حمله رسانه ای، حربه اخیر عربستان

حمله رسانه ای، حربه اخیر عربستان

کسی نیست که نداند عربستان در دشمنی و ابراز حقد و کینه نسبت به ایران شمشیرش را از رو بسته است. همه گواهند که شمشیر حقد وهابی های بنی سعود غیر از آنکه مردم زیادی را در نقاط مختلف دنیا به کشتن داده است، در افغانستان، عراق، سوریه، لبنان، بحرین و یمن، علاوه بر کشتار مردم، بسیاری از نیروها و شخصیت های ایرانی و وابسته به ایران را به شهادت رسانده است.
این کشور پس از افول مصر در عالم عربی، تلاش کرد با پول نفت و اعزام مبلغان وهابی و هزینه میلیونها دلار جهت تبلیغ دینی وهابیت و تعریف و تمجید از پادشاه عربستان، کشورهای مسلمان را تحت سیطره خود در آورد. لذا می بینیم در کشوری مثل لبنان هرکاری موافق نظر عربستان نباشد به بن بست می خورد. حتی جمع آوری زباله!
حباب قدرت بنی سعود که بر پایه سرقت نفت مردم این کشور و بذل و بخشش به افراد و رسانه های مجیز گو و پرداخت حق السکوت به افراد و رسانه های مخالف بنا گشته، با افزایش قدرت ایران در دهه های اخیر بشدت متزلزل شده است. برای همین آنقدر برای خرید اسلحه و رشوه به مقامات مختلف غربی و شرقی هزینه کرده و جنگ های نیابتی را پشتیبانی کردند که اکنون بشدت به افلاس و کمبود بودجه برخورده اند. آنها به جایی رسیده اند که علنا مقامات غربی به ایشان می گویند شما بسیار از ایران فاصله دارید و به آن نخواهید رسید.

همانطور که یکی از تحلیلگران لبنانی پیش بینی کرده بود، نزدیک شدن ایران و آمریکا بشدت عربستان و رژیم صهیونیستی را عصبانی کرد و هم موجب نزدیکی این دو رژیم شده و هم باعث بروز اقدامات خصمانه آنها شد. عربستان خصوصا در پی شکست های سنگین در عراق و سوریه و شکل گیری نگاه منفی دنیا به این کشور، به ساده لوحانه ترین شکل ممکن، خود را ته خط دیده و برای برون رفت از مشکل وارد نبرد مستقیم در یمن شد. این رژیم علیرغم چندین ماه بمباران شدید، عملا عملیات در یمن با شکست روبرو شده است. ناکامی های پی در پی حکام بنی سعود آنان را به مرز جنون کشانده است و دیگر نه عرف دیپلماتیک و نه عادت های قبایلی جلوی آنها را می گیرد. سیاست بشدت منفی و خشن عربستان در ماه های اخیر در راستای حذف هرگونه مخالفت و اعتراض و نقد، دامن شبکه های لبنانی مثل المیادین و المنار را گرفت. شهید شیخ نمر هم به خاطر اعتراض به ظلم ها و سیاستهای حاکمان کشورش به شهادت رسید.

سیاست جدید عربستان برای فرار از بی آبرویی، وارونه کردن واقعیت و نشر اکاذیب است. رسانه های مختلف که بسیاری از آنها وابسته مستقیم هستند و بسیاری از آنها با تشویق و تهدید با عربستان همراهی می کنند، چند روزی است بشدت و چند برابر گذشته در حال مظلوم نمایی و انتشار دروغ هستند. علیرغم اینکه مردم غوطه شرقی دمشق و شهرهای فوعه و کفریا و نبل و الزهرا بیش از چهار سال است در محاصره هستند، تا به حال صدای هیچ کدامشان بلند نشده بود. اما چند روزی است با انتشار وسیع تصاویر و اخباری مبنی بر اینکه حزب الله و نظام سوریه شهر مضایا را محاصره و گرسنگی می دهند فریاد وا انسانیتا سر داده اند. مخالفین سوریه در مهمانی های ترکیهشبکه ها و روزنامه ها و سایت های مختلف عربی به دنبال این جو رسانه ای که ساخته دست بنی سعود است راه افتاده اند و ناله ها سر داده و حتی برخی به اسم کمک به مردم مضایا در حال جمع آوری پول و کمک هستند. جمعی از مخالفان سوریه هم در ترکیه برای بررسی آنچه بحران گرسنگی در مضایا می نامند جمع شده اند! (گزارش المنار از این دروغسازی ها)

تصاویر منتشر شده توسط این رسانه ها به قدری ساختگی و دروغ بود که الجزیره مجبور شد برای حفظ آبرو، این تصاویر را حذف کند. (لینک) بسیاری از مردان و دخترانی که در تصاویر ادعا شده اهل مضایا هستند، اهل این شهرها نبوده و در موارد مختلف مربوط به جای دیگری بوده اند. مریانا که از او تصویری قلابی ساختندیکی از این تصاویر مربوط به دختر زیبای لبنانی مریانا مازح است که از اهالی جنوب لبنان می باشد و خانواده اش از دیدن تصویر او در این اخبار دروغین شگفت زده شده اند. آنها اعلام کردند برخی از رسانه ها با این خانواده تماس گرفته اند و خواسته اند با آنها مصاحبه کنند امامریانا در زندگی واقعی آنها برای اینکه دخترشان بیش از این اذیت نشود مخالفت کرده اند. آنها از رسانه ها خواستند سو استفاده از تصویر دخترشان را متوقف کنند و حق پیگرد قانونی را برای خود محفوظ دانستند.

تصویر دخترانی که از گرسنگی شبیه اسکلت شده اند مربوط به غوطه شرقی دمشق است جایی که تروریستها بر آن مسلط هستند. در گزارشی تلوزیونی مردم غوطه تاکید کردند که تروریستها مواد غذایی را از طریق تجار خودشان پخش می کنند و مبالغ بالایی بابت آن طلب می کنند. سرداران تروریستها در مضایا که گرسنگی میکشند!دیروز المنار گزارشی از مضایا منتشر کرد که مردم اعلام می کردند کمکهای سازمان ملل وقتی وارد مضایا می شود توسط تروریستهای احرار الشام دزدیده می شود و بعد از آنکه سهم خود را برداشتند مقداری را به همفکران و طرفداران خود می دهند و بقیه را با قیمت بسیار بالایی به معرض فروش می گذارند! مواد و جعبه هایی که برچسب کمک سازمان ملل و هلال احمر هنوز روی آن است! در مضایا ظاهرا تروریستها گرسنه نیستند!

از طرف دیگر سخنگوی رسمی صلیب سرخ در سوریه پاول کرزیسیان در مصاحبه ای تاکید کرده بود نمی تواند اطلاعات مربوط به گرسنگی در مضایا را تایید کند. وی گفت: ما نمی توانیم تصاویر منتشر شده را تایید کنیم. آخرین کاروان کمکهای سازمان ملل نیمه اکتبر به همه شهرهای محاصره شده رسیده بود. (لینک)

امروز دوشنبه هم همزمان با ورود کاروانهای حاوی مواد غذایی به فوعه و کفریا در ریف ادلب که در محاصره تروریستها است، کاروانی وارد مضایا در ریف دمشق شد.

طرفداران تروریستها که تا کنون در لبنان به خاطر جنایات تروریستها تا حدودی ساکت شده بودند با دستور عربستان به ناگاه جان گرفته اند و به حزب الله و ایران حمله کرده اند. برخی ائمه جمعه اهل سنت، جمعه گذشته با حمله به حزب الله و نظام سوریه، پس از نماز به جمع آوری کمک برای آنچه مردم مضایا می نامند پرداختند. (البته کاملا مشخص هست این کمکها به تروریستها خواهد رسید). برخی هم زیاده از حد جو گیر شدند، مثل عبد الله المحیسنی سعودی که از مردم خواسته یک میلیون دلار جمع کنند تا مردم فوعه و کفریا را به آتش بکشند! (لینک)

عامل گرسنگی مردم
وزیر خارجه بحرین

پس از اینکه این حمله رسانه ای با پاتک طرفداران حزب الله مواجه شد و دروغ و ساختگی بودن آن برملا شد، برای آنکه کم نیاورند حزب الله و طرفدارانش را متهم کردند که مردم مضایا را مسخره کرده اند!!!

موضع گیری وزیر خارجه کشورمان که برای اولین بار در مخالفت با دسیسه های عربستان، با غرب و مردم دنیا سخن گفته می تواند پشتیبانی خوبی از جریان مقاومت باشد که در جای خود قابل ستودن است و انتظار موضع گیری های صریح و قاطع بیشتر و اقدامات نتیجه بخش از ایشان یکی از مطالبه های امروز مردم ایران است.

بعدا نوشت: دیروز دوشنبه با ورود کاروان کمکهای غذایی به مضایا و دیگر شهرهای محاصره شده، مردم مضایا در برابر نیروهای سازمان ملل و رسانه ها قیام کردند و مسئول مجلس نظامی (فرماندار تروریستها) را از محل اقامتش اخراج کردند تا مواد غذایی را احتکار نکند و به قیمت های بالا نفروشد. آنها از سازمان ملل خواستند کمکها را خودشان مستقیم به دست مردم بدهند. (لینک)

۱ ۰ ۷۳ نظر ۶۶۹۷ بار مشاهده

دیدگاه‌ها (۷۳)

خدار و شکر که این پست رو خوندم......از دیروز که در سایت مشرق؟یا عمار نامه عکس این دختر بچه رو دیدم اصلا نتونستم غذا بخورم و به فرزندم هم در حالی شام دادم که جلوی اشک هام رو نمیتونستم بگیرم....لااقل الان میتونم اون تصویر رو از ذهنم پاک کنم ....

ابو خالد

۲۲ دی ۹۴ ، ۱۱:۵۰
شما شیعه ها حقتونه...

