جاسوسی ژنتیکی

جاسوسی ژنتیکی

مطلب زیر را اول در شبکه های اجتماعی منتشر کردم. اما به نظرم رسید باید در وبلاگ هم منتشر شود. لذا جستجو کردم و مطالب و تحلیلهای مختلفی ذیل آن و در تایید آن دیدم. هرچند یک دانشجوی پزشکی هم این موضوع را رد کرده و با اعتماد کامل به سازمان های غربی، این پروژه را برای انسانیت لازم قلمداد کرده بود! لازم به ذکر است آدرس سایت معرفی شده در کلیپ مزبور به آدرس دیگری منتقل می شود که یکی از زیر مجموعه های سازمان سیا است. در انتهای مطلب، لینک مقاله دیگری در مورد همین قضیه قرار داده شده است. قسمت اول مطلب زیر از وطن امروز است و قسمت دوم از نویسنده ای ناشناس. اگر دوستان اسم ایشان را می دانند اطلاع دهند که اخلاق نویسندگی را رعایت کرده باشیم.

وطن امروز
امیر هاشمی‌نسب: اخیرا در فضای شبکه‌های ارتباطی مجازی کلیپ ضبط شده مشهوری دست به دست می‌شود که در آن مجموعه‌ای از بازیگران از مردم تقاضا می‌کنند با کمک چند گوش‌پاک‌کن (سواپ) ارسالی از مکانی نامعلوم، نمونه‌ای از سلول‌های دهانی خود را با هدف «نجات بیماران سرطانی» به بانک ژن جهانی هدیه کنند. در این کلیپ که رهبر آن «گلشیفته فراهانی» است با ناراحتی از سهم کم نمونه‌های ایرانی در بانک جهانی ژن یاد می‌شود و این موضوع با این برچسب که ایرانی‌ها علاقه‌ای به نجات دادن جان بیماران ایرانی و خارجی ندارند، تقبیح می‌شود. حرف اصلی کلیپ یادشده این است که برای «نجات بیماران لوسمی و سرطانی» جهان نیازمند اهدای نمونه سلولی ایرانیان است! فضای کلیپ بشدت احساسی است و در انتهای آن آدرس «بانک جهانی اهداکنندگان نمونه مغز استخوان» و مجموعه بانک‌های ژن کشورهای اروپایی و آمریکا بیان می‌شود.
اما اصل ماجرا چیست؟ سال‌هاست مجموعه‌ای از کشورهای پیشرفته، در قالب «ژن بانک» به جمع‌آوری نمونه‌های زیستی و ژنتیکی ملت‌ها و کشورهای مختلف مشغول هستند اما در کشورهای توسعه‌یافته به واسطه قوانین «حقوقی و اخلاقی»، صیانت از اطلاعات زیستی و ژنتیکی از اهمیتی فوق‌العاده و استراتژیک برخوردار است چرا که با دزدی اطلاعات بومی و ملی دیگران می‌توان مهندسی نسل‌ها را در دست گرفت.
سال 1386 یکی از سرداران نظامی در حاشیه سمینار بمب‌های شیمیایی علیه ایران گفت: «آمریکا با کمک اسرائیل درصدد تشکیل بانک ژنتیکی و مولکولی اقوام و ملیت‌های جهان برای ساخت سلاح‌هایی غیرمتعارف است. این کار با اهداف انسان دوستانه انجام نمی‌شود بلکه آنها دنبال ساخت سلاحی هستند که بتوانند هنگام به‌کارگیری در یک محدوده جغرافیایی، اقوام خاصی که در آن منطقه زندگی می‌کنند را از بین ببرند».
