تبلیغات وهابیت و آل سعود (به عنوان مهره های صهیونیزم) را خوردند، ما الان وارد یک درگیری داخلی شده ایم که تنها کسی که از آن سود می برد صهیونیستها هستند. یک جوک درآوردند که به یک داعشی می گویند شما کی به اسراییل حمله می کنید؟ می گوید هروقت مسلمان شوند! در پس این طنز، واقعیتی نهفته که هدف از تاسیس داعش را نشان می دهد.

بسم الحق .سلام و با عرض خسته نباشید به شما.برادر گرامی کیفیت روز قدس در لبنان چگونه است؟

پاسخ:

۲۰ تیر ۹۴، ۰۲:۱۶
سید حسن ترکوند. فقط مراسم بود توی مجمع سید الشهدا.

خیلی وقته نمیزارن تصویری از مسجد الاقصی منتشر بشه! خیلی ها تفاوت شو نمیدونن! فکرمیکنن قبه الصخره همون مسحد الاقصی هست حتی تلویزیون خودمون بعضا:|

بسم الحق.سلام خدا بر پیامبر و دخت گرامیش و اوصیای عزیز او و حضرت حجت‏(عج‏)‏.باعرض سلام و خسته نباشید به شما برادر گرامی.احادیثی از امام جعفر صادق (ع‏)‏ که فرمودند:و آن روز برسد که قرآن کریم را تفسیر به رأی می کنند و از قرآن جز خطی و از اسلام جز رسمی نماند و آن روز که فریاد اسلام خواهی سر می دهند ولی از همه کس به اسلام دورترند و در روز مسلمانند و در شب کافر و آن روز که مؤمن خوار گردد و کافر و ظالم سربلند و بزرگوار.همانطور که می بینیم عده ای سکولار در داخل کشور تفسیر خاص خود را از اسلام دارند و خواهان سکولاریسم اسلامی هستند و اسلام در تفسیرشان جایی در اجتماع جز رسمی و از قرآن کریم جز خطی ندارد و نوادگان سفیانی که فریاد اسلام خواهی سر می دهند اما از همه دورتر به اسلام همیناند که مصداق بارز آن القاعده و داعش هستند و مسلمانان هزار رنگی که روزها مسلمان اما در شب کافر و گنهکار.و می بینیم در این روزها که صهیونیست های خبیث و غرب کشور عزیرمان ایران اسلامی را حامی تروریست می نامند و حزب الله و مقاومت اسلامی را گروه تروریستی و هزاران تهمت ناروا.به امید ظهور حضرت حجت‏(عج‏)‏.والسلام علیکم.

دارید زیاده روی می کنید. عبدالشمس و عبدمناف برادر بودند و هاشم و امیه هم پسر عمو بودند. بنی امیه هم هیچ ربطی به یهود ندارند. اما این ماجرای ایجاد قبه صخره هم ربطی به یهود ندارد. در آن زمان عبدالملک مروان برای آنکه مردم شام به مکه نروند و تحت تاثیر تبلفات آل زبیر قرار نگیرند حج را ممنوع کند و ادعا کردند که امروز قدس برای شما همان مکه است و دور قبه الصخره طواف کردند و الباقی داستان. و البته چون قدس به شام نزدیک بود بعد از آن هم حجاجیان شامی ترجیح دادند خود را راحت کنند و به سفر دور مکه نروند!! که البته با سقوط بنی امیه این رسم کمرنگ شد اما تا زمان ناصر خسرو هنوز شامیانی که امکان حج رفتن نداشتن به قدس می آمدند و اعمال حج انجام می دادند!

اما تخریب کعبه یکبار به دست لشکریان حصین بن نمیر و بار دیگر توسط لشکر حجاج بن یوسف انجام شد اما توسط خود او مجددا کعبه بازسازی و تعمیر شد و البته در دوم کعبه را حذف کردند و آن را به صورت قبل از ابن زبیر ر آوردند. اما به هر حال ادعای نابود کردن کعبه نادرست است. 
باب استحباب تیاسر هم در مورد اهل عراق عنوان شده نه در مورد اهل شام. و امروز مشخص است که دلیل آن کروی نبودن زمین و بیضی گون بودن آن است و به هر حال ربطی به تغییر قبله ندارد! کما اینکه در تیاسر انحراف اندک است اما اگر قبله از مکه جابه حا می شد تغییر بسیار بزرگ می شد!

