می گویید شیعه از یهود خطرناک تر است درحالیکه یهود دشمن اول شماست

می گویید شیعه از یهود خطرناک تر است درحالیکه یهود دشمن اول شماست

 

استفاده از این مطلب صرفا با ذکر منبع مجاز است

به مناسبت سالروز اتفاق تاریخی تسخیر لانه جاسوسی امریکا در 13 آبان، خانم فوزیه الصباح در روزنامه مصری الاهرام مطلبی را منتشر کرد که بسیار جالب توجه است.


فوزیه الصباح13 آبان 92 روزنامه الاهرام مصر

1- می گویید شیعه از یهود خطرناک تر است حال اینکه یهود دشمن اول شماست و این حرفتان از گفتار و اعمالتان مشخص است. اما در مورد کلام خدا چه می گویید که فرمود: أَشَدَّ النَّاسِ عَدَاوَةً لِّلَّذِینَ آمَنُوا الْیَهُودَ (مائده 82) هرآینه دشمن ترین مردم نسبت به مسلمانان را یهودیان خواهی یافت.

خداوند می گوید یهود دشمن است و شما می گویید شیعه دشمن است. آیا منظور این نیست که مومنینی که یهود با آنها دشمن هستند کسانی غیر شما هستند؟ آیا آن مومنین، شیعیان ایران و حزب الله نیستند که شما تکفیرشان می کنید و یهودی ها هر روز آنها را به جنگ تهدید می کنند؟

2- می گویید با شیعیان مبارزه می کنید به جهت آنکه برخی صحابه را فحش می دهند، و علیرغم اینکه مراجع شیعه این کار را نفی و ممنوع کرده اند شما بر دشمنی خودتان اصرار می ورزید. ... مگر یهود به خدا اهانت نکردند و نگفتند: وَقَالَتِ الْیَهُودُ یَدُ اللَّـهِ مَغْلُولَةٌ ۚ غُلَّتْ أَیْدِیهِمْ وَلُعِنُوا بِمَا قَالُوا (مائده 64) آیا در نزد شما اهانت به برخی صحابه (اگر شیعیان چنین کاری بکنند) از اهانت به خدا بالاتر است؟

3- چرا بر ضد سفرهای سیاحتی برخی گردشگران ایرانی به مصر تظاهرات می کنید و هیچ صدا و نجوایی از شما بر ضد گردشگران یهودی یا دیگران بلند نمی شود؟ درحالیکه آنها ملتی را از سرزمینش راندند و قتل عام های بزرگی به راه انداختند و ده ها هزار مصری را کشتند. و آنها لحظه شماری می کنند تا مسجد الاقصی را نابود کنند و شما مشغول دشمنی با توهمی هستید که اسم آنرا گشترش تشیع در مصر گذاشته اید و در روستاها و گوشه کنار به دنبال آن می گردید و گسترش صهیونیزم غربی را در کشورهای اسلامی نادیده می گیرید.

4- چه چیزی برای ملت مصر مهم تر است؟ اینکه همه ما برای حل مشکلات خرد کننده ی ملت مصر فکر کنیم که عبارتند از: فقر، بیکاری، آموزش، بهداشت، تمیزی، حمل و نقل، زاغه نشینی ...

چرا شما نگرانی های ملت مصر را درک نمی کنید و برای آن راه حلی ارائه نمی دهید؟ ملت، سخنان شما در مورد دیو شیعی و بی توجهی شما به امور حیاتی اش را مسخره می کند.

5- آیا هجوم مذهبی و طائفه ای شما نقض قانون اساسی ای نیست که خودتان با دست خودتان در مورد آزادی اعتقادات نوشتید؟ چرا عهد و ایمان خودتان را نقض می کنید درحالیکه هنوز قلمهایتان (از نوشتن قانون اساسی) خشک نشده! آیا نشنیدید که خداوند بزرگ فرمود: فَبِمَا نَقْضِهِم مِّیثَاقَهُمْ لَعَنَّاهُمْ وَجَعَلْنَا قُلُوبَهُمْ قَاسِیَةً (مائده 13) پس چون پیمان شکستند، آنان را لعنت کردیم و دلهایشان سخت گردانیدیم.

