بزرگترین هک تاریخ لبنان

بزرگترین هک تاریخ لبنان

روزنامه الاخبار فاش کرد که در ماه های گذشته این کشور دچار بزرگترین سرقت اطلاعات شده که این عملیات حدودا دو هفته پیش کشف شده است. یکی از شرکتهای بزرگ اینترنتی لبنان متوجه شد که مورد حمله ای بسیار حرفه ای قرار گرفته و شکایت نمود. پرونده به اطلاعات نیروی امنیت داخلی سپرده شد و توانستند عامل آن را پیدا کنند. وی به همراه یک همکار خود بازداشت شد. با تحقیقات بیشتر مشخص شد این دو نفر حملات اینترنتی با هدف سرقت اطلاعات انجام داده اند که از شرکتهای خصوصی، موسسه های رسمی و خطرناک تر از آن از سازمانهای امنیتی بوده است. دو روز پیش دو نفر دیگر هم بازداشت شدند که یکی از آنها تاجری با نفوذ است و یکی از نمایندگان جدید مجلس برای حمایت از وی تلاش کرد که با اصرار رییس جمهور برای تکمیل تحقیقات روبرو شد.
منابع امنیتی و قضایی ابعاد این سرقت را فاش نکرده اند اما گفته اند بزرگترین سرقت در تاریخ لبنان است. این افراد اطلاعات را دزدیده و سپس به کسانی می فروخته اند. تلاش برای مشخص شدن اینکه به چه کسانی فروخته اند ادامه دارد.
از طرف دیگر مشخص شد شرکت خصوصی اوجیرو که اینترنت در لبنان توزیع می کند، سیستم حمایت در برابر حملات DDOS ندارد و هکرها توانسته بودند ایمیل شرکت را هک کرده و با آن به افراد مختلف ایمیل بزنند.

۱ ۰ ۱ نظر ۱۲۱۸ بار مشاهده

دیدگاه‌ها (۱)

بند آخر غلطه. DDOS ربطی به هک ایمبل نداره.

پاسخ:

۱۲ مرداد ۹۷، ۰۲:۰۷
ربطی به هم نداره و دلیل هک ایمیل عنوان نشده.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

LIBANIRAN

اطلاعات و اخبار مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و گردشگری پیرامون لبنان
برای اطلاعات بیشتر به صفحه درباره پایگاه مراجعه فرمایید.

پربیننده ترین مطالب
پیوندها