امثال شبیحه مردم بی گناه سنی رو میکشتن...
حالا هم وقت انتقام از شما مجوس هاست

پاسخ:

۲۲ دی ۹۴، ۱۲:۵۸
دور برداشتی. میدم داعش بخوردت! مجوس نمیشناسم. ما مسلمونیم. شما یهودی هستین؟ ما مثل پیغمبر نماز میخونیم نه مثل اسیرهای مجوسی که جناب عمر ازشون یادگرفت! ما مثل پیغمبر سرمون رو روی خاک میذاریم نه مثل شما رو هرچی دستمون رسید! ما حرف پیغمبر رو در خلافت و ولایت که بعد از هر جنگی و بعد از هر مراسمی تاکید کرده بود گوش میکنیم نه چرت و پرتای شورشیان که توی سقیفه واسه خودشون تصمیم گرفتن. خودتم خوب میدونی هیچوقت از پس شیعه برنیومدن. چه زمان بنی امیه و چه زمان بنی عباس. هرچقدر کشتند، جنایت خودشون بیشتر رسوا شد. امام شیعه دماغ یهود رو زمان پیغمبر خرد کرد و خود شیعه دماغ صهیونیستای الان رو. داعش که جلوی رژیم اشغالگر قدس چیزی نیست. اگه تونست رژیم صهیونیستی رو کوچکترین صدمه ای بزنه بعد بیاد واسه من شاخ و شونه بکشه!
الکی بحث رو شیعه سنی نکن. همون مردم سنی سوریه مخالف تروریستها هستن. همون مردم سنی رو هر روز داعش میکشه. یه بار به بهانه اینکه بهشون قهوه مجانی نداده تکفیر میکنن میکشن، یه بار چون برقع نپوشیده تکفیر میکنن میکشن، یه بار چون از ریشش خوششون نیومده تکفیر میکنن میکشن، یه بار میرن هواخوری برای لذت خودشونو میترکونن کلی سنی کشته میشه، یه بار اتهام جاسوسی میزنن میکشنش. دیروز پریروز خبرنگارای خودشونو با کتک برده بودن. خوب شد نکشتن! شما رو داعش نکشه، ما شیعه ها نمیکشیم. خیالت راحت.

جواد پاشاپور

۲۲ دی ۹۴ ، ۱۳:۴۳
سلام امتحانات شروع شده و مشغول پایان نامه ،کمتر سر میزنم ،عربستان اسلام امریکایی و غلام حلقه به گوش یهود ،انشاالله به زودی زود رهبر عزیزمون حکم جهاد بده ،حاکمان کثیف عربستان رو به درک بفرستیم انشالله مهدی فاطمه بیاد اللهم عجل الوالیک الفرج 

فعلا که داعش عزیزتون تو ترکیه بمب گذاشته.... اونا مگه سنی نیستن

پاسخ:

۲۳ دی ۹۴، ۲۱:۵۴
مصر رو از یاد نبریم. همینطور لیبی.

سرباز خدا

۲۲ دی ۹۴ ، ۲۳:۱۳
برادر این دوستمون راجع شبیحه راست میگه؟

پاسخ:

۲۳ دی ۹۴، ۰۸:۵۹
شبیحه رو نمیدونم دقیقا یعنی چی. ولی این داعشی ها به نیروهای اسد میگن شبیحه. حالا چی میگه ایشون که راست باشه؟ قابل درک هست که راست نباشه

السلام علیک و رحمة الله و برکاته
فدایی دارى داداش....
بسم الله _ آمنت بالله و توکلت علی الله _ فالله خیر حافظا و هو ارحم الراحمین _اللهم صل على محمد و آل محمد و عجل فرجهم 
خدا حفظتون کنه ... خیلی لذت بردم از جوابتون به ابوخالد ؛)
الله یحفظک
یاعلی

پاسخ:

۲۳ دی ۹۴، ۰۹:۰۳
وعلیکم السلام
من با هیچ کسی مشکل ندارم و جواب هر سوالی از هر آدمی رو میدم. ولی کسی با قوم گرایی و طایفه گرایی و تعصب و بی ادب بیاد جلو، جلوش وای میسم.
البته ایشون بعدش کلی پیامهای موهن و بی ادبانه فرستاد که طبیعتا منتشر نخواهد شد.

سلام 
تبریک،  خواننده ی داعشی هم پیدا کردید!  

پاسخ:

۲۳ دی ۹۴، ۰۹:۱۰
مدتهاست دارم. وقتی اسراییلی دارم، داعش که انگشت کوچیکه اونا هم نمیشن. میگویند ایشان داعشی نیست. ولی استعداد خوبی دارد.

سرباز خدا

۲۳ دی ۹۴ ، ۰۹:۰۴
امیدوارم هم متن و هم جواب های ابوخالد رو منتشر کنید تا انصاف رعایت شه
درسته عقایدشو قبول ندارم ولی کاملأ واضحه که جوابشو باید بدید

پاسخ:

۲۳ دی ۹۴، ۰۹:۰۸
متاسفانه یا خوشبختانه سیاست این وبگاه در انتشار نظرات این هست که حرفهای پوچی که تنها وسیله اثباتش فحش و توهین هست منتشر نخواهد شد. ایشون فقط فحش داده و توهین و تهدید کرده. برخی نوشته های ایشون پاک شدند چرا که مطالبی که حاوی بددهنی و بی منطقی هستند هیچ ارزشی برای این وبگاه ندارند.

چه جور دینی شماها دارید که حتی جوابم ندارید بدید!

حاضر به مباحثه هستی بدون این که تیکه بندازیم؟

پاسخ:

۲۳ دی ۹۴، ۱۳:۲۶
ما مسلمانیم. جواب هم بلدیم بدهیم. اما جایش اینجا نیست.
شما خودت هم جواب را میدانی. اما مثل بقیه تعصب میورزی. ببین برای چه علمای شما شیعه شده اند. جواب همه سوالات شما در تاریخ هست. بارها می پرسید و دوباره می پرسید. جواب از قرآن و کتب خودتان هست. اما مطالعه نمی کنید. اگر از علمایتان سوال کنید، به جای جواب توهین می شنوید. سلمان حدادی رو که میشناسی؟ دقیقا همون رفتاری باهاش کردند که با حضرت علی و فاطمه زهرا کردند.
شما اگر حاضر به مباحثه منطقی بودی که از اول با فحش و اهانت نمیومدی جلو.
در هر حال این وبگاه به طور تخصصی به مسائل لبنان می پردازد. هیچ وقت سعی نکرده ام کسی را شیعه کنم اما از حق تشیع دفاع کرده و میکنم.

امام خمینی(ره): «با چه وجهی اینها اسم مملکت اسلامی را تغییر داده‌اند

از اینکه حجاز را مملکت سعودی قرار دادند؟!

مملکت سعودی به چه مناسبت؟!»(صحیفۀ امام/20/371)

تصمیم بگیرید همۀتان این مملکت را به اسم اصیلش صدا بزنید؛

«مملکت حجاز»! وقتی می‌گویید «مملکت حجاز» به آنها رعشه می‌افتد.

تنها کشوری که در جهان مال یک خانواده است؛ ی

عنی عقب‌افتاده‌ترین نام در کلّ جهان مربوط است به ام‌ّالقرای جهان اسلام!

اسم اصیلش را بگویید؛ مملکت حجاز.

این اسم را در شبکه‌های اجتماعی احیا کنید...


خدا وکیلی میدونم حرصت در میاد ولی جواب بده:
پاکستانم جمهوری رافضی رو تهدید کرد

خدا وکیلی چه آینده ای رو برای خودتون متصورید؟

پاسخ:

۲۳ دی ۹۴، ۱۳:۳۶
همونطور که قبلا در تحلیلم نوشتم، پاکستان اعلام کرده بود برای موضع گیری نیازمند زمان است. و گفتم این زمان برای شمارش حق حساب است. الجبیر که به پاکستان رفت برای همین بود. مملکتی که با پول بخواهد با ایران بجنگد از همان اول محکوم به شکست است. بسیاری از ارتش عربستان که اکثریتش از مزدوران خارجی هستند، همین پاکستانی ها هستند که در یمن، دارند مثل جوجه کشته می شوند. آنهم جلوی مردم و ارتش بی امکانات یمن. پاکستان بچه نیست چنین حرکت عظیمی را انجام دهد. داخل خود پاکستان جنگ خواهد شد. ضعف پاکستان مورد علاقه هند هست و پاکستان از ایجاد درگیری با کشور های دیگر پرهیز خواهد کرد تا به سبب تضعیف نیرو، هند به برتری دست نیابد. تهدیدی که پاکستان کرده توسط رییس ارتش این کشور صادر شده که طبیعتا آدم عربستان است. همین ارتش از پس چهارتا تروریست القاعده بر نیامده و توان کنترل مرزهایش را ندارد. لاف رییس ارتش پاکستان، صرفا یک اقدام نمایشی و رسانه ای است. عربستان در مقابل ایران بطور عملی تنها است. همان طور که در یمن تنها مانده است. از این گذشته پاکستان برای اقدامات فرامرزی نیازمند چراغ سبز آمریکا است.
آینده این است. نه کربلای دومی که وهابی ها برای شیعه درنظر گرفته اند. ببین از کی گفتم، رژیم صهیونیستی رو به زوال است. بنی سعود که دست نشانده انگلیس و صهیونیسم هستند، هم قبل از ارباب خودشون نابود خواند شد.
ایرانی باش. نه دنباله روی بنی سعود.

سلام  این متن رو استاد پناهیان مطرح کرده اند فراموش کردم بنویسم

آقای علوی سلام بنده از زبان استاد پناهیان شنیدم که کشور ترکیه خیلی شیعه دارد چرا پس آن ها ساکت نشسته وکاری نمی کنند به نظر شما چند درصد آن ها شیعه هستند ،نقل به مضمون می گویم استاد فرمودند یکی از علائم ظهور هم این است که شیعیان ترکیه بیدار می شوند میشود نظرتان را بگویید ممنونم.از این که جواب آن داعشی را دادید خوشحال شدم پاینده باشید.

