پاسخ به شایعاتی درباره هواپیمای ماهان

پاسخ به شایعاتی درباره هواپیمای ماهان

بیش از چهار ماه است ایرانی‌های ساکن لبنان و لبنانی‌های ساکن ایران برای بازگشت به کشور خود لحظه شماری می‌کنند و پس از بازگشایی فرودگاه بیروت که به خاطر کرونا بسته بود، هنوز پرواز رسمی هفتگی برقرار نشده است.
پرواز ماهان از معدود پروازهای این مدت بود و افرادی که پاشنه در سفارت را برای باز شدن پرواز و بازگشت به کشور دراورده بودند پیش از همه بلیط‌ها را رزرو کرده بودند.
اساسا پروازهای ماهان به لبنان وقتی از سالها قبل برای اولین بار برقرار شد، چارتری و مخصوص تور بود. اگر کسی بلیط می‌خواست باید با پارتی بازی یا در صورت خالی بودن جا، بلیط دو طرفه با تاریخ ثابت یک هفته‌ای یا نهایتا دو هفته‌ای دریافت می‌کرد. یعنی پروازی که یک تور را برده، چون در برگشت خالی است، به مسافر عادی بلیط می‌دهند. و هفته بعد که برای بازگردادند تور می‌رفت، و پرواز خالی بود، مسافر با خودش می‌برد. لذا بلیط بیروت در سایت و بصورت آنلایت قابل مشاهده و خرید نبود.
وطن فروشان برای ادامه حیات خود به خیانت نیاز وافر دارند و از حمله دشمن به هم میهنان خوشحال هم شده و آن را توجیه می‌کنند. برخی که رذالت را از حد گذرانده و گفتند کاش آمریکا هواپیما را انداخته بود. این مجسمه‌های خیانت و خباثت برای توجیه اقدام تروریستی آمریکا گفتند پرواز حامل سپاهیان و حزب الله بوده و سلاح حمل می‌کرده. فرودگاه بیروت به دلیل آنکه از همه مذاهب دینی و جریان‌های سیاسی در بین ماموران فرودگاه وجود دارد، کسی نمی‌تواند مخفیانه کاری بکند و محموله‌ای وارد یا خارج کند. مثل وقتی که مزدور اسراییل عامر الفاخوری با پاسپورت آمریکایی وارد شد و افسر شیعه، وی را شناخت و مستقیما با فرمانده کل تماس گرفت. یا وقتی شاهزاده عربستانی با دو تن قرص روانگردان در فرودگاه بازداشت شد.
انتقال نیرو به سوریه یا لبنان راه و روش خودش را دارد و بسیار راحت‌تر از این حرفها است و نیازی به پنهان‌کاری ندارد. الان نیازی به سلاح هم نیست. دفعه قبل سید حسن نصرالله در واکنش به ادعای رژیم صهیونیستی مبنی بر انتقال سلاح به لبنان گفت ما دیگر جا نداریم موشک جدید انبار کنیم.
کما اینکه مسافران پرواز زن و بچه و پیرو جوان بودند نه نیرو و این در فیلم کاملا مشخص است.
افرادی هم با سرزنش مسافران ماهان گفتند چرا این افراد به سفر رفته اند! دلار گران است! پس نیروی نظامی بوده‌اند! هرچقدر اوضاع مالی خراب باشد، در همه جای دنیا افرادی هستند نیاز دارند سفر هوایی را انجام دهند. چه تاجرانی که کسب و کار دارند چه کسی که پس از چند ماه گیر کردن در کشور غریب، به میهنش بر می‌گردد، چه دانشجویی که چند سال زحمت کشیده و هزینه کرده و الان باید کار خودش را به پایان برساند.
علاوه بر این تابستان همیشه فرصتی برای لبنانی‌های ساکن خارج است تا دو سه ماهی در کشور خود باشند و فامیل و بستگان را ببینند.
چهار پنج ماه که فرودگاه بیروت بسته بود، هیچ کسی نتوانست به لبنان بیاید. مطلع هستیم جوانی ایرانی که همسر لبنانی داشت و اقلا در طول چهار ماه گذشته بارها از ما برای باز شدن فرودگاه و پرواز کسب اطلاع کرده بود، با پرواز ماهان آمد اما همسرش متاسفانه چند روز قبل پرواز دچار سانحه و حادثه شده و از دنیا رفت. ایشان جسد همسر را به همراه خود آورد.
هرکس به جای همدردی با هموطنانش به آنها زخم زبان و تهمت می زند و برایشان آرزوی مرگ می کند، از انسانیت بویی نبرده و حق ندارد ادعای میهن دوستی کند. مطمئن باشید اگر شما هم در هواپیما بودید شما را مزدور و سپاهی و حزب اللهی می‌خواندند، حتی همقطاران و همفکران خود را!

