شهادت به جرم تشیع

شهادت به جرم تشیع

به گزارش لیبانیران امروز صفحه های تکفیری ها، با شادمانی به انتشار خبر ترور یک جوان فلسطینی پرداختند. این جوان مدتی پیش اعلام کرده بود شیعه شده است.
شهید مثقال السالمی پس از اعلام تشیع خود، نامش را از السالمی به الحسینی تغییر داد. وی در آخرین پست فیسبوک خود نوشت:

وصیت شهید ولایتدر زمانی که محبت اهل بیت ننگ محسوب شده و مردم از آن می ترسند، و از آنجا که خاندان السالمی نمی پذیرد کسی از اهل بیت سخن بگوید، فامیلی ام را از این لحظه از السالمی به نام جدم حسین، تغییر می دهم، تا این خاندان دچار ننگ نشود که کسی از موالیان اهل بیت در خود داشته باشد که برای اهل بیت جانفشانی می کند. من ممکن است از همه چیز بگذرم اما از اهل بیت نمی گذرم. محبت آنها در رگهایم ریشه دوانده و ولایت آنها همه زندگی من است و به کسانی که در دل محبت این خاندان را دارند اما نمی توانند ابراز کنند می گویم:

دختر شهید فلسطینی
دختر شهید مثقال الحسینی

لبیک یا حسین
لبیک یا حسین
لبیک یا حسین
ترور وی در صورتی انجام می شود که گفته شده چند بار هم توسط حماس بازداشت شده است. عاملان این ترور ناشناس ذکر شده اند اما گروه های وهابی تکفیری، عاملان این ترور هستند.
طبق اسناد تاریخی، قسمت عمده ای از فلسطین شیعه و از محبان اهل بیت بوده اند، همچنین گروه های تکفیری نداشتند و تاسیس و پشتیبانی این گروه ها توسط آل سعود انجام شده است.
شاید به نظر شما چنین برسد که دیگر زمان توقف حمایت از فلسطینی ها فرا رسیده و بجز برخی گروه های خاص مثل جهاد اسلامی باید پذیرفت که دیگران فعلا در چنگ آل سعود هستند. انتحاری های فلسطینی در عراق و لبنان و سوریه، هرچند نماینده کل ملت فلسطین نیستند، اما نشان می دهند، تاثیر پذیری جهادی های فلسطینی از نظام سعودی، آنقدر زیاد است که اول باید فکری برای قطع ریشه وهابیت نمود. اما چرا لازم است به حمایت ادامه دهیم؟
از آنجا که آل سعود را صهیونیزم جهانی و بریتانیا بر سر کار آوردند و پشتیبانی و خط دهی می کنند، مقابله با آن دو، حکایت مرغ و تخم مرغ را دارد. برای نابودی وهابیت باید ریشه آن را خشکاند. یعنی اول باید صهیونیزم نابود شود. پس باز هم باید برگردیم به کمک به فلسطینی ها.
اما باید دقت کرد به خائن ها کمک نشود و به گروه هایی که واقعا مبارز هستند کمک برسد.

لازم به ذکر است کاربران فلسطینی زیادی در صفحه های خود و زیر خبر ترور این جوان اهل غزه، به ایران و شیعه اهانت کردند و علنا اعلام کرده اند خون ما را خواهند نوشید. متاسفانه در تمام تاریخ قرن گذشته، فلسطینی ها جهت را گم کرده و به جای مبارزه برای آزادی سرزمینشان، به مبارزه با ولی نعمتان و میزبانان خود پرداختند.

امام موسی صدر در مراسم چهلم دکتر شریعتی در بیروت که یاسر عرفات هم حضور داشت چه خوب فرمود: ابا عمار، بدان که شرف قدس نمی پذیرد که جز به دست مومنان با شرف آزاد شود.

لازم به ذکر است که با وجود هفتاد سال مبارزه، قدس نه تنها آزاد نشده است بلکه در حال یهودی سازی است.

پ.ن: منتظر به شهادت رساندن شیعیان نیجریه در روز اربعین باشید. چون تنها دولت شیعه جهان به جای محکوم کردن عمل ننگین ارتش نیجریه، به ملاقات دولتمردان نیجریه رفت و دست داد و لبخند حواله فرمود. پست اینستاگرامی یک شیعه نیجریه بسیار دردناک بود که احتمال می داد در مراسم اربعین، دوباره بسیاری از آنها به شهادت برسند. کل یوم عاشورا، کل ارض کربلا.