پاسخ:

۲۳ دی ۹۴، ۱۳:۳۷
علیکم السلام
ترکیه علوی و شیعه دارد. بیشتر اهل سنت آن هم اهل بیت را بسیار دوست دارند. اقلا 16 میلیون علوی در ترکیه هست. الان داخل ترکیه وضع خراب است. سانسور شدید رسانه ای نمیگذارد کسی بفهمد.

مگه هرچی از دهنت در اومد به من نگفتی!
تازه به من یهودی هم گفتی
گفتی جهاد نکاح هم بلدی؟
کلی هم مذهب منو به سخره گرفتی

تشیع شما اینه؟

من با توهین اومدم جلو یا شما؟
بالای سرتو نگاه کن رافضی!
حرف زدی که فلان جا قحطی نیست و رژیم اسد کلأ خوبه!
کی بود که بمب مینداخت رو مردم غوطه؟
کی بود بمب بشکه ای مینداخت
به خدا نمیتونی ادعا کنی کار مجاهدا بود
چون رژیم اسد با هواپیما اینارو مینداخت و نیرو هوایی مختص این رژیمه

چرا الکی برا خودت میبری و میدوزی؟
من(ما) فقط قرآن رو کتاب اصلی و معتبر میدونم نه تألیفات مجوس ها و ارتباطش به سنت نبوی و ورود به اهل سنت در لباس خودمون

خودتونو چی میدونید
انقدر مارو حقیر کردید که بحرینم شاخ شونه میکشه

مناطق ما آباد نمیشه چون سنی هستیم(خودتم گفتی باید آباد نشه)

گند زدید به همه چی شما صفوی ها
نه اقتصاد داریم
نه قدرت نظامی داریم
نه حامی داریم
نه دین داریم
نه اقتدار داریم

چی برای ما گذاشتید
از وقتی صفویه و اسماعیل صفوی گوربه گور شماهارو که به دست صحابه های جلیل القدری مثل خالد بن ولید و عمر فاروق مسلمان شدید به مجوسی برگردوند ما هرچی داشتیم دادیم به انگلیس...
کدوم تشیع؟

زمان صفوی شیعه شدید ادعای دین دارید؟
لازمه همون شمشیر به اسلام برتون گردونه

پاسخ:

۲۳ دی ۹۴، ۱۴:۲۹
متاسفانه یا خوشبختانه من در تحقیقاتم پی بردم در زمانی که جناب عمر روایت حدیث از پیامبر اکرم صلی الله علیه و اله را ممنوع کرد، به خاخام های یهودی اجازه میداد بیایند در مسجد برای مردم حرف بزنند و شعر و داستان بخوانند. در زمان بنی امیه که طبق مدارک تاریخی ثابت می شود از نسل یهودیانند، کعبه تخریب شد و مردم را مجبور کردند رو به صخره مقدس که همان قبة الصخره است نماز بخوانند و آنجا حج بگذارند. کعب الاحبار، راهب یهودی که از عزیز دلهای جناب عمر بود، سخنان باطلی را منتشر می کرد. مثلا می گفت کعبه هر روز صبح به بیت المقدس سجده می کند! چیزی که امام صادق علیه السلام آنرا تکذیب و رد کرده اند. کعب یهودی در زمانی که همراه عمر در فتح بیت المقدس بود در پاسخ به سوال عمر مبنی بر اینکه قبله چه طرفی است و کجا مسجد بسازند گفت پشت آن صخره. عمر گفت یهودیت را نورافشان کردی.  این از یهودی گری بعضیا.
اما در مورد جهاد نکاح خیلی از علمای اهل سنت تایید کردند و بصورت گسترده در حال انجام است. مثل صیغه نیست که شما ما را متهم می کنید اما خودمان یک مورد هم ندیدیم!
اگر شما مطلب رو نخوندی درست تقصیر من چیه؟ نظر مردم سوریه است. از داعشی ها بیزارند. قضیه بمب بشکه ای رو هم حامیان داعش ساختند. بمب بشکه ای سلاحی ابداعی و ارزان است برای تخریب مواضع تروریستها. هرچقدر هم تلاش کردند تا از این سلاح به سازمان ملل شکایت کنند نشد چون دروغ می گویند و سلاح ممنوعه ای نیست. یعنی باید باور کنم مردم کشته می شوند؟ یعنی کر و کور هستند هلیکوپتر را نمی بینند که آمد؟ نمی بینند دارد روی سرشان چیزی پرت می کند؟ این سلاح به خاطر تلفات به مواضع داعش مورد هجوم حامیان داعش است وگرنه هر آدمی اقلا ده دقیقه وقت دارد از آن فرار کند. ننه من غریبم بازی تروریستها برای من که از اوضاع سوریه با خبرم کاملا واضح است.
 وهابی ها می گویند کتب علمای اهل سنت مثل صحاح سته رو شیعه ساختند. اولش تلاش کردند احادیث صحیحی که به ضرر آنهاست حذف کنند. بدتر شد. کلا گفتن اجنه شیعه احادیث رو وارد صحاح کردند! کسی که علمای سنی رو نفی کنه دیگه چی داره؟ چه منبعی برای دسترسی به پیامبر داره؟
خیل از شما که قدرت دستتون نیست، دارید داعشی بازی در میارید. اگه قدرت دستتون بیاد مثل زمانهای بنی امیه و دیگر خلفا، یک شیعه زنده نمیگذارید. تاریخ سیاه خلفا در ایران فراموش نشده. دقیقا در عراق همین اتفاق افتاده و دارد می افتد. تا جایی که داعش هست و زور دارد، قبایل عراقی سنی در حق مردم جنایت می کنند تا ارتش و حشد شعبی اومد موش میشند و ابراز ندامت می کنند و طلب کمک و بازسازی دارند! نصف مشهد رو وهابی ها با پولهای از خارج آمده گرفتند امارت اسلامی بسازند، بعد طلبکارم هستید؟
تو در همین پیام کلی اهانت کردی و اتهام های واهی زدی. قبل از اسلام، مردم ایران مگر شیعه بودند که میگی به مجوسی برگردوند؟! بعد بفرمایید صحابی جلیل القدر که ذکر کردید، همونی نیست که رفت مسلمانها را کشت و سر خالد ابن نویره را برید و زیر دیگ گذاشت و همان شب به زنش تجاوز کرد؟ همون که خود عمر خواست حد در موردش اجرا کنه؟ اسلام داعشی  به درد هیچکس نمیخوره. از نظر  وهابی ها به پیروی از این تیمیه ملعون، همه مسلمانها کافرند مگر خلافش ثابت بشه. یک حنفی یا حنبلی چه گناهی کرده که وهابیها در کشورهای مختلف تکفیرش کرده و میکشند؟ امثال این افراد از دین هیچی نمیدانند. آلت دست یهودند. اسلام ما اسلام نبوی و علوی هست. تا موقعی که این افکار به عمل نرسیده باشه تحملت می کنیم. اما هرکی دست به اقدام ضد هر ایرانی مسلمون یا غیر مسلمون بزنه طبق سیره نبوی باهاش برخورد می کنیم.
قصد پاسخ دادن نداشتم، چون هیچ فایده ای نداره. دنبال حقیقت نیستی. دنبال بلوا هستی. اما نظرت رو گذاشتم و پاسخ دادم تا خواننده ها با افکار پلید و وحشیانه پیروان ابن تیمیه آشنا بشن.

جناب ابو خالد کتاب شب های پیشاور رو اگه بخونی که البته فکر کنم حال خوندن نداشته باشی،یه جاش به علمای اهل سنت این طور پاسخ داده میشه که درواقع این شیعه هست که واقعا سنت پیامبر رو احیا کرده و اهل سنت واقعی پیامبر ص هست ...........یک مستند از فردی وهابی که به طور معجزه آسایی شیعه شده بود میدیدم که می گفت ابتدا برای شستشوی مغزی ما ،ذهنیت ما را نسبت به همه ی علمای اهل سنت خراب کردند تا نتوانیم به کتاب های آن ها مراجعه کنیم و پی به حقیقت ببریم. این بار کربلا تکرار نخواهد شد ............


کتاب شب های پیشاور نبود شیعه تا الان منقرض شده بود!!!!
هرچی میگیم کل استنادتون به کتاب شبای پیشاوره
حاجی تو روز کار کنید نه شب!

من تنها کتاب معتبرم قرآنه
مفهوم؟

پاسخ:

۲۳ دی ۹۴، ۱۴:۳۹
شما تا زمان انقراضتون جواب یکی از مسائل کتابو بده، بقیش پیشکش! کتاب شبهای پیشاور همه دلایلش از قرآن و کتب اهل سنت هست. آقا گیریم منبع شما فقط قرآن، این آیه که میگه قل لا اسئلکم علیه اجرا الا المودة فی القربی (شوری 23) احتمالا منظور پیغمبر نبود که فاطمه شو پشت در له کنن و لگد بزنن و با غلاف شمشیر بزنن و طناب گردن پسر عمو اش بندازن و از بیعتشون با اون در روز غدیر عدول کنن؟ مودت معنیش اینه؟ شهید کردن همه اهل بیت پیامبر مودته؟ خوب شد توصیه به مودت کرد! وگرنه چی موند که در حقشون انجام نشد؟! شما پیغمبرو هم قبول ندارید. گنده تون گفت پیغمبر هذیون میگه. نعوذ بالله. شما قرآن رو واقعا قبول نداری. من با کسی که قرآن و پیغمبر رو قبول نداره چه بحثی بکنم؟ اگه میبینی اینجا عکس و اطلاعات شخصی از خودم نمیذارم برای مراقبت از دست فریب خوردگانی مثل شماست. نه اسراییل.
شما که بدون تیکه انداختن قرار بود بحث کنی!!! بابا به یه چیزی پایبند باش! نه قرآن نه پیامبر، نه علمای اهل سنت، نه حرف خودت! مرده شور دینی که وهابیت تو مغز مردم میکنن

سرباز خدا

۲۳ دی ۹۴ ، ۱۴:۲۶

ابوخالد یه جور میگه پاکستان جمهوری اسلامی رو تهدید کرده که انگار تاریخ حمله تایید کرده...

