ولادت مولود کعبه + هدیه

ولادت مولود کعبه + هدیه

امروز سالروز میلاد با سعادت مولای متقیان حضرت علی علیه السلام است. آن یگانه پهلوان عرب، آنکه به تصدیق قرآن، نفس و جان پیامبر بود و جانش را فدای او نمود، او که شمشیرش بارها مایه حفظ اسلام شد، آنکه علمش سر به کهکشانها می نهاد و عملش، همین بس که عبادات جن و انس در برابر ثواب ضربه شمشیرش، یارای برابری ندارد، آنکه تربیت یافته دامان پیامبر بود و آنکه افتخار همسری فاطمه علیها سلام، دختر گرانقدر رسول الله را داشت، آن یگانه مولود کعبه، آن یگانه صحابی پیامبر که از آسمان برایش هدیه آمد، او که پدر حسن و حسین، سرور جوانان اهل بهشت است. در شمارش فضایل علی علیه السلام زبان قاصر است و قلم یارای نوشتن نمی کند.

صبر علی، علم علی، قدرت علی، ذکاوت علی، مهربانی علی، یتیم نوازی علی، بندگی علی ... هرکدام کتابها می طلبد.

به این مناسبت کلیپی را به شما هدیه می کنم که زیرنویس فارسی و عربی آن را بنا به سفارش یکی از بازدیدکنندگان محترم آماده کرده ام. با کلیک بر روی تصویر هدیه، و دانلود فایل و خارج کردن آن از حالت فشرده، زیر نویس فارسی خود بخود برایتان اجرا خواهد شد. برای مشاهده زیرنویس عربی باید از قسمت subtitle گزینه باز کردن را بزنید و زیر نویس عربی را از همان پوشه، آدرس دهی نمایید. بهتر است برنامه مناسب پخش فیلم مثل vlc داشته باشید. حتی روی موبایل هم اجرا و تست شده است.کلیپ نحن شیعه حیدر علی (ما شیعه حیدر هستیم) کلیپی حماسی است که توسط علی برکات خوانده شده است.

هدیه

دانلود pdf ترجمه کلیپ نحن شیعة حیدر علی

۰ ۰ ۴۶ نظر ۵۱۵۶ بار مشاهده

دیدگاه‌ها (۴۶)

یاسر نیکوبیان

۱۲ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۳:۵۳
سلام
این منوالی "اتنی عشر ولی" رو من هی "منوالی لبمحشر ولی" می شنیدم و کلا ؟ بودم که این ب بعد ل چیه ، نگو اصلا ل نبوده که بعد و قبلش چیزی باشه
متشکر
راستی یه سوال خارج از موضوع ، تو جنوب روستایی به اسم "فینونه" هست؟ یا چیزی تو این مایه ها (شاید اینم اشتباه شنیدم)؟ "مسیله" چی؟

پاسخ:

۱۲ ارديبهشت ۹۴، ۱۵:۲۳
سلام. احتمالا چیز دیگری هست. چون نشنیدم 

سلام
عید و روزتون مبارک

پاسخ:

۱۳ ارديبهشت ۹۴، ۱۳:۰۸
علیکم السلام
بر شما و همه دیگر عزیزان مبارک

السلام علیکم و رحمة الله و برکاته.
عید و روزتون مبارک.
بسیار بسیار سپاسگزارم. بهترین عیدی امسال بود. خدا خیرتون بده بحق امام علی علیه السلام و اولادش.
یاعلی


سلام برشما وهمه دوستان
این اعیاد برهمگان مبارک انشااله
با یادداشتی تحت عنوان" اشتباه عجیب سپاه در نامگذاری rq170ایرانی " میزبان نقد و نظر دوستان خواهم بود!مشکلی با فحش و ناسزا هم نداریم که چیزی که عوض داره گله نداره!
ملتمس دعا

آقا برای ما که زیرنویس فارسی نشون نمیده

پاسخ:

۱۳ ارديبهشت ۹۴، ۲۰:۰۹
با vlc یا برنامه ای که زیر نویس dvd ها رو نشون میده باز کنید نه با مدیاپلیر ویندوز

یاسر نیکوبیان

۱۳ ارديبهشت ۹۴ ، ۲۲:۰۳
آقا محمود ببخشید بی ربطه..
سلام آقای عابر پیاده ، پس با اجازتون من همین جا یه فحش بدم شما هم جوابمو هرجا صلاح میدونین بدین !!!!، من جوونیم رفت آخر نتونستم تو وبلاگتون نظر بدم ، آخه بلاگفا هم شد میزبان؟؟ یه بار میگه کد تصویر غلطه عقلش هم نمی رسه تعویض کد بذاره ، یه بار به نظر تحلیلی من میگه تبلیغات و میپروندش ، 90 درصد هم که اصلا بالا نمی یاد
ای وبلاگ خراب! << {فحش بود}
:)

سلام برشما و اقای یاسر
اولا ممنون از تلاش و تقلای مذبوحانتون واسه کامنت گذاشتن، ؛-) شوخی بود ببخشید.
اما معمولا من تجربه شما رو موقع استفاده از موبایل پیدا میکنم، اما تجربه بی ربطم میگه اگر از موبایل کامنت میذارید قبل از ورود متن نظربهتره اول اسم و مشخصات رو بنویسید بعد متن رو ، اونوقت کمتربااین ارور مواجه میشید! دلیلشو واقعا نمیدونم.
اما قبول بفرمایید دیگه الان سر پیری وبلاگم خیلی دیره میزبانشو عوض کنم...لذا ازاینکه باردیگر تلاش خواهید فرمود پوزه بلاگفا رو بخاک بمالید سپاسگذارم! ؛ -)

پاسخ:

۱۵ ارديبهشت ۹۴، ۱۷:۴۶
سلام
برای من هم با بلاگفا و میهن بلاگ چنین مشکلی گاهی پیش میاد. برای همین اول نوشته ی خودم رو کپی می گیرم بعد موارد دیگه رو وارد میکنم. خصوصا هنگام وارد کردن کد باید دقت کرد کیبورد انگلیسی باشه.

