حمله به علی علیزاده

حمله به علی علیزاده

چند روزی است عده ای از اصحاب مجاز (مجازی بازها) علیه علی علیزاده حرفهایی می زنند و او را مزدور، نفوذی، و غیره می خوانند. چند نکته در اینباره عرض می کنم.
اولا یادمان نرود که اصل، اگر انقلاب است، به خاطر اسلامش است، نه به خاطر حکومت خاصی که مد نظر ماست. و اگر اصل اسلام است، به خاطر اخلاق و انسانیت است، نه چون دین آبا و اجدادی ماست. خداوند در قران می فرماید قُلْ يَا أَهْلَ الْكِتَابِ تَعَالَوْا إِلَىٰ كَلِمَةٍ سَوَاءٍ بَيْنَنَا وَبَيْنَكُمْ (آل عمران 64) یعنی با اهل کتاب متحد شوید علیه کفار. عده ای علیه دیگر ادیان موضع می گیرند، عده ای علیه مذاهب دیگر موضع می گیرند، عده ای از شیعیان علیه دسته هایی از شیعیان موضع می گیرند، عده ای از انقلابیون علیه دیگر انقلابیون موضع می گیرند وآنها را از دایره دین و حتی انسانیت خارج میدانند! چقدر از سخن خدا به دوریم. شما قاضی و معیار نیستید.
دیدم یک جوان روحانی آمده بدون هیچ سند و مدرکی علیزاده را متهم کرده به نفوذی و برانداز و مزدور. این دین است که تو داری؟ نفوذی کسی است که ندانند نفوذی است. یعنی کسی مثل کشمیری که شهید رجایی حاضر بود پشتش نماز بخواند. کسی که در لباس روحانیت است و آشنای جمیع است اما تیشه به ریشه دین و اعتقادات مردم می زند.
مشکل اینجاست که خیلی از انقلابی ها و انقلابی نماها فقط خودشان را انقلابی و بقیه را غیر خودی، نفوذی مزدور و خارجی میدانند. صفحه ما اقلا پنج سال هست فعالیت میکند، مطالب خوب و نو و کمیابی در مورد لبنان و حزب الله در سایت منتشر کردیم، بارها توسط خبرگزاری های بزرگ کشور منتشر شد اما چون وصل نیستیم، چون حقوق بگیر سیستم نیستیم، گاهی اسم ما را زیر مطلبمان نمی زدند، حتی اسم خودشان را می گذاشتند! خب این رسمش نیست. انقلابی ها اصول اولیه خبرنگاری و کار رسانه رو رعایت نمی کنند. چهل سال هست کسی مثل علیزاده نیامده فعالیت کند. ته ته فعالیت فرهنگی انقلابی ها، فقط مرگ بر آمریکا گفتن و عکس رهبر گذاشتن و قربان صدقه رفتن بوده. یا بدتر، یه سری احمدی نژادی که عکس رهبر رو میذارن در بستر بیماری و فحش های خوار مادر زیرش را پاک نمی‌کنند. صفحه های مختلفی را دیدم که در دفاع از جمهوری اسلامی و اسلام دارند خوب فعالیت می کنند، خلاق هستند و کپی پیست نیستند، صحبت کردیم متوجه شدم از خارج کشور اداره می شوند اما آتش به اختیار. ویژگی خارج کشور این است که جریان آزاد اطلاعات هست و نگاه آدم عوض می شود و می‌تواند بهتر ببیند و از تنگ نظری ها و درگیری های داخلی به دور است. لذا احساس وظیفه می‌کند که دفاع کند. حتی ضد انقلاب هایی میشناسم که مهاجرت کردند، اما مومن و انقلابی شدند. انسان وقتی اقلیت باشد، تازه خودش را پیدا می کند. حالا خیلی ها می آیند به امثال ما میگن مزدور دشمن و فلان و بهمان.
علیزاده چون همراه ادمینهای پولی نیست، متهم می شود به نفوذی. آقا طرف نمی خواهد طبق برنامه و دستورات شما کار کند. مگر از شما و بالایی هایتان پول می گیرد؟ عده ای فکر می کنند همه باید مثل خودشان باشند، مطالب معمول را کپی پیست کنند و در چندین اکانت مختلف منتشر کنند. علت شکست ایران در جریان رسانه و اخبار دنیا، همین آدمهای کم فکر و کوته اندیشی است که نه رسانه را می شناسند و نه قبول می کنند که بلد نیستند.
علیزاده کسی نیست که پول گرفته باشد تا خود را انقلابی نشان دهد. کسی نیست که چون دیگر در بی بی سی راهش نمی دهند، حالا آمده باشد سراغ ایران تا پولی گیرش بیاید. الان ایران در خارج کشور تقریبا تعطیل است. نه امکان انتقال پول دارد نه ارزش پولی اش اجازه می دهد با دیگران کمترین رقابتی کند. حالا چنین شخصی که از ظلم سلطه جهانی و استکبار صبرش به سر آمده و تخصصی در زمینه کاری خود کسب کرده و یک سرمایه ملی است را باید با خود دشمن کنیم؟
قطعا هیچ وقت هیچ شخصیتی را قرار نیست بت کنیم. حتی حاج قاسم سلیمانی. سردار سلیمانی هم یکی از سرداران سپاه است و معصوم هم نیست. علیزاده هم نه معصوم است، نه ادعای فرزندی انقلاب و رهبر را کرده، نه پولی از این کار گیرش می آید. مدعی می شوند او بین حزب اللهی ها شکاف ایجاد کرده. او که داشت کار خودش را می کرد. شما با توهم و تهمت شکاف ایجاد کردید. شکی نیست که انسان باید مراقب باشد و فریب نخورد، اما دنبال کسی بگردید که مردم یک کشور را فریب داد نه یک فعال رسانه ای خارج کشور.
از علیزاده باید آموخت. بیشتر ایرانی ها کشورهای دیگر را نمی شناسند و برخوردشان با دنیا تند و غلط است و درگیری ایجاد می کند. حتی با یک شیعه عربستانی و عراقی که به زیارت آمده مشکل درست می کنند. اگر بنا به توهم توطئه باشد، باید گفت اتفاقا اینهایی که امروز بحث علیزاده را مطرح می کنند، دنبال کمرنگ کردن بحث های بزرگتری مثل دلار و FATF هستند. دیدید چه راحت می توان تهمت زد؟ اگر دین ندارید لا اقل تقوا داشته باشیدlaugh

