ترور قاتل تروریستها توسط مادر تروریستها

ترور قاتل تروریستها توسط مادر تروریستها

اینکه در دو روز گذشته سیل پرنده های انتقال تاکتیکی آمریکا به منطقه سرازیر شده بود، انتظار هر عملیات و حتی جنگ را بوجود می آورد الا ترور فرمانده عملیات نظامی ایران سردار شهید سلیمانی.
نت را که روشن کردم خبر تکان دهنده را دریافت کردم. جای شکی نماند که خبر درست است. واکنشهای احساسی دوستان و یاوه گویی دشمنان بعد از چند روز تمام خواهد شد اما تحلیل واقعی از این جریان و پیش بینی آینده ساده نخواهد بود.
حاج قاسم سلیمانی آن مرد خاکی و دوست داشتنی که خار چشم استکبار و صهیونیسم بود، علیرغم تحریم و قرار گرفتن در لیست سیاه تروریسم آمریکا، برای مقابله با تروریسم ساخته دست مستکبران در کشورهای منطقه، از خواب و خوراک خود گذشته بود. همیشه بین طرفهای درگیر چیزی به نام قواعد درگیری وجود دارد. حتی بین فلسطین و صهیونیستها یا بین حزب الله و رژیم اشغالگر. هر دو می دانند قواعد درگیری به چه شکل است. خروج از این قواعد به معنی مبارزه طلبی و جنگ طلبی است و فقط وقتی اتفاق می افتد که توازن قوا به هم خورده باشد.
حرکت حاج قاسم در عراق که سالها برای مبارزه با داعش زحمت کشید بصورت بسیار عادی و بدون اقدامات امنیتی بود. ترور حاج قاسم در این زمان، نشان از آن دارد که آمریکا تصمیم محکمی در متوقف کردن فعالیت خارجی ایران دارد و از تحریم به نتیجه دلخواه نرسیده است. همچنین سرمایه های داخلی آنها نتوانسته اند به میزان لازم خرابکاری کنند و آشوب و شورش به راه بیاندازند.
تلاش سازماندهی شده و مهندسی شده آمریکا برای خارج ساخت عراق از دست ایران هم به نتیج مطلوب نرسید و برعکس باعث شد وجدان بسیاری از عراقی ها بیدار شود و دشمن اصلی را بشناسند. ضربه ای که در آتش زدن سفارت آمریکا به آبروی آن رژیم وارد شد قابل تحمل نبود و آمریکا تصمیم گرفت برخورد محکم و عملی داشته باشد.
معتقدم خون شهید سلیمانی که پس از بیست و چند مجاهد حزب الله عراق در راه خدا ریخته شد، تغییرات شگرفی به همراه خواهد داشت و بساط ظلم استکباریون استعمارگر را از منطقه بر خواهد چید.
شروع کار از اینجا مشخص است که گروه های مختلف مقاومت در عراق و فلسطین در حال ابراز تبریک و تسلیت و تهدید و وعده و وعید هستند و مقتدی صدر هم اکنون ارتش جیش المهدی را دوباره فعال کرد.
روز سیاه آمریکا فرا رسیده است. اما آنها سعی دارند با انداختن کار به گردن ترامپ از پاسخگویی شانه خالی کنند. بزودی معلومشان خواهد شد.
اشتباه استراتژیک آمریکا در این بود که قاسم سلیمانی متعلق به فقط حزب اللهی ها یا انقلابی ها نبود. همه مردم او را دوست داشتند و وی را فرمانده تامین امنیت کشور می دانستند. حتی برخی که ضد نظام بودند علاقه خاصی به وی داشتند. عده ای هم که از دست دولت به تنگ آمده بودند، حاج قاسم را بهترین گزینه برای ریاست جمهوری و نجات کشور از چنگال فاسدان می دانستند. باز هم آمریکا طبق محاسبات زمینی و دنیایی، با یک تیر چند نشان زد و تصور کرد خیالش از عراق، سوریه، لبنان و کشورهای دیگر راحت خواهد شد. اما مطمئن باشید اتفاقاتی برخلاف محاسبات آنها رقم خواهد خورد.

 

۰ ۰ ۷ نظر ۱۴۶۱ بار مشاهده

دیدگاه‌ها (۷)

سهم ما ازین دنیا درد است و درد ...............