 اما در مورد مسجد الاقصی هم این مسله ربطی به اسراییل ندارد و از همان زمان عبدالملک و پسرش لید به بعد قبه الصخره بیشتر جلوه داشت. البته این را هم بگویم احادیث و روایاتی در شیعه هست مبنی بر اینکه خود مسجدی که به مسجد الاقصی مشهور شده است با آن مسجد الاقصی مورد اشاره در قرآن بکلی فرق دارد و مسجد الاقصی واقعی در بیت المعمور است و ارزش مسجد بیت المقدس حتی از مسجد کوفه هم کمتر است. اگر چه روایاتی در ظاهرا در تعارض با این روایات در مورد استحباب زیارت مسحد بیت المقدس نیز وجود دارد. 

بیاییم و انصاف را رعایت کنیم حتی در مورد دشمن و هرگز سعی نکنیم به خیال اینکه هر چه بیشتر علیه دشمن فعالیت کنیم به او ظلم کنیم و یا بر او افترا ببندیم. انصافا اکنون با گذشت هفتادسال اسراییلی ها آسیب چندانی به مراکز اسلامی فلسطین وارد نکردند و حتی در مواردی هم آنها را تعمیر و حفاظت کردند در حالی که در همین مدت آل سعود تمامی آثار رسول الله را محو کرده است و به اینکار افتخار هم می کند. اما مسمانان حساسیتی را که مورد اسراییل دارند در مورد آل سعود ندارند. 

پاسخ:

۲۳ تیر ۹۴، ۱۵:۱۰
امیه فرزند عبدشمس نبوده. دیگر به اسناد تاریخی و کلام امیرالمومنین که نمی شود ایراد وارد کنید. اسناد تاریخی که چنین مطلبی رو نشون میده. ضمن اینکه این یهودیان آنقدر کارشان را خوب بلد بودند که اسناد را هم دستکاری می کردند. حتی الان، کتابهای چاپ جدید، برخی چیزها که بر علیه آنها هست حذف شده. ادعای شما برای دوری و نزدیکی، بهانه غیر قابل قبولی است.  وقتی چیزی را خدا واجب کرده و از مصر و ایران و یمن که اینهمه دورتر بودند مردم می آمدند حج، شام که جای دوری محسوب نمی شود.
در مورد تخریب کعبه، خود شما هم اذعان کردید که تخریب کردند. حالا بعدا ساختند و چه کردند بماند. امید است که کاهن های یهودی اوراد و جادویی در ساختمان بکار نبرده باشند. در مورد ربط قبة الصخرة به اسراییل باید عرض کنم در زمان عمر، این صخره را کعب احبار نشان کرد. زمان عمر کجا، زمان عبدالملک کجا؟ پس در بین یهود و سازمان مخفی مخوفشان، برنامه ها داشته اند که تا امروز ادامه دارد.
تصور می کنم ظلم را ما به تاریخ و ائمه کرده ایم که آنقدر بی بخار بوده ایم که ائمه گاهی توان رساندن صدای حق را نداشته اند. ظلم را ما می کنیم که ساده لوحانه تاریخ تحریف شده ی یهودیان را می خوانیم و باور می کنیم.

البته فقط تصحیح می کنم که  عبدالشمس برادر هاشم و فرزند عبدمناف بوده است. 

پس چرا نظر قبلی را درج نکردید؟ آیا به دستتان نرسید؟ اگر اینطور است مجددا تکرار می کنم:

پس لطفا بفرمایید امیه پسر کی بوده؟ امیرالمومنین علی علیه السلام کجا
خلاف این حرف را فرموده اند؟ کدام سند تاریخی؟ آری. چند ادعای ضعیف هست
که امیه غلامی بوده رومی که عبدالشمس او را خریده است. اما به دو دلیل
این روایت مردود است. چون اولا اگر چنین چیزی صحت داشت در روایات  معتبر
ائمه - خداقل بعد از بنی امیه-  یا منابع تاریخی درجه اول باید خبری از
آن می بود  و بنی عباس هم قطعا از چنین دستاویزی برای تخریب بنی امیه
بسادگی عبور نمی کردند.
 ثانیا با توجه به شدت تعصب اعراب جاهلی بر مساله خون و نژاد محال بود
قبیله ای آنهم قریش یک فرد غیر قریشی و اصلا غیر عرب را به عنوان سید و
بزرگ یکی از تیره های خود بپذیرند و به این راحتی آن را فراموش کنند!
قریش و مخصوصا همین بنی امیه بعدها حتی با ادعای معاویه که زیاد بن سمیه
را فرزند ابوسفیان نامید مخالفت کردند تا مبادا نژادشان به غیر قریش
آلوده شود! چه رسد به غیر عرب ! آنهم پیش از اسلام و در اوج تعصبات جاهلی
و قومی عرب.
همچنین زمانی که عثمان به خلافت رسید ابوسفیان با خوشحالی به نزد او و
امویان همراهش رفت و گفت و ای ٬ فرزندان عبدالشمس ٬خلافت را بچسبید چونان
که بچه شتر پستان مادرش را می چسبد!