۲ ۰ ۷ نظر ۲۴۰۴ بار مشاهده

دیدگاه‌ها (۷)

شما هم یه مقداری فلفلتون زیاده ...

پاسخ:

۱۹ مهر ۹۷، ۱۳:۰۹
مزه اش به فلفله

از هرکسی انتظار داشتم به جز شما. کی گفته مدرکی نیست؟ بابا خودش فیلمش هست داره میگه باید این کارو بکنیم (همین کاری که خودش داره میکنه) اون یکی باید اونو بکنه  این یکی باید اینو بکنه  اصلا یه سوال چرا منوتو  بهش تریبون میده؟؟؟  علیز میخواد تبدیل بشه به تریبون انقلاب از خارج   همین الانم  داره تعیین میکنه کی حزب اللهیه کی حزب اللهی نما   ایشون کیه که چنین تشخیصی میده؟؟

اقای علیزاده چی کار کرد واسه fatf ؟ ؟  اومد با اوردن قضیه فرخ نژاد تمام ذهن هارو منحرف کرد . 

پاسخ:

۲۳ مهر ۹۷، ۰۹:۲۷
فیلم مال زمان گذشته است و اگر ریگی به کفشش داشت فیلم ها را حذف می کرد. آن زمان خیلی ها مخالف و منتقد بودند. آنوقت این بابا را شما ضد نظام می دانید اما مهدی هاشمی که علنا درخواست افزایش فشار و تحریم ایران را داشت نفوذی نیست؟ احتمالا بیگناه هم هست! چرا توقع دارید به فتف بپردازه؟ یک موضوع سیاسی داخلی هست که تصمیمشان را گرفته اند و از قبل هم آقای طیب نیا امضا کرده بود و ما الان سر کاریم. خود رهبری گفتند هر جا هستید آنجا را مرکز بدانید و تلاش کنید. طرف در زمینه کاری خودش و علایق خودش داره خوب کار میکنه. چرا باید حتما لهش کنیم؟ من چون خودم این موضوع را تجربه کرده ام و متهم شده ام کاملا درک می کنم که فشار آوردن برخی، تنها به خاطر این است که زیر بلیط و فرمانبردار آنها نیستیم و ممکن است به اشتباهات خودشان هم اعتراض کنیم. تر س آنها از این است. کاملا هم مشخص است که فقط وقتی علیزاده گفت سراغ خودتان می آیم یکهو صدایشان درامد که نفوذی است نفوذی است! از ترس است. نه نفوذ!