سلام. آقاااااا هر کاری کردم هیچ زیرنویسی ندیدم! دریغ از یه /یاعلی/... واسه دفعه های بعد مثل قبلنا pdf بذار ... آهنگ اینقد شور انگیز ندیده و نشنیده بودم که نصیب ما نشد ...

پاسخ:

۱۵ ارديبهشت ۹۴، ۱۷:۴۷
فابل زیر نویس باید دقیقا داخل پوشه ای باشه که فیلم از اونجا اجرا میشه. در غیر این صورت باید از داخل برنامه بصورت دستی باز بشه.
اگر افراد زیادی مشکل داشته باشند، خب به همون شکل pdf درست میکنم. خیلی راحت تر هم هست و وقت خیلی کمتری میگیره.

یاسر نیکوبیان

۱۵ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۳:۵۵
سلام آقا محمود
یه زحمتی داشتم براتون
یه پست گذاشتم و یه شعر از حسن علامه (همون خواننده معروف امل) ، از همون مدل هاییکه قبلا صحبتش رو کرده بودیم!! ، ولی به سبب داشتن اسم علم بیش از حد و موسیقی دبکه و کیفیت 32 کیلو و بی سوادی بنده مطمئنم غلط زیاد داره ، بی زحمت یه چک میکنیدش
http://jarel2amar.blog.ir/1394/02/11/%D9%88%D8%A7-%D8%B9%DB%8C%D8%AA%D8%A7-%D8%AD%D8%B3%D9%86-%D8%B9%D9%84%D8%A7%D9%85%D9%87-%D9%88%D8%A7%D8%A8%D8%B3%D8%AA%D9%87-%D8%A8%D9%87-%D8%AC%D9%86%D8%A8%D8%B4-%D8%A7%D9%85%D9%84

پاسخ:

۱۵ ارديبهشت ۹۴، ۱۸:۲۶
سلام. انجام شد

با VLC Player هم که باز میکنم زیرنویس نداره!

پاسخ:

۱۵ ارديبهشت ۹۴، ۱۷:۴۹
فایل زیرنویس باید دقیقا کنار فایل فیلم، و با هم داخل یک پوشه باشه. اگر باز نمیشه روی صفحه راست کلیک کنید و از قسمت ساب تایتل، گزینه اوپن را زده و آدرس فایل زیرنویس رو بهش بدید.

سلام برشما وهمه دوستان
با توجه به اوضاع بسیار آشفته در جبهه ی سوریه که علل غریبی دارد از همه هموطنان عزیزی که نگران شرایط موجودند پیشنهاد میکنم ختم صلوات را در برنامه روزانه خود حتما لحاظ نمایند! کار،کار صد تا و هزارتا نیست لطفا ختم های 14000تایی فراموش نشود انشااله
ملتمس دعا

افراد خیلی خیلی زیاد

۱۶ ارديبهشت ۹۴ ، ۰۷:۵۳
من از طرف افراد خیلی زیاد و جناب 'من' (اون صاحب نظر بالا) و خودم (خودم تنها یه گروهانم) درخواست میکنم که pdf شو هرچه زود تر درست کنید آقای یک ایرانی ساکن لبنان😄

سلام
میشه ترجمه این کلیپ را هم بزارید.
یا علی

http://www.aparat.com/v/QhZr8

پاسخ:

۱۶ ارديبهشت ۹۴، ۰۹:۵۷
سلام
انشالله فرصت بشه چشم. شاید بگذارم برای وفات حضرت زینب که دیگه باید سال بعد منتشر کنم.

یاسر نیکوبیان

۱۶ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۳:۳۹
سلام
آقا محمود بسیار متشکر ، ویرایش شد
آقای عابرپیاده بنده طی پنجمین تلاش خودم در امروز تونستم یه نظر آزمایشی بفرستم ، حالا دعا می کنم تو راه نخوردش! برای میزبان هم اگه اینترنت خر سرعت (برای وبلاگ شما اگه خیلی با حوصله اید 2048) پیدا کردید مهاجرت کنید و لینک وبلاگ جدید رو تو قبلی بزنید ، مثل آقا محمود
سوریه رو هم التماسا یکی دقیقا بگه چه خبره ، تو اخبار جنگ بی خبری اصلا خوش خبری نیست!!!

آقا امروز ترکوند.
الحمد لله رب العالمین
در پوست خودم نمی گنجم.

سلام کلیپ خیلی قشنگ بود ممنون ...
فقط باز هم شرمنده از این که من اینقدر پا فشارم و مزاحم میشم .. فقط خواستم بدونم مادرشون نظری راجع به شعر نداشتن ؟؟؟

پاسخ:

۱۷ ارديبهشت ۹۴، ۰۱:۰۲
سلام
من با دو واسـطه رسوندم بهشون. واسطه اول که میشناسمش گفت واسطه دوم چیزی نگفته.

سلام تولدت حضرت علی (ع) و فرزندخلف ایشان(جهدمغنیه )را به تمامی شیعیان جهان تبریک میگم

سلام سئوال ما جواب نداشت!؟!؟!؟!؟!

پاسخ:

۱۷ ارديبهشت ۹۴، ۱۷:۲۷
جواب داره اما من خط کش نداشتم و متر نکردم مردم رو ببینم قدشون چقدره! ;)

یاسر نیکوبیان

۱۷ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۴:۴۲
ما فی حدی ؟ شو صایر بالسوریااااا یا یاااااااااااااااااااهه وا هه ، یا ویل یا ویل یا ویل {هلا انا بکون بضرب ع راسی و بلطم نفسی یلا ردوا ممکن ان یوصل امری للمستشفی یلا یلا }
^ {آخرین تقلا های من برای کسب اخبار از سوریه ، جان عزیزتون جواب بدید}^

پاسخ:

۱۷ ارديبهشت ۹۴، ۱۷:۲۴
سلام
خبر های امیدوار کننده ای شنیدم. با اینکه کل این ماجرا زیر سر امریکا است برای تقسیم منطقه و درگیری های مداوم مردم و قبایل و امارت های خودساخته مختلف با هم تا قدرتهای منطقه ای بشدت ضعیف شوند و امکان ورود آمریکا تسهیل شود. می گویند سوریه تا کنون 60 هزار شهید داده. ارتش سوریه درصد زیادی از بدنه اش از دست رفته. چه انتظاری می شود داشت.

