شهید مولتی میلیونر حزب الله

شهید مولتی میلیونر حزب الله

عماد مغنیه

یک جوان لبنانی برایم تعریف می کرد: یک روز از پدرم پرسیدم چطوریه که حاج عماد و خانوادش اینقدر پولدار هستن؟ مگه حزب الله حقوقهای بالا هم داره؟
پدرم گفت نه فرزندم، حاج عماد خیلی ثروتمند بود. اصلا به حقوق نیازی نداشت.
گفتم آخه از کجا؟
گفت: دشمن برای به دام انداختنش چند میلیون دلار جایزه تعیین کرده بود. یکبار با دوستش نقشه می کشند که دوستش برود وی را معرفی کند و بگوید حاج رضوان در فلان جا است، پول را بگیرد و هر دو فرار کنند. پول را می گیرند و هر دو از چشم دشمن ناپدید می شوند.

توضیح:
1- برخلاف تصور رایج، همیشه پولی که دست یک مقاوم مجاهد هست، از ایران نمیاد.
2- همیشه طرفی که می خواهد پول بدهد، تا از محاصره سوژه مطمئن نشود، پول نمی دهد. تازه طرف دریافت کننده پول مورد تعقیب باقی می مونه. مغز اطلاعاتی حاج عماد چی بوده که تونسته همه سازمان اطلاعات دشمن رو سر کار بذاره؟
3- مبلغ دقیق از خاطرم رفته. معلوم نیست این عملیات فریب، در مورد جایزه 25 میلیون دلاری آمریکا انجام شد یا جایزه رژیم صهیونیستی بود.
4- مثل این عملیات، بارها انجام شده و مبالغ آن عموما با اجازه مرجع دینی پاک شده و قسمت باقیمانده، دست خود عامل عملیات باقی می ماند که عموما خرج هزینه های عملیاتها و تهیه تجهیزات می کنند.

۲ ۰ ۵ نظر ۲۰۸۹ بار مشاهده

دیدگاه‌ها (۵)

یعنی اینکه عماد مغنیه کل پول یا بخش اعظم پول رو تو جیب خودش گذاشته ؟؟
اگه اینطور باشه مثل این میمونه که یک فرمانده پس از فتح یک مکانی بگوید کل غنائم مال من هست و کل یک تشکیلاتی رو نادیده بگیرد
و این عملیات به اصطلاح فریب هم قطعا کل سازمان برنامه ریزی کرده و شخصی نبوده که عماد مغنیه بخواهد بخش زیادی از پول رو خرج مصارف شخصی خودش بکند 

پاسخ:

۲۰ مهر ۹۶، ۱۸:۴۷
اصولا عملیات های اطلاعاتی امنیتی تعداد بسیار بسیار اندکی در آن دخیل هستند خصوصا در مدل حزب الله. لذا اگر بین خودش و دوستش تقسیم کرده باشد هم هیچ اشکالی نیست. در حزب الله این قانون هست که اگر کسی بتواند مبالغی را در کار اطلاعاتی و ضد اطلاعاتی از دشمن بگیرد برای خودش است و لازم نیست به حزب تحویل دهد. اطلاعات دیگری غیر از اینکه نوشتم ندارم.

مصداق حدیث مومن زیرک است:-)

عجب ........ میخواهید اصلا بگید کلا گروههای مقاومت هیچ وابستگی مالی به ایران ندارن...اینطوری بهتر نیست....خیلی عاشق لبنانیهاهستیدا..... والا ما که چیزای دیگه میبینم   ......شنیدن کی بود مانند دیدن ...

پاسخ:

۲۱ مهر ۹۶، ۱۰:۰۰
خیر. لطفا در خواندن دقت کنید چون در نوشتن، دقت می شود. یعنی شما الان مسئول پول شمردن یا حمل چمدان دلار برای حزب الله هستید که ادعای دیدن می کنید؟!

آلفرد دو صفر

۲۱ مهر ۹۶ ، ۰۰:۲۳
ببخشین منظورتون از قسمت چهار درست متوجه نشدم...

پاسخ:

۲۱ مهر ۹۶، ۱۰:۰۳
اموالی که انسان به دست می آورد یا از مسلمان است یا غیر مسلمان. اگر از مسلمان بود و مطمئن بود حلال است که هیچ. اگر از مسلمان بود و شک داشت، یک حکم دارد، اگر از مسلمان بود و یقین داشت مال آمیخته به حرام است یعنی یا خمس نداده یا از فروش اجناس حرام مثل شراب یا گوشت و چرم نجس به دست آمده، یک حکم دارد. اگر ا ز غیر مسلمان است، یک حکم دارد. اگر از کافر حربی است، یک حکم دارد. مرجع باید شرایط را ببیند و حکم دهد. گاهی باید خمس آن را داد سپس بقیه را مصرف کرد، خلاصه هر کدام حکمی دارد.

سلام 
اخیرا برای دو نفر از اعضای حزب‌الله از طرف امریکا جایزه تعیین شده. ایندو نفر چه سمتی دارند ؟ 

پاسخ:

۲۱ مهر ۹۶، ۰۹:۵۸
سلام. بله. ممکن است هیچ ربطی به حزب الله نداشته باشند. مثل آقای تاج الدین که در آفریقا توسط مزدوران سیا ربوده شد.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

LIBANIRAN

اطلاعات و اخبار مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و گردشگری پیرامون لبنان
برای اطلاعات بیشتر به صفحه درباره پایگاه مراجعه فرمایید.

پربیننده ترین مطالب
پیوندها