فرمانده ارتش پاکستان دیده بازار تهدید ایران و چک کشیدن بنی سعود گرمه و هزینه های زندگی زیاده ایرانو تهدید کرده به زبان تا چک براش بنویسن

مردم پاکستان حتی اهل سنت هم ایران و ایرانیدوست هستن(چه برسه به جمعیت شیعه که تعداد قابل توجهی هستن)

از اون طرف کشمیر که مورد مناقشه با هنده

همه شیعه هستن(نمیدونم 12 امامی هستن یا نه)ولی در صورت حتی یک درصد جنگ که اصلا امکانش وجود نداره هم طرف ایرانو میگیرن هند هم کاملا فرصت طلب سو استفاده میکنه

در هر صورت پاکستان خودشم میدونه که با طناب بنی سعود به چاه رفتن فرقی با پریدن توی چاه نداره

 

راستی ابو خالد کم حرص بخور برات خوب نیست!

پاسخ:

۲۳ دی ۹۴، ۱۴:۴۴
برادر عزیزم
من دوستان سنی هم دارم و بهشون احترام میگذارم و به مقدساتشون توهین نکردم هیچ وقت. من طرفدار وحدتم اما نمیتونم جلوی خودمو در بحث با وهابی بگیرم. شرمنده blushlaugh

سرباز خدا

۲۳ دی ۹۴ ، ۱۴:۵۱

ایشون وهابی نیستن!!

حنفی مذهب هستن

 

ضمنا

اقای علوی

اگه من پارسال با شما آشنا میشدم جای یه بنده خدای دیگه فک کنم الان عضو داعش بودم

 

متاسفانه اصلا رفتارتون مقابل این دوستمون درست نیست!!

 

ابو خالد جان!

اینو یه نگاه بنداز

شیعیان بر اساس آمار مرکز تحقیقات پیو[۱]بین ۱۰ تا ۱۵ درصد و بر اساس آمار اطلاعات‌نامه جهان متعلق به سازمان سیا و همینطور بر اساس آمار مجمع جهانی اهل بیت ۲۰٪ از جمعیت ۱۷۶ میلیونی پاکستان را شکل می‌دهند.(۱۷ تا ۲۰ میلیون نفر).[۲]شیعیان پاکستان که در میانشان افرادی از زمین داران نیز دیده می‌شود در جریان جدایی پاکستان از هند نقش ایفا کردند.[۳] پس از ایران، پاکستان بیشترین میزان شیعه را در خود جای داده است.[۴][۵][۶][۷][۸]

شیعیان در مناطق مختلف از جمله ایالت کشمیر حضور دارند. تعداد شیعیان کشمیر حدود ۲ میلیون نفر تخمین زده شده است

 

ابو خالد جان

دومین مرکز شیعیان(که حتی تعداد شیعیانش از عراق و افغانستانم بیشتره)به اولین مرکز شیعیان حمله نمیکنه

مگر این که صدامی دگر باا بیاد

پاسخ:

۲۳ دی ۹۴، ۱۵:۰۰
برادر عزیز چطور وهابی نیست؟ علمای اهل سنت رو هم قبول نداره. میگه شیعه ها احادیثو وارد کتاباشون کردن! من معذرت میخوام که نمیتونم در برابر اهانت و ظلم تاریخی به شیعه ساکت و آرام باشم. ایشون دنبال حقیقت نیست. شما رو هم قبول نداره و دستش برسه بلایی سرت میاره. بابا من رفیق کرد سنی داشتم اینجوری نیستن به خدا. این رفیقت بد پرش کردن. من این چند نظرش رو هم منتشر کردم تا بقیه بفهمن چه مشتری هایی داریم ما. نمیشه وقتی اهانت و بی ادبی میکنه بی جواب بگذارم برای بقیه که براشون شبهه بشه.

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
دیدی توهین کردی...
گنده ما خداست فهمیدی؟

***** ***** **** *** **** **** ** ** **** ***** *****

پاسخ:

۲۳ دی ۹۴، ۱۵:۰۲
کدوم خدا؟ یهوه؟ خدای کشتار؟ خدای توی دل وهابی های خدا نشناس که هرکی رو خوششون نیومد تکفیر میکنند و میکشند؟ یا خدای محمد که گفت هرکسی به خانه اباسفیان پناهنده شد در امان است؟

ما از زمان صفویه شیعه شدیم؟! حضرت سلمان رو می شناسید ایشون کجایی بوده اند؟!همان یک کتاب شب های پیشاور برای یک تاریخ شما کافیست  اگر می توانید جوابش را بدهید تا سند دیگری برایتان رو کنیم

پاسخ:

۲۳ دی ۹۴، ۲۱:۳۵
شهرهایی داریم مثل سبزوار که قبل از صفویه شیعه بودند

سرباز خدا

۲۳ دی ۹۴ ، ۱۵:۱۲

برادر من خودم کرد هستم!

کرد ها شافعی مذهب هستن و مناطق شرقی مثل سیستان و بلوچستان حنفی مذهب هستن!

پدرمم یکی از ماموستاهای اهل سنت تو یکی از روستاهای جاده مریوان به سقز هستن

یعنی در اصل من اهل اونجام

 

به هرحال تغییر مذهب کار سختیه

الان پدرم بفهمه من شیعه شدم واقعا شاید نفرینم کنه و منو نپذیره

 

شما نگاه بکن

با ابو خالد رفتیم مسجد دانشگاهمون یه عده از بچه بسیجی ها از که دین ظاهرش رو دارن

یه دفه بعد از نماز فحش کشیدن به خلفای راشدین و عایشه

ابو خالد خیلی ناراحت شد

حتی یادمه کلی گریه کرد

من حقو دادم به ابوخالد

 

شما نگاه بکن

ما تو ایران داد میزنیم و تشیعمون آشکاره

ولی تو مناطق مختلف جهان تشیع واقعا مظلومه

اونا توهین میکنن دل ما نمگیره؟

میشه خواهش کنم ازتون این بحث ها رو اونم با چنین لحن تحقیر آمیزی منتشر نکنید

اونم در جواب یک شخص سنی

پاسخ:

۲۳ دی ۹۴، ۲۰:۳۹
کار نامناسبی کردن. برخلاف دستور مراجع هم هست. چشم. ولی اینجا جای بحث دینی نیست. تذکر شما هم به جاست. من در این بحث ها زیاد از کوره در میرم.

بنده فکر می کنم که امام سجاد علیه السلام  این جواب رو که :"اگر ما راست می گوییم خدا شمارا هدایت کند واگر شما راست می گویید خدا ما را هدایت کند"را زمانی به کسی می دادند که می دیدند بحثی هیچ نتیجه ای ندارد پس این جواب شما ست...


سرباز خدا

۲۳ دی ۹۴ ، ۱۵:۱۵

راستی ابو خالد برادرش تو جنگ افتاد تو قیر داغ عراقی ها و هیچ پیکری ازش نموند و جاوید الاثره...

 

لا اقل احترامش کنید به برادرش

من دوستان سنیم رو دعوت کردم اینجا

ممنون میشم کمکم کنید شیعه شن!

حتی اگه حرف بد زدن

پاسخ:

۲۳ دی ۹۴، ۲۰:۴۱
برادر. اینجا سایت دینی نیست. هرچند نگاه دینی دارم. اما اصلا خودمو ملزم نمیدونم کسی رو شیعه کنم.

سرباز خدا

۲۳ دی ۹۴ ، ۱۵:۲۱

راستش خودمم میدونم ممکنه آخرش بلایی سرم بیاد!

منتها نه از ابوخالد که از ظرف دوستان هم عقیده

من رو منافقی میدونن که خودم رو شیعه معرفی کردم و قصد ضربه زدن به تشیع رو دارم

دلیلشم اینه که چرا با اهل سنت خوب هستم و چرا لعن علنی نمیکنم و بارها منع کردم خیلی ها رو از سب و لعن

پاسخ:

۲۳ دی ۹۴، ۲۰:۴۲
لعن علنی به فتوای مراجع شیعه حرام هست. حتی آقای وحید که خیلی بر بحث ولایت ائمه تعصب دارد بشدت منع کرده. شما نگران خودی نباش برادر

آل عمران /31

 قُلْ إِن کُنتُمْ تُحِبُّونَ اللّهَ فَاتَّبِعُونِی یُحْبِبْکُمُ اللّهُ وَیَغْفِرْ لَکُمْ ذُنُوبَکُمْ وَاللّهُ غَفُورٌ رَّحِیمٌ

بگو اگر خدا را دوست دارید ،از من پیروی کنید تا خدا دوستتان بدارد وگناهان شما را بر شما ببخشاید ،و خداوند آمرزنده و مهربان است.

أَفَلاَ یَتَدَبَّرُونَ الْقُرْآنَ

آیا این اعمال شما پیروی از رسول  الله ص  است که خدا شما را دوست بدارد؟



سرباز خدا یا بهتره بگم محمد

بهم گفتی بیا اینجا رو بخون تا اهمیت وحدت رو درک کنی!

در جمع میگم که اینجا جلوی همه بخونی
منادیان وحدت شکنندگانشن

اینجاهم مثل جاهای دیگه اس
همتون ظاهر دینتون رو بزک میکنید ولی در اصل غارتگرانی حامی جمهوری سرتاسر فساد مجوسی ایران هستید که قدرت پیدا کردید و مسلمین رو محدود میکنید

دیگه نمیام اینجا
وحدت رو بسپارید به آخوندای شیعه!

منتظر تحقق جمله وزیر کشور عربستانم

پاسخ:

۲۳ دی ۹۴، ۲۰:۴۷
بنده خدا
ما با مسلمانها وحدت داریم اما با وهابی های قاتل مسلمین نه. شما خطت رو مشخص کن اونوقت اهلا و سهلا. به عنوان بزرگتر بهت میگم و به عنوان کسی که چندتا کشور منطقه رو دیده. همه جا فساد هست اما بیشتر و رسمی تر. هیچ کشوری اهل سنت راضی نیستن حتی عربستان.
خیلی منتظر وعده های افرادی نباش که فاسد تر از اونا در حکومت های اسلامی پیدا نمیشه. وعده کسانی که از زندگی شون مایه نمیذارن و میرن از افریقا و پاکستان مزدور میارن هیچ وقت محقق نمیشه.