۱ ۰ ۱۸ نظر ۲۵۹۸ بار مشاهده

دیدگاه‌ها (۱۸)

کی میمیرید تموم شید؟

مردم خسته شدن از دستتون بخدا

لااقل چاه های نفت رو بردارید و برید، هم به مقاومت کمک کردید، هم سهمتون رو از سفره انقلابتون برداشتید

آشغالا

پاسخ:

۴ مرداد ۹۹، ۱۶:۱۶
ما کاره ای نبوده و نیستیم و به ایران هم وابسته نیستیم. آشغال اونیه که ساعت 9 شب باید بگذارند دم در. از چاه نفت هم به ما چیزی نرسیده. اما از دزدهای نفت یعنی کدخدا خیلی به شما وطن فروشها رسیده.

کامران حیدری

۰۴ مرداد ۹۹ ، ۱۷:۰۹

سلام

خواستم بگم که این شخصی که نظر گذاشته ممکنه ایرانی نباشه و واژه وطن فروش در موردش صدق نکند چه بسیار افرادی هستند که فارسی را بلد هستند اما آموزش دیده در ۸۲۰۰ موساد

از نشر مطلب خوبتون هم سپاسگزارم

یا علی مدد


قشنگتر و منطقی ترازاین نمیشد جواب عبدالله وطن فروش داد.جون به جونشون کنید ازدوتاکار دست برنمیدارند 1لجبازی 2فحش ودری بری  


درود به همه مسلمانان و عزیزان لبنانی به حرف این آدم های حروم لقمه یا حروم نطفه گوش ندید اینا بوی گند کاراشون ما رو به ستوه آورده... انشالله پیروزی برای حزب الله است.... اجرتون با آقا صاحب الزمان که دارید واسه ما جون میدید ما هم انشالله قسمت شه از خجالت دربیایم و جونمون رو در راه خدا عطا کنیم... 


شفت الله تا شما کثافتها رو نکشیم جایی نمیریم ،یک موی گندیده یه رزمنده مقاومت میرزه به همه اون وطن فروش هایی که تو هواپیمای اکراین چس شدن


فکر نکنم هیچجای دنیا اندازه ایران خائن داشته باشه.


این حرمزاده های بیشرفی که اینچنین برعلیه هموطنان خود جانب اسرائیل و آمریکا را میگیرند حیفه انسان بنامیم شون ، حیوان شرم دارد که صفتی برای معرفی چنین افرادی باشه


عجب آدمایی داریم ما به عنوان هموطن وقتی فیلم از داخل پرواز همه جا هست میان میگن داخل این پرواز سپاهی و اسلحه بوده 😶

یه عده هم واسه وان بچه هایی که داخل پرواز بودن آرزوی مرگ میکنن و میگن ای کاش هواپیما رو میزد 🤯

آخه مگه اسلحه رو با هواپیمای مسافربری میفرستن آخه 🙄

اسلحه بخوایم بفرستیم خیلی راحت میفرستیم نیاز به این هواپیمای مسافری نیست که 

فقط خداوکیلی یه نفر از اینایی که به خاطر این عمل تروریستی آمریکایی ها هیچ واکنشی نشون نداده یا خوشحال هم شده باشه ها پس فردا حرف از انسانیت زده باشه !مثل اینکه الان انسانیت و حقوق بشر و حقوق کودکان بعضی هموطن هامون هم غیبش زده 


اسحاق عصماوی

۰۶ مرداد ۹۹ ، ۰۳:۴۳

هر بلایی سرتون میاد حقتونه. میدونم این نظر منم دوباره چاپ نمیکنی. حتما اون بلال فروش شهریار هم اتفاقی در بین مسافران بوده که کله اش خورده و خونی شده . 

https://www.youtube.com/watch?v=Nkg2SRZsP-I

وقتی توی سایت خرید اینترنتی جایی برای گرفتن بلیط تهران- بیروت با هواپیمایی ماهان که دو سال به بیروت پرواز نداشته, باید به فکر این روز می بودید که نیروهای امنیتی و برادران گمنام را با خانواده هایشان با پرواز دیگری می فرستادید که موجبات شک را ایجاد نکند.

