#القدس لنا - حامیان واقعی تروریسم در میان ما

#القدس لنا - حامیان واقعی تروریسم در میان ما

آدم کشان صهیونیست پسر فلسطینی را ربوده و در دهانش بنزین ریخته و او را زنده زنده سوزاندند. برخلاف همیشه تنها به این سبب که وی پاسپورت آمریکایی داشت با فشار آمریکا دادگاهی تشکیل شد. ولی به بهانه دیوانه بودنِ عاملان این جنایت ضد بشری، بی نتیجه ماند. مردم فلسطین با مشاهده این ظلم ضد بشری دست به قیام زدند و ارتش جنایتکار رژیم صهیونیستی هم نوار غزه را زیر آتش گرفت.

فلسطینی ها این بار تنها تر از همیشه اند. چرا که با فریب خوردن برخی سران حماس و بعضی از مردم فلسطین و پشت کردن به حامیان واقعی خود، دستشان را در دستان مهره های تروریست پرور و پادشاهان کشورهای حومه خلیج فارس نهادند و علیه محور مقاومت در عرصه سیاسی و نظامی اقدامات ناجوانمردانه ای کردند.

اسراییل با فریب مسلمانان و فلسطینی ها، و با ایجاد درگیری داخل مسلمانان و اعراب، توانست از یکسو صدمات جبران ناپذیری به همه وارد کند و از سوی دیگر با خائن نشان دادن فلسطینی ها، تلاش کرد تا حمایت اعراب و خصوصا ایران به عنوان مهمترین حامی فلسطین را کمرنگ کند.

در رسانه های مختلف که عموما به دست مافیای رسانه ای یهود اداره می شوند، تصاویری از فلسطینیان در حال حمل پرچم داعش منتشر می شود تا پشتیبانان آنها را متقاعد کند که دست از پشتیبانی بردارند. هرچند این تصویر قدیمی است و مربوط به اوایل ماجرای همراهی حماس با قطر است اما توانست جمع زیادی از مخالفان داعش را تبدیل به مخالفان فلسطین کند.

با این حال جمهوری اسلامی ایران که داعیه دار حمایت از مظلومان عالم است با این توطئه فریب نخورده و حمایت خود را از گروه های مقاومت فلسطینی ادامه می دهد. سخنان اخیر مقام معظم رهبری و رییس جمهور و رئیس مجلس نشان دهنده بصیرت، انساندوستی و ظلم ستیزی ایران اسلامی است.

برخی از گروهک های مخالف نظام با بهانه اینکه فلسطینی ها نامرد، نمک نشناس، طرفدار داعش یا صدام یا دیگر دشمنان کشور هستند، تلاش دارند وظیفه انسانی، اخلاقی و دینی حمایت از مظلوم را نادیده بگیرند. سرلوحه و نقشه راه ما، آن حدیث انسانی پیامبر است که فرمود اگر مسلمانی شنید یک نفر می گوید مسلمانان به دادم برسید و کمکش نکند مسلمان نیست. ایشان نفرمود اگر مسلمانی در سوریه کمک خواست، اگر شیعه ای در عراق کمک خواست، اگر بسیجی ای گرفتار در میان قمه کشان کمک خواست، بلکه فرموده هر انسانی که مظلوم واقع شده و از شما کمک می خواهد. حال چه شده که برخی، به بهانه های مختلف از دستور عقلی و دینی و اخلاقی پیامبر سرپیچی می کنند؟ به زعم افرادی چون صادق شیرازی کمک به سوریه مصداق کمک به طاغوت است و کشته شدگان در این راه نفله شدگانند و شهید نیستند! کمک به فلسطین کمک به ناصبی هاست! 

پس کمک به عراقی ها چه؟ این هم مشکل دارد؟ روحانی نماهای انگلیسی، در پروژه ای که با دیگر مهره ها، مزدوران و فریب خوردگانی چون احمدالاسیر، محمود الصرخی، محمد علی حسینی ، ابراهیم شمس الدین، علی الامین و... تکمیل می شود سعی دارند اساس ولایت فقیه و ایران را هدف قرار دهند تا پروژه استکباری دشمن به پیش رود.

ابراهیم شمس الدین وزیر سابق جناح حریری

دیروز ابراهیم شمس الدین (فرزند شیخ محمد مهدی شمس الدین و وزیر پیشین جناح ۱۴ آذار) برای تکمیل پروژه غربی ایران هراسی، اظهار داشت ولایت فقیه در لبنان غیر از دشمنی و عداوت نتیجه ای ندارد! 