کلیپ دو دقیقه ای از روضه خوانی میثم مطیعی در رثای شهدای نیجریه «شیعه رو دارند می کشند تو دنیا مهدی بیا»

۰ ۰ ۷ نظر ۳۸۶۹ بار مشاهده

دیدگاه‌ها (۷)

سلام آقاي علوي.يادمه توي چند مطلب قبي كه درباره ي هزينه ي كم براي رسانه ها نوشته بوديد، فرموديد كه رسانه هاي جمهوري اسلامي ضعيف كار مي كنن.بله متاسفانه خيلي ها رو همين رسانه ها دارن شستشوي مغزي مي دن.اما چرا بايد اينقدر فلسطيني ها هم زود گول اين تبليغات بيگانه رو بخورن؟مگه حمايت مالي و نظامي ما رو نمي بينن؟ !!!!مگه نمي بينند كه از اول انقلاب اسلامي تا همين الان سر مساله فلسطين تا بوده تحريم شديم و پدر مردم در اومده.پس مشكل از كجاست آقاي علوي؟

با نظر شما مخالفم. 
به نظر بنده کل گروه های تکفیری مزدور های ال سعود نیستن. و الا سران غربی که گروه های تروریستی اسلامگرا اینقدر براشون دردسر درست کردن دست از سر سعودی بر نمیداشتن. سعودی یکی از ترویج کنندگان تفکر تکفیری هست. مثقال السالمی رو مزدور ها و جیره خوار های دلارهای سعودی نکشتن. اتفاقا اکثر تکفیری ها حکام ال سعود و کلا عرب رو دشمنان اسلام و مزدوران غرب میدونن. سرمایه گذاری هر چه بیشتر روی فلسطین فقط هزینه ما رو بیشتر میکنه. شاید حزب الله برای توجیه حفظ سلاحش بخواد با اسراییل دشمنی کنه. ولی اگه بخوایم واقعگرا باشیم باید ببینیم بر اساس شرایط موجود چی به نفع ماست. متاسفانه واقعیت اینه که شما با اسرائیلی های تمامیت خواه و بیرحم میتونی معامله کنی ولی با مسلمان سنی تکفیری نمیتونی هیچ توافقی کنی. چون اون قبل از اینکه بیاد به بده و بستان معامله توجه کنه تو رو مرتد میدونه و خونت حلال. 
چند روز پیش رفتم پیج شیخ محمد الحاج حسن روحانی شیعه لبنانی مستقل از حزب الله و امل مطالبش رو خوندم. جالب بود عضو کمپین ترامپ بود. چون به نظرش ترامپ رحم نمیکنه به گروه های تکفیری از مطالبش و حملاتش به سعودی هم بر میاد حداقل جیره خوار سعودی نیست. برام جالب بود و خوشم اومد. 
شاید عده ای در لبنان به فکر منافع خودشون باشن و از وضع زن و بچه و مردم شیعه حوثی در یمن درس گرفته باشن و احیانا نخوان در اینده هدف بمباران ائتلاف سعودی ایندفه به همراه اسرائیل و حمایت عوام فلسطین باشن.  
الان حوثی ها هم اگر مثل سیاست مدارای شیعه عراق (البته منظورم مقتدی صدر دیوانه نیست) عاقل  بودن بجای این وضعیت الان حکومت یمن رو در دست داشتن و هیچ عرب بادیه نشین شترسواری هم جرات دست درازی نداشت. 

پاسخ:

۲۱ آبان ۹۵، ۱۲:۴۷
کل تکفیری ها، ریشه شان در آل سعود است. چه مزدور باشد چه مزدور بی جیره و مواجب. فکر وهابی و تکفیری را بیش از نیم قرن است اینها در ذهن مسلمانان جهان انداختند.
درباره یمن باید به عرضتان برسانم برخلاف آنچه شما می پندارید، مجبور بودند بجنگند. حتی ایران و حزب الله مخالف بودند. ایران نمی خواست پرونده هسته ای اش دستخوش این تحولات شود و از آنها حمایت کند، حزب الله هم همین فکر شما را می کرد. اما وقتی حوثی ها نزد حزب الله آمدند و شرایط را برای آنها توضیح دادند حزب الله فهمید حق با آنهاست و باید وارد این معرکه می شده اند. هادی خواسته بود با کمک عربستان، کل حوثی ها را نابود کند و پادگانهای آموزشی تاسیس کرده بود و نیرو و مهمات جمع کرده بود. اگر پیشدستی نمی شد، الان نیمی از یمنی ها کشته شده بودند. عدم حمایت از گروه های شیعه، و دست دست کردن در این موضوع، عواقب بسیار بدی برای ایران خواهد داشت و ایران را به وضعی مشابه سوریه دچار خواهد کرد. ضمن اینکه مشکل در ایران بیشتر از سوریه خواهد بود. چون در ایران جماعت داعشی آمریکا پرست هستند که حاضرند همه بسیجی ها و حامیان حکومت را به اتش بکشند و تکه تکه کنند، منافقین هستند، شاه پرست ها هستند، قوم گراها هستند. تلاش های دشمن برای ایجاد تفرقه و ایجاد تنشهای قومی در همین راستا است. اگر جرقه ای در ایران بخورد کل مملکت به آتش کشیده خواهد شد و کار به جایی خواهد رسید که مردم بگویند سوریه و عراق بهشت است. مراقب باشید در سوریه هم قبل از ایجاد انقلاب ساختگی، جوکهای قومیتی زیاد شده بود، شایعات زیاد شده بود، وحدت ملی را با این کارها و مهندسی اجتماعی، پایین آوردند. کار به جایی رسید که خیلی از مردم حاضر بودند در برابر مقداری پول، به تروریست خارجی کمک کنند.