سال 2001 انستیتو بهداشت ملی آمریکا (NIH) اعلام کرد موفق شده 90 درصد ژنوم انسان (نقشه زیستی) را تعیین توالی کند. در سال 2009 همین مرکز موفق شد با یک تست 5000 دلاری، از روی نمونه سلولی، با شناسایی DNA، خصوصیات اخلاقی، بیماری‌ها، نقایص، خصوصیات و وضعیت سلامتی «دهنده» را مشخص کند. فرضا براساس همین تست بود که آنجلینا جولی، بازیگر سرشناس آمریکایی متوجه شد به احتمال درصد تا چند سال آینده به سرطان مبتلا خواهد شد و مسیرهای درمانی را از چند سال قبل‌تر آغاز کرد. این بخش مثبت پرونده رشد علم بیوژنتیک است و طبیعتا هیچ حاکمیتی به صورت رایگان چنین پیشرفت قابل توجهی را در اختیار دیگران قرار نخواهد داد! اما بخش هولناک ماجرا آنجاست که بدانیم دانشمندان رشته بیوتروریسم پس از دستیابی به بانک‌های نمونه‌های ژنتیکی و زیستی جوامع «هدف» می‌توانند با تمرکز بر نقاط ضعف ژنتیکی و زیستی حریف، اقدام به دستکاری تروریستی بی‌سر و صدای اجتماعات و محیط زیست آنها کنند. خصوصیت این بمباران هوشمند این است که فرضا در سرزمین به‌هم تنیده و هم‌مرزی که در آن صهیونیست‌ها و فلسطینی‌ها به صورت مختلط در آن زیست می‌کنند با تمرکز بر تغییرات ژنتیکی جوامع می‌توان با آلوده‌سازی خاک و آب و دام تنها به اهداف دارای نقص یا خصوصیت ژنتیکی خاص صدمه وارد کرد. این پیشرفت تسلیحاتی نسبت به دوره‌ای که با انفجار «بمب اتم» کل موجودات ساکن در یک منطقه نابود می‌شدند، حقیقتا بسیار مهم ارزیابی می‌شود. اکنون سال‌هاست در کشور ما مانور مبارزه با «حملات بیوتروریستی» برگزار می‌شود اما به واسطه ضعف شدید سازمان‌های مسؤول و «آزمایشگاه‌های بیوزیستی و بیوژنتیکی» از توان اندکی برای شناسایی دستکاری‌های احتمالی تعبیه شده در خوراک و محیط زیست کشورمان برخوردار هستیم. فرضا پس از اهتمام نظام به موضوع حیاتی و استراتژیک «افزایش نرخ رشد جمعیت» برخلاف میل سازمان‌های بین‌المللی، واضح است که دشمنان جامعه ایرانی بیکار نخواهند نشست. با احتساب چنین موارد بدیهی، آمار بی‌نظیر میزان ناباروری و نازایی 20 درصدی ایرانی‌ها در شرایطی که این نرخ در کشورهای منطقه و سایر جوامع بشری در حد 10 درصد است، بسیار مهم می‌شود. کلید دستیابی به «کدهای ژنتیکی» برای شکست جوامع از درون، غنی کردن هر چه بیشتر بانک‌های ژن و زیستی تهیه شده از آنهاست. با احتساب این موضوع، گلشیفته فراهانی و سایرین در قالب کلیپ مذکور، دانسته یا نادانسته در مسیر دیپلماسی مشاهیر دستگاه سیاستگذار غرب حرکت کرده و به اسم «بیماران سرطانی» به تکمیل پروژه‌های بیوتروریستی غرب علیه ملت خود کمک می‌رسانند. بیان این نکته ضروری است که با سلول‌های پوششی دهان و نمونه آب دهان جذب شده در سوآپ ارسالی به در منازل ایرانی‌ها، هیچ بیمار سرطانی را نمی‌توان نجات داد و این موضوع دروغی بزرگ است! بلکه با این نمونه‌ها به سادگی و با صرف هزینه حداقلی امکان دستیابی به نقشه ژنتیکی ملت برای «دیگران» فراهم می‌شود.

