حمله همزمان به حجاب؟

حمله همزمان به حجاب؟

چند روز پیش جمعی در دانشگاه در اوج مشکلات اقتصادی، پرچم مبارزه با حجاب را برافراشتند! مبارزه یک عده در ایران با حجاب در ظاهر به اسم آزادی شخصی و مخالفت با حکومت اسلامی است. اما در کشورهای دیگر که مبارزه با حجاب توسط خود دولت دنبال می شود، علت چیست؟
پارلمان اتریش دیروز طرح ائتلاف تندروی دولتی راست راست برای ممنوعیت حجاب در مدارس ابتدایی را تصویب کرد. متن این قانون اشاره دارد هرگونه لباسی که تاثیر دینی و ایدئولوژیک دارد و سر را می پوشاند ممنوع است. البته خاطر نشان کرده است عمامه سیک های هندی یا کلاه یهودی شامل این قانون نمی شود! دو حزب اصلی ائتلاف دولتی، علنا اعلام کردند هدف از این طرح حجاب اسلامی است.
از طرف دیگر مجلس سنای فرانسه قانون جامع مدارس را تصویب کرد که یکی از بندهای آن، ممنوعیت پوشیدن حجاب توسط مادر دانش آموزان در اردوهایی است که همراه فرزندانشان هستند! جاکلین اوستاش نماینده زن حزب راستگرای جمهوری گفته است این قانون برای پر کردن خلا قانونی اجرای سکولاریسم است.
در همین راستا حکومت آلمان هم در نظر دارد حجاب اسلامی را در مدارس ممنوع کند. انیت ویدمان نماینده دولت در امور اجانب گفت بیهوده است که دختران کوچک حجاب بپوشند و بیشتر مسلمانان هم همین نظر را دارند.
مارکوس واینبرگ یک نماینده اصولگرای متخصص در امور خانواده گفت ممنوعیت حجاب مانند آنچه در اتریش رخ داد باعث عقب افتادن دخترانی می شود که خودشان آن را به عنوان نماد دینی شان برگزیده اند. او متذکر شد که طبق قانون اساسی آلمان هر فرد حق دارد با آزادی کامل به اعتقادات دینی خود عمل کند.
حمله به حجاب در کشورهای دنیا که بطور ناگهانی و همزمان در حال انجام است، یکی از نتایج ضعف و تفرقه مسلمانان و کشورهای مسلمان بوده و هدف آن زدودن اسلام و نمادهای اسلامی از جهان است.

بیچاره آن دختران ایرانی که به اسم آزادی و حق انتخاب پوشش، وارد بازی های امنیتی افرادی می شوند که برای این کار پول گرفته اند. بیچاره آن دخترانی که از لج یک حکومت، رابطه خودشان با خدا را به هم می زنند و هنگام مردن، حجاب کامل را قبول می کنند.

۱ ۰ ۰ نظر ۱۲۶۸ بار مشاهده

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

LIBANIRAN

اطلاعات و اخبار مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و گردشگری پیرامون لبنان
برای اطلاعات بیشتر به صفحه درباره پایگاه مراجعه فرمایید.

پربیننده ترین مطالب
پیوندها