سلام
میبینم دوستان و برادران گرامی از کلیپ های علی برکات خیلی خوشتان امده فکر کنم بیشترسرودهای جدیدشو دیدم جالب میخونه

به دوستان وبرادران محترم و گرامی و عزیز پیشنهادمیکنم که سرودوکلیپ لبیک یازینب علی برکات راهم ببینید خیلییییییییییییییییی خوبه .. علی العطار هم سرودها و کلیپ هایش عالیه

دراخر ازشما برادر جان یه سوال داشتم سرودهای علی برکات اکثرا حماسیه ولی چرا در مراسم عروسی ان هم وسط زن بچه خوانندگی میکند؟؟!! !!!!!!!!!!!!!!!! میدانستید یا نه ؟

پاسخ:

۱۷ ارديبهشت ۹۴، ۱۷:۲۶
سلام
این تعجب ندارد. وقتی با سرود و شعر برای حضرت علی می رقصند با شعر حماسی که راحت تر است رقصیدن!!! :)

سلام بردوستان
خب شاید اگر نخوایم خیلی به جزییات اشاره کنیم باید بگیم الان در سوریه ،با مقوله ای بنام خیانت روبرو هستیم !....

یاسر نیکوبیان

۱۷ ارديبهشت ۹۴ ، ۲۰:۳۰
سلام آقا محمود و متشکر
فکت دو تا نکته
1- اگه ممکنه این توضیحات رو بدید : کجا ها جدیدا اشغال شده؟ کجا ها در شرف اشغاله ؟ الان خطوط به چه سمتی پیش میره ، یعنی دارن با چنگ و دندون حفظ میکنن یا مسلطن؟ و در آخر هم تعداد تقریبی تکفیری های سوریه چه قدر هست؟ ، یه مطلبی رو هم بگم ، به قول امام خمینی و به مضمون ما اگه به پیروزی نهایی مون ایمان داریم باید مردانه اخبار شکست رو هم بگیم ، نه اینکه مثل صدا و سیما ، شما که تلویزیون ندارید ولی مثلا من یادمه سال 88 طبق اخبار صدا و سیما تمام خیابون ها آروم بود ، بعد اونوقت تو خیابون ..... بماند ، یا اینکه دو ساله هر شب زیر نویس میکنن ارتش سوریه چند روستا را گرفت که با این حساب الان باید در حال پاکسازی فرانسه باشن!!!
2-منظور دوستمون فارس اینه که با شعر حماسی تو عروسی میرقصن ؟ میرقصن یا دبکه میکنن ؟ اگه میرقصن یعنی مثلا یارو تو عروسیش احذر بندر میذاره؟
بازم متشکر

پاسخ:

۱۸ ارديبهشت ۹۴، ۱۶:۲۹
سلام
1- اطلاع دقیقی روی موضوع سوریه ندارم. مناطقی از حلب و جسر الشغور اشغال شده بود و از دست ارتش خارج شده بود که دارن پس می گیرن. البته الان با مشارکت حزب الله.
بله صدا و سیما شاید یک مقدار گزینشی خبر بده اما تصور میکنم اونقدرها دور از واقعیت نیست. به خاطر وضعیت جغرافیایی و دهکده ها و شهر ها و شهرکهای در هم تنیده و به هم چسبیده سوریه، هر تکه رو که می گیرند اعلام می کنند گرفتیم. اما به واقع امکان آزادسازی سریع یک شهر یا دهکده وجود ندارد.
2- بعضی ها می رقصند، بعضی ها فقط دبکه می کنند. بله هرچیزی ممکنه بذارند.

بی نهایت معذرت میخوام بی نهایت متشکرم از شما.
راستش رو بخواهید خیلی برام مهمه این جور مسائل برای من ببخشید که عجله کردم .
من سئوالاتم زیاد و دوباره مزاحمتون میشم مانعی نیست؟

پاسخ:

۱۸ ارديبهشت ۹۴، ۱۶:۳۰
خواهش می کنم. در خدمتیم :)

یاسر نیکوبیان

۱۸ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۳:۵۱
آقا نظر ما سانسور شد؟

پاسخ:

۱۸ ارديبهشت ۹۴، ۱۶:۳۰
خیر. بعضی نظرات که نوشتن لازم داره یا باید اطلاعات جدیدی کسب کنم، رو وقتی با موبایل هستم نمیتونم جواب بدم. میگذارم برای وقتی که پای کامپیوتر هستم. 

یاسر نیکوبیان

۱۸ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۶:۴۹
متشکر ازشما
و دیگه اینکه مردم مناطق اشغالی به دست داعش با کی هستن؟ یعنی طرفدار داعش هستند یا دولت یا هیچ کدام!؟

پاسخ:

۱۸ ارديبهشت ۹۴، ۱۹:۱۷
اگه با اون ها نباشن هم مجبورن ساکت باشن و تقیه کنن وگرنه هرگونه مخالفتی بشدت سرکوب میشه.

سلام.
آقای "عابر پیاده" اگه امکانش باشه درباره ی خیانتی که بهش اشاره فرمودید بیشتر توضیح بدید ممنون می شم.

یاسر نیکوبیان

۱۸ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۹:۴۹
خوب بله ، فرقش در حین اشغال اصلا مهم نیست ولی موقع آزاد سازی چرا ، آزاد سازی شهری که مردمش طرفدارت هستن یا حداقل دشمنت نیستن خیلی فرق داره با آزاد کردن شهری که مردمش دشمنتن ، حالا می خواستم بدونم میدونید جو اون جا ها چه جوریه ؟ جاهایی که آزاد میشه مردمش چه رفتاری با ارتش و یا حزب دارن؟
ممنون

پاسخ:

۱۸ ارديبهشت ۹۴، ۱۹:۵۵
دقیقا خبر ندارم. بعضی ها ارتش رو به داعش ترجیح میدن. بعضی ها تا ارتش بهشون نرسیده با داعشن!