چند نکته بسیار مهم در مورد جاسوسی ژنتیکی:
۱جاسوسی ژنتیکی آمریکا- جنگهای ژنتیکی ( که در مرحله ی تحقیقات قرار دارد) خطر ناک ترین نوع جنگ شناخته شده در جهان است.
۲- همان طور که در متن خبر آمده ، عملیات نابودی ، برعلیه ژن شناخته شده ی مشخص صورت می گیرد.
۳- اصل طرح تحقیقاتی توسط سازمان جهنمی صهیونیزم جهانی ، انجام می شود.
۴- هدف اصلی از این پروژه ، حفاظت از ژن یهود در نبرد آخرالزمان ( نبرد آرماگدون) است.
۵- نفس همین تحقیق نشانگر ترس بسیار شدید یهودیان از نبرد آرماگدون و مواجهه با شیعیان است.
۶- چنانچه این پروژه ی خطرناک و بکلی سری به نتایج دلخواه یهودیان برسد ، فاجعه ی عظیم انسانی شکل خواهد گرفت به طوری که تنها مرگ در انتظار جامعه ی هدف نخواهد بود.
با این عملیات ژنتیکی میتوان بجای کشتن ژن معین:
همه‌ی مردم جامعه ی هدف را کور یا لال یا معلول و ناقص الخلقه نمود
همه‌ی مردم جامعه ی هدف از نظر عقلی: "منگل ، ترسو ، فرمانبردار ، و..." شوند.
روی خلقیات جامعه ی هدف ، اثر مستقیم گذاشت.
و...
۷- مهمترین مشکل محققین شرور و کثیف صهیونیست در این پروژه ، تفکیک ژنتیکی اقوام و ملیتهاست به گونه ای که تقریبا طراحان اصلی پروژه را با نا امیدی مواجه ساخته است ، چون بدلیل ترکیب ژنتیکی نسلهای بشر در طول تاریخ ، عملا این تفکیک را ناممکن ساخته است
۸- مشکل بزرگ بعدی صهیونیستها، در مسیر تحقیقات ، هم پیمانان یهود یعنی مسیحیان صهیونیست شده یا همان صهیون مسیحی ها هستند که نمی خواهند هدف این نبرد مرگ بار قرار گیرند ولی در صورت تکمیل تحقیقات ، آنان نیز از آثار مخرب این نبرد وحشیانه و غیر انسانی در امان نخواهند بود.
۹- این که در آیین یهود ، ازدواج با غیر حرمت شدید داشته و بنا به فتوای علمای یهود (ربیّون) کشتن هر دو نفر ازدواج کرده واجب است ، دلیلش را خالص نگه داشتن ژن یهود میدانند.
۱۰- یهودیان بر اساس اصول علم ژنتیک و روایات امامان شیعه ( علیهم السلام) معتقدند ، ژن محبّین علی علیه السلام با ژن سایر انسانها تفاوت کلیدی دارد.
بر اساس موارد گفته شده در بالا ، محققین یهودی باید بانک کاملی از تمام جمعیت شیعیان و سایر محبّین علی علیه السلام در اختیار داشته باشند و این امر ممکن نیست مگر با گرفتن نمونه ی بزاق دهان تقریبا همه ی ایرانیها و بلکه همه‌ی شیعیان در جهان ، ضمن اینکه بخشی از محبّین علی علیه السلام غیر شیعیان نیز میباشند.
فلذا برای تکمیل بانک اطلاعاتی خود ، مثل همیشه به تزویر و فریب مردم رو آورده و با استخدام هنرپیشگانی نظیر آنجلینا جولی و گلشیفته فراهانی و...و به ارائه ی طرحهای مبارزه با سرطان و ایدز و... رو آورده اند.
نتیجه اینکه ، بعنوان یک تکلیف ، باید با افشاگری ابعاد طرح در سطح جهان ، به شکل مناسب به تمام مردم جهان بویژه شیعیان اعلام شود از ارائه ی اطلاعات ژنتیکی خود به هر کس و با هر پوششی خودداری کنند.

گلشیفته فراهانی و جاسوسی ژنتیکی

پروفسور وین مدسن: دریافت دی‌ان‌ای برای کشتن اقوام، نه نجات سرطانی‌ها!

۰ ۰ ۱۹ نظر ۵۵۵۳ بار مشاهده

دیدگاه‌ها (۱۹)

آقا دمت گرم.
لذت بردم. مستدل و منطقی.

ببینید ظاهرا تو خود این کلیپ هم اشاره میکنه که اگر در تهران هستید به بیمارستان شریعتی مراجعه کنید و تست بدید که این مرکز به بانک جهانی وصل هست.