این ماجرا دقیقا یادآور زمانی هست که سلیمانی در قالب هواپیمای مسافری, بار نظامی به دمشق می فرستاد. مشت نمونه خروار است و دولت جمهوری اسلامی مثال آن چوپان دروغگویی است که حتی اگر امثال شما بگویند اشخاص غیر نظامی  و غیر امنیتی در پرواز بوده , دیگر هیچکس باور نمیکند. میدانم که چاپ نمیکنی. چون شما تحمل شنیدن حرف راست را ندارید.

راستی دلار به 5000 لیره رسید. حداقل بازم  هوش لبنانیا که از آب هم کره میگیرند و میگن برای تست کرونا هر شخصی که وارد لبنان میشه 50 دلار باید پرداخت بشه.

پاسخ:

۶ مرداد ۹۹، ۱۲:۴۹
ما بلایی سرمان نیامده جز گرفتار شدن به دست یک عده نفهم که کرکره مغز را بسته اند و فقط یک کانال به شبکه های دشمن باز گذاشته اند و هموطن خودشون را لایق مرگ می دانند. این پرواز قطعا نیروی نظامی و امنیتی داخلش نبوده و نیازی به این کار نیست چون راه بسیار سریعتر و اسانتر آن باز است و در مدت کرونا در لبنان و بسته بودن فرودگاه هم بسته نشد.
متاسفانه یک عده بدبخت حاضرند آخرت خودشان را هم از لج جمهوری اسلامی خراب کنند و بی دین می شوند. عربها ضرب المثلی دارند که می گوید طرف از لجِ پاکیزگی در لباس خودش نجس کاری کرد! خب چکار به دولت و نظام دارید؟ حقیقت را دنبال کنید. و حقیقت این نیست که هر چه نظام گفت برعکسش عمل باید کرد.
دلار به 8000 هم رسید. خبر ندارید. هزینه تست کرونا را باید بگیرند. چرا باید به شهروندان کشورهای دیگر مجانی خدمات بدهند؟

اسحاق عصماوی

۰۶ مرداد ۹۹ ، ۱۳:۰۴

من کار به شبکه های بیگانه ندارم. شمای نوعی را در نظر میگیریم. اگر روزی روزنامه النهار یا الجمهوریه یا غیره... را به دست بگیرید یا مثلا از المنار مطلع شوید که مثلا تاکسی چارلی در لبنان, در خلال بار مسافری, مواد مخدر جابجا میکند, آیا دیدگاه شما نسبت به تاکسی چارلی عوض نمیشود؟حتما عوض میشود. چنین برخوردی را نیز دنیای جهان آزاد با ماهان ایر دارد, همانگونه که افکار عمومی داخلی در مورد صدا و سیما چنین نظری را دارد. شما حتی اگر بگویید که هیچ غیر نظامی یا غیر امنیتی در پرواز نبوده, ولی بخاطر کارنامه حکومت جمهوری اسلامی, دیگر کسی نمی پذیرد. نمونه کارنامه های دیگر بسیار است: قطع نکردن پرواز با چین هنگام وقوع کرونا- ماسک و تولید و واکسن نهادهایی که ارتباطی به امور پزشکی ندارند نظیر نهاد دستورات امام که به نوعی کاسبی از کروناست, و دست آخر مستعان 110 که مایه جوک و لطیفه شد.همانطور که در کامنت قبلی هم گفتم, مثال دولت جمهوری اسلامی مثل چوپان دروغگوست. و اگر کمی زکاوت به خرج میدادند, حداقل با پرواز ایران ایر که حدود یکماه قبل در سایت ها بلیط می فروخت, اقدام به فروش بلیط میکردند, نه هواپیمای ماهان که در لیست تروریستی امریکا و اتحادیه اروپا قرار دارد و اگر به فکر جان مسافران به زعم شما غیر نظامی بودند, از هواپیمایی جمهوری اسلامی, آسمان, و یا غیره... استفاده میکردند. بقول سنتکام اینهم حتما خطای انسانی بوده؟؟؟ چطور رگ گردن تان وقتی که هواپیمای اوکراینی را در آسمان تهران با خطای انسانی 2 بار موشک باران کردند باد نکرد. چطور وقتی کسانیکه به جرم اعتراض و شمع روشن کردن بخاطر هواپیمای اوکراینی به زندان محکوم کردند, نگفتید که اینجا غیر نظامی نبوده. ولی حالا هواپیمایی ماهان که به فضل کرونا و جناب سلیمانی, شهره خاص و عام شده برایتان حکم راهزنی هوایی دارد. 

