به عنوان راهنمای برتر در منطقه به آمریکا دعوت شدم

به عنوان راهنمای برتر در منطقه به آمریکا دعوت شدم

برنامه گوگل برای دیدار راهنمایان نقشه گوگل از سراسر جهان هر سال در آمریکا برگزار می شود. در این برنامه، 200 راهنمای برتر از 64 کشور سراسر جهان دعوت شده و ضمن دیدار و گردش در شهر، به یادگیری و تجربه اندوزی می‌پردازند.
راهنما یا همان گوگل لوکال گاید، باید از مرحله 5 بالاتر رفته باشد و در تولید اطلاعات و راهنمایی روی نقشه، به امتیاز مشخصی رسیده و برای گوگل و کاربران مفید بوده باشد.
در این برنامه که از 11 تا 14 اکتبر در کالیفرنیا برگزار می شود هزینه بلیط، اقامت، ویزا، و حمل و نقل بر عهده گوگل است.
در این ده سالی که در لبنان حضور دارم، به توسعه اطلاعات نقشه گوگل کمک کرده ام. یک بار جایزه یک ترابایت فضای ابری گوگل را برنده شدم که تنها 100 گیگ آن را دادند. اضافه کردن اطلاعاتی مثل مکان نقاط توریستی، رستوران، مراکز خرید و... و افزودن تصاویر و اطلاعات درباره آنها، در طی سالهای گذشته باعث شده جزو لوکال گایدهای برتر دسته بندی شوم. جالب اینجاست که چون به سبب شغلم بارها در سراسر لبنان سفر کرده ام،  خیلی وقتها لبنانی ها از من اطلاعات مکانهای گردش و تفریح را می پرسند!
اما آیا به ادمین لیبانیران، یک ایرانی معترض به سیاستهای آمریکا، ویزا داده می شود؟

دعوتنامه گردهمایی گوگل

۱ ۰ ۲ نظر ۱۲۴۶ بار مشاهده

دیدگاه‌ها (۲)

سلام

بنده میخوام فعالیت اقتصادی جدی در لبنان داشته باشم ولی باتوجه به تجربه کمم و نداشتن سابقه در صادرات و واردات و عدم آشنایی چندان میخوام اگر کسی رو در این زمینه میشناسید که دائم در رفت و آمد از ایران به لبنانه رو معرفی کنید تا چند سفر با ایشان به اونجا بیام و تجربه کسب کنم.

ممنون میشم اگر در مورد بحث مالی این آشنایی هم صحبت کنید، اگر ممکنه

پاسخ:

۲۸ اسفند ۹۸، ۱۴:۵۰
سلام. فعلا که پروازها قطع و سفر ممنوع شده. اوضاع اقتصادی لبنان هم جالب نیست. امکان سرمایه گذاری اقلا تا یکسال آینده منتفیه. دولت لبنان تمایل زیادی به روابط با ایران نداره و گمرک و مالیات بالایی روی کالاهای ایرانی میگیره ضمن اینکه خیلی چیزها تحریمه و اساسا میترسند با ایران کار کنند. اسم تاجرای ایران هم بد در رفته به لطف یک عده آدم سودجو. لذا افق روشنی برای این موضوع نیست.

با توصیفاتی که از همسایه پایینی تون نوشتید و اتفاقاتی که برای ایرانی ها در بدو ورود به آمریکا یا کشورهای همپیمانش میفته(مثل دکتر سلیمانی و مهندس روح الله نژاد) بنظرم نرید شاید دام باشه.

پاسخ:

۱۰ فروردين ۹۹، ۰۱:۳۰
قطعا نمیشه هیچ اعتمادی کرد.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

LIBANIRAN

اطلاعات و اخبار مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و گردشگری پیرامون لبنان
برای اطلاعات بیشتر به صفحه درباره پایگاه مراجعه فرمایید.

پربیننده ترین مطالب
پیوندها