سلام برشما
دوستان عزیز شاید مجاز نباشیم همه چیز رو کامل توضیح بدیم ، به هرحال بخشی از مشکل رو آقا محمود توضیح دادن که در واقع با شرایط عراق هم قابل تطبیقه و دلیل کند شدن یکباره پیشروی قوای عراقی هم همین بود! اینکه سپاه بدر و عصایب الحق و ... ناگهان متوقف شدن باید مارو بفکر وادار کنه !
اما برای اینکه بیشتر توضیح داده باشم فقط میتونم اشاره کنم ، خوشبختانه مشکل نیروهای مقاومت مردمی وحزب الله در سوریه ، قدرت تروریستهای تکفیری داعش و النصره و... نیست !و متاسفانه ریشه مشکل در همون خیانتی است که عرض کردم وصلاح نیست باز بشه !
ضمنا بلاگفا اعلام کرده بعلت تعمیرات و انتقال سرور تا دو سه روزی سرویس نمیده لذا متاسفانه قادر نیستم در وبلاگ تحلیل گر پذیرای دوستان باشم !
دعا وختم صلوات فراموش نشود...

سلام
خیلی وقته وبلاگ شما رو مطالعه میکنم و با نظرات دسته اول در مورد جایی که نیستم آشنا میشم.
خیلی وقته که سفر هوایی از ایران به سوریه انجام نمیشه.آیا لبنان هم همین شرایط رو داره؟هیچ سفر هوایی یا زمینی توسط مردم عادی بین دو کشور انجام نمیشه؟
موفق باشید.

پاسخ:

۱۹ ارديبهشت ۹۴، ۱۳:۰۷
سلام
سفر زمینی هنوز هم برقراره از لبنان به سوریه. چند وقت پیش که زائرای لبنانی رو نزدیک حرم حضرت رقیه علیها سلام منفجر کردند، حزب الله ممنوع کرده کسی بره. البته مردم عادی و حرکت املی ها میرند!

سلام...یعنی با کله برم تو دیوار هیچی نکردم... اخبارمون هیچی نمیگه در کل .... یه دو ماه شبکه العالم داشتیم که اونم پروندن!!! حداقلش یه ذره میفهمیدیم دوروورمون چه خبره ... اصلا بی خیال اخبارش آقاااااااا!! من کنکور دارم لامصبااااا !!!! تا این شبکه بود عربی م خوب شده بود از منفی رسوندمش به حدود 50% ... ای خدا یه کاری واسه سوریه و یمن و عراق و من و دوستان بکن ... آمییییییییییییییین یا رب العالمین

یاسر نیکوبیان

۱۹ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۳:۳۶
سلام
آقا من دیگه یه شدت حساس شدم ، آقای عابر پیاده میشه به صورت خصوصی بفرمایید حداقل (ایمیلم یا نظر خصوصی تو وبلاگ که جفتشون بالای کامنت هستن) ، اگه نمیشه دادش زد
نکنه منظورتون اینه که خیانتی مثل حماقت العبادی و اکراد تو عراق ، تو سوریه به وقوع پیوسته؟! کی به کی خیانت کرده؟ ارتش به بشار؟ بشار به خودش؟ عراقیا به هردوشون؟ آمریکایی ها و ترک ها به هرسه گزینه؟
آقا لطف کن هر مدلی شده بگو ، سند به کلی سری که نیست
اوضاع به کلی کیج کننده هست ، به خصوص با این رسانه نا امیدی و نا آگاهی (دقیقا خلاف انتظار آقا ازش)
اگر هم منبعی به عربی یا فارسی سراغ دارید بفرمایید
متشکر

خدمت دوستان وبرادران عزیز اقای محمود و یاسر سلام
در مورد علی برکات به استحضار میرسانم
اقا من نگفتم علی برکات در عروسی سرود حماسی میخونه منظور این بود کسی که سرود حماسی وبرای اهل بیت میخواند در مراسم عروسی ان هم وسط زن بچه چرا خوانندگی میکنه جالب تر اینکه اقایون یه طرف همان رقص دبکه را انجام میداند وخانم ها متاسفانه بعضی هاشون حجاب داشتند یه طرف دیگه!!!ایشون هم ان وسط داشت میخواند !!حالا اگه دبکه برای مرد حلاله دیگه بعید میدونم برای زن حلا ل باشه ان وسط اقایون !
البته این رابگویم که کنجکاوی باعث شد این کلیب را ببنم خلاصه عرض کنم خواننده ارزشی ما درایران بعید میدانم بره وسط اقایون خانمها بخونه ..رفتار اعتقادی ما با لبنانیها کلا فرق داره


سلام برشماوهمه دوستان
من یک وبلاگ نویس خونه خراب که بلاگفا منو آواره دنیای مجازی کرده به عرض دوستان میرسونم که وقت برای گفتن مسایل هست انشااله
اول اجازه بدین ببینیم نبرد های جاری در القلمون و مناطق دیگه ب سرانجام برسه و نتیجش مشخص بشه اونوقت راحت تر میشه حرف زد! فغلا دعا کنید و نذر ونیاز و ختم صلوات و حرص نخورید!
ولی باید بگم حتما یکی از گزینه هایی که نوشتین قرین به صحتــه متاسفانه اما خب انشااله اوضاع درست میشه با دعای شما!
حالا از همه اینا گذشته آقا من بلاگفام رو میخوام یکی وبلاگم رو بهم پس بده!!

پاسخ:

۲۱ ارديبهشت ۹۴، ۱۶:۰۰
سلام
گفته بودن قراره بلاگفا به دلیل تغییر سرور دو روز در دسترس نباشه. الان راه افتاده.
اگه این وبلاگ من هم به دلایل فنی در دسترس نبود از آدرس دات کام استفاده کنید.
http://www.moodkerbes.com/