در مطالب گذشته سخنان محمد علی الحسینی روحانی نمای شیعه که به جاسوسی اسراییل محکوم شد را مبنی بر ضدیت با ولایت فقیه و ربط دادن تمام مشکلات شیعیان در عراق و لبنان به آن خواندید.

چنین مهره هایی تنها و تنها با اتهام ایران و عنوان کردن پروژه ولایت فقیه! سعی دارند اعراب را بر ضد ایران بسیج کنند. شایان ذکر است این افراد طرفدار و همراهانی ندارند و تنها به میزان پولی که خرج کنند می توانند افراد ساده و بی فکر را استخدام کنند. این افراد دچار آلزایمر عامدانه سیاسی هستند و دشمنی های اسراییل و عربستان سعودی را نادیده می گیرند، تروریستها و اموال و تسلیحات سعودی و اسراییلی را نادیده می گیرند و فقط ایران را عامل بی ثباتی می دانند. البته حق کاملا با آنهاست! چرا که ما، تنها پایگاهِ مخالفت و مقاومت در برابر نظم نوین جهانی و بندگی مدرن ماسونهای صهیونیست هستیم.

هرچقدر در مذاکرات با غرب امتیاز می دهیم باز هم پر رو تر می شوند و بیشتر طلب می کنند، همانطور که رهبرمان پیش بینی و گوشزد کرده بودند. دیروز جان کری گفته بود مذاکرات با ایران بسیار سخت است و آنطور که می خواهیم به پیش نمی رود. آنها می خواهند ما سلاح پیشرفته نداشته باشیم، از شیعیان لبنان و عراق و مسلمانان فلسطین حمایت نکنیم، هرچه آنها می گویند گوش کنیم. وقتی هنوز فلسطینی های مظلومی که در محاصره هستند و حزب الله لبنان را تروریست می خوانند عجیب نیست ما را حامی تروریسم قلمداد کنند.

در نزدیکی روز قدس هستیم و به دشمن اعلام می کنیم با رفتارهای جمعی از فلسطینی ها، ما بیخیال قدس نمی شویم. قدس فقط متعلق به آنها نیست، قدس قبله اول ما مسلمانان و سرزمین غصب شده توسط صهیونیست هایی است که با پیروان راستین دین یهود هم دشمنی دارند.

نکته مهمی که باید در آخر اشاره کنم، قدرت و پیشرفت مقاومت فلسطین است که مشابه جنگ ۳۳ روزه لبنان (که در همین ایام سال بود) کم کم برد و تعداد موشکهایشان در حال افزایش است.

هرچند با تلفات اسراییل، آمریکا و کشورهای پشتیبان صهیونیستها در حال اقدام برای آتش بس هستند اما نخست وزیر اسراییل اعلام کرده تا نابودی حماس همه گزینه ها را روی میز گذاشته و دانی دانون معاون وزیر جنگ را به سبب اختلاف نظر، برکنار کرده است. از طرف دیگر با بمباران جنوب لبنان تا نزدیکی جنوب شهر صور و پروازهای شناسایی و پرتاب منور، سعی دارد یا حزب الله را از دخالت و کمک به فلسطینی ها بترساند و یا آن را مجبور به پاسخگویی کرده و وارد درگیری کند. تمام این اقدامات نشان از روحیه وحشیگری و اقدامات ضد انسانی این رژیم دارد. جا دارد در مذاکرات با غرب به جای کوتاه آمدن و قبول شرایط مختلف، ما هم شرایطی را پیش بکشیم. از جمله اجبار رژیم صهیونیستی به احقاق حقوق فلسطینی ها و لبنانی ها و پایبندی به قطعنامه ها و مرز کشورهای همسایه.

۱ ۰ ۱۵ نظر ۴۰۰۹ بار مشاهده

دیدگاه‌ها (۱۵)

مطلب خوبی بانظرات شما موافقم اما 3نکته هم اضافه میکنم اول اینکه خودشما هم دربسیار از مطالبی که نوشتی در مورد فلسطینی ها به این سوء ظن دامن زدی (البته اگر ناراحت نمبشی) دوم اینکه در مورد جنوب (بمباران جنوب لبنان تا نزدیکی جنوب شهر صور و پروازهای شناسایی و پرتاب منور، سعی دارد یا حزب الله را از دخالت و کمک به فلسطینی ها بترساند) به اینکه چند نف از گروه جماعت اسلامی لبنان تا حالا چند موشک به طرف اسرائیل پرتاب کردن واین بمباران هم به همون خاطر بوده سوم حزب الله به دلایل زیادی خودش رو به طور مستقیم در گیر نخواهد کرد همان طور که در جنگ 2008و2012 خودش رو درگیر نکرد