سرباز خدا

۲۳ دی ۹۴ ، ۲۰:۴۷
برادر شما باید در روشنگری ها کمکم کنید!
واقعیت رو بدونن

پاسخ:

۲۳ دی ۹۴، ۲۰:۵۲
برادر عزیز. واقعیت منطقه نزاع شیعه سنی نیست. تلاش اسراییل و امریکا برای نابودی و تضعیف کشورهای اسلامی به بهانه های تفرقه است. اصلا نباید در بحث شیعه سنی وارد شد. اما تلاش عربستان دامن زدن به این قضیه است. نتیجه اش رو هم در سنی های ایران می بینی.

سرباز خدا

۲۳ دی ۹۴ ، ۲۰:۵۹
بدونن صهیونیسم دشمن مشترک و درجه اوله

پاسخ:

۲۳ دی ۹۴، ۲۱:۲۵
تز القاعده اینه که شیعه دشمن داخلی و درجه اوله. خب با اینا میشه وحدت کرد؟ میشه وحشت کرد!

برادر علوی خدابه شما صبر بدهد.

واقعا برای فردی که هنوز از راه نرسیده  جبهه گرفته و معلوم است فقط برای دعوا و جدل به این سایت آمده چطور می شود روشنگری

کرد؟! 


سرباز خدا

۲۳ دی ۹۴ ، ۲۱:۳۲
خوب منم همینو میگم
باید متوجه شن امثال ابوخالد که دشمن کیه و دوست کیه...
من و شما باید متوجهشون کنیم

به نظرتون میتونه متوجه شه کی دشمنه...کی دوست بعید میدونم...اگه داعشی ها فهمیدند اینا هم میفهمن...

پاسخ:

۲۴ دی ۹۴، ۱۴:۱۸
انشالله خدا همه ما رو هدایت کنه و عاقبت به خیر بشیم

سرباز خدا

۲۴ دی ۹۴ ، ۲۰:۲۹
متاسفانه ما هم مقصر هستیم



جواد پاشاپور

۲۵ دی ۹۴ ، ۰۱:۳۹
سلام انی  تارکم فیلم الثقلین کتاب ا....و عترتی. یه نفر به ابوخالد بگه اگر فقط قرآن رو قبول داره،، چگونه نماز میخونه آخه طریقه نماز خوندن که در قرآن نیومده، اهل بیت ع که نور حقیقی هستند و راسخان در علم، ومفسران حقیقی قرآن، تنها قرآن یعنی گمراهی و ضلالت،، صراط مستقیم الهی قرآن و اهل بیت ع اللهم عجل الولیک الفرج آقای علوی خدا بهتون قوت بده انشالله در زمره سربازان امام زمان عج قرار بگیریم 

پاسخ:

۲۵ دی ۹۴، ۱۱:۵۱
علیکم السلام. نکته خوبی رو اشاره فرمودین. قرآن مفسر می خواهد و اینها حتی مفسرین خودشان را هم قبول ندارند. چرا که خود معاویه در اعتراض به این عباس، که چرا تفسیر قرآن در وصف اهل بیت و مدح آنان می گوید، اعتراف کرد بسیاری از این آیات تنها در شان اهل بیت پیامبر نازل شده. چه آیه مباهله، چه ایه سه روز بخشیدن افطار به فقیر و یتیم و اسیر، چه آیه بخشیدن انگشتر و.....

آخه شما هی میگید طبق فلان حدیث
طبق فلان آیه

اول این که حدیثی که از دهن مجوسی خارج شه از درجه اعتبار ساقطه
دوم این که آیات هم طبق ظاهر باید تفسیر شن...
یه عده مجوسی و رافضی حق و توانایی تفسیر رو ندارن

دوم این که سوالی دارم که مدیر این جا باید جواب بده

تو که حرف از شجاعت میزنی و اسراییل اسراییل میکنی
حتی جرئت نداری عکس خودتو بذاری
طبق گفته خودت به خاطر داعشی ها...

یعنی از چی میترسی؟؟
عکستو بخورن؟؟

واقعا ترسویی

سوم این که طبق قاعده برائت از مشرکین
ازت و ازتون با تمام وجودم متنفرم

پاسخ:

۲۵ دی ۹۴، ۱۴:۱۱
وعلیکم السلام
کدوم مرجع و عالم اهل سنت چنین حکمی داده؟ احادیث جناب ابن عباس صحابی جلیل القدر که مورد استناد علمای اهل سنت هست و توسط خودشون نقل شده اعتبار نداره؟ لطفا به علمای خودتون احترام بگذار. ضمنا اگر بنا به تفسیر ظاهر آیه باشه، الحمدلله مفتی کنونی عربستان طبق آیه قران کور در آن دنیا حاضر خواهد شد و اهل جهنم است. مثل بن باز. جالب نیست مفتی های بنی سعود ظاهرشون هم کوره؟
عکس منو نمیخورن خودمو میخورن! یهو آدم داره میره، بعد میبینه که نمیره! دقیقا اتفاقی که در سوریه افتاد و جبهة النصرة کسانی رو که در فیسبوکشون عکس از زیارت در عراق و ایران داشتند، شناسایی کردند و کشتند.
شما اگر نمیترسی عکستو ایمیل کن به ایمل سایت. شما میگی ما قاتل شماییم دیگه؟ نترس و بفرست!
ما مشرک نیستیم. کلام شما مغیر واقع نیست. یعنی با حرف شما ما مشرک نمیشیم. الحمدلله خداوند قراره قضاوت کنه نه ریش درازهای وهابی بی عقل که به کوچکترین حکم و دستور پیامبر هم ایمان ندارند.
قاعده برائت از مشرکین مال ماست. کلیش واس ماس! سودیشم واس ماس! این قاعده از دهان ما خارج شده و شما نباید به اون عمل کنی

یه رافضی توانایی صحبت راجع خیلی چیزا رو نداره
علی الخصوص از موع مجوسیش...

چرا تخیلی حرف میزنی؟
گیرم جبهه النصره از شیعه خوشش نیاد

عکس این که طرف اهل کجای سوریه و کدوم پروفایل عیس بوکشه حاصل تخیلات حاصل از نگاه کردن به آتیش زیاد برای عبادتشه

من خیلی از حرف هارو هم نمیتونم بزنم
حتی اسمم مال خودم نیست
من مجردم...
به خاطر علاقه به اسم خالد بن ولید این اسمو گذاشتم

اگه خیلی چیزا رو نمیگم برا جمهوری رافضیه
میفهمه من کیم...

چند وقت دیگه عکسامم همه میبینن
تو فضای واقعی هم دوستام منو میشناسن...

ولی تو چی رافضی؟
از چی میترسی

مگه عشق شهادت ندارید؟؟
صداتون فقط میاد...
نه عمل


ضمنا
براعت من از شما کفار یکم دردناکه
فعلن هم صبر پبشه کردم تا حکومت یه نفر...

فعلا راضی به تنفر ازتون شدم....

به نفعته اهورا مزدا رو شکر کنی رافضی که قانع شدم به این...

پاسخ:

۲۷ دی ۹۴، ۰۱:۲۶
اشهد ان لا اله الا الله واشهد ان محمدا رسول الله واشهد ان علیا خلیفته ووصیه حجة الله. اللهم العن الظالمین خاصة الکاذبین

سلام

-اگه حدیث از دهان پاک شیعه خارج بشه از اعتبار ساقطه اما از دهان شما که حتی در طهارت گرفتن هاتون از سنگ استفاده می کنید و از نظر ما نجس هستید پاکه ؟ تو به کی یا چی اعتقاد داری؟به خدا؟ آیه برات گذاشتم از قرآن که خدا گفته اطاعت من در گرو اطاعت رسولم هستش ،رسول هم علی رو معرفی کرده پس بهتره سر عقل بیای ،مگه نگفتی دیگه به این سایت نمیای پس چرا دوباره اومدی؟ لااقل سر حرف خودت وایسا

بعدش شما که از همه ی ما متنفری پس برای چی می خوای وارد بحث بشی؟!

آقای علوی بسیار کار درستی می کنند که عکسشون رو نمی ذارند مگه می خوان خودشون رو به کشتن بدن ؟!


محمدمهدی

۲۵ دی ۹۴ ، ۲۲:۳۱
آقا خیلی باحالی.دستت درس
علی مدد

بسم الله الرحمن الرحیم
آقای ابوخالد حالا که شما انقدر به شریعتت معتقدی بنده چند سوال از شما میپرسم امیدوارم براشون جواب داشته باشی
1.حدیث "من مات و لم یعرف امام زمانه مات میته جاهلیه" یک حدیث متواتر است که در صحاح سته هم اومده دقیقا الان امام زمان شما کی هستش
2.بر طبق همین حدیث بالا احتمالا (زبانم لال) حضرت زهرا جهنمی هستند چون با جناب ابوبکر تا لحظه ی مرگ بیعت نکردند
3.چرا هیچ کدام از خلفا دعاهایی به مضامین دعای امامان شیعه ندارند مثل دعای کمیل و صحیفه سجادیه
4.بر طبق حدیث جابر پس از پیامبر 12 خلیفه از قریش خواهند بود 12 خلیفه شما دقیقا چه کسانی هستند لابد شما معاویه و یزید هم جزو خلفا حساب میکنید تا 12 تاتون جور بشه
و هزار تا سوال دیگه که میتونم از شما بپرسم
برادر من صحبت یک ابدیت زندگیه کاش فقط همین دنیا بود شما با من مجوس مشکل داری درست ولی دلیل نمیشه از ما خوشت نمیاد بری بیفتی تو چاه،آزاد اندیشی هم خوب چیزیه
شما اگر شبهه داری طرح کن جوابش رو بگیر،اگر میتونی از مذهبت دفاع کن تهمت نزن
در ضمن شما که اعتقاد داری ما شیعه ها حق شما اهل سنت رو خوردیم تاریخ گواه سرگذشت شیعه و امامان معصومش هست اگر کسی هم بخواد اعتراض کنه اون ماییم
و حرف آخر واقعیت اینه که شما اهل سنت تا دستتون برسه دمار از روزگار ما شیعیان درمیارید و اگر اوضاع به وفق مرادتون نباشه پا به فرار میزارید ولی ما شیعیان نه،نمونه ی زنده اش آمرلی که مردم شیعه اش تا آخرین لحظه مقاومت کردن نمونه ی دیگه فوعه و کفریا که مردم بدبختش تو محاصره ی همه جورن ولی کوتاه نمیان میدونی چرا چون اسوه ی امام حسین است احتمالا اون مردم اهل سوریه که امروز توی اروپا کنار ریلای قطار میخوابن و بدترین تحقیرها رو میشن طرز فکرشون مثل شماست
حرف آخر ما با برادرای اهل سنتمون مشکل نداریم ولی دستی که بخواد تیشه به ریشه ی نظام بزنه قطعش میکنیم شک نکن.