یاسر نیکوبیان

۲۱ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۸:۱۷
سلام
متشکر فقط .....
آقا جان مگه فیلم سینماییه الان ندیدم بعدا سی دیش در میاد ، اونوقت برم ببینم :-) !! ، شما خودتو بذار جای من بعد حرص نخور ببینم میتونید؟!!
در مورد اون گزینه ها هم متشکر ولی فکر نمی کنید تمام حالات رو گفتم و قطعا باید یکیش درست میشد ؟ حزب الله که خیانت نمیکنه ، از گزینه بشار به خودش که بگذریم ( منظورم از خیانت مثل خریت العبادی هست ،خاندان اسد بر خلاف تمام حکام فعلی عرب علاوه بر تعصب ، مغز هم دارن) ، احتمال بعدی که ضعیف میشه حشد الشعبی عراق هست چون حداقل سازمان بدر و نیرو های مجلس شیعیان و نجبا ، تابع هستن ، بعدش احتمال نسبتا کم آمریکا و ترک ها هستن چون از اولش خائن بودن و چیز جدیدی نیست ، میمونه ارتش؟
بعد یه سوال ، احیانا اگه سوری ها به هر طریقی بتونن رو مرز با ترکیه نظارت (نه تسلط و تصرف) داشته باشن ، داعش بعد از مدتی ورشکست میشه نه؟ اگه چاه های نفت خودش رو بزنه سوریه چی؟ یا لوله های اتقال رو...
راستی شما می تونید ایمیلتون رو بدید؟
یه راه حلی پیدا کردم برای گفت و گوی خصوصی و بر خط (آنلاین) با استفاد از سرویس نظر بیان به لینک پایین یه سر بزنید (بعد اگه ممکنه ایمیلتون رو بدید رمزش رو بفرستم)
domeck.blog.ir

سلام.
دوست عزیزمون آقای "عابر پیاده" فقط نگرانی های ما رو به اوج رسوند و بعدش هر بار نامفهوم تر از دفعات قبل پاسخ سوالات رو داد.
جون هر کی دوست داری بگو چه خبره؟؟

سلام برشمادوستان
خب الحمدالله شما که اینقد خوب تحلیل میکنین چرا حرص میخورید ؟ اما بدونید بنده با اینکه دوستان مسئله رو براساس تحلیل تشخیص بدن مخالفتی ندارم بلکه متحفظم به اینکه مطلب به صورت خبر نقل بشه !چرا که اصولا دونستن این مسئله برای ما که اینجاییم هیچ کمکی به تغییر شرایط نمیکنه بلکه فعلا اثر سوء داره اما درعوض میتونیم با دعا و روشهایی که عرض شد مقاومت رو یاری کنیم.
نمونه عینی این اثر سوء رو هم در اظهارات اخیر سعد حریری میشه دید که گفته ایران پروژه یمن را به سید حسن واگذار کرده ! حال اینکه چطورمطلبی که مدتها قبل در محافل و نشستهای محرمانه داخلی نقل یا طرح شده ( فارغ از صحت یا سقم اون ) امروز بر زبان دشمنان مقاومت جاری میشه باید مارو هوشیار کنه که دشمن همین نزدیکی هاست!
اما این رو هم به دوستان عرض کنم که به عکس آقای علوی ،بنده در زمینه خبر به منبع خاصی دسترسی ندارم و اطلاعات رو از همین منابع در دسترس همه کسب میکنم اما به روش خودم تحلیل میکنم که لزوما قرار نیست درست باشه ولی برای اینکه یک راهنمایی دیگه کرده باشم توجه دوستان رو به سفر وزیر دفاع سوریه به ایران جلب میکنم ! به نظر شما چرا باید این سفر صورت میگرفت؟! آیا ایران از نیازهای سوریه بی اطلاع بود و لازم بود توسط یک وزیر دفاع از اون مطلع میشد! یقینا تا امروز که اینطور نبوده لذا معتقدم ایشون صرفا برای هماهنگی های فی مابین به ایران نیومده بخصوص که یک رسانه عربی هم مدعی حواشی برای این سفر شده بود که البته تکذیب شد اما اگر یک سری اطلاعات داشته باشید از این تایید و تکذیب ها تحلیل های خوبی خواهید داشت!
مثلا بنده در یک یادداشت در اواخر بهمن 93 با تیتر " آیا روسیه انصارالله را به عربستان میفروشد؟!" تحلیلی ارائه کردم که اگر دوستان مطالعش کنند و با قطعنامه اخیر شورای امنیت علیه انصارالله مقایسش کنند میتونند درصد درستی یا غلط بودن اون یادداشت رو تشخیص بدن! بخصوص اگر به افزایش بیست دلاری قیمت نفت در ماه اخیر دقت کنند!!
ویا یادداشتی با عنوان " چشم زخم شریعتمداری یا اشتباه در محاسبه " رو بخونید و امروز به خنثی شدن نقش نیروی دریایی ما در خلیج عدن توجه کنید و اون رو ارتباط بدین با انصراف ناوگان سپاه از ورود به خلیج عدن و همزمانی همه این اتفاقات با اعلام پایان عملیات طوفان قاطع و سپس شروع عملیات بازگشت امید!
اما در پایان عرض میکنم فعلا بنده حداکثر دوساعت در روز بوسیله یک سیستم نفتی اینترنت دارم لذا نمیتونم پابه پای دوستان عملیات برخط انجام بدم که ازاین بابت شرمندم لذا دعاکنید بلاگفا دوباره به قید حیات مجازیش برگرده تا بیشتر بتونم در خدمت دوستان باشم.
یا علی

سلام دوباره
یادم رفت اینم بگم نظر شخصیم اینه که داعش و النصره و... چندان نیازی به درامد چاههای نفت سوریه ندارن کمااینکه قبل از حضورشون به این درامد دسترسی نداشتن بلکه اصل هزینه های اونها از جاهای دیگه تامین میشه و نفت سوریه هم در حکم یک سورپرایز براشونه که میتونه بریز و بپاش اونارو زیاد کنه و نبودش اونا را ورشکست نخواهد کرد متاسفانه!
ملتمس دعا