پاسخ:

۲۵ تیر ۹۳، ۱۶:۲۴
مطالب قبلی خودم را بازهم تایید می کنم و نظرم در مورد فلسطینی های پناهنده و ساکن در لبنان تغییری نکرده چون رفتار آنها تغییری نمی کند. لزوم حمایت از مظلوم فقط شامل حال فلسطینی هایی است که برای سرزمینشان بجنگند نه اینکه در کشورهای دیگر بنشینند و مملکت خود و مبارزه به خاطر آن را فراموش کنند.
هیچ ارتشی به خاطر دو سه تا خمپاره که به مرزش شلیک شود کشور مقابل را وحشیانه گلوله باران نمی کند. اسراییل تنها به این سبب درحال بمباران شدید و دیوانه وار لبنان است که حزب الله و ارتش لبنان حساب کار دستشان بیاید و خودشان جلوی این اقدامات را بگیرند.

سلام علیک متن قابل توجه ای در حمایت از عاملان به اوامر مفتی های حلال کننده خون شیعیان نوشتیدو نطرم بر گشت.فکر کنم همین فلسطینیان بودند که ضاحیه را برده بودند در هوا وعلی ای حال به قول شما انسان هستند وباید حمایت کرد.

پاسخ:

۲۵ تیر ۹۳، ۱۶:۲۰
در مورد فلسطینی های داخل لبنان نظرم مانند قبل است. اما کمک به فلسطینی ها در سرزمینشان واجب ولازم است.حتی اگر نیمی از آنها هم از ما نفرت داشته باشند باز هم لازم است آنها را کمک کنیم.

با سلام
نوشته شما منو یاد این اهنگ انداخت با صدای فیروز
لاجلک یا مدینة الصلاة اصلی
لاجلک یا بهیة المساکن
یا زهرة المدائن یا قدس یا قدس یا قدس یا مدینة الصلاة اصلی ...عیوننا الیک ترحل کل یوم ..ترحل کل یوم
تدور فی اروقة المعابد
تعانق الکنائس القدیمة وتمسح الحزن عن المساجد .
یا لیلة الاسراء یا درب من مروا الى السماء
عیوننا الیک ترحل کل یوم واننی اصلی ...

الطفل فی المغارة وامه مریم وجهان یبکیان
لاجل من تشردوا؟
لاجل اطفال بلا منازل !!
لاجل من دافع واستشهد فی المداخل 
واستشهد السلام فی وطن السلام
وسقط العدل على المداخل 

حین هوت مدینة القدس تراجع الحب وفی قلوب الدنیا استوطنت الحرب

سلام
طاعات و عبادات قبول
به حدیث جالبی برخوردم که فکر کردم اینجا برای شما هم به اشتراک بگذارم ، بنظرم شباهت های بسیار زیادی با جریان اتفاقات عراق دارد ... والله اعلم !

التشریف بالمنن فی التعریف بالفتن، ص: 89

47- حدّثنا نعیم عن الولید بن مسلم و رشدین عن ابن لهیعة عن أبی قبیل عن أبی رومان عن علیّ بن أبی طالب، قال: «إذا رأیتم الرایات السود فالزموا الأرض، فلا تحرّکوا أیدیکم و لا أرجلکم، ثم یظهر قوم صغار لا یؤبه لهم، قلوبهم کزبر الحدید، أصحاب الدولة، لا یفون بعهد و لا میثاق یدعون إلى الحقّ و لیسوا من أهله، أسماؤهم الکنى، و نسبتهم القرى، شعورهم مرخاة کشعور النساء حتى یختلفوا فیما بینهم، ثم یؤتی اللّه الحقّ من یشاء» «3».
__________________________________________________

(3) الفتن 1: 210/ 573، و عنه کنز العمّال 11: 283/ 21530.

سلام
من حمایت از فلسطین رو کاملا قبول دارم چرا که یک مسلمان باید به دادخواهی هر مظلومی پاسخ بده ولی فک کنم نیاز که ایران کمی کمک هاش به فلسطین رو هدفمند تر کنه مثلا گروه های دیگه غیر از حماس رو تقویت کنه اگه بتونه گروههایی شیعی در فلسطین رو تقویت کنه به نظرم هم بر اونا بهتره هم بر ما.