این قاعده برائت از مشرکین شامل دوستان اسرائیلی تون نمیشه....که تمام رفتارتون به نفع اوناست بماند کمک هاشون به دوستان داعشیتون.... خوبه خدا صراحتا درقرآن دشمن بودن یهودو گفته شماها اینین...

آقای علوی لطفا برای  این آقای ابوخالد ماجرای ابلاغ آن آیه از قرآن که جناب عمر برای عده ای می بردند را بگویید که در بین راه حضرت رسول ص او را برگرداندند وبجایش امیر المومنان  ع را مامور به انجام  این کار کردند، متاسفانه بنده حضور ذهن ندارم و مشکلم در بحث ها این است که نمی توانم سند ها و احادیث را در ذهنم بیاورم  ودر خاطرم نیست که کدام آیه بوده است ،البته اگر گوش ها وچشم هایش را برای نشنیدن وندیدن حقیقت نبسته باشد ،تا جایی که در خاطرم هست این رفتار حضرت رسول ص به این دلیل بوده تا بگویند فردی که حتی از نظر خدا ورسولش صلاحیت بیان  آیه ای از قرآن را برای گروهی ندارد چطور می تواند خلیفه ی مسلمین باشد.

پاسخ:

۲۷ دی ۹۴، ۰۱:۲۲
فکر میکنم سوره توبه بود.

فوت کردی جواب نمیدی یا به انتقام الهی دچار شدی؟!!!!!

پاسخ:

۲۷ دی ۹۴، ۰۱:۲۰
گرفتارم. امروز به اینترنت سر نزدم

آقای بنی خالد اصلا شما مارو توجیه کن دلیل های شما برای اثبات حقانییت دینت چیه؟

1-حدیثی که از زبون یه داعشی بیرون بیاد برای ما قابل قبول نیست واز درجه اعتبار ساقطه!

2-تفسیری که برای ما بر اساس ظاهر قرآن بیان کنی برامون بی ارزشه!

3-مارو طوری قانع کن که تو دلت احساس دلسوزی و مهربانی باشه نه این که همش به این فکر کنی که واجبه برات ماهارو سر ببری!

4-با احساس تنفر آیا می تونی حقیقت رو بگی یا حتی بشنوی؟!

5-آیا رسول ما رسول مهربانی بود و فرمود همه ی شما با هم برادرید یاکه برعکس گفت نه همتون دشمن هم باشید وتنها راه اثبات حقیقت رو سر بریدن بیان کرد!؟


ابوخالد جان جواب سوالایی رو که پرسیدم ندادی
مثل اینکه جوابشون رو نداری :D
شما دینتون همین شکلیه استدلال و عقل تقریبا درش راهی نداره

ابو خالد

۲۷ دی ۹۴ ، ۰۷:۴۷

آخرش که جواب هیچ کدوم از حرف هامو ندادی!یعنی نتونستی بدی

 

بای

پاسخ:

۲۸ دی ۹۴، ۲۳:۳۴
شما تنها اهانت کردید و هوچی کری و فحش و تهدید. نظر ندادید که منتشر بشه. از جای دیگه پر هستی به ما چه. مثل بقیه داعشی ها، هیچ منطق و پشتوانه فکری و اعتقادی هم ندارید. خوش رفتید! دیر رفتید. انشالله در میدان نبرد با شیرمردان روبرو می شوید. کمربندتان شل باشد که از عمروعاص عقب نیفتید. شما یک اسراییلی بیش نیستید. فکر کردی با فحش و اهانت می تونی بین شیعه و سنی رو به هم بزنی؟ همه جهان از مسلمان و مسیحی به وحشیگری و بته بودن شما پی بردن. مسلمان و مسیحی همه دنبال نابودی این فکر خبیث صهیونیستی هستند.

ابوبکر نظری

۲۷ دی ۹۴ ، ۰۸:۵۴

بیچاره ابوخالد راست میگفت

من خودم به شدت طرفدار وحدت بین شیعه و سنی هستم چون اگه این مورد نباشه میشیم عین سوریه و عراق و افغانستان

 

ولی دارم میبینم که یه عده ذات خودشونو آشکار میکنن ضد اهل تسنن مثل مدیر سایت یا کاربر(.............)که میگه:

در ضمن شما که اعتقاد داری ما شیعه ها حق شما اهل سنت رو خوردیم تاریخ گواه سرگذشت شیعه و امامان معصومش هست اگر کسی هم بخواد اعتراض کنه اون ماییم
و حرف آخر واقعیت اینه که شما اهل سنت تا دستتون برسه دمار از روزگار ما شیعیان درمیارید و اگر اوضاع به وفق مرادتون نباشه پا به فرار میزارید ولی ما شیعیان نه،نمونه ی زنده اش آمرلی که مردم شیعه اش تا آخرین لحظه مقاومت کردن نمونه ی دیگه فوعه و کفریا که مردم بدبختش تو محاصره ی همه جورن ولی کوتاه نمیان میدونی چرا چون اسوه ی امام حسین است احتمالا اون مردم اهل سوریه که امروز توی اروپا کنار ریلای قطار میخوابن و بدترین تحقیرها رو میشن طرز فکرشون مثل شماست
حرف آخر ما با برادرای اهل سنتمون مشکل نداریم ولی دستی که بخواد تیشه به ریشه ی نظام بزنه قطعش میکنیم شک نکن.

 

سوال من از این شخص اینه:ما کی شما رو کشتیم؟

غیر از اینه کردستان و سیستان محروم ترین مناطق ایران هستن؟

غیر از اینه ما شهروند درجه دو محسوب میشیم؟

 

ابوخالد یه قسمتی از سایت اینجارو نشون من داد که خیلی ناراحت شدم

مدیر این سایت خطاب به یه خواننده گفته بود

مناطق اهل سنت نبید آباد بشن چون دشمنان ما هستن و در واقع دشمنانمون قوی میشن

 

واقعا این طرز تفکر نه تنها زشت که ننگ آور برای کسانی محسوب میشه که خودشون رو طرفدار اهل بیت پیامبر میدونن و نام خودشون رو شیعه یعنی پیرو میذارن...

 

حیف جعفر بن محمد(رضی الله عنه) که شما شیعیان امام خودتون میدونید این شخصو

این شخص عزیز گفت شیعه ها از سنی فاصله بگیرن

 

جالبه وقتی هم بحثی صورت میگیره راجع نماز مدیر سایت خطاب به کل اهل سنت دنیا میگه از شما بهتریم که رو هرچیز نجس سجده میکنید

واقعا رفتارتون دور از اهل بیته که لازمه در مذهبتون تجدید نظر بشه

 

هرچی از دهنتون در میاد به خلفای راشدین و صحابه میگید

منطق شما شیعیان اینه؟

توهین رو با توهین و بی منطقی رو با منطقی جواب میدید؟

امثال سرباز خدا استناد به حدیث حسن العسگری(رضی الله عنه)میکنن که میگن

پشت سر اهل سنت نماز بخونید

 

اون وقت ما سجده کننده بر هر چیز نجس هستیم

 

شرم بر شما باد که مذهبتون رو این جوری حفظ کردید

 

واقعا ناراحت شدم مطالب این صفحه رو خوندم

 

نه من دیگه اینجا میام نه اجازه میدم رفیقام اینجا بیان و مطالب رو بخونن

 

بذار سرباز خدا مطالب رو بخونه و حظ ببره!

پاسخ:

۲۸ دی ۹۴، ۲۳:۴۲
قرار نیست بیش از این تفرقه اندازی شود. فقط یک نکته عرض کنم. ادعای مظلومیت شما صرفا یک ادعاست. چرا دولت باید از منابع استانهای دیگر به استان شما بیش از اندازه و فوق العاده کمک کند؟ استان و شهرهای شیعه نشین هستند با وجود منابع و معادن، کم توسعه و فقیرند. لرستان را نگوییم، خوزستان چه؟ با آنهمه نفت؟ محرومیت شهرها و استانها ریشه و بکگراند سنی شیعی نداره. پس ادعای شما صرفا مظلوم نمایی است. کیست که نداند کمکهای بنی سعود و کشورهای عربی به شهر شما سرازیر است؟ شیعیان در شهر شما زندگی درست و حسابی ندارند. ضمن اینکه زیر ظلم و زور اهل سنت هم هستند. الحمدلله افراد زیادی را می شناسم که از وضع شهرتان برایم صحبت کرده اند. مظلوم نمایی کافی است.
چرا در ایران و لبنان و عراق، اهل سنت راحت در میان شهرهای شیعه خانه و کسب و کار دارند اما شیعه ها تا بروند جایی برای سکونت و کار، با فشار و ارعاب و تهدید و قتل مواجه می شوند؟
شما که دارید برای کودتا نقشه می کشید (کاملا مشخص است زایمانهای ده یازده تایی و زن دوم و سوم و خرید اراضی) چرا باید یک دولت مراعات شما را کرده و تازه کمک هم بکند؟ مظلوم نمایی نفرمایید. اول برادری خود را ثابت کنید بعد دست طلب دراز نمایید.

