قیمت اینترنت در لبنان

قیمت اینترنت در لبنان

پایگاه بریتانیایی العربی الجدید در گزارشی (به نقل از cable) قیمت ۱ گیگ اینترنت موبایل در کشورهای عربی را منتشر کرده است. بنابراین گزارش لبنان از لحاظ قیمت اینترنت از گران‌ترین کشورهای عربی معرفی شده است.
اما این گزارش دقیق نبوده و معلوم نیست قیمت‌ها را از کجا بدست آورده است. مثلا قیمت یک گیگ اینترنت در امارات بیش از ۱۳ دلار (شبکه اتصالات با ۱۸.۷۹ دلار)  و در عربستان ۷.۹۹ دلار است*.

آنچه برای لبنان ۳ دلار نوشته‌اند مربوط به بستۀ شبکه‌های اجتماعی است که فقط تعداد اندکی از شبکه‌های اجتماعی را برای شما باز می‌کند.

 

قیمت بسته‌های اینترنت در لبنان به شکل زیر است:

*طبق قیمت مندرج در سایت اپراتور مربوطه

 

۰ ۰ ۲ نظر ۴۶۰ بار مشاهده

دیدگاه‌ها (۲)

سلام

تعرفه های این جدول محدودیت زمانی هم داره؟ یعنی مثلاً 10 گیگ می خرید باید توی 30 روز مصرف کنید یا می مونه تا وفتی که تموم بشه؟

پاسخ:

۳ بهمن ۰۱، ۱۴:۰۵
سلام. بله یکماهه است و باقیمانده می سوزد و منتقل نمی شود.

سلام و عرض ادب،یک لبنانی چطور میتونه برای مغازه اش در لبنان از ایران اجناس ببره،مثلا برای مغازه کیف و کفش و لباس و...شرایطش چیه؟ممنون از شما

پاسخ:

۲۳ بهمن ۰۱، ۱۰:۲۴
سلام. شرکتهایی هستند که از راه سوریه یا ترکیه به لبنان کالا منتقل می کنند. از راه ترکیه به این شکل است که بصورت زمینی به ترکیه منتقل می شود و از آنجا از راه دریا به بندر طرابلس فرستاده می شود.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

LIBANIRAN

اطلاعات و اخبار مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و گردشگری پیرامون لبنان
برای اطلاعات بیشتر به صفحه درباره پایگاه مراجعه فرمایید.

پربیننده ترین مطالب
پیوندها