چرا هیتلر دیکتاتور است؟ برای کشتار مردم یا برای مبارزه با نظام بانکی یهودیان؟

چرا هیتلر دیکتاتور است؟ برای کشتار مردم یا برای مبارزه با نظام بانکی یهودیان؟

ژاپن بدهکارترین کشور جهان است. بدهی این کشور ۲۳۰ درصد تولید ناخالص ملی است. بدهی امسال آنها ۹.۰۸۷ تریلیون دلار است. علت این امر قبول سیاستهای پولی و اقتصادی اعمال شده از طرف آمریکا است.
یوتاکا هارادا عضو مجلس اجرایی بانک مرکزی ژاپن در اظهاراتی در سال 2017 سیاستهای مالی اقتصاد هیتلر را ستود و گفت اینها بود که دیکتاتور نازی را قادر ساخت کارهای وحشتناک انجام دهد.
اظهارات هارادا مورد اعتراض یهودیان واقع شد و او را به طرفداری از نازی متهم کردند. (رویترز)
در پی سقوط بازار سهام آمریکا در 29 اکتبر 1929 اقتصاد جهانی دستخوش بحران شد. آلمان در سال 1933 با بحران مالی بزرگی روبرو بود و بیکاری به ۳۰% رسیده بود.
هیتلر با سیاستهای مالی و اقتصادی و عمرانی گسترده، برنامه احداث هزاران کیلومتر بزرگراه و جاده را برای کمک به اقتصاد و تجارت و کاهش بیکاری در پیش گرفت که بین 1933 تا 1934 به یکباره ۸۰ هزار فرصت شغلی فراهم کرد.
علاوه بر راه اندازی کارخانه های سلاح، نظام بروکراسی سرسختی بنیان نهاد که جلوی واردات را بگیرد و تولید داخلی را تقویت کند. همه شهروندان ۱۸ تا ۲۶ ساله را مجبور کرد با لباس کار متحدالشکل به اردوگاه‌های کار بروند.
یکی از مهم ترین اقدامات وی، صفر کردن سود بانکی بود تا سرمایه ها به جای نزول خوری در بانک، در تولید و کارخانه ها به کار گرفته شوند. همچنین فاحشه خانه ها را تعطیل کرد و جلوی اشتغال زنان را گرفت تا به خانه داری بپردازند و فرزند بیاورند. او به زوج‌های جوان از خزانه دولت کمک مالی می کرد. یکی از دلایل هیتلر این بود که عمدتا بانکها و فاحشه خانه‌ها در اختیار یهودیان بود.
سخن از روابط پیچیده خاندان‌های یهودی بانکدار آمریکا و حکمرانی بر جهان بوسیله دلار بسیار زیاد است.

۱ ۰ ۰ نظر ۱۳۵۳ بار مشاهده

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

LIBANIRAN

اطلاعات و اخبار مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و گردشگری پیرامون لبنان
برای اطلاعات بیشتر به صفحه درباره پایگاه مراجعه فرمایید.

پربیننده ترین مطالب
پیوندها