سلام

راستش  این تقیه که شما به اصطلاع دارید انجام می دید هم برای شیعه هستش الکی خودت رو با ما قاطی نکن ........برائت....... تقیه

مفهوم خودکشی با شهادت زمین تا آسمون فرق داره،ولی خداییش شماها که بیش تر آماده ی شهادتیت چون همیشه قاشقتون همراهتونه که اون دنیا با شیطان سرب داغ بخورید.

مثلا می خوای چکار کنی آخرش اینه که خودت رو منفجر کنی دیگه

خدا شر شماها رو به خودتون برگردونه

یازده امام نازنین مارو ظالمانه شهید کردید این دوازدهمیه رو خدا راحت تو دهن شما گرگ ها نمیذاره

برعکس صاحب ما میاد و گردن های پلید شما ریش دراز ها که بوی انسانیت ازتون نمیاد رو مثل آب خوردن میزنه .

آقای علوی درست میگن که با شما مغز فندقی ها که از اسلام بجز  گردن زدن و برده داری و...چیز دیگه تو سرتون نکردن ،نمیشه بحث کرد .

به امید روزهای پر از پیروزی


محمد نائینی

۲۷ دی ۹۴ ، ۱۵:۴۲
اقای علوی عزیز. این وهابیه ابوخالد اومده ماها را حرص بده ولی بدبخت حالیش نیست بحثهایی که رد و بدل شد:۱- پوچ بودن وهابیت را بیش از پیش نمایان کرد۲-باعث شد اطلاعات مذهبی مخاطبان سایت شما که اکثرا شیعیان هستند بالاتر بره. دست مریزاد اقا

ابوخالد
دانشمند در قران گفته شده اسلام  شما ابتدا تسلیمی ( شهادتین ) بیش نبود .. پس شما      حق نداری به کسی که به خدا وپیغمبر( ص )ایمان داره تهمت مجوس وکافر بزنی حداقل به ان قرانی که می خوانی عمل کن نه مثل قوم یهود که فقط می گن دین وایین فقط ایین ما

نظری ندارم :|

ابو خالد

۲۸ دی ۹۴ ، ۱۹:۱۱
افتادی تو آتیشی که میپرستی مجوس؟
چرا جواب نمیدی
ترسیدی؟
یاجواب نداری بدی؟

پاسخ:

۲۸ دی ۹۴، ۲۳:۵۳

کل مخ این صهیونیست همین چند واژه رو در خودش گنجایش داده. صرفا برای اطلاع دوستان. طرف یک کلمه از قرآن تا به حال در حرفش استفاده نکرده به من میگه مجوس. همین اهانتو بعضی از سروران اهل سنت و الجماعة (حالا سنت کی و جماعت کی؟ اینجا نگم. قطعا سنت پیامبر این نبود) به شعیان ایرانی امیرالمومنین علی علیه السلام می کردند که ایشان با زبان فارسی از شیعیانش دلجویی کرد.

انشالله لعنت داوود نبی در حق متخلفان یهودی (صهیونیستها) که این هم جزو آنهاست به زودی محقق خواهد شد.


سلام

برادر حال شما خوب است ؟چند روز است که مطلبی نگذاشته اید،راستش از سعه صدر شما درجواب به این سوال بی شرمانه"فوت کردی جواب نمیدی یا به انتقام الهی دچار شدی؟!!!!! "خیلی درس گرفتم ،واقعا در خودم نمی بینم که به سوالی با چنین لحن ،با این همه آرامش پاسخ بدهم،فکر می کنم زندگی در لبنان با مردم خونگرم ومهربانش با وجود آن همه تنش ودر متن ماجرا و جنگ بودن در این سعه صدر شما بی تاثیر نبوده باشد.

فکر می کنم دیروز در اخبار گفت که در سوره 300نفر را سر بریدند و خیلی ها را هم اسیر کرده اند واقعا  خبر وحشتناک وناراحت کننده ای بود .

خدااین ظالمین را به خودشان مشغول کند .

احتمالا ابو خالد باید خوشحال باشد اگر این طور است واقعا برایش متاسفم .

در پناه خدا باشید.

پاسخ:

۲۸ دی ۹۴، ۲۳:۵۵

سلام علیکم

این چند روز گرفتارم

فرصت نشده بود حتی نظرات را بخوانم. اما این صهیونیست نقابدار، با اینکه هی می گوید رفتم دیگه نمیام، هی پیام می فرسته که کو جواب؟!!! جالبه


واقعا صحبت های بی منطقش آزار دهنده هستند ،من خودم از خوانندگانی بودم که می خواستم نظراتش را بخوانم وباطرز فکرش آشنا بشوم اما حالا که متوجه شده ام چقدر بی منطق است تنها با خوندن متن هایش خیلی معذرت می خواهم حالت تهوع می گیرم خواهشا تاحد امکان دیگر نظراتش را منتشر نکنید.شرمنده

پاسخ:

۲۹ دی ۹۴، ۰۰:۰۷

ایشون نظری ندارن که منتشر شه. فحش و تهدیدهای توخالی خودش رو بره اگه جرات میکنه سایت سپاه و بسیج و غیره بنویسه! در این سایت ورود صهیونیست ممنوع است.


ابو خالد

۲۹ دی ۹۴ ، ۰۰:۰۹
راستی!
با یهودی ها جنگ نداریم
مثل شما خدایی که اصلأ شکل نداره و حتی روز قیامت دیده هم نمیشه نمیپرستن!

روافض مجوسی جنگ با یهودی های اهل کتاب دارن که خودشون کافرن و باید باهاشون کاری کرد

واقعأ ازت متنفرم

پاسخ:

۲۹ دی ۹۴، ۲۳:۰۶
الحمدلله که واقعیت مشخص شد. خدای شما خدا نیست. شما نوچه صهیونیستها هستید.
معتقدید خدا جسم داره. جسم و جسد داشتن خدا رو محدود میکنه. شما بت پرست نوین هستید. وگرنه خدا را هیچگاه نمی توان دید. مثل آنست که یک الکترون در مدار کامپیوتر، بتواند انسان، خالق خود را مشاهده کند!

واقعا شما فکر می کنید صهیونیست هستش!!؟؟

پاسخ:

۲۹ دی ۹۴، ۲۳:۰۸
تفکر که کاملا صهیونیستی است. تلاش برای تفرقه افکنی و تلاش برای پیدا کردن عکسی از بنده هم میتونه قابل توجه باشه.

ابو خالد

۲۹ دی ۹۴ ، ۰۰:۱۸
ضمنأ
به من نگید داعشی
من حنفی مذهبی هستم که در حال تحقیق روی فرق چهارگانه و پایه های دینم هستم
حوصله دردسر برای خودم و پدر و مادر پیرم از طرف جمهوری رافضی رو هم ندارم

منتها از صدقه سری روافض حتی درس هم نمیشه خوند تو کشورای مطرح سنی مثل مصر و عربستان

برم بدبختم میکنن و جاسوس میشم
من دلم میخواد ساکن شهر مکه شم
همین
منتها شما مجوس های حربی یا داعشی خطابم میکنید یا یهودی
اقا علاقه شخصیه به شما ربطی نداره

پاسخ:

۲۹ دی ۹۴، ۲۳:۱۲
اشکال نداره شما به ما موحدین بگی مجوسی و بار گناه خودت رو سنگین کنی اما ما بر اساس تفکرات و سخنان خودت بهت بگیم داعشی حالت گرفته میشه؟!
آقا برو مکه. به ما چه. مگه نمیرن؟ خیال نکن من خبر ندارم. من از سیستان و بلوچستان خوب خبر دارم. اونایی که میرن ریاض یا پاکستان و درس وهابی میخونن و برمیگردن و پول هم براشون فرستاده میشه چطور جمهوری اسلامی جلوشون رو نگرفته؟ شما هم برو. دق دلی ات از نظام رو هم اینجا خالی نکن. من نه نماینده نظامم نه خروجی ات دست منه. حربی هم شمایی. هیچکدوم از ما یکبار شما را تهدید به قتل نکرده ایم درحالیکه از اولی که آمدی فقط تهدید کردی و ما را کفار و واجب القتل دانستی. داعشی بهترین توصیف برای شماست. برو شما هم مادر و پدرت را بکش. داعشی ها الان دارند خانواده هایشان را می کشند. عقب نمانی.

سرباز خدا

۲۹ دی ۹۴ ، ۱۱:۴۹
سلام
شما رو به خدا فقط وضعو نگاه کن.این یکی به اون یکی میگه رافضی مجوسی این یکی جواب میده مذهب تو فلان عیبو داره متأسفانه اکثرش تقصیر ابوخالده!! دو روز رفتم شهرستان تو مسجد دانشگاهم بحث کرده اینجا هم بحث کرده آقا خجالت بکشید این چه وضعشه جواب پیامبر رو چی میخواید بدید اون دنیا که امتش رو چند تکه کردید؟ شما رو به خدا چرا شیعه حرف سنی میزنه و سنی حرف شیعه؟واقعأ دردناکه شما نگاهی به اطرافتون بندازید
ابوبکر جان کاملأ حرفات صحیح بود ولی آقای علوی بد برداشت کرد البته حرف های آقای علوی خالی از تعصب نبود ولی در کل حرفات درست بود باید وحدت باشه و در جواب دوستان باید بگم تنش بین شیعه و سنی رو دامن نزنید ما همگی شیعه کسی هستیم که فرمودن:هرکس که به تفرقه دعوت کرد او را بکشید گرچه زیر عمامه من باشد امیدوارم بحث خاتمه پیدا کنه با سعه صدر طرفین

پاسخ:

۲۹ دی ۹۴، ۲۳:۱۵
سرباز جان
این بنده خدا اسلام رو هم قبول نداره. هی الکی فحش میده و اهانت میکنه و میگه زنتو طلاق بده برو صیغه کن. کلی از پیامها رو منتشر نکردم. این بیچاره واقعا از اسلام و پیامبر به دور هست.