پاسخ:

۷ مرداد ۹۹، ۱۲:۰۸
هیچ جای جهان نمی تواند کل یک سیستم دچار فساد شود چون همه باید فاسد باشند. پس هیچوقت چارلی نمی تواند مواد مخدر جابجا کند. ممکن است یکی دوبار بشود. اما نه همیشه و هر روز. وقتی در خود صدا و سیما ضد انقلاب هست، در خود نهادهای انقلابی، آدمهای مخالف هست، پس نمی شود در ماهان، همه همفکر باشند و صدای هیچکس بابت اقدامات مخفیانه در نیاید. خصوصا الان که همه برای چهار تا لایک و مشهور شدن، سریع هر چیزی را توی نت منتشر می کنند. اتهام به ماهان از سوی دشمن و مزدوران و مواجب بگیرانش در شبکه های مختلف انجام شد و هدف آن ضربه زدن به ایران و صدور مجوز قتل شهروندان ایرانی است.
در مورد قطع نشدن پرواز به چین، همین الان آمریکا و کشورهای دیگر هنوز پرواز به چین دارند و موضوع ماهان واقعا یک بهانه مسخره بود. کما اینکه الان از کشورهای آفریقایی که وضعیت بدی در کرونا دارند، به لبنان و دیگر کشورها پرواز هست. پس هرچی دشمن منتشر کرد باور نکنید و توی سر کشور خود نزنید. مگر اینکه از صهیونیستهای یگان سایبری باشی. در هواپیمای اوکراینی آشنا داشتیم که کشته شد. ولی نه موضوع مربوط به لبنان بود نه اطلاعات دست اول داشتم تا منتشر کنم. لذا این شمایید که باید پاسخ بدهید چرا رگ گردنتان برای هواپیمای اوکراینی باد می کند اما برای هموطنان بیگناه در هواپیمای ماهان باد نمی کند، بلکه مستقیم یا غیر مستقیم خواستار کشته شدن آنها هم هستید. شما انسانیت را فراموش کرده اید.

فکر نکنم هیچ جای دنیا اندازه ایران احمق داشته باشه. نفتتان را خودتان از دهان خودتان می‌دزدید. نصف آن را بدهید به آمریکای جنایتکار تا برایتان فن‌آوری حاصل کند. اسرائیل اما نیاز به نفت شما دزدها ندارد. بدبختهای کاسه لیس.

حق شما قالپاق دزدی نیست.

آرزوی شما له شدن زیر شنی های خودروهای زرهی است، پس خدا قسمتتان کند. بااین کار هم درد حزب الله را میکشید و هم جورش را و هم زودتر تمام میشوید. البته نه فقط در جنوب، بلکه در جولان و تنف هم. هرکدامتان که مشتاق تر بود، برای خرید بلیط رایگان توسط ما، ایمیل خود را در همین صفحه بگذارد.