در ضمن واقعا این نمونه ها به درد بیماران میخوره نه اینکه خود نمونه بلکه اینکه بفهمند که به جهت ژنتیکی با شما تطبیق داره برا درمان بیماران سرطانی لازمه ... این کلیپ را ببینید :

http://www.aparat.com/v/Jax3m

پاسخ:

۸ دی ۹۳، ۱۴:۴۹
وصل بودنش به بانک جهانی ثابت نمی‌کنه خبری نیست پشت پرده. ما بارها تو این زمینه ها گول خورده ایم. مثل جریان خونهای آلوده. دستگاه های کشور برای دریافت کمک و دانش مجبور به برخی همکاری ها هستند . یک نفر باید مراقبشان باشد و اون افکار عمومیه.

یعنی بیمارستان شریعتی تهران (جایی که تو کلیپ میگه نمونه ها رو اونجا بفرستیم) برای سیا و موصاد کار میکنه؟!!!!!!!!

پاسخ:

۱۰ دی ۹۳، ۱۸:۲۱
مستقیما خیر، دستگاه های مختلف کشور برای دریافت امکانات و دانش، مجبورند در پروژه های بین المللی شرکت کنند. اما اگر کسی نظارتی بر آنها نکند امکان ضررهای هولناکی برای مردم وجود دارد.

به عنوان کسی که در این زمینه مطالعاتی داشتم و زیست شناسی جزء رشته تحصیلی بنده بوده میتونم عرض کنم که حرفتون 90% غلط است و از روی عدم درک صحیح از علم ژنتیک و بیوتکنولوژی بوده. شما میگید محبین اهل بیت دارای کد ژنتیکی متفاوتی هستند؟!؟ میتونم سوال کنم ژن کجای بدن هست که شما یه همچین تحلیلی کردید ؟! مطمئن باشید دانشمندان صهیونیست اینقدر ها هم نادان نیستند که همچین حرف بی اساسی بزنند_بیشتر افراد داخل کشور خودمون که مطالعه کافی ندارن این مسائل رو بیا میکنند_باید عرض کنم که ادعای صهیونیسم ها مبنی بر متفاوت بودن ژن هایشان هیچ پایه علمی نداشته و در کل جهان این فرضیه باطل است...این که اقوام دارای ژن های شبیه به افراد هم نژاد خودشون باشند تا حدودی درسته ولی ژن درون ساختار های دی ان ای و درون کروموزوم های تک تک سلول های بدن است و این که کسی با داشتن محبت به اهل بیت بخواد ژن هاش تغییر کنه یه چیز واقعا غیر علمی است چون باید داخل تمام یک میلیارد سلولش جهش رخ بده که این غیر ممکنه!! ژن ها فقط مسئول ساخت پروتئین در سلول هستند که با ایجاد این پروتئین ها فنوتیپ(شکل) و عملکرد سلول ها را تنظیم میکنند..... لازم به ذکر است که ژن های ما انسان ها در 99% مثل یکدیگر است مثلا من ژن بیان کننده پروتئین ریبوزوم 10 رو دارم و شما هم این ژن رو به فرم و شکل من داریم چون در غیر این صورت باعث خلل در عملکرد بدن میشه...تنها تفاوت من با دیگر همنوعان در 1% ژن ظاهری و البته بقیه موارد است... تفاوت های ژنتیکی آنقدر نیست که بتونید بالفرض سلاحی بسازید که ژن من حساس باشه ژن بقیه حساس نباشه ..ضمن اینکه بیان میکنم سلاحی که میتونه روی ژن انسان تاثیر بگذاره و باعث تولید سلول های سرطانی بشه همون پرتو های ایکس و گاما است که برای هر نوع موجود زنده مخرب و تهدید محسوب میشه....خواهش میکنم قبل از تحلیل یه مطالعه در حد یه کتاب در مورد مسئله داشته باشید...چیزی که در سایت ها پخش میشه آنقدر قابل استناد نیست...