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام. من یکبار با آقای **** ****** که سنی حنفی بودن و الان شیعه شدن صحبت میکردم ایشون میگفتن فقط باید خدا بخواد تا یک نفر شیعه بشه و هر چقدرم بگی بهشون فایده نداره 

پاسخ:

۲۹ دی ۹۴، ۲۳:۱۵
احسنت

سرباز خدا

۳۰ دی ۹۴ ، ۰۰:۲۴
اون تکه از حرفاشو به منم رسوند
بهش برخورد گفتی برو جهاد نکاح کن!

پاسخ:

۳۰ دی ۹۴، ۱۴:۵۷
ایشون نه تنها هتاک هست، که امانت و صداقت هم نداره. گفته بودم جهاد نکاح تلفنی بلد نیستی؟ این خیلی فرق داره با اینکه به شما بگن ولد متعه و....

سرباز خدا

۳۰ دی ۹۴ ، ۰۰:۳۳
راستی برادر!
شما چند ساله دارید فوق میخونید لبنان؟
بهونه برا موندنه دیگه نه؟

پاسخ:

۳۰ دی ۹۴، ۱۴:۵۸
من دو سه ساله واحد هام رو تموم کردم اما پایان نامه ننوشتم. بله

سلام
 سرباز  خدا
 کاش یه کم انصاف را رعایت میکردی این اقا ابوخالد به کل ایرانی ها وشیعه ها داره توهین میکنه  در صورتی که اگر کامنتها را بخوانی می بینی   کسانی  نظر گذاشتند وچه جوابهایی  که اقای علوی  میگه   هیچ توهینی به سنی ها نمیشه واگر هم جوابی داده میشه به شخص ابو خالده 
واما این دوست شما علاقه ی زیادی داره به توهین کردن وتکفیر کردن مسلمانها  فکر کنم   فاقد عقل شعور است انگار نذر کرده  از عقلش استفاده نکنه   فقط خدا میتونه ایشون را به راه راست هدایت کنه از دست بنده خارجه فقط برایش  دعا کن که نره تو  گروه داعشیها سر برادر مسلمان خودشه ببره 
اقای  ابو خالد با این کلام بی منطقت   خوشحالم وافتخار میکنم  که شیعه هستم و ایرانیم
  جواب کافر خطاب کردن  شیعه ها  ومجوسی خواندن   ایرانی ها  بماند   در اخرت  

ابوخالد تو که هی میگی جواب بده جواب بده آخه ما چی رو جواب بدیم شما زا روی منطق یک سوال بپرس ما پاسخگو باشیم
مشکل تو امثال شما همینه اصلا منطق بحث نداری،حکایت همون به قول شماها دانشمند وهابی هستی که مجری تلویزیون کلی باهاش کلنجار رفت آخرش 2 کلمه حرف حسابی نزد،در ضمن به نظرم شما اصلا سنی مذهب هم نیستی الکی پای اهل سنت رو وسط نکش

سرباز خدا

۳۰ دی ۹۴ ، ۱۸:۰۳
سلام بر فارس

قصد بحث ندارم فقط در همین حد: هنر این نیست که وقتی اکثریت هستیم بتونیم توهین اقلیت رو محکم و راحت جواب بدیم...

بیخیال...کامنت هایی که به کل اهل سنت گفتید رو پاک کنید...لطفا
قضیه این شعار چهار تا زن بیست تا بچه چقدر جدیه؟؟

پاسخ:

۱ بهمن ۹۴، ۰۱:۴۳
زیاد جدی است! نصف کل یارانه داره میره صاف صاف توی جیب دوستان! بعد میگن دولت به ما کمک نمیکنه.

سلام 
آقای علوی یه سوال داشتم
حنفی ها چه اعتقادی دارند؟منظور محمد بن  حنفیه فرزند امیرالمومنین ع هستش یا شخص دیگه ای هست؟

پاسخ:

۱ بهمن ۹۴، ۰۱:۴۱
حنفی یکی از مذاهب چهارگانه اهل سنت است. حنفی ها پیروان ابوحنیفه نعمان بن ثابت زوطی (۱۵۰-۸۰ هجری قمری) هستند. و چون وی شاگرد امام صادق علیه السلام بوده به فقه جعفری بسیار نزدیک است. 77٪ مسلمان‌های سنی جهان پیرو این مذهب میباشند.

سرباز خدا در جواب شما:

سلام منظورتون چیه که می فرمایید اکثریت باید جواب توهین  اقلیت رو محکم و راحت بدن

مگر می شود به شخصی که توهین می کند با سلام وصلوات پاسخ داد؟؟؟

اقلیت بیایند سوالشان را خیلی ساده و راحت بپرسند تا اکثریت راحت جواب بدهند!

والله ما تا به حال سوالی از دوست شما نشنیده ایم که جوابش را بدهیم ؟!

البته پاسخ همه ی دوستان منطقی وشایسته بوده است!

شما کمی بی انصافی می فرمایید.

یک توصیه برایتان  دارم  برادر از این جور افراد فاصله بگیرید.....یکم خطرناک هستند ....

در روستای ما اکثرا کارگرهای سنی مدهب از کشور افغانستان برای کشاورزی می آیند یکی از آنها خیلی دوستانه به یکی از صاحبان باغ توصیه کرده بودبه ما اعتماد نکنید  اگر ما شما را تنها گیر بیاوریم حتما سر می بریم تازه این فرد مثلا خیلی مورد اعتماد بوده است وچقدر از سمت صاحب باغ محبت دیده بوده؟!

البته اکثر این سنی مذهب های روستای ما دلبستگی به القاعده دارند.

منظورم به همه ی برادر های اهل سنت نیست

خیلی از آن ها انسان های خوب و بی آزاری هستند.


ناراحت حرفاشم نشو راجع متعه و طلاق دادنه حسودیش میشه شما ازدواج کردید نیست خودش عاشق یه مصری شده بود...!!

پاسخ:

۱ بهمن ۹۴، ۱۲:۴۴
این همه آدم ازدواج میکنن. چرا باید به من حسودی اش بشه؟ به اونی حسودیش بشه که ماموریت دیپلماتیک میگیره و ماهی سه چهار هزار یورو بهش میدن. نه من که باید گاهی تا 12 شب کار کنم.

دیگه حالا دستش به شما رسیده!!
دستش به اونا نرسیده

پاسخ:

۲ بهمن ۹۴، ۱۰:۳۰
دستش به من هم نخواهد رسید :)

یعنی به نظرتون ایران یه کشور سنی میشه در بدترین حالت؟ یا لااقل نسبت جمعیتی تغییر چشمگیری میکنه؟ چرا در این مورد اطلاع رسانی نمیشه به ملت...

پاسخ:

۲ بهمن ۹۴، ۱۰:۳۷
داره میشه دیگه. می گفتند امسال ورودی های دبستان، نصف شیعه بودند نصف سنی.

این آمار از کجا دارین؟

پاسخ:

۳ بهمن ۹۴، ۱۱:۲۶
امسال اعلام شد.
به گزارش خبرنگار ایسنا، حجت‌الاسلام و المسلمین ناصر رفیعی از کارشناسان دینی حوزه علمیه در همایش "فاطمیه و فرصت‌های تبلیغ" با اظهار نگرانی نسبت به کاهش جمعیت شیعه در کشور گفت: در سال تحصیلی جدید در پایه اول ابتدایی دانش‌آموزان شیعه و اهل سنت برابری می‌کرد اما به عنوان مثال در یکی از شهرهای آذربایجان این جمعیت 70 به 30 بوده است و این خطر جدی است در حالی که در بعضی از شهرهای اهل سنت جمعیت خانواده به صورت 4 همسر و 40 اولاد است.
لینک

ابوخالد کجای مذهب حنفی دستور به تکفیر داده؟ کدام فتوای امام حنفی حکم  به قتل و تهمت و فحاشی به کسی که شهادتین رو گفته داده؟ چرا مذهب حنفی رو سبک میکنید ؟ چرا عقده های خود را در قالب دین بروز میدهید؟ چرا به تنها نظامی که مشغله و فکر خود را به کمک به قشر مستضعف معطوف کرده رو رافضی میخوانید؟ دلیل این همه بی حرمتی چیست؟

جواب این ابو قاطر را نمی خواد بدی. اصلا حرف هایش را منتشر نکن

پاسخ:

۱۷ بهمن ۹۴، ۲۳:۴۱
همین منوال رو در پیش گرفتم

لطفا توهین نکنید.کلام حضرت امیر رو نشنیدید که میگن خوش ندارم توهین کننده باشید؟شیعه علی و توهین؟برادر علوی شمام نظراتی که توش توهینه رو منتشر نکن.یه سوال:مدرک دانشگاه امام صادق رو لبنان قبول دارن؟؟رشته مدیریت؟

پاسخ:

۱۹ بهمن ۹۴، ۰۹:۵۲
باید قبول داشته باشند.

از مدت زمان این پست خیلی گذشته اما در جواب ابو خالد می گویم که اگر شما درست کارید شما به حق اید و ما ناحق و نادرست کاریم خداوند ما را به راه راست هدایت کند و اگر شما ناحق و نادرستید و ما درست و به حق ایم خداوند شما را به راه درست هدایت کند ما را نه تنها از پاکستان که از هیچ کشوری نترسان چون هر گاه خداوند بخواهد ملتی را پیروز گرداند و به آن عزت بدهد هیچ کس حتی ابرقدرت ها هم نمی توانند او را خوار و ذلیل کند چون هیچ کس یارای ستیز ه جویی با خدا نیست ما اگر به حق باشیم همیشه پیرزویم


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

LIBANIRAN

اطلاعات و اخبار مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و گردشگری پیرامون لبنان
برای اطلاعات بیشتر به صفحه درباره پایگاه مراجعه فرمایید.

پربیننده ترین مطالب
پیوندها