یاسر نیکوبیان

۲۲ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۸:۴۵
سلام
آقا حمل بر پررویی نشه ولی مثل اینکه من دوباره باید دکلمه کنم (به قول شما) ، اما موجز میگم ، در نقد و تحلیل صحبت هاتون
پاراگراف اول : به قول ابوریحان بدانم و بمیرم بهتره یا ندانم و بمیرم؟ تحلیل هم من که هیچی ، شما که تحلیلگرید بدون داشتن خوراک اطلاعات میتونید تحلیل کنید؟ قضیه شنا گر و آب و اینا... در ضمن دعای بنده اونقدر بگیر نیست که کلی دعا کنم بگیره ، با داشتن مشخصات دقیق گروهی که له یا علیه اون دعا میکنم شاید بگیره...
پاراگراف دوم : آقا بنده اصلا دشمن ، اون خبر اولی کجا و این کجا ، این کار خود دشمنه ، ینی خودش نمیدونه کی خیانت کرده و داره بهش کمک می کنه؟ یا شاید مثلا خائن خواسته ریا نشه ، پیش اونا بروز نداده؟!!
پاراگراف سوم: آقا شما اگه منابع خاص ندارید ، بنده اصلا منبع ندارم ، آقای علوی هم که اصلا اهل بروز نیست ، قضیه وزیر دفاع دوباره یه علامت سوال ایجاد کرد !! ، و شرط آخرتون هم که واقعا حرف دل بنده رو زدید ، "اگه اطلاعات داشتم" ، مثل اینه که بگید اگه پسرخاله سید حسن نصرالله بودم ، خوب اون موقع یه تل میزدم ازش میپرسیدم!!
اون سه بند آخر رو هم ندیده میگیرم (در اصل 2 بندش رو) چون قوز بالا قوز میشه! الا سپاه و یمن و انصار الله چی کاره هستن؟
در مورد نظر دوم هم متشکر از جوابتون ، جلوی ورود تجهیزات و سلاح رو چی میشه گرفت؟
متشکر از اینکه ایندفعه به صورت واضح یا حداقل لفافه ای که بدون داشتن phd ریاضیات گرایش رمز بشه واکاویش کرد ، مسائل مسئول (مورد درخواست) رو می فرمایید؟!

سلام برشما
اولا شما دعاتون رو بکنید من از طرف خدا قول میدم بگیره!!! دوما بهتره اینبار استثنائا برای خائنین طلب هدایت کنید تا نابودی چون مقاومت به وجود ذیجودشون نیاز داره فعلا! واین از اون شوخ چشمی های روزگاره دیگه واقعا که باید قربون عظمت خدا بری فقط !!!
اما سوما یعنی واقعا شما توقع دارید با این اعتراف رسمی که به دشمن بودن خودتون کردین من الان بیام حرف بزنم!؟ نه واقعا !؟ نــــــــــــــــــه !! واقعا ؟ نـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه !! واقعا!!!!!
عمرا که من همچین خبط و خطایی بکنم :-))
چهارما: اینهم منبع : لطفا هرروز روزی دوبار مشرق و جهان و فارس و تابناک رو مرور بفرمایید تا منبعتون بترکه !!!
پنجما من جواب شما رو تو همون خط اول دادم برادر!
امیداست برادر پارسا هم دیگر توجیه شده باشند!

آقای "عابر پیاده" ی عزیز.
کلاً عطای پاسخ های شما رو به لقاش بخشیدیم!
هر بار که جواب می دی نامفهوم تر از دفعات پیشه.
خدا خیرت بده.

یاسر نیکوبیان

۲۳ ارديبهشت ۹۴ ، ۲۱:۱۹
سلام
آقا جان پس اون حله ، ارتش زده به سرش ، جنون ادواری گرفته ، احتمالا خسته شده داره خودشو لوس میکنه (با توجه به اون قضیه وزیر دفاع فقط همین به نظرم رسید چون اگه به معنای واقعی بخواد خیانت کنه خودش بهتر میدونه داعش باباش رو در میاره و به قول میثم مطیعی به یه ماچ راضی نمیشه و تا دس...... ، اِهِم ، بگذریم اینجا خانواده عبور میکنه!)
اگه این درست باشه میمونه علامت سوالای بعدی که خودتون ایجاد کردین ، انصارالله و ناوگان سپاه و... اینا اینجا چی کارن؟! یعنی چه تاثیر مستقیمی داره تحولات یمن (البته به جز ایجاد فشار روی روسیه) ؟
متشکر

سلام. برای ختم بازجویی از عابر پیاده بنده خدا یه صلوات محمدی ختم بفرمایید. والسلام.

پاسخ:

۲۴ ارديبهشت ۹۴، ۱۶:۳۳
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

آقای نیکوبیان عزیز، از "عابر پیاده" آبی برای ما گرم نمی شه، بنده که بی خیالش شدم.
چند تا لینک برات می زارم اخبارشو بخون خیلی کامل و جامع به وقایع میدانی این چند وقت پرداخته.
http://www.mashreghnews.ir/fa/news/398050/81-%D8%AD%D9%85%D9%84%D9%87-%D9%87%D9%88%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%A7%D8%B1%D8%AA%D8%B4-%D8%B3%D9%88%D8%B1%DB%8C%D9%87-%D8%B7%DB%8C-24-%D8%B3%D8%A7%D8%B9%D8%AA-%D8%A7%D9%86%D9%87%D8%AF%D8%A7%D9%85-%D8%A7%D8%AA%D8%A7%D9%82-%D8%B9%D9%85%D9%84%DB%8C%D8%A7%D8%AA-%D8%AA%D8%B1%D9%88%D8%B1%DB%8C%D8%B3%D8%AA%E2%80%8C%D9%87%D8%A7-%D8%AF%D8%B1-%DB%8C%DA%A9-%DA%A9%DB%8C%D9%84%D9%88%D9%85%D8%AA%D8%B1%DB%8C-%D8%AC%D9%88%D9%84%D8%A7%D9%86-%D8%A7%D9%81%D8%B3%D8%B1-%D8%A7%D8%B3%D8%B1%D8%A7%D8%A6%DB%8C%D9%84%DB%8C-%DA%86%DA%AF%D9%88%D9%86%D9%87-%D8%A8%D9%87-%D9%87%D9%84%D8%A7%DA%A9%D8%AA-%D8%B1%D8%B3%DB%8C%D8%AF%D9%86%D9%82%D8%B4%D9%87-%D9%88%D8%B9%DA%A9%D8%B3
http://www.mashreghnews.ir/fa/news/407957/%D8%A7%D8%AF%D9%84%D8%A8-%DA%86%D8%B1%D8%A7-%D9%88-%DA%86%DA%AF%D9%88%D9%86%D9%87-%D8%B3%D9%82%D9%88%D8%B7-%DA%A9%D8%B1%D8%AF-%D9%85%D8%B1%DA%AF-%D8%AA%D8%AF%D8%B1%DB%8C%D8%AC%DB%8C-%D8%B4%DB%8C%D8%B9%DB%8C%D8%A7%D9%86-%D9%81%D9%88%D8%B9%D9%87-%D9%88-%DA%A9%D9%81%D8%B1%DB%8C%D8%A7-%DA%AF%D8%A7%D9%81-%D9%81%D8%B1%D9%85%D8%A7%D9%86%D8%AF%D9%87-%D8%A7%D8%B1%D8%AA%D8%B4-%D8%AF%D8%B1-%D8%B4%D9%85%D8%A7%D9%84-%D8%B3%D9%88%D8%B1%DB%8C%D9%87-%D9%81%DB%8C%D9%84%D9%85-%D9%88-%D8%B9%DA%A9%D8%B3
http://www.mashreghnews.ir/fa/news/408950/%D8%B7%D9%88%D9%81%D8%A7%D9%86%DB%8C-%DA%A9%D9%87-%D8%A7%D8%B1%D8%AA%D8%B4-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D9%BE%D8%B3%E2%80%8C%DA%AF%DB%8C%D8%B1%DB%8C-%D8%A7%D8%AF%D9%84%D8%A8-%D8%A8%D9%87-%D9%BE%D8%A7-%DA%A9%D8%B1%D8%AF-%D9%BE%D8%A7%D8%AA%DA%A9-%D8%B3%D9%87%E2%80%8C%D8%AC%D8%A7%D9%86%D8%A8%D9%87-%D8%AA%D8%B1%D9%88%D8%B1%DB%8C%D8%B3%D8%AA%E2%80%8C%D9%87%D8%A7-%D8%AF%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%88%D8%B1%D8%AF%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D9%82%D8%B1%D8%A7%D8%B1-%D8%A8%D8%A8%D8%B1-%D8%AF%D8%B1-%D8%AC%D9%86%D9%88%D8%A8-%D8%A7%D8%AF%D9%84%D8%A8-%D8%A7%D8%AA%D8%AD%D8%A7%D8%AF-%D8%A7%D8%AE%D9%88%D8%A7%D9%86-%D8%A7%D8%B1%D8%AA%D8%B4-%D8%A2%D8%B2%D8%A7%D8%AF-%D9%88-%D8%A7%D9%84%D9%82%D8%A7%D8%B9%D8%AF%D9%87-%D9%81%DB%8C%D9%84%D9%85-%D9%88-%D8%B9%DA%A9%D8%B3-%D9%88-%D9%86%D9%82%D8%B4%D9%87
http://www.mashreghnews.ir/fa/news/410581/%D8%A7%D8%B4%D8%BA%D8%A7%D9%84%D8%AC%D8%B3%D8%B1-%D8%A7%D9%84%D8%B4%D8%BA%D9%88%D8%B1-%D8%A7%D8%B2-%D8%B3%D9%88%DB%8C-%D8%A7%D9%84%D9%82%D8%A7%D8%B9%D8%AF%D9%87%D8%B9%D9%85%D9%84%DB%8C%D8%A7%D8%AA-%D8%A7%D8%B1%D8%AA%D8%B4-%D8%B3%D9%88%D8%B1%DB%8C%D9%87-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D9%BE%D8%B3-%DA%AF%DB%8C%D8%B1%DB%8C-%D8%AF%D8%B1%DA%AF%DB%8C%D8%B1%DB%8C%E2%80%8C%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AE%D9%88%D9%86%DB%8C%D9%86-%D9%85%DB%8C%D8%A7%D9%86-%D8%AF%D8%A7%D8%B9%D8%B4-%D8%A8%D8%A7-%D8%A7%D9%84%D9%82%D8%A7%D8%B9%D8%AF%D9%87-%D8%A7%D8%B1%D8%AA%D8%B4-%D8%A2%D8%B2%D8%A7%D8%AF-%D9%88-%D8%A7%D8%AE%D9%88%D8%A7%D9%86-%D8%A7%D9%84%D9%85%D8%B3%D9%84%D9%85%DB%8C%D9%86-%D9%81%DB%8C%D9%84%D9%85-%D9%88-%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D9%88%DB%8C%D8%B1
http://www.mashreghnews.ir/fa/news/411321/%D8%AC%D9%86%DA%AF-%D8%AA%D9%85%D8%A7%D9%85-%D8%B9%DB%8C%D8%A7%D8%B1-%D8%AA%D8%B1%D9%88%D8%B1%DB%8C%D8%B3%D8%AA%E2%80%8C%D9%87%D8%A7-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%DA%A9%D8%B4%D8%AA%D9%86-%D9%87%D9%85%D8%AF%DB%8C%DA%AF%D8%B1-%D8%A7%D9%84%D9%82%D8%A7%D8%B9%D8%AF%D9%87-%D8%A8%D9%87-%D8%AC%D8%A7%D9%86-%D8%AF%D8%A7%D8%B9%D8%B4-%D8%A7%D9%81%D8%AA%D8%A7%D8%AF-%D9%86%D9%82%D8%B4%D9%87-%D9%81%DB%8C%D9%84%D9%85-%D9%88-%D8%B9%DA%A9%D8%B3