پاسخ:

۷ مرداد ۹۹، ۱۱:۵۹
احمق نادان کسی است که فکر می کند ایران به کل دنیا کمک می کند. اولا کمک ایران به گروه های مقاومت، از بودجه نظامی است که در برابر کشورهای همسایه هم ناچیز است چه برسد به عربستان و آمریکا. دوما پول نفت وارد خزانه دولت می شود نه ارسال به خارج. که الان مدتها است اساسا فروشی در کار نیست و پول آن هم برنمی گردد. سوما به لطف خزانه داری آمریکا و نوکرانشان در ایران، و اجرای فتف و غیره، هیچ معاملات و انتقال پولی مخفی نمانده و به ادعای بیلینگزلی معاون خزانه داری آمریکا کمک ایران به خارج قطع شده. نکته مهم تر اینکه لبنان چهار ماه فرودگاه بسته بود و یک مسافر هم نمی تونست وارد بشه. بنابر این حتی ارسال چمدانی هم امکان نداشت. اما در همین مدت صدها میلیون دلار به رژیم صهیونیستی کمک شد. آمریکا 3.8 میلیارد دلار به این رژیم ارسال کرد در حالی که ده ها میلیون نفر در این کشور بیکار شده اند و عده زیادی از کمترین امکانات بهداشتی برخوردار نیستند. بله ایران احمق مانند شما زیاد دارد. چون احمق آن است که جاهلانه و متعصبانه،به میهنش خیانت کند و نوکر اجنبی شود. آرزوی ما هم پکاندن کله بی مغز شما و اربابانتان است، حتی اگر در زرهی مخفی شوید. خدوند فرموده است مرگ به سراغتان می آید حتی اگر در مستحکم ترین قلعه ها باشید.

فاضل اکبری

۰۶ مرداد ۹۹ ، ۲۰:۳۳

سلام. من قصد دفاع از اقدام امریکایی ها را ندارم. اما تا حالا چندین بار با پروازهای ایران ایر از مشهد و تهران به بیروت سفر کرده ام. متاسفانه پروتکل های امنیتی اصلا اجرا نمیشد. گویا لبنانی ها فکر میکردند که هواپیما برای گردش کردن است. از صندلی های خود بلند میشدند و با دوستان خود در فرست کلاس یا در صندلی های دیگر ایستاده شروع به صحبت کردن میشدند و  چندین بار خود دیدم که مهمانداران با لحنی دوستانه به آنان میگفتند که سر جای خود بنشینند ولی گوشی بدهکار نبود.آن موقع ها دوربین های موبایل ها کیفیت خوبی نداشت, و  من یک موبایل جی ال ایکس داشتم, ولی اگر حالا بود حتما فیلم میگرفتم.

من ابتدا فکر میکردم که لبنانی ها تنها در هواپیمایی ایران ایر چنین کاری میکنند, بعد ها متوجه آن شدم که مقررات پروازی در هواپیمایی خاورمیانه(MEA)بیشتر چیزی شبیه شوخی است, و آن وقتی بود که یکبار برای کاری اورژانسی پروازم از دوحه به بیروت با هواپیمایی خاورمیانه انجام میشد. و بدیهی است که در زمانهایی اینچنینی تعداد مجروحان مخصوصا آقایان بیشتر خواهد بود, چون بیشتر آقایان را میدیدم که از جای خود بلند میشدند و برای گپ زدن ایستاده به اماکن دیگر هواپیما می رفتند.امیدوارم حال همه مجروحین مخصوصا آن شخصی که دچار ضایعه نخاعی در بیمارستان پیامبر اکرم شده, بهتر شود و شفای عاجل بیابند.

دلم برای سیگار کشیدن در روشه تنگ شده است, نمیدانم با این وضع کرونا دوباره میتوان رفت یا نه. خدا عاقبت همه ما را ختم بخیر کند.

پاسخ:

۷ مرداد ۹۹، ۱۱:۵۲
سلام. بله درسته زیاد حرکت می کنند در هواپیما. اما این اتفاق زمانی افتاده که مسافرها کمر بند نبسته بودند و شرایط عادی بوده و اجازه داشتند بلند شوند. اون بنده خدا هم داشته دستش را می شسته که این اتفاق میفته.