دوستان لطفا برای فرج امام مان دعا کنید
اللهم عجل لولیک الفرج 

خانم سمیرا متاسفانه بسیار زیادند ایرانی هایی که توی این کشور در امکانات و رفاه و امنیت غرق هستند ولی باز گول رسانه ها رو می خورن اونوقت شما از فلسطینی هایی که در جوی غیر قابل توصیف و در بلا و مصیبت غرق هستند چه توقعی دارید؟مردم فلسطین هم قشرهای مختلف دارند با بصیرت دارند ،تعصبی دارند ساده لوح دارند دقیقا مثل هر جامعه ای ما جامعه خودمان را هم نمی توانیم روشنگری کنیم و درصد بالایی از جوونها در بدیهیات گیر کرده اند شما از جامعه فلسطینی توقع دارید با این کار ضعیف رسانه ما چه ذهنیتی داشته باشد؟خواهر من فکر کردی ما چرا از آرمان قدس شریف حمایت می کنیم؟بگذار خیالت را راحت کنم بخاطر منافع خودمان ما اگر همین را هم کنار بگذاریم دیگر از انقلاب ما چه چیز باقی می ماند؟؟؟در ضمن ما تاوان حمایت از جبهه مقاومت را نمیدهیم خواهر عزیزم آنها هستند که با خون با خون و با جانهایشان با تکه تکه شدن بهترین جوونهایشان تاوان امنیت ما را میدهند...وقتی همسرم از سوریه آمد اولین خاطره گریه دارش صف طولانی بچه یتیم های سوریه بود که دم مقر ایرانی ها کمی آب و سوخت می خواستند....حالا نشستیم در جای گرم و نرم و هی به همه عالم خورده میگیریم که چرا فلان و بهمان .....


ام يحيي عزيزم.
آقاي علوي آماري داده بودن كه حدود 57 درصد مردم فلسطين تمايل و علاقه اي به ايراني ها ندارند.من هم از كامل مطالب آقاي علوي رو خوندم و ايشون گفتن ما فقط به خاطر فلسطيني ها از اونها حمايت نمي كنيم.ما بيشتر بخاطر منافع ملي خودمون و وجود اسرائيل از فلسطين حمايت مي كنيم.و كاملا درسته كه از بين بردن اسرائيل از آرمان ها و آرزو هاي رهبر كبير انقلاب بوده.به نظرم شما كمي تند رفتيد و حرفهاي بنده رو كاملا منفي تعبيير كرديد.خواهر عزيزم من حتي چند روز پيش با يكي از دستانم درباره مساله سوريه و عراق كه مي گفت اونهايي كه اونجا ميرن ماهانه 30 ميليون حقوق مي گيرن بحثم شد و گفتم كه اولا تا آدم خودش با چشمهاي خودش نبينه نبايد اين حرفها رو باور كنه. و در ثاني اگر هم چنين مبغي رو هم دريافت كنن بخدا بيشتر از اون هم حق اونهاست.به خود من اگه بگن ماهي 50 ميليون هم ميدن اما برم واسه جنگ سوريه از جونم نمي گذرم.اما اين مدافعين حرم واقعا چيز ديگه هستن و بخدا كه بهشون هميشه غبطه مي خورم.خدا همسر شما رو هم حفظ كنه.

پاسخ:

۱۶ آذر ۹۵، ۰۹:۰۲
البته من یادم نمیاد رقم دقیقی داده باشم laugh

سلام آقاي علوي.خب حالا 57 درصد نبود 56 درصد كه بود!!!!!!!!!!!!!!!!

پاسخ:

۱۷ آذر ۹۵، ۰۹:۴۴
علیکم السلام. من آن زمان زندگی نکرده ام که میزانش را بدانم. همین الان هم اندازه گرفتن میزان آن از نظر علمی غیر ممکن است!

به خانم سمیرا

۱۶ آذر ۹۵ ، ۱۷:۰۳

بله من کمی تند رفتم چون بدون خوندن متن فقط نظر شما رو دیدم و البته بعد از خوندن کامل اون پست نظر شما در ذهنم تعدیل شد و از این بابت پوزش می خواهم


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

LIBANIRAN

اطلاعات و اخبار مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و گردشگری پیرامون لبنان
برای اطلاعات بیشتر به صفحه درباره پایگاه مراجعه فرمایید.

پربیننده ترین مطالب
پیوندها