6- هجوم شما به شیعیان و تهدیدات شما که همراه با تخریب و بزرگنمایی است درحالی صورت می گیرد که آنها هم مثل شما مصری هستند و با شما در بیش از 90 درصد عقاید و عبادات و معاملات مشترک هستند از جمله: ایمان به خدا و ملائکه او و کتابش و پیامبرش و روز قیامت...

شهادتین، نماز، زکات، روزه، حج...

پس مسیحیانی که به پیامبر اعظم صلوات الله علیه و آله ایمان ندارند چه کنند؟ آنها در هیچ کدام از عبادات با ما مشترک نیستند. آیا حق ندارند بترسند هرچقدر هم شما به آنها وعده بدهید؟!

یا شاید ایمان نداشتن مسیحیان و یهود به پیامبر برای شما کم اهمیت تر از نقد برخی حرکات تعداد معدودی از صحابه توسط برخی شیعیان است؟

7- آیا فتنه مذهبی بین شیعه و سنی پروژه ای امریکایی صهیونیستی نیست؟ آیا شما با اعمال و رفتارتان ابزار مهمی در این پروژه نیستید؟

8- آیا وحدت اسلامی فریضه ای قرآنی نیست؟ چنانکه فرمود: وَاعْتَصِمُوا بِحَبْلِ اللَّـهِ جَمِیعًا وَلَا تَفَرَّ‌قُوا (103 آل عمران)

9- مگر قرآن ما را از تفرقه و نزاع که تهدیدی برای موجودیت اسلام است نهی نکرده؟ خداوند می فرماید: وَلَا تَنَازَعُوا فَتَفْشَلُوا وَتَذْهَبَ رِ‌یحُکُمْ (46 انفال) و هرگز راه اختلاف و تنازع نپویید که در اثر تفرقه ضعیف شده و قدرت و عظمت شما نابود خواهد شد.

آیا برافروختن فتنه مذهبی توسط شما تنازع نیست؟ آیا شما ملت مصر را تقسیم نکردید و تفرقه نینداختید؟

10- آیا نتایج نزاع مذهبی پیرامون خودمان را نمی بینید؟ سوریه، عراق، لبنان، آیا این وضع را برای مصر هم می خواهید؟

آیا زمان گوش فرا دادن به صدای عقل و شرع فرا نرسیده است؟: أَلَمْ یَأْنِ لِلَّذِینَ آمَنُوا أَن تَخْشَعَ قُلُوبُهُمْ لِذِکْرِ‌ اللَّـهِ وَمَا نَزَلَ مِنَ الْحَقِّ (حدید 16) یا نوبت آن نرسید که گرویدگان (ظاهری از باطن به خدا بگروند و) دلهاشان به یاد خدا خاشع گردد و به آنچه از حق نازل شد بذل توجه کنند؟

وَقَالُوا لَوْ کُنَّا نَسْمَعُ أَوْ نَعْقِلُ مَا کُنَّا فِی أَصْحَابِ السَّعِیرِ‌ (ملک 10) و گویند: اگر ما در دنیا (سخن انبیا) می‌شنیدیم یا به دستور عقل رفتار می‌کردیم (امروز) از دوزخیان نبودیم.

و خاتمه بحث با سوالهایی در حاشیه:

این دوره، مرحله ای بود که خدا شما را در آن امتحان کرد و در این مدت زمام حکومت را به دست گرفتید. ولی با ملت مصر چه کردید؟ و برای اسلام و دین چه کردید؟ آیا حکومت اسلامی برپا ساختید؟ آیا دین را حاکم کردید؟ آیا رسانه ها را رسانه هایی ملتزم به ارزشهای اخلاقی نمودید؟ آیا رابطه خود را با اسراییل قطع کردید یا رئیس جمهورش را دوست عزیز خطاب کردید و برای دولتشان آرزوی عزت و پیشرفت کردید؟ آیا از وابستگی به پروژه ی آمریکایی خود را رها کردید؟

ایران که شما با آن به جنگ برخواسته اید یک روز بعد از انقلابش این امور را محقق کرد، می دانید چرا؟ جواب این سوال باشد برای آنکه خودتان فکر کنید.

۰ ۰ ۰ نظر ۲۹۶۴ بار مشاهده

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

LIBANIRAN

اطلاعات و اخبار مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و گردشگری پیرامون لبنان
برای اطلاعات بیشتر به صفحه درباره پایگاه مراجعه فرمایید.

پربیننده ترین مطالب
پیوندها