ممنون به خاطر پاسخ دادن به شایعات /من یکی تو عقل بعضی از هموطن هامون موندم 

اگه بخوایم سلاح به جایی بفرستیم خیلی راحت  میتونیم بفرستیم و نیازی به این دزد و پلیس بازی های استفاده از هواپیمای مسافربری نداریم 

دیوونه که نیستم که بخوایم جون چندتا آدم رو در خطر قرار بدیم واگه هم بلایی سرشون اومد به ضرر ما تموم میشه

سلبریتی هامون هم که اصلا صدایی ازشون شنیده نمیشه /اگه این پرواز به جای بیروت به پاریس یا کشور اروپایی میرفت شاید بعضیهاشون یه واکنشی نشون میدادن 

اون قضیه جابه جایی ادوات نظامی با هواپیمای مسافربری هم خود ماهان تکذیب کرد ش .امان از بعضی خبرگزاری هامون که برای جانموندن سریع منتشر میکنن !!

یه روز میگن ایران طرفدار مقاومت هست و کلی با عراقی ها و سوری ها دوسته الان میگن داشته ادوات نظامی میبرده با هواپیمای مسافربری !!اگه بخوایم بفرستیم دوستانی داریم که کمکمون کنن /اصلا خداوکیلی شکل هواپیمای مسافربری و مسافر ها و وسایل و چیدمانش به هواپیمایی که بشه باهاش ادوات نظامی جابه جا کرد میخوره ؟!با کاهش ارتفاع هواپیما مسافرهایی که کمربند نداشتن خوردن به سقف و زخمی شدن پس چطوری ممکنه هیچ اتفاقی واسه ادوات نظامی پیش نیاد (اگه ادعا میکنن توش ادوات نظامی بوده) 

 

پاسخ:

۷ مرداد ۹۹، ۱۱:۵۰
نکته خوبی رو اشاره کردین. با این وضعیت، واقعا باید یه چیزی میترکید. مگه نمیگن استاندارد تولیدات ایران پایینه؟ خب ما چیو باور کنیم؟ پایینه یا پایین نیست؟ میترکه یا نمیترکه؟ :)

اقای رصوی اولا ازتون خواهش میکنم خواهش میکنم کامنتای این پستو ببنید و حذف کنین لطفا لطفا لطفا  چون سو استفاده های بده شده و داره میشه از این فضا!

دوما درگیری شده گویا بین مقاوما و اسراییل لطفا جزئیات و موبه مو بگید برامون❤

پاسخ:

۷ مرداد ۹۹، ۱۱:۵۰
اخبار لحظه ای در توییتر منتشر میشه. قبل از خبرگزاریهای ایرانی دقیقه به دقیقه گزارش دادیم.

راجع به قطع نشدن پرواز های چین به ایران تا جایی که میدونم و میتونم توضیح بدم واسه همون جنابی که بالا مطرح کرد ش :

بعد از داغون بودن اوضاع آمریکا واینکه آمریکایی ها عاشق چش و ابرو ما نیستند و به قول آقا دارن مثل تایتانیک غرق میشن ایران چین بعد از آمریکا میتونه قدرت برتر جهان باشه ایران متمایل به چین شد و تلاش میکنه که خودش رو به اون نزدیک کنه 

اولین پروازی که به چین برقرار شد برای آوردن هموطن های خودمون بود همون دانشجوهایی که توی هتل مخصوص برای قرنطینه بودند وحتی خدمه هتل هم اونجا نبودند که بگیم مبتلا شدند 

بعد از فرستادن ماسک به چین چینی ها که به خاطر نزادپرستی نسبت به نژادشون تقریبا به همه بدبین بودن نسبت به ایرانی ها تفکر بهتری پیداکردن و همچنین اون آقای ایرانی که به ایران نیومد و توی چین داشت برای پرستار ها و دکتر ها قهوه درست میکرد نشونه دلگرم شدن چینی ها نسبت به ایران هم همون فیلم های آدما و بچه های چینی بود که میگفتن قوی باش ایران /قوی باش چین /ثانیا انسانیت حکم میکرد کمک کنیم :)والا

 