پاسخ:

۱۰ دی ۹۳، ۱۸:۲۱
اولا نوشته از بنده نیست. دقت بفرمایید. دوم اینکه شاید طبق یافته های علمی امروز که در اختیار همه قرار می گیرد چنین مطلبی غلط باشد اما حقیقتی در این قضیه نهفته است. منابع مختلفی از مسلمانان شیعه و سنی نقل می کنند در زمان پیامبر، مردم کودکشان را سر راه حضرت علی می بردند و می پرسیدند این مرد را دوست داری؟ اگر می گفت نه، به همسرشان شک می کردند که خیانت کرده باشد. چون حدیثی هست که می گوید یا علی تو را کسی دشمن نمی دارد جز حرامزاده. پس می توان به چنین موقعیتی دست پیدا کرد حالا شما اسمش را بگذار ژن، یا چیز دیگر.
متاسفانه تلاش صهیونیستها بر روی اختراع سلاح بیوژنتیکی حقیقت داره و برای همین سالیانه کودکان زیادی را برای آزمایشات می دزدند. همین الان کودکان از عراق و سوریه به اسراییل قاچاق می شوند.

این که میفرمایید حدیث...بنده شک دارم چون بسیاری از احادیث متاسفانه جعل شده اند...از باب آنکه هر کس حرامزاده است از امام علی بدش می آید هم کمی دور از عقل است..چه بسیار حلال زاده هایی که در جنگ علیه امام علی بودند و چه حرامزداه هایی که اسلام آورده اند و حال محبین امام علی(ع) هستند.... این که علم جدیدی باشد یا روزی کشفی جدید در زمینه های سلاح بیوژنتیکی رخ بدهد در حد یه احتمال است و ما با یک احتمال نمی توانیم اثبات کنیم...من نیز با این احتمال مشکلی ندارم و آن را رد نکردم...بنده عرض کردم این تحلیل شما_که شاید شما هم ننوشته باشید_ یک تحلیل غلط از چیزی است که در علم امروزی وجود ندارد حداقل در امروز!! تحلیل بر اساس یک احتمال اون هم چیزی که هنوز کشف قطعی نشده بی اساسه... نکته دوم ا درباره این جمله شما..:___حالا شما اسمش را بگذار ژن، یا چیز دیگر.___ آخه شما چجوری ارتباط بین حرامزادگی و ژن را ایجاد کردید..برادر عزیز من این حرف های شما در علم ژنتیک اصلاپایه نداره ..ژن یک انسان حلال زاده با حرام زاده هیچ فرقی نداره... انسان از ادغام(لقاح) تخمک و اسپرم تشکیل شده یعنی دو مجموعه کروموزی از پدر و مادر و در این مجموعه چیزی بنام ازدواج حلال و حرام وجود نداره....سوال بنده از شما اینه که شما اول یک قاعده را در دین پیدا کرده و بعد سعی در ارتباط اون با علم امروزی را دارید ...اینکار به دین و البته به علم و در یک تعریف کلی به اعتقاد میتونه آسیب بزنه.. لطفا مطالعه رو ببرید بالا حالا شما اسمشو هر چی میخوای بذار که نداره برادر من؟؟!!..راستی این بچه دزدی ها متاسفانه بیشتر به دلیل دزدیدن اندام ها ی بدنشان صورت میگیرد تا آزمایشات ژنتیکی.....اینکه اسرائیل در تلاش برای نابودی ما هست شکی نیست ولی این رو باید از یاد نبریم که این اندیشه متفاوت بودن ژن یک اندیشه اسرائیلی است که نشات میگیره از تفکرات نژاد پرستانه و تا به امروز هیچ اثباتی برای اون وجود نداشته...من الله توفیق

پاسخ:

۱۰ دی ۹۳، ۱۸:۲۲
دوست عزیز
در مورد ژن و کرومزوم و علم امروزی بنده به اندازه ای اطلاعات دارم که بفهمم جریان از چه قرار است. اما همانطور که علم بشری تا امروزه نتوانسته به علم الهی برسد، و خیلی چیزها را به اسم انرژی و غیره سعی کرده اند در علوم غریبه و ماوراءالطبیعه سربسته بگذارند، چنین مسائلی را هم هنوز نفهمیده اند. شما با علم امروزی شاید بگویی تمام ژن های یک حلال زاده و یک حرام زاده مطابق هم است. اما فکر میکنم حتی با علم امروزی حرف شما رد می شود. چطور ژنی کشف می شود مربوط به عصبانیت یا مربوط به پیری یا چروک صورت و...، خب این ژن در افراد متفاوت است. انگار شما بگویی همه ماشینها مثل هم هستند. بله همه ماشین هستند اما پراید و بنز با هم خیلی فرق دارد. حلال زاده و حرام زاده خیلی با هم فرق می کنند. ضمنا حدیثی که اشاره کردم به اشکال مختلف و توسط افراد مختلف روایت شده و از نظر علمای حدیث کاملا درست است.
اگر ما از چیزی اطلاع نداریم سبب نمی شود دشمنمان هم بی اطلاع باشد. جالب اینکه علم روز را همانها دارند در دانشگاه ها منتشر می کنند. پس بسیاری از جاهای علم را ممکن است دستکاری کنند. همانطور که بسیاری از مباحث اتمی را عمدا غلط مطرح می کردند تا دانشمندان ما نتوانند در عمل به نتیجه برسند. جالب توجه است یکی از اسرای حزب الله گفته بود، وی در دوران آموزش خود با انواع روشهای اعتراف گیری و روشهای مقاومت علیه آن آشنا شده بود حتی هیپنوتیزم. اما در اسراییل پس از آنکه از طرق معمول (زور و کتک و شکنجه و مهندسی اجتماعی و دستگاه دروغ سنج و...) نتوانستند از او اطلاعات بگیرند، جن به سراغ او فرستاده بودند که می گفت بسیار اذیت شده بود. حالا شما بگو در علم جن نداریم! مطالعه ات را بالا ببر! خب دشمن این راه ها را رفته و ما خوابیم و هنوز داریم بحث می کنیم که آیا با علم تجربی پیش برویم یا نه!

یاسر نیکوبیان

۱۱ دی ۹۳ ، ۱۳:۲۰
آقا محمود می شه یکم بیشتر در مورد جن فرستادن توضیح بدید ؟ یعنی چی کار کرده باهاش دقیقا؟ منبعتون موثقه؟
(در استفاده این ملعونا از جن نقل زیاده ولی این مدلیش رو نشنیده بودم)
متشکر

پاسخ:

۱۱ دی ۹۳، ۱۶:۳۵
بیشتر از این نمیدونم. شما یهو جن بیاد جلوت و قرآن بخونی اثر نکنه و نره و بترسونتت چه حالی بهت دست میده؟
بله موثق است

یاسر نیکوبیان

۱۱ دی ۹۳ ، ۱۸:۴۲
حال بدی....
و دقیقا درک می کنم!!! (شاید تجربه یه چیزی تو این مایه ها رو داشتم؟!)
احتمالا اگه زبونم بند نیاد جنه رو فحشش می دم!!
متشکر

شما گرفتار بیماری آگرو فوبیا هستید. در این بیماری شخص بیمار احساس میکند که همه آنانی که او در ذهنش آنان را دشمن میپندارد دائما و شبانه روز در حال توطئه بر علیه او هستند.

پاسخ:

۱۲ دی ۹۳، ۲۲:۳۴
شاید بیماری ساده لوحی هم بعضیا دچار باشند و با دیدن دشمن باز هم بگویند انشالله گربه است! شما نشستی در سایه امنیت جمهوری اسلامی و امنیتی که از خون جوانهای حزب الله نصیبتون شده. ما شهدا رو می بینیم. فعالیت دشمن رو می بینیم.