آیا این همه مورخان مسلمان در اصل یهودی بوده اند و همه با هم دروغ نوشته اند؟

اما همانطور که ذکر شد دلیل رفتن شامی ها به قدس به خاطر همان نگرانی
عبدالملک از تبلیفات آل زبیر  بر اهل شام بود. بعد از آن هم مردم وقتی به
یک کار ساده و غلط عادت کنند به راحتی از آن دست بر نمی دارند. و این
ربطی به دور نزدیکی ندارد.


هیچ یهودی و کاهن یهودی هم در مکه در زمان حجاج -حداقل به طور علنی- نبود
چون اساسا حضور غیر مسلمان در مکه ممنوع است و ضمنا بنابر اعتقاد شیعه
همیشه این حجت خدا و امام است که حجرالاسود را نصب می کند ولو به صورت
ناشناس. بنای بقیه کعبه اهمیت خاصی ندارد  و حتی مشرکان قریش هم می
توانند آن را بنا کنند!  اگر هم به قول شما وردی در آن بود ائمه علیهم
السلام از شما عالمتر بودند و دلیلی برای مخفی کردنش نداشتند. لیکن جهت
اطلاع شما دیوارهای کعبه در زمان حضرت ابراهیم علیه السلام بسیار کوتاهتر
بود و ضمنا دو در داشت که قریش یک در حذف کرد و قدری بر اتفاع کعبه
افرود. ابن زبیر مجددا در دوم را باز کرد اما حجاج بن یوسف بار دیگر به
هم ترکیب زمان قریش آن را بازگرداند. در برخی روایات هست که حضرت مهدی عج
الله تعالی فرجه هم کعبه را به صورت نخستین آن در خواهد آورد. والله
العالم. اما هیچ خبری از وجود ورد یهودیان در کعبه در  روایات نیست!

کعب الاحبار هم فقط جای سنگ قربانی را به عمر نشان داد. اما گنبدی روی آن
نساخت و کسی هم دور آن حج انجام نداد.  اما ساختن این قبه و بنا  از
کارهای عبدالملک است که در زمان پسرش ولید کاملتر  شد. بعدها در زمان
مامون مجددا این قبه نوسازی شد و تاکنون شکل زمان مامون آن حفظ شده است.

متاسفانه عیبی در برخی از ما وجود دارد این است که گمان می کنیم هدف
وسیله را توجیه می کند و وحق داریم برای ابراز دشمنی با یک نفر به او
افترا ببندیم و هر چه بیشتر او را تخریب کنیم و تازه اینکارها را هم قربه
الی الله انجام می دهیم!
باور کنیم اگر حقی را از یک انسان ولو بت پرست یا یهودی ضایع کنید و ظلمی
بر او روادارید در قیامت بسیار انتقام سختی پس خواهیم  داد.
مگر ما به راستی برای مبارزه با اسراییل دچار کمبود استدلال و منطق هستیم
که بخواهیم به این نوع حرفهای یهود هراسی روی بیاوریم؟
بدانید که عمر یهود را از خبیر و فدک بیرون کرد و بعدها امام علی علیه
السلام فرمود اگر ترس من از اعتراض لشکریانم به شکستن سنت عمر نبود اهل
فدک و خیبر را باز می گرداندم! و این یعنی ما با منطق یهود هراسی
مخالفیم.
http://www.porseman.org/q/show.aspx?id=133629

پاسخ:

۲۵ تیر ۹۴، ۱۷:۰۲
نظراتی که شما فرستادید منتشر شده بود.
تحریف تاریخ خصوصا بعد از پیامبر در آن شکی نیست. شما هیچ کدام از مطالب را نتوانسته اید با ارائه مدارک تاریخی رد کنید. تلاش کرده اید با غیر عاقلانه خواندن آنها، و اینکه ظلم به یهود است ردشان کنید. در مورد امیه، امیر المومنین هم این مطلب را فرموده اند و مدرکش هم موجود است. یادتان رفته در زمان جاهلیت، پسرخوانده، واقعا پسر محسوب می شد! سعی نکنید با منطق امروز ماجرا را منکر شوید. محقق نویسنده کتاب، از روی شکمش که حرف نزده. سید گرانقدر، یکی از محققین برجسته شیعه هستند. مدارک و مستندات صحبتهایش هم در کتابهایش موجود است. تازه برخی دیگر از افراد هستند که خود عمر و ابوبکر را هم یهودی می دانند. تو خود بخوان حدیث مفصل از این مجمل.