بقیه پرواز ها هم باری بودن و به خاطر این بودکه مردم چین خودجوش واسمون وسیله میفرستادن که البته بعد از شیرین کاری یه آقایی که اسمشون رو نمیبرم باعث شدند سفیر چین پاسخ بدن توی توییتر و یه موج علیه چینی ها راه بیفته و مشخصا لیبرال ها و اون حزب مون که همش نگاهشون به غربه و بهتر بگم کاسه لیس غربی ها حتی اگه کل عرضه غربی ها واسشون فرستادن چندتا ماسک باشه /که والا بیشتر از همون هم پایگاه های ماسکمون تولید میکردن در چندساعت /خبراش به چینی ها میرسه و باید این خبر رو توی بوکمارک هام پیدا کنم یه مسئول ایرانی توی چین گفته بود بعد از شیرین کاری ایشون مقدار کمک ها کاهش پیدا کرده (اینجور غربگدا هم داریم که حاضره کمک به مردمش دریغ بشه اما نگاه به غرب باشه )

 

خداوکیلی اینجور هموطن ها داریم که هرچی ضد انقلاب گفت باور کنن بدون تحقیق ؟؟این همه پیج های انقلابی گفتند که پرواز ووهان به تهران یکطرفه وجود نداره  و پرواز اگه قرار بود هرچی پرواز چینی کرونایی باشه قبلش باید اجازه نمیدادند پرواز توی کشور های دیگه بشینه چون پرواز تهران  ووهان یکطرفه وجود نداره وباید قبلش به جاهای دیگه میرفتن 

به این ضد انقلاب ها باشه قم رو هم فرودگاه دار میکنن در حالی که اصلا قم فرودگاهی نداره گلم والبته آیت الله بهجت هم زنده میکنن از طرفش فتوا میدن واسه کرونا 

میگم آقای نویسنده پست ببخشید ما اینجارو کردیم چت روم ها 😄

زیاد نوشتم 

پاسخ:

۹ مرداد ۹۹، ۱۵:۰۴
توضیحات خوبی بود. ولی نرود میخ آهنین در سنگِ پاچه لیس غرب

به فرض ما اسلحه بفرستیم سوریه. به امریکا چه؟ امریکا برای چی تو آسمان سوریه، هواپیمای نظامی داشته اصلا. ایرانی ها یه طوری می گن دلیلش این بوده که ما داشتیم اسلحه می فرستادیم که انگار ما داشتیم برای یه گروهی تو امریکا اسلحه می فرستادیم که کودتا کنن، بنابراین دولت امریکا حق داشته از موجودیت حکومتش دفاع کنه. به فرض ما اسلحه بفرستیم، به امریکا چه؟ همسایه است؟ مرزهاش در خطره؟ بهش ربطی داره؟ اگه بهش ربط داره چون منافع دوست و متحدش در منطقه در خطره پس به ما هم ربط داره. یا اینکه کلا امریکا مسؤول بررسی کل پروازهای جهان شده که چی تو بار و کابین می برن و میارن؟


اسحاق عصماوی

۱۱ مرداد ۹۹ ، ۰۹:۳۴

زین پس باید حزب کمونیست چین و شرق گرایی آقایان را هم جزو ولایتمداری و اصل اسلام تلقی کرد.

بله. نرود میخ آهنین در سنگ. چون حافظه تاریخی ما فراموش نخواهد کرد که همین چینی ها بودند که ویروس کرونا رو منتشر کردند‌ و هواپیمایی ماهان هم با عدم لغو پروازهاش اعم از مسافری و باری، نشان داد که نوکر بی مزد چین است. چرا اسم آقای جهانپور را نمی برند؟ مگر غیر از این است که دلیل استعفای ایشون انتقاد از دیکتاتوری چین بود‌. حالا با آمدن خانم لاری وضعیت بدتر از گذشته شد ‌ ما رتبه دوازدهم بودیم و حالا به هفت رسیدیم ‌ اینهم حتما تقصیر آمریکاست؟

چینی ها هم روزی تقاص منتشر کردن این ویروس را خواهند پرداخت. همانطور که آقایانی که تا دیروز لقب مالک اشتر رهبری را داشتند حالا شدند انحرافی.

شما که الفبای سیاست را نمی‌دانید، چرا مقالات سیاسی منتشر می‌کنید ‌. یکراست بگویید که حامی سیستم چین هستید.