ان اتفاقی که نباید می افتاد افتاد شاید وقت انتقاد نباشه شاید راستش هنوز هم نفهمیدم دلیل این همه تکرار اشتباهات امنیتی وعدم جدی گرفتن دشمن چی هست همان اشتباهات در شهادت عماد مغنیه پدر وپسر تجمع تعداد زیادی فرماندهان وافراد تاثیر گذار در جایی که دشمن اشراف اطلاعاتی وعملیاتی داره ونتیجه خلاء بزرگ فرماندهان موثر وکارزماتیک نظامی مغنیه لبنان -سلیمانی ایران- و ابو مهدی المهندس عراق خلاء بزرگ وجبران ناپذیر برای جهان تشیع ولی این بزرگترین ترس من نیست خطر بزرگ وشاید خلاء بزرگ  از دست داد رهبران دینی -سیاسی جهان تشیع که متاسفانه امری دور از انتظار نیست بلکه بسیار محمتل هست ازدست دادن رهبران سه گانه جهان تشیع خامنه ای -سیستانی- نصرالله هست ونبود جانشینان همتراز برای انها خواب راز چشمان هر انسان شیعه دوراندیش خواهد گرفت خدا خودش یاری کند ما ناتونیم


سلام

حاجی خیلی دلم گرفته

اینقدر گریه کردم سر درد گرفتم

تازه فهمیدم چقدر دوستش داشتم


می شه از واکنش مردم ....نه مسئولین لبنان چیزی بنویسید >


 سلام علیکم 

هرچندالان موقع این سوال نیس 

ولی خوب سواله دیگه براادم پیش   میاد،واقعیت داره جهاد مغنیه داماد حاج قاسم بودند؟

پاسخ:

۱۸ دی ۹۸، ۲۲:۲۴
سلام. نه حقیقت نداره. نامزد ایرانی/لبنانی/آمریکایی داشت که ظاهرا قبل شهادت هم به هم زدند. همکلاسیش در دانشگاه بود.

سلام چرا دیگه تو اینستا پیج ندارید؟؟ اصلا پیج لیبانیران چیشد؟ خیلی پیج خوبی بود من خیلی دوستش داشتم اطلاعات خیلی خوبی میدادید. امکانش نیست دوباره پیج رو برپا کنید؟

پاسخ:

۲۰ دی ۹۸، ۱۰:۳۷
سلام. پیج حذف شد. تلاش و مکاتبه هم جواب نداد. پیج جدید ساخته شده و لینکش هم بالای سایت و در بالای کادر جستجو در سمت راست سایت موجود است. دیروز توییترمون را ساسپند کردند!

به نظرتون ته این ماجرا چی میشه؟ ماجرای هواپیما و حواشی ش فتنه اکبره؟

پاسخ:

۲۴ دی ۹۸، ۱۰:۱۳
به نظر من این ماجرا حتی اگر دشمن در آن دستی نداشته باشد، بهانه ای برای ادامه فتنه برانگیزی و تخریب و مقابله با ایران است. این هم می گذرد.

قاسم سلیمانی یه تروریست بود با اینکه شیعه بودش.

 

توی افغانستان به قاتلان شیعیان افغانستان سلاح و پول میداد و این رو همه میدونند.

 

سپاه حرامزاده ای مثل احمدشاه مسعود رو که قاتل هزاران شیعه افغانستانی بود رو حمایت کرد.

اون هم شیعیانی که الان فاطمیون رو تشکیل دادند و از حرم های مقدس دارند دفاع میکنند و جان میدهند.

این هم مدرک اینکه مسعود یک حرامزاده بود و سپاه هم جنایتکار است.

لینکی که در قسمت سایت گذاشتم رو ببین خودت متوجه میشی

 

 

 

پاسخ:

۲۱ بهمن ۹۸، ۱۰:۴۳
تروریست تویی که مثل اربابت آمریکا، سردار کشور ما را تروریست می دانی. در افغانستان جنگ شیعه سنی نبوده و سیاستهای داخلی جبهه بندی هایی ایجاد کرد. نشستی توی مغازه نظرات چرت می نویسی مراقب باش نیان سراغت. یک آرام بخش از اون داروخانه بغلی بگیر و اینم بدون تهمت حرامزاده زدن به کسی که پدر و مادرش ازدواج کرده اند، آنقدر زشت و بزرگ هست که امام صادق علیه السلام، دوست نزدیک خود را برای همیشه از خود راند. پس تو شیعه نیستی و ادعای غصه خوردن برای شیعیان هموطنت رو نکن.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

LIBANIRAN

اطلاعات و اخبار مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و گردشگری پیرامون لبنان
برای اطلاعات بیشتر به صفحه درباره پایگاه مراجعه فرمایید.

پربیننده ترین مطالب
پیوندها