http://www.mashreghnews.ir/fa/news/411805/%D8%AA%D8%AD%D9%88%D9%84%D8%A7%D8%AA-%D9%85%DB%8C%D8%AF%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D8%AC%D8%A8%D9%87%D9%87-%D8%AF%D9%85%D8%B4%D9%82-%D9%88-%D8%AD%D8%A7%D8%B4%DB%8C%D9%87-%D8%AF%D9%85%D8%B4%D9%82-%D8%AA%D8%B5%D8%B1%D9%81-%D8%B4%D9%87%D8%B1-%D8%B1%D8%A7%D9%87%D8%A8%D8%B1%D8%AF%DB%8C-%D9%85%DB%8C%D8%AF%D8%B9%D8%A7-%D8%A7%D8%B2-%D8%B3%D9%88%DB%8C-%D8%A7%D8%B1%D8%AA%D8%B4-%D8%B3%D9%88%D8%B1%DB%8C%D9%87-%D9%BE%D8%A7%DB%8C%D8%AA%D8%AE%D8%AA-%D8%A2%D8%A8%D8%B3%D8%AA%D9%86-%D8%AA%D8%AD%D9%88%D9%84%D8%A7%D8%AA-%D9%86%D8%A7%DA%AF%D9%88%D8%A7%D8%B1-%D9%86%D9%82%D8%B4%D9%87-%D9%88-%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D9%88%DB%8C%D8%B118
http://www.mashreghnews.ir/fa/news/411806/%D8%A2%D8%AA%D8%B4-%D8%AA%D8%B1%D9%88%D8%B1%DB%8C%D8%B3%D8%AA%E2%80%8C%D9%87%D8%A7-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D9%81%D8%AA%D8%AD-%DB%8C%DA%A9-%D8%A8%DB%8C%D9%85%D8%A7%D8%B1%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86-%D9%88%D8%B1%D9%88%D8%AF-%D8%B1%D8%B2%D9%85%D9%86%D8%AF%DA%AF%D8%A7%D9%86-%D8%AF%D9%84%D8%A7%D9%88%D8%B1-%D8%AD%D8%B2%D8%A8-%D8%A7%D9%84%D9%84%D9%87-%D8%A8%D9%87-%D8%B9%D8%B1%D8%B5%D9%87-%D9%86%D8%A8%D8%B1%D8%AF%D8%B4%DB%8C%D8%B9%DB%8C%D8%A7%D9%86-%D9%81%D9%88%D8%B9%D9%87-%D9%88-%DA%A9%D9%81%D8%B1%DB%8C%D8%A7-%D8%AF%D8%B1-%D8%A2%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86%D9%87-%D9%86%D8%B3%D9%84-%DA%A9%D8%B4%DB%8C-%D8%B4%D9%87%D8%A7%D8%AF%D8%AA-1000-%D8%B4%D9%87%D8%B1%D9%88%D9%86%D8%AF-%D8%AD%D9%84%D8%A8-%D9%86%D9%82%D8%B4%D9%87-%D9%81%DB%8C%D9%84%D9%85-%D9%88-%D8%B9%DA%A9%D8%B3
http://www.mashreghnews.ir/fa/news/413581/%D8%AD%D9%85%D9%84%D9%87-%D8%B3%D9%87%E2%80%8C%DA%AF%D8%A7%D9%86%D9%87-%D8%A7%D9%84%D9%82%D8%A7%D8%B9%D8%AF%D9%87-%D8%A8%D9%87-%D8%AF%D9%85%D8%B4%D9%82-%D9%86%D8%AC%D8%A7%D8%AA-%D9%81%D8%B1%D9%85%D8%A7%D9%86%D8%AF%D9%87-%D8%A7%D8%B1%D8%B4%D8%AF-%D8%A7%D8%B1%D8%AA%D8%B4-%D8%B3%D9%88%D8%B1%DB%8C%D9%87-%D8%A7%D8%B2-%D8%AA%D8%B1%D9%88%D8%B1-%D8%AC%D8%B2%D8%A6%DB%8C%D8%A7%D8%AA-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D9%BE%D8%B3%E2%80%8C%DA%AF%DB%8C%D8%B1%DB%8C-%D9%85%DB%8C%D8%AF%D8%B9%D8%A7-%D8%A7%D8%B2-%D8%AA%D8%B1%D9%88%D8%B1%DB%8C%D8%B3%D8%AA%E2%80%8C%D9%87%D8%A7-%D9%88-%D8%A7%D8%B4%D8%BA%D8%A7%D9%84-%D8%AF%D9%88%D8%A8%D8%A7%D8%B1%D9%87-%D8%A2%D9%86
http://www.mashreghnews.ir/fa/news/416035/%D8%B9%D9%85%D9%84%DB%8C%D8%A7%D8%AA-%D8%A7%D8%B1%D8%AA%D8%B4-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%B4%DA%A9%D8%B3%D8%AA-%D8%AD%D8%B5%D8%B1-%D8%A8%DB%8C%D9%85%D8%A7%D8%B1%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86-%D8%AC%D8%B3%D8%B1%D8%A7%D9%84%D8%B4%D8%BA%D9%88%D8%B1-%D8%AF%D9%88-%D8%A7%D9%86%D9%81%D8%AC%D8%A7%D8%B1-%D9%85%D9%87%DB%8C%D8%A8-%D8%AC%D9%84%D9%88-%D8%A8%DB%8C%D9%85%D8%A7%D8%B1%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86-%D9%85%D9%84%DB%8C%D9%87%D9%84%D8%A7%DA%A9%D8%AA-12-%D8%A7%D9%81%D8%B3%D8%B1-%D8%AA%D8%B1%DA%A9-%D9%88-%D8%B5%D9%87%DB%8C%D9%88%D9%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA-%D8%AF%D8%B1-%D8%A8%D9%85%D8%A8%D8%A7%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%A7%D8%AA%D8%A7%D9%82-%D8%B9%D9%85%D9%84%DB%8C%D8%A7%D8%AA-%D8%A7%D9%84%D9%82%D8%A7%D8%B9%D8%AF%D9%87-%D8%B9%DA%A9%D8%B3-%D9%88-%D9%81%DB%8C%D9%84%D9%85

یاسر نیکوبیان

۲۵ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۸:۰۳
الهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
آقای عابر پیاده و سایر دوستان من جمله آقای علوی و شریعت ، اگه با سوال و جواب بیش از حد ، اذیتی ایجاد شده حلال بفرمایید
آقا پارسا متشکر ، فقط در خبر های مشرق به نظر من بعضی از صفات مشبه بالفعل رو باید نادیده گرفت ، شدید ، دقیق و ....

سلام برشما وتبریک ایام
اگر دوستان رسما برای ختم من صلوات نفرستاده بودن بنده شخصا مشکلی با اینگونه مباحث ندارم ! موفق باشید...

سلام دوست عزیز
من وبتون رو تا چندین پست که وقت داشتم خوندم.اگه مایل به تبادل لینک بودید به من خبر بدید.
شاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد و موفق باشین

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

LIBANIRAN

اطلاعات و اخبار مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و گردشگری پیرامون لبنان
برای اطلاعات بیشتر به صفحه درباره پایگاه مراجعه فرمایید.

پربیننده ترین مطالب
پیوندها