شما هرچه دارید از صدقه سری آمریکاست ‌ و الا همین فضای مجازی که دارید چرت و پرتها ی خودتان را در آن قرار میدهید ‌ مثال شما مثل داعشی هاست که از تکنولوژی غربی استفاده می‌کردند .شما هم فرزندان روسای خود را از آمریکا و اروپا برگردانید.

تاریخ خود قضاوت خواهد کرد که این روس ها و چینی‌ها تا چه اندازه جنایت مرتکب شدند.ضمنا مگر شما نمی‌گویید کسی که صدای مسلمان را بشنوند و پاسخ نگوید مسلمان نیست چرا برادران خود در استان سین کیانگ را فراموش کرده اید. الحق در این زمینه آمریکایی‌ها از شما به مراتب مسلمان تر هستند.

پاسخ:

۱۴ مرداد ۹۹، ۱۲:۱۶
چرت و پرت بافتن و اتهام زدن و حرافی کار شماست و حرفهای صد من یک غاز بی سند و بی مدرک و تهمت های دشمن را بازنشر میدید. ویروس کرونا از هواپیما منتشر نشده و اساسا پرواز مستقیم وجود نداشته. پس لطفا  دروغهای بی بی سی را تکرار نکنید. مگر اینکه مثل آنها از این کار پول در می آورید. جهانپور هم حرفهای بیخودی زد که منشا اون همین دروغهای بی بی سی و شبکه های خارجی بود نه اطلاعات پزشکی مستند. رفتن او و آمدن یک سخنگوی دیگر هیچ تاثیری بر زیاد شدن و کم شدن کرونا ندارد جناب باهوش! وقتی کشور را باز کردند و همه مشاغل در حال فعالیتند، خود دکتر فائوچی مشاور ترامپ هم بیاید، کرونا بیشتر می شود. منطقی حرف بزنید.
الفبای سیاست را شما و بی بی سی جانتان می داند؟ سیاست شما تماما بردگی و کرنش در برابر آمریکا است. نه غیرتی دارید نه فهم اینکه نباید به مستکبر کولی داد.
چرت و پرت بافتن، شما را نواندیش نمی کند. استفاده از تکنولوژی حق کسی است که هزینه آن را می پردازد. ضمن اینکه تکنولوژی امروز ساخته و اختراع و انحصار آمریکا نیست پس اینقدر مهمل نبافید. همین آمریکا جانتان جلوی دیگر شرکت های تکنولوژی را می گیرد. تا شرکتی رشد می کند با تهدید و ارعاب و فشار آن را تعطیل کرده یا می خرند. پس تکنولوژی مال آمریکا نیست. مال بقیه است که آمریکا تصاحب کرده. ضمنا این شما هستید که داعشی وار خواستار حذف صدای حقیقت هستید. از حقیقت می ترسید و عقده های خود را مستمسکی برای چماق باران کرده اید.
تاریخ را درست نگاه کنید و ببینید چقدر آمریکا علیه ایران جنایت کرده و چین و روسیه چقدر؟ ضمن اینکه روسیه امروزی، شوروی سابق نیست که گناه های آن را گردن روسیه می اندازید. دشمنی شما با چین و روسیه تنها به علت آن است که یا مستقیم نان آمریکا را می خورید یا از تجاوز این مستکبر لذت می برید. از هم صحبت شدن با کسی که فکر نمی کند و تنها کپی کننده مهملات دشمن است متاسف شدم.

چشم قهوه ای

۱۸ مرداد ۹۹ ، ۱۲:۴۹

حجم اراجیف کاسه لیسهای اسرائیل جالب توجهه! نفهمها و لجبازها که ارزش وقت گذاشتن ندارند؛ ولی دوست دارم بدونم اون تعدادی که مزدور هستند دستمزدشون را چجوری حساب می کنند و آیا بین فارسی زبانهای استخدام شده و اسرائیلیهایی که آموزش زبان فارسی دیده اند، تفاوت قیمت قابل ملاحظه ای قائل هستند؟


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

LIBANIRAN

اطلاعات و اخبار مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و گردشگری پیرامون لبنان
برای اطلاعات بیشتر به صفحه درباره پایگاه مراجعه فرمایید.

پربیننده ترین مطالب
پیوندها