دکـ لـ مـ هـ

۱۲ دی ۹۳ ، ۱۸:۰۹
سلام
1.ممنون بابت این اطلاع رسانیتون. کمی آگاهی اطرافمان را در این زمینه گرفت
2. در مورد ژنتیک و علم ژنتیک خیلی اطلاعات تخصصی ندارم، اما ازونجایی که تخصصم بیشتر در زمینه روانشناسیه... درمورد مسئله ژنتیک، از بعد روانشناسی یه چیزهایی سر در میارم.
جناب ناشناس، ایرادهایی که وارد کردند، همه‌اش از دید فیزیولوژیکی و زیستی بود،
خوب بود از نگاه رفتاری و شناختی هم به این قضیه نگاه می‌کردند.
خیلی مسایل در پیرامون ما از جمله در انسان اتفاق می‌افته که از دید علوم تجربی قابل توجیه نیست! برای مثال، کدوم شاخه از علم تجربی تونسته دلیل منطقی بیاره، که چرا وقتی روی لیوان آبی، اسم "الله" نوشته میشه، مولکولهای آب به زیباترین شکل ممکن در میان!
برای مثال؛ کدوم علم تجربی تونسته ثابت کنه که، چرا هنگام لقاح، وقتی شوهر در فکر زن دیگری با همسر خودش نزدیکی میکنه و فرزندی ازین راه به دنیا میاد، بخشی از ژنهای شخصیتی فرزند تحت تاثیر نه پدر و مادر، بلکه نفر سوم"همان زن دیگر" قرار می‌گیرد.
دقت کنیم می‌بینید روایت هم داریم که گفته: حرام است به گمان زن دیگری با همسرت نزدیکی کنی!
اون محبت به اهل بیت و انسانهای زنا زاده، انحراف ژنتیکیشون در روانشناسی ثابت شده، اما هنوز دلیل منطقی براش کشف نکردن. این ضعف علم رو نشون میده، نه اینکه مطلب علمی نیست!
+ بهرحال هم ازین پست و هم از کامنت های دوستان استفاده کردیم.
در پناه خدا باشید/ یاعلی

پاسخ:

۱۲ دی ۹۳، ۲۲:۳۵
علیکم السلام
ممنون از پاسخ خوبتان

˙˙·٠•✿ اِقلیما ✿•٠·˙˙

۱۲ دی ۹۳ ، ۱۸:۳۶
یُرِیدُونَ أَن یُطْفِؤُواْ نُورَ اللّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَیَأْبَى اللّهُ إِلاَّ أَن یُتِمَّ نُورَهُ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ

سلام علیکم... اقای محمود از تمام زحمات جناب عالی تشکر میکنم . از شما هم عذر خواهی میکنم به نیابت از این فرد بی وجدان که قدر زحمات شمار رانمیداند. که تمام تلاشتون روشنگری در جهت بیداری اذهان خفته ماست.

پاسخ:

۱۴ دی ۹۳، ۱۳:۲۴
سلام بر شما دوست عزیز
به هر حال هر کسی یک عقیده ای دارد. اگر با صحبت و روشنگری فهمید جایگاه و حقیقت ماجرا چیست که خوب. وگرنه معلوم می شود رسانه های دشمن از ما قوی تر عمل کرده اند که یک ایرانی در جبهه آنها در دفاع از آنها و تطهیر آنها سینه می زند.

سلام مطالبی که درباره بیوتروریست نشر دادید جالب بود وقابل تعمل بود من چندواحدی ژنتیک خوندم و مطالب را تاحدی درک میکنم هرچند اون دوست ناشناس به زعم خودش همه علمی که دارددرست ومنطقی است وبه این علم اندک تجربی خودش ایمان دارد باید بدونه که علم تجربی حالا حالاها خیلی از علم خداوندی ائمه وپیامبران عقبه .افرادی مثل جواد که فکر میکنن امثال ما بیماری توهم توطئه داریم برن ببینن کیا قبل ایشان همین حرف هارو تکرار کردن ونتیجه این فکر احمقانشون پناهندگی به همون دشمنای ما شد (امثال سروش وگنجی ومهاجرانی...)بهتره مراقب خودشون باشن افراد از خودراضی علمی و افرادساده لوح!!!!!

بنده هم با صحبت های آقا محمود و "د ک ل م ه" موافقم.
زمانی ما می تونیم این مباحث رو هضم کنیم که بر اساس تلفیقی از علوم مادی و متافیزیک (ماورایی) به نتیجه گیری بپردازیم.

با سلام. من میگم بدون در نظر گرفتن اینکه این مسئله جاسوسی ژنتیکی درسته یا نه، آدم نباید فریب این آمریکایی ها رو بخوره. اونا اگه واقعاً برای کمک به بیماران سرطانی این اطلاعات را هم بخوان، صد در صد بعد از کشفیات خود به قیمت خون پدرشون می خوان به ما بفروشند. پس اساساً حرکت اونا به درد ما نمی خوره

.....................