-رجعت صدر-

۲۰ مهر ۹۷ ، ۱۸:۵۸
 من که کلا نمی شناسم این آقای علی علی زاده کی هست اصلا؟ :))
ولی با کلیت حرفتون در مورد هر کسی که باشه کاملا موافقم.
کاملا درست و منطقی است.
و متاسفانه آفتی است که ما به آن دچاریم. ایرانی و غیر ایرانی هم نداره.

دعا کنید خدا دغدغه مندان اسلام را به راه درستی هدایت کنه ان شاء الله.

سلام. مرسی از مطلب خوبتون. من 1-2 سالی هست آقای علیزاده رو دنبال می کنم و خیلی از سوابق قبلیش اطلاعاتی ندارم. ولی ملاک باید حال فعلی افراد باشه. انصافا جانانه و پرشور داره برای انقلاب مایه میگذاره.
ضمن این که اختلاف نظرها رو باید بپذیریم. قرار نیست مثلا یکی مثه علیزاده نسبت به همه چی موضع گیری کنه. نباید اعتبار خودش رو با قاطی هر بحثی شدن از بین ببره.
ضمن این که روشنگری هایی خوب و مستدل می کنند (و خوراک فکری تولید میکنند) نه مثه اکثر بچه حذب اللهی های داخلی که حرف ها و استدلال هاشون فقط مصرف درون حزبی داره ، یعنی استدلال هایی که فقط خود بچه حزب اللهی ها و  انقلابی ها رو به زور قانع می کنه. آقا طرف هیچ چی رو قبول نداره. نه دین نه اسلام بعد میبینی اینا میان با فلسفه ولایت و قران طرف رو قانع کنند خب نمیشه برادر من.

همین که علیزاده جریان شفافیت منوتو رو به وجود آورد خیلیه. همین که مردم نسبت به بی بی سی و منوتو فقط شک بکنند کار خیلی بزرگیه و اثر بزرگی داره.

اصولا هنر ایرانی کشتن و نابود کردن هر کسی است که بخواهد به آنها خدمت کنند.

ایران و ایرانی هیچ دشمنی قوی تر از ایرانی خائن و نوکر خارجی ندارد.

قاتل رئیسعلی دلواری کی بود؟

قاتل امیرکبیر که بود؟

قاتل سردار جنگل که بود؟

قاتل ....


بله.

هنر نزد ایرانیان است و بس!


سلام محمود جان
دست مریزاد، یکی از بهترین مطالبی بود که نوشته بودی و کاملا درست بود.
اون عزیزی هم که میگه FATF و ... در جریان باشه که تصویبش تصمیم نظامه مثل تصویب برجام
زیاد حساس نشو برادر، شما مو میبینی و ارکان نظام پیچش مو.

پاسخ:

۹ آبان ۹۷، ۱۰:۱۱
علیکم السلام. ولی میترسم این پیچش، کار کاسبی شما رو به هم بریزه laugh

بله اقای علیزاده با وجود سواد سیاسی و رسانه ای که دارن بهترین هستند و مهمتر از اون یک وطن پرست واقعی که هیچوقت منافع خودش رو به منافع کشورش ترجیح نداد...بعضی ها در بیسوادی مطلق و ناکارامدی فقط بلدند به ادم های درست سنگ بزنن چون احساس میکنن یک جای ماجرا به خاطر مبارکشان خوش نیامده


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

LIBANIRAN

اطلاعات و اخبار مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و گردشگری پیرامون لبنان
برای اطلاعات بیشتر به صفحه درباره پایگاه مراجعه فرمایید.

پربیننده ترین مطالب
پیوندها