khub bud matlabetun 

از نظر شیعه همه یهودین مگه خلافش ثابت شه
ابوبکر
عمر
عایشه
عثمان
بنی امیه
شمر
آل سعود
قاتل امام آخر شیعیان
کعب الأحبار

عزیزم بهتر نیست یکم این طرفی فکر کنی که شاید مذهب شما که
ساخته دست عبدالله بن سبأ هست یهودی باشه
امام علی از شماهایی که بارگاه طلا براش میسازید بی خبره...
جای یهودی خوندن همه یکم فکر کنید
الحمد لله سنی ها رو مریخی نمیخونید!
منتظر تأیید و جوابی عاری از تعصب و توهین هستم

پاسخ:

۱۴ فروردين ۹۵، ۰۱:۳۴
هیاهو نکن. متن سند داره. کعب که خب یهودی بود. آل سعود هم ریشه یهودی دارند. تاریخ رو نمیشه منکر شد. عبدالله ابن سبا وجود خارجی نداره و شیعه دینشو  از فرزندان رسول خدا گرفته. عبدالله ابن سبا و صد و پنجاه صحابی ساختگی کار سیف هست که همشون در کتاب علامه عسکری با سند ومدرک رد شده. این کتاب به خاطر روشنگری در عربستان ممنوع شد. تعدادی از علمای مصر و عربستان هم شیعه شدند. نگاهی به کتاب ارزشمند «یکصدو پنجاه صحابی ساختگی»
شما سند بیار و مدارکو اسناد نوشته رو زیر سوال ببر. هیاهو کردن و هوچی گری که سند و مدرک نمیشه.

من هیاهو نکردم
مغالعه نکن و نسبت نده
این همه کتاب معتبر اهل سنت از سبا حرف زدن که اهل یمن بوده و یهودی بوده
کعب الحبار یهودی بوده و مسلمان شده.تو نمیتونی و هیچ کس هم نمیتونه یک تازه مسلمان رو
مثل عمر ابوبکر خالد مغیره سرزنش کنه
این حکم اسلامه
دائم حرف از ابو سفیان میزنید ولی خب اون زمان قبل اسلام آوردنشونه
شما شیعی ها یکی از اشکال هاتون همینه
دائم تو گذشته صحابی ها زندگی میکنید
حتی اگه این اتهامات مثل ماجرای سقیفه و بیعت ستاندن هیچ اشکالی بر این افراد نیست...
ما که صاحب دین نیستیم
چرا باید در گذشته سرچ کنیم
هی میگید عمر فلان مشکل رو داره پدرش فلان بوده
مگه دست خودش بوده؟

تازه از نظر شما قاتل های ائمه تون هم یهودین اگه ثابت شه وجود خودتون زیر سوال میره
چون بنی عباس فامیل ائمه شما بودن
من این حرفو تو سایت ولایت زدم
گفتن علم رجال نداری
خب پس جواب چی میشه؟
جواب منطقی بفرست

پاسخ:

۱۴ فروردين ۹۵، ۱۴:۰۲
اتفاقا شما فقط درحال هیاهوی کلامی هستی و هیچ سندی تا الان ارائه نکردی. کتب معتبر! منبع معرفی کردم زیراب کل اون کتب معتبرتون رو زده.
ما ادعا نکردیم همه ائمه را یهودی ها کشتند. دروغ نگو.
افرادی رو هم که می گویی اسلام آورده اند عموما اسلام بند تنبونی و ظاهری و حتی ظاهرش هم خراب بود. در حدی که گاهی خود عمر اعتراض میکرد. جریان قتل و زنای خالد برای همه واضحه.
بعدش کعب مسلمان شده؟! کعب یک جاسوس یهودی بود. همین.

محمد تیجانی عالم شیعه تونسی در مورد او گفته است: او یک یهودی اهل یمن بود که وانمود کرد به اسلام ایمان آورده و در زمان خلافت عمر به مدینه رفت. او سپس به سوریه رفت و یکی از مشاوران معاویه شد.

