تو کجا و دین محمد کجا

تو کجا و دین محمد کجا

دیروز یک انتحاری در منطقه شویفات سوار ون شد تا هنگام پایان نماز و خروج نمازگزاران (عمدتا حزب اللهی) در ضاحیه، جلوی ایست بازرسیِ قبل مسجد باشد و خودش را در میان نمازگزاران بترکاند. تیز هوشی راننده ون حسین مشیک باعث شد به او شک کند و بگوید چرا اینقدر باد کرده ای؟! انتحاری که دستش رو شده بود همانجا در ون خالی خودش را ترکاند. البته شکر خدا حسین زنده ماند.

امروز جبهه النصره اعلام کرد عملیات را آنها انجام داده اند و عامل انتحاری خودش را در ون در ایست بازرسی حزب الله ترکانده و 30 نفر را کشته!!! حناق بگیرند با این دروغگویی و کور بودنشان. در صحرای شویفات یک ون ترکوندن خوشحال هم هستن! نتیجه مد نظرشون رو اعلام می کنند! نه نتیجه ی واقعی رو!

به این بهانه شعری بسیار زیبا که در سالروز میلاد پیامبر در مذمت تکفیری ها سروده و اجرا شده را ترجمه کردم که به شما تقدیم می کنم.

کلیپ در یوتیوب موجود است که اگر نمی توانید باز کنید، لینک کمکی آن در پایین صفحه قابل دسترسی است.

متن شعر همراه با ترجمه با فرمت PDFو word موجود است تا دوستانی که خواستند نماهنگ و کلیپ تهیه کنند، به راحتی از آن استفاده کنند

مدت زمان: 4 دقیقه 10 ثانیه
 

لینک کمکی برای دانلود حجم: 7.36 مگابایت

فایل PDF متن و ترجمه حجم: 87.7 کیلوبایت

فایل word متن و ترجمه حجم: 873 کیلوبایت

۰ ۰ ۴ نظر ۳۷۴۴ بار مشاهده

دیدگاه‌ها (۴)

سلام
خوب شده راننده تیز بین به موقع فهمیده البته این نادان شیرین عقل راهر کی با این وضع (باد شده می دیدش) به اوشک میکرد. فکر کردم که در این منطقه شیعیان نیستند اخه گفتند شرق بیروت اسم ضاحیه برده نشد البته ما که لبنان نیستیم .. واقعا نمیدانم چرا این زامبی ها انقدر علاقه مند هستند که منفجر بشوند وبه قول خودشان با حوریه های بهشتی باشند(بیچاره حوریها )وبعد به قول شما ناهار با پیغمبر باشند حیف از پیامبر عزیز ومهربان که این جماعت وحشی اسم مبارکش را به زبان میاورند

پاسخ:

۱۵ بهمن ۹۲، ۱۶:۱۴
سلام
منطقه مخصوص شیعیان نیست اما یکی از مناطق فقیر نشین کنار ضاحیه است. ماشینی که او را به آنجا رسانده یکی از شیوخ تکفیری و تاجر سلاح بوده.

یه بنده خدا

۱۸ بهمن ۹۲ ، ۱۳:۳۵
بسیار عالی...از ترجمه مفهومیتون لذت بردم....

اه یا رسول الله یا رحمه للعالمین سلام برتو ای رسول خوبی ها ای عزیز ترین خلق خداوند ای که جانم به فدای توباد ای غم خوار ما هیچکس مانند توبه به بشریت خدمت نکرد ای که بدر ومادرم به فدای تو.

شنیدم و دانلود کردم. ماجور باشید


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

LIBANIRAN

اطلاعات و اخبار مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و گردشگری پیرامون لبنان
برای اطلاعات بیشتر به صفحه درباره پایگاه مراجعه فرمایید.

پربیننده ترین مطالب
پیوندها