حمله آمریکا به ایران

حمله آمریکا به ایران

به گزارش نیویورک تایمز، آیت الله مایک به سمت عملیاتهای ضد ایران در سازمان سیا برگزیده شد.
مایکل ديآندريا ملقب به آیت الله مایک یا پرنس سیاه یکی از ماموران زبده سی آی ای است که از سال 2006 مسئولیت مقابله با تروریسم را برعهده داشت. وی بر عملیات ترور بن لادن نظارت کرد و برنامه خاصی در عملیاتهای پهپادی علیه القاعده را در افغانستان و پاکستان به اجرا گذاشت که از نظر این سازمان بسیار موفق و راضی کننده بوده است.
وی همچنین توانست عملیات ترور عماد مغنیه را با همکاری رژیم صهیونیستی به انجام برساند.
انتخاب چنین شخصی برای مسئولیت تمام عملیاتها در ایران دو پیام دارد: اول اینکه دهن کجی به ایران و متهم کردن دوباره ایران به تروریسم علیرغم کل توافق ها و محتوای برجام و پایبندی ایران به آن، دوم اینکه برنامه ریزی برای اقدامات خرابکارانه عملی که باعث خواهد شد به زودی نه تنها سایه جنگ را روی سر خود ببینیم، بلکه ترورها و خرابکاری ها دوباره در کشور به شکلی بی سابقه رشد کند.
این روزها که دشمنان ایران در حال برنامه ریزی و خرید و فروش سلاح هستند، برخی صداها در جامعه ایران منتشر می شود که خائنانه خواهان نابودی نقاط قوت ایران هستند و می خواهند نیروهای مسلح و توان دفاعی کشور را تضعیف نمایند.
در حالیکه رژیم صهیونیستی اذعان می کند محصولات غذایی دستکاری شده آنان در ایران نفوذ کرده، و درحالیکه برنامه نفوذ فرهنگی بوسیله سند 2030 به اوج خود رسیده، و درست در زمانی که کشورهای مختلف منطقه در حال اتحادی شوم علیه ایران هستند، شنیده شدن صداها و نظراتی پیرامون تلاش برای توقف و نابودی برنامه های موشکی و نظامی ایران، چنین می نمایاند که این عده کاملا با دشمن هماهنگ هستند و بلکه از آنان دستور می گیرند.
سخن همیشگی من این است که حتی اگر به دین یهود و نصارا در بیایید، باز هم از شما راضی نخواهند شد! تازه نوبت ادب کردنتان می رسد و زمان جبران مافات برای آنها در ربودن منابع کشورمان.
امام موسی صدر سخن بسیار زیبایی درباره وطن دارد: میهن با جهاد حفظ می شود، و شرف با شهادت مصون می ماند، و میهن اساس شرف انسان است که باید با روح و خون از آن دفاع نمود.

۲ ۱ ۵ نظر ۲۴۴۱ بار مشاهده

دیدگاه‌ها (۵)

روی اینارو کم میکنیم..... مارو دست کم گرفتن

سلام
متاسفانه پیش بینی شما خیلی زود رنگ واقعیت به خودش گرفت آقای علوی
امیدوارم مسئله ابعاد وسیع تری پیدا نکند

تحلیل شما از این وضعیت چیست؟

پاسخ:

۱۸ خرداد ۹۶، ۱۴:۱۰
سلام
بله. متاسفانه تنها دو روز از انتشار مطلب، و سه روز پس از انتصاب جناب مایکل تروریست، داستان ها در تهران شروع شد. امیدوارم مسئولین به خود بیایند و باور کنند امنیت و استقرار نه بر پایه تکیه بر کدخدا و حمایت وی، بلکه بر پایه ایستادگی و خودباوری بوجود می آید. دقیقا همانطور که قطر حمایت کدخدا را از دست داد، در حالیکه عظیم ترین پادگان نظامی آمریکا در منطقه را مجانی برای آنها ساخته بود. امنیت موقعی وجود خواهد داشت که مردم از دولت و اوضاع کشور خود راضی باشند نه اینکه اینقدر نارضایتی بالا رود که عده ای بابت پول یا مشوق های مادی و معنوی دیگر حاضر به وطن فروشی شوند.
به نظر من موج این اقدامات تازه شروع شده و عربستان و آمریکا و در واقع در پشت سر آنها اسراییل، عزم خود را جزم کرده اند تا به ایران ضربه بزنند. پالس ها و پیامهای انتخابات ایران به آنها امیدواری داده و معتقدند قسما عمده ای از مردم از نظام انقلاب اسلامی خسته شده اند و دوست دارند نظام به سمت آمریکایی شدن پیش برود. پیام ترامپ در مورد اتفاقات دیروز و پیامهای گذشته اوباما برای مردم نشان می دهد آنها قطعا مایل به فروپاشی نظام هستند و در این رابطه تمام تلاششان را می کنند.
اگر مسئولین امنیتی ما داستان انتخابات و تبلیغات را کنار بگذارند و به بحث اصلی خود یعنی تامین امنیت بپردازند تا حدود زیادی جلوی این اقدام گرفته می شود. در ضمن باید مثل حزب الله لبنان، علاوه بر بحث تامین امنیت در جامعه، به ریشه کن کردن سرچشمه های تروریسم بپردازیم. حزب الله هر بار که در لبنان انفجاری پیش می آمد انتقام سختی از تروریستها در سوریه می گرفت و نیروهای خودش در آنجا را بیشتر هم می کرد. با این اقدام دشمن یقین پیدا کرد اقدام تروریستی علیه مردم نه تنها کارامد نیست، بلکه به ضررش است.

رییس مجلس لبنان بلافاصه بعد از انفجار های تهران این کار رو محکوم کردن..من جای ایشون بودم میذاشتم بعد از چندروز اونم با انتقاد خیلی ها اینکار رو میکردم.

دوستان که فعلا برجام منطقه ای رو کلید زدند 
ار توش کشور کردستان در نیاد صلوات 

فاطمه بانو

۲۴ خرداد ۹۶ ، ۱۲:۱۴
سلام اقای علوی
یعنی بنظرتون تا چند سال اینده این امکان هست ک جنگ بزرگی به خاطر این روابط و این دشمنی هایی ک از ابتدا بوده تو کشورمون رخ بده؟

پاسخ:

۲۴ خرداد ۹۶، ۱۳:۱۱
آغاز جنگ ها دست دیوانگان است و پایان آن دست عاقلان. هرچقدر عقلایت در میان مسئولین کشورها کم شود و به جای منطق بین المللی و روابط و قوانین متفق علیه، رفتارهای شتابزده، نسنجیده و غیر قابل پیش بینی سر بزند، احتمال جنگ بیشتر می شود. امروز شاهدیم ترامپ پدیده جدید و متفاوتی از اسلاف خود در آمریکا است که حتی خود آمریکایی ها با وی مشکل دارند. از طرف دیگر در ایران رییس جمهور کنونی، تفاوتهای زیادی در خط مشی و نگاه و سیاست با روسای پیشین دارد. باید مواظب بود که در برابر یک دیوانه ی زنگی مست خنجر به دست که تاجر است و منافع و مصالح کشور را ممکن است با چند صد میلیارد دلار عوض کند، چگونه برخورد کنیم. هنر آقای روحانی را باید ببینیم چیست و آیا می تواند جلوی این زنگی مست رویارویی کند؟ و صد البته یادمان نرود در مقابل یک زنگی مست، باید شما هم خنجر داشته باشید، سپر هم داشته باشید. نه اینکه هر دو را زمین بیندازید و دست ها را بالا بگیرید. زنگی مست را باید ترساند. نه اینکه مطمئن کرد که طرف مقابلش خلع سلاح است.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

LIBANIRAN

اطلاعات و اخبار مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و گردشگری پیرامون لبنان
برای اطلاعات بیشتر به صفحه درباره پایگاه مراجعه فرمایید.

پربیننده ترین مطالب
پیوندها