جنبش فرار از اسراییل

جنبش فرار از اسراییل

پس از نتایج انتخابات اخیر جنبش جدیدی در رژیم صهیونیستی به راه افتاده که از اسراییلی‌ها می‌خواهد سرزمینهای اشغالی را ترک کنند.
روزنامه معاریو عصر امروز دوشنبه فاش کرد جنبش اسراییلی جدیدی به نام «با هم از این سرزمین برویم» از اسراییلی‌ها می‌خواهد که این رژیم را ترک کنند.
 این جنبش تلاش دارد در فاز اول ۱۰ هزار نفر را برای ترک رژیم با خود همراه کند.
مردخای کاهانا تاجر آمریکایی اسراییلی و رییس این جنبش اعلام کرد تصمیم دارد به اسراییلی‌ها کمک کند تا کشور را ترک کرده و به آمریکا منتقل شوند.
وی گفت پس از سالها قاچاق یهودیان از مناطق جنگی در یمن و افغانستان و سوریه و اوکراین به اسراییل، تصمیم گرفته به اسراییلی‌ها کمک کند تا به آمریکا بروند.
نفرت برادران را می‌بینم و ایرانی‌ها را با موشکهای نقطه زن که به سوی اسراییل هدف رفته‌اند.
وی ده‌ها تقاضا برای کمک به مهاجرت دریافت کرده خصوصا از آنهایی که شرکت‌های فناوری کوچک دارند و دوست دارند دفاترشان را به آمریکا منتقل کنند.
در این مورد گفت در واتساپ افرادی را می‌بینم که از مهاجرت یهودیان به رومانی یا یونان سخن می‌گویند اما شخصا معتقد است مهاجرت به آمریکا راحت‌تر است.
وی افزود مزرعه بزرگی در نیوجرسی دارد و پیشنهاد می‌کند اسراییلی‌ها برای تبدیل مزرعه به کیبوتس به او بپیوندند. (کیبوتس شهرک کشاورزی نظامی بزرگی است همانند آنچه در اسراییل دارند. اهالی بصورت اشتراکی زندگی می‌کنند)
وی نوشت با وجود چنین حکومتی در اسراییل، حکومت آمریکا باید به همه اسراییلی‌هایی که شرکت یا شغل مورد نیاز در آمریکا دارند مثل پزشکی و خلبانی، اجازه مهاجرت بدهد.
دیوید یکی از فعالان این جنبش جدید گفت در اسراییل مالیات‌های غیرضروری زیادی وجود دارد  و بزرگترین سرقت مالیاتی در دنیا یعنی مالیات مسکن را داریم. وی افزود قیمت خوراکی و مواد اساسی در سوپرمارکت‌ها از بالاترین قیمت‌ها در جهان است.
این گروه جدید گروه‌های کوچک‌تری برای مهاجرت به ۲۶ کشور جهان به‌راه انداخته از جمله کانادا، رومانی، اوکراین، استرالیا، تایلند، آلمان، یونان، پرتغال ، اسپانیا و آمریکا.
قرار است فعالان گروه «با هم از این سرزمین برویم» پنجشنبه بصورت مجازی برای اولین بار با یکدیگر دیدار کنند.
@ترجمه لیبانیران

۰ ۰ ۰ نظر ۶۶۷ بار مشاهده

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

LIBANIRAN

اطلاعات و اخبار مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و گردشگری پیرامون لبنان
برای اطلاعات بیشتر به صفحه درباره پایگاه مراجعه فرمایید.

پربیننده ترین مطالب
پیوندها