۱۹ دی ۹۳ ، ۰۰:۰۷
نمیشه این برادرای دشمن اسراییلی که این همه تبحر در نحوه بهره برداری از اجنه را دارند یکی از این آقایان اجنه اسراییلی را بفرستند مواظب سید حسن نصرالله باشه و جاسوسی کنه و دیگه اینهمه بقیه را به زحمت نندارند

پاسخ:

۱۹ دی ۹۳، ۱۶:۴۰
وقتی چیزی از این بحث بلد نیستید لطفا اجازه بدهید هر طرف کار خودش را بکند. اگر می دانستید هنوز خاخام های صهیونیست نتوانسته اند وارد اتاق جن در قدس بشوند و معتقدند آثاری از حضرت سلیمان در آنجا هست و به دنبال آن هستند، می فهمیدید جن و موجودات ماوراء الطبیعه وجود دارند و قدرت زیادی هم دارند. بطوریکه خاخام های جن گیر و جادوگر نتوانسته اند در این سالها به هدف خود برسند.
خداوند شر دشمنانش را از ما دور کند.
داستان جن و استفاده از اجنه کافر، داستان کثیفی است. فردی بود از گذشته و آینده افراد خبر می داد. به یکی از علما گفتند چنین فردی هست. فرمود او را یک متر آن طرف تر بنشانید. این کار را کردند. نتوانست حرفی بزند. به دستور آن عالم، محلی که او می نشست را شکافتند. دیدند چاه فاضلاب است و او قرآنی را در آن آویزان کرده. به واسطه اهانت به قرآن اجنه کافر گرد او جمع شده بودند. پس وقتی نتوانند با جن از یک متر آنطرف تر ارتباط پیدا کنند، نمی توانند بفرستند در محلی که مساجد و مومنان خالص هستند و قلعه لا اله الا الله هر روز دیوارش را گرد آن تقویت می کند.
خدا سید حسن و همه مجاهدان حزب الله را از شر هر بدخواهی از جن و انس حفظ بفرماید.

آقا تو رو خدا این چه بحثی بود . من اومدم تهران برا امتحانات تنها هم هستم. الان از ترس دیوانه ام کردید خدا بگم....

پاسخ:

۱۹ دی ۹۳، ۱۸:۵۶
نترس داداش. یه لا اله الا الله بگو. موقع خواب آیت الکرسی بخون و تسبیح حضرت فاطمه. هییییچ مشکلی پیش نمیاد. تضمین میدم. تضمین امام صادقه.الکی نیست.

الهی آمین ...

نه مطلب داره جالب میشه. استغفرالله من نگفتم به جن اعتقاد ندارم. شما گفتید اسراییلی ها از جن برای شکنجه استفاده میکنند. خب این یعنی اینکه اونا اینقدر روی این اجنه تسلط دارند که میتونند این کارو بکنند. پس سوال من حالا غیر منطقیه؟

پاسخ:

۲۱ دی ۹۳، ۱۷:۴۸
تسلط در این حد کاری ندارد. کمی تمرین و دانش و جرات می خواهد. والبته برای چنین کار هایی کمی حرومزادگی لازم دارد. 

تنها راه توی ایران برای وصل شدن به بانک دادن خونه.بزاق فقط مخصوص چند کشور خاصه.شایدم این نظریه ها درست باشه.اما ادم باید خودشو بزاره جای.خانواده بیماران.تو اون شرایط کی میگه کسی نمونه مده شاید جاسوسی باشه.بعدم بنظر من اگر دنبال دی ان ا باشن کلی ایرانی خارج از کشور هستن که حتما هم تعدادشون خیلی بیشتر از کسانیه که تو ایران تو این کار شرکت میکنن.و نکته مورد توجه اینجاس که دی ان اکه بستگی به مکان نداره یچیز کاملا ژنتیکیه پس ما چه اینجا باشیم چه امریکا دی انمون.همونه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

LIBANIRAN

اطلاعات و اخبار مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و گردشگری پیرامون لبنان
برای اطلاعات بیشتر به صفحه درباره پایگاه مراجعه فرمایید.

پربیننده ترین مطالب
پیوندها