سلام خدمت شما
جانا سخن از زبان ما می گویی .حرفهای شمارا اباید طلا کوب کرد و جلوی چشمان کسانی قرار داد که زمانی شعار می دادن نه غزه نه لبنان . این روزها خیلی دم در اوررده اند و از اینکه حماس از داعش حمایت می کنه حرف می زنند ولی امام خامنه ای هم خوب جواب دادند من اگر مردم غزه هم مسلمان نبودندباز هم ازشان دفاع می کردم چند روز پیش عکس شهادت دو تا برادر در آغوش هم دیدم حالم وحشتناک شد غیر قابل وصف که در حال نماز شروع کردم به گریه .. دفاع از مظلوم بر همه ما واجب است

احسنت
مقاله پرباری بود
شکرا لک
نتمنی المزید منک

سلام علیکم
طیب الله انفاسکم

پاسخ:

۲۸ تیر ۹۳، ۰۵:۲۳
و علیکم السلام و رحمت الله
این همه از نتایج سحر است. فکر و درس در سحر بسیار برکت دارد.

متن خوب وکاملی بود ووظیفه ماست طبق اسلام وقانون اساسی کشورمون ازمردم مظلوم درسراسرجهان حمایت کنیم

بسم الله الرحمن الرحیم
یا أَیُّهَا الْمُزَّمِّلُ1
قُمِ اللَّیْلَ إِلاَّ قَلیلاً2
نِصْفَهُ أَوِ انْقُصْ مِنْهُ قَلیلاً3
أَوْ زِدْ عَلَیْهِ وَ رَتِّلِ الْقُرْآنَ تَرْتیلاً4
إِنَّا سَنُلْقی‏ عَلَیْکَ قَوْلاً ثَقیلاً5

به راستی که وعده های خدا تحقق یافتنی است

سلام
متاسفانه آشنا ها و دوستان ما که به کشورهای حوزه خلیج فارس رفت و آمد دارند مخالف کمک به فلسطینی ها به هر نوع و شکلی هستند و این فقط برمی گرده به افکار و رفتار های فلسطینی های ساکن کشورهای حوزه خلیج فارس برعکس مردم لبنان که اکثر این افراد لبنانی ها رو قبول دارن حتی لبنانی های مسیحی رو... و اعتقاد دارن که می شه روی اونا حساب باز کرد....
یادمه وقتی الرنتیسی رو ترور کرده بودن همون وقت هم کاردار اول سفارت ایران در عراق ترور شده بود و شاید باورتون نشه که همه این آشناها دلخور بودن از دولت جمهوری اسلامی به این خاطر که اون قدری که به ترور الرنتیسی پرداخته شد به ترور کاردار اول سفارت ایران در عراق حاج خلیل نعیمی که برادر شهید هم بودن پرداخته نشده بود... هرچند که دولت ما هم برای این حمایت حق داره و.....

سلام دوستان
ما باید کمک به مظلوم بدون در نظر گرفتن عقیده ، مذهب و سلوکش را سرلوحه کار خویش قرار دهیم .
اگر عده ای از سیاسیون فلسطینی مسیر را اشتباه رفته اند دلیل نمی شود که ما ، قبله اول خود و خون ریخته شده کودکان و زنان و سالخوردگان و سایر انسانهای بی گناه فلسطینی را نادیده بگیریم .
چرا که دین و مذهب ما دین رأفت و کمک به هم نوع است . ما شیعه آن امامی هستیم که کشیدن خلخال از پای یک زن یهودی ، برایش قابل تحمل نیست .

آقا یا خانم امینی حرف کسانی که موافق این کمک نیستند اینه که چرا ما کاسه داغ تر از آش هستیم اونی که کشور و خاکشه می گه من راضیم من و شما چرا باید خودمونو اذیت کنیم ... مثلا یه بار یکی از خبرنگارایی که تو لبنان بوده از طریق سفارت ایران تو لبنان می ره با یکی از همین مسولای خیلی مهم فلسطینی مصاحبه کنه طرف در می آد می گه من اصلا شما ایرانیا رو قبول ندارم چون ما رو در راه صلح یاری نمی کنید شماها مخالف صلح هستید خب مشخصه این آدما دیگه نمی تونه به دید مثبت به این قضیه نگاه کنن اتفاقا من قضیه خلخال یهودی رو هم براشون می گم اونا می گفتن زن یهودی در سایه کشور اسلامی بوده اگه فلسطینی ها تو ایران زندگی کنن و اسرائیل بهشون حمله کنه آره حقه که ازشون دفاع کنیم به نظر من باید دلایل خیلی بهتری داشته باشیم و مهم تر از همه اینه که خود فلسطینی ها از این خواب خرگوشی بیدار بشن که ان شاالله به زودی این اتفاق بیفته.....