به ابن‌عباس گفته شد:
کعب گفته است که در روز قیامت خورشید و ماه مانند دو گاو جلو خواهند آمد و به جهنم انداخته خواهند شد. با شنیدن این حرف ابن‌عباس خشمگین شد و گفت: کعب یک دروغگوست !! کعب یک دروغگوست !! کعب یک دروغگوست !! این یک دیدگاه یهودی است که کعب می‌خواهد به اسلام وارد کند. خداوند منزه است از چیزهایی که به او نسبت می‌دهند.  تاریخ طبری، جلد اول، صفحه 62-63.
ابن حجر عسقلانی در مورد او گفته است:
هیچیک از حدیثهای او در صحیح بخاری نیستند.  تقریب التهذیب، نوشته ابن حجر العسقلانی

زراره بن اعین نقل کرده است که او نزد امام ابوجعفر محمد باقر علیه السلام نواده ی امام علی علیه السلام نشسته بود و امام رو به قبله کرد و فرمود: « بدانیدکه نگاه کردن به سمت قبله عبادت است. »
مردی از بجیله نزد امام علیه السلام آمد عرض کرد: « یا اباجعفر، کعب الاحبار همیشه می گفت: کعبه در هر بامداد به بیت المقدس سجده می کند. » آن گاه امام علیه السلام به آن مرد فرمود: نظر تو درباره ی گفتار کعب چیست ؟ آن مرد گفت: کعب الاحبار راست گفته است. امام جعفر در رد گفتار او فرمود: « تو و کعب الاحبار دروغ گفتید. »
زراره می گوید: ندیدم که امام علیه السلام، با کسی - جز آن مرد - با عبارت: « تو دروغگویی »، روبرو شود.

شما با اطلاعات غلطی که بهت دادن و حتی علمای اهل سنت هم قبول ندارن، سعی نکن حقیقت رو پنهان کنی. لطفا فقط در مورد مطلب نظر بده. اینجا جای جوابگویی به شبهات نیست. من هم عالم دینی نیستم. اما با همین اطلاعات محدود خودم، جواب شما رو دادم. هیچ وقت هم شما جواب منطقی نداشتی و فقط ما رو روافض و غیر مسلمان خطاب کردی. وهابی ها که حتی صحیح بخاری رو قبول ندارند و می گویند جنهای شیعه این احادیث رو که به نفع شیعه است داخلش وارد کرده اند! یک مقدار فکر کن. دنبال وهابی ها نرو به جهنم.


سلام جناب خالد  هدف از ایجاد این وبلاگ قبلا توسط مدیر محترم وبلاگ بیان شده است. شما سعی داری با جنجال و حاشیه سازی جواب سوالهای که در ذهن داری رو از طریق تحریک  احساسات شیعیان بدست بیاری  شما اول خوب اتهامات کذایتان  را وارد میکنید سپس شروع به طرح سوال میکنید که البته این راه و رسم تحقیق در رابطه با سایر مذاهب اسلامی و سایر ادیان نیست و همچنین روش مناظره نیست. اگر میخواهید به پاسخ شبهاتتان برسید همت نمایید و ادب پیشه کنید و به محضر علمای دین بروید یا این که خودتان با تکیه بر منابع قدیم و جدید به پاسخ سوالاتان برسید. باشد که رستگار شوی.


بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
******* *** *** *** ****** **** *** ** ****** ** **** ******** *** *** **** **** ** *** ******* ** ** **** *** ******** ** ** **** **** ** ** ** **** **** ****** ** ** *** **** ** **** **** ***** ***** ****** ** *** *** ***** **** **** **** *** **** *** *** ******* ** **** ***** *** ******** **** ****** * **** ** **** **** ** ***** *** **** ***** *** ** *** **** ** ** **** **** ** ****** * *** ** *** ******* ** ***** **** ***** ****** ***** ** *** ** ****** **** ****** * *** ******** ** *** **** ******** **** ***** ****** ** ***** ** *** ***** **** *** ********* **** **** ** *** **** ** ***** ** ***** ** **** **** ** **** **** ****** *** ***** **** ***

پاسخ:

۳ آبان ۹۵، ۰۸:۲۵
ایشان کتابهای شیعه را هم خوانده و شیعه شده است. برای پرهیز از درگیری شخصی، متن پیام منتشر نمی شود.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

LIBANIRAN

اطلاعات و اخبار مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و گردشگری پیرامون لبنان
برای اطلاعات بیشتر به صفحه درباره پایگاه مراجعه فرمایید.

پربیننده ترین مطالب
پیوندها