پاسخ:

۳۱ تیر ۹۳، ۱۷:۱۹
البته توجه داشته باشید که همه فلسطینی ها اینطور نیستند. تفاوت بسیار زیادی بین مبارز واقعی فلسطینی که داخل غزه محاصره شده هست با یک پناهنده در لبنان یا دیگر کشورهای عربی.
فکر میکنم همون فرمایش پیامبر برامون کافی باشه که بهشون کمک کنیم

این درست نیست تا با یه نظر مخالفیم سریع بهش برچسب مزدور و گروهک مخالف نظام بزنیم!
این که حماس نمک نشناسه قابل انکار نیست...........یا اینکه گروه فتح فلسطین با توجه به اینکه اینهمه کمک ایران رو شاهده علنا دشمن ایران هستن.
البته درسته یه عده از روی دشمنی با اسلام و نظام این حرفا رو میزنن و مردن کودکهای فلسطینی واسشون اهمیتی نداره......ولی
آزموده را آزمودن خطاست!
بله مردم مظلوم فلسطین حتی اگه مخالف ایران باشن باز باید مورد حمایت قرار بگیرن فقط به عنوان یک مظلوم.............ولی دولت حماس قابل اعتماد نیست............همه دیدیم که چطور به حکومتی که بخاطر حمایت از اونها دشمنی غرب رو به جون خرید در حالی که میشه گفت بدون این مورد دیگه هیچ تضادی با غرب نداشتن (نه حکومت اسلامگرا بودن نه خواهان صادر کردن انقلاب اسلامی و یکپارچگی کشورهای اسلامی بود) خیانت کردن..........تا یکم حمایت اردوغان و روی کار اومدن اخوان در مصر رو دیدن تغییر چهره داد.
ولی نمیدونستن که خدا بهترین مکار ها هست........هم دولت اردوغان از لحاظ داخلی تضعیف شد و به سمت برقراری رابطه دوباره با اسراییل رفت.هم اینکه دولت اخوان در مصر سرنگون شد و اونها در مصر شدن تروریست!
بدون شک اسراییل بهترین فرصت رو برای نابودی حماس انتخاب کرده.......آیا اگر ما این دفعه هم پرداخت پول و همچنین تحمل تحریمهای بیشتر بخاطر دشمنی با اسراییل و غضب غرب رو به جون بخریم باز از دید اونا "کلاب شیعی مجوسی ابن متعة" نمی شیم؟!
شما بهتره فلسطینی های اطراف خودت(لبنان) رو ببینی و بر طبق اون اعلام موضع کنی خوشبینی و ساده لوحی اشتباست.
شاید یک فلسطینی از کرانه باختری بره اردن و از اونجا با هواپیما بره ترکیه و از ترکیه وارد سوریه بشه و از سوریه بره عراق و به گمان خودش برای کشتن شیعه کفار و مجوس خودشو منفجر کنه.....ولی با این حال ما قبل از همه چیز انسانیم. به قول سعدی.....تو کز محنت دیگران بی غمی...نشاید که نامت نهند آدمی

دوستان ، همه فلسطینی ها عقیده حماس رو ندارند . جبهه جهاد اسلامی به عنوان دومین گروه بزرگ مقاومت فلسطین بعد از حماس هستش . و رمضان عبدالله که بعد از شهادت دکتر فتحی شقاقی در سال 1995 در جزایر مالت ، به عنوان دبیر کل آن انتخاب شد ، تا کنون کاملا با مواضع ایران همراه و همدل بوده است . کما اینکه در مراسم ختم مادر سردار سلیمانی شخصا رمضان عبدالله حضور یافت و سردار در طول مراسم فقط 3 بار از محل مراسم بیرون رفتند ، 1 جهت استقبال مادر سردار شهید زین الدین 2 جهت جواب دادن به تماسی مهم 3 استقبال رمضان عبدالله دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین . و در پایان هم سردار سلیمانی با بوسه بر پیشانی ایشان ، از حضورشان تقدیر کردند .
چرا ما همش روی حماس زوم می کنیم . کودک بی گناه فلسطینی چه خبر از الازهر و جناح بندی های سیاسی منطقه دارد . تکلیف خودمون رو مشخص کنیم ملاک ما مذهب است یا مظلومیت ؟

پاسخ:

۳ مرداد ۹۳، ۰۱:۴۸
متاسفانه افرادی که هیچ اطلاعی از داخل فلسطین ندارند صرفا با اطلاعاتی که منشاء صهیونیستی دارند حکم به دشمنی با مسلمانان میدهند.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

LIBANIRAN

اطلاعات و اخبار مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و گردشگری پیرامون لبنان
برای اطلاعات بیشتر به صفحه درباره پایگاه مراجعه فرمایید.

پربیننده ترین مطالب
پیوندها