دیگر هنگامه ی انقلاب شده است

دیگر هنگامه ی انقلاب شده است

روزگار سختی است، شیعیان متفرق و درگیر مشکلات داخلی هستند. دشمن اصلی هم عده ای مسلمان نمای مسخ شده را به جنگ شیعیان فرستاده است. امروز شیعه در هیچ کجای جهان امنیت ندارد. تنها مملکت امن شیعه که آنهم با دستهای خودمان درحال ضربه خوردن و تضعیف است، ایران است. از عراق پند نمی گیریم؛ شیعیان چند دسته و متفرق شدند و برای مقابله با دولت شیعی حتی با دشمنان هم پیمان شدند. حالا همانها باید تاوانش را پس بدهند. ماشینهای داعش در اتوبانها راه می روند و به سوی مردم شلیک می کنند. صحنه غم انگیز و منزجر کننده ای بود. مانند بازی های کامپیوتری، به طرف هر کسی شلیک می کردند. هیچ کس هم جلودارشان نبود.

با وجود خطر فزاینده این زامبی ها و نزدیک شدنشان به مرزهای ایران، هنوز عده ای به دنبال آنند که اثبات کنند جمهوری اسلامی نظامی باطل و غیر اسلامی و در تضاد با امام زمان است؛ امثال شیرازی ها و یاسر الحبیب و اللهیاری و دیگرانی که در ایران هستند. دنبال حدیث می گردند تا اثبات کنند علی زمان و حسین زمان نداریم و ائمه با هیچ کس مقایسه نمی شوند و هیچ کس در شان آنها نیست. این را که خودمان می دانستیم. اما یادشان رفته یزیدی ها هنوز وجود دارند. بلکه بدتر و وحشی تر از قبل. کوفیان هم همینطور. هیچکدامشان یادشان نیست که شیخ حسن شحاته را همین پارسال وقتی در منزلش جشن ولادت امام زمان گرفته بود وحشی های تکفیری با چه وضعی کشتند. هیچکدامشان برایشان مهم نیست شیعیان بحرین در اوج ظلم و ستم دارند از دست شرطه های حجاز کتک می خورند و به شهادت می رسند. هیچ کدام برایشان مهم نیست. تو فقط قمه بزن تا آمادگی خود را نشان دهی! کدام آمادگی؟ آماده بودن برای فرار و سکوت و عزلت؟ حوادث این روزها، به خوبی نشان می دهد که اسلام لندنی فقط برای تشویه و تخریب شیعه بود و حالا نه در سوریه نه حتی در عراق که کشور شیعیان و مرقد امامان شیعه است، هیچ حرفی برای گفتن و دفاع ندارد. می ترسم عادت آنها به نشستن و دعا خواندن، در زمان ظهور مولا هم گریبانشان را بگیرد و مانند قوم بنی اسراییل بگویند فَاذْهَبْ أَنتَ وَرَ‌بُّکَ فَقَاتِلَا إِنَّا هَاهُنَا قَاعِدُونَ ﴿٢٤ المائدة﴾ تو و خدایت بروید بجنگید که ما همینجا نشسته ایم (وبرایتان دعا می کنیم!)

یا صاحب الزمان، نمی گویم نیا که هنوز نه 313 نفر، که همان ده نفری که امام صادق فرمود هم یار نداری؛ نمی گویم نیا که همه مدافعان حرم، خلوص نیتی که شما می خواهید را ندارند، یکی برای عکس و پز و یکی برای حق ماموریت چند هزار دلاری آمده. باز هم ناز شصتشان که آمدند. بهتر از آنها است که با وجود کلی ادعا، شهدای دفاع از حرم را فطایس (به درک رفتگان) می دانند. یا صاحب الزمان نمی گویم نیا که مدعیان، با آمدنت مخالفند تا دکانشان تخته نشود. می گویم بیا که دیگر هنگامه انقلاب است. انقلاب علوی و حسینی و مهدی. بیا که شیعیان خونشان حلال شد، بیا که حاکمان و ظالمان نه تنها از کشتن شیعیان ابایی ندارند بلکه شهرهای شیعه و کشور شیعه و مرجع شیعه را علنا تهدید می کنند. بیا که خانه خدا را عوض کردند، کوچه های مدینه را خراب کردند، آثار گذشته را نابود کردند. اسلام را تحریف کردند. اسلام داعشی که وهابی های سرسپرده صهیونیصم در حال انتشار آن هستند همان اسلام اموی است و از گفتن آن هم ابایی ندارند. بیا، یعنی هنوز با گذشتگان و شهدا، 313 نفر یار نداری؟ قربان مظلومیتت ای امام غریب. از من می شنوی، همان شیعه های لبنان که به نظر بعضی از  ایرانیها، بی مبالات و کم توجه به دین هستند، همانها که قلیانشان ترک نمی شود، همانها که خالکوبی دارند، همانها که در مملکتشان تصاویر زنان نیمه لخت به در و دیوار هست، همانها که با تیشرت و شلوار جینز راه می روند، همانها غیرتشان خیلی بیشتر از ماست. آنها تنهایت نمی گذارند. آنها نه برای پول به سوریه رفتند نه برای معافی بچه هایشان از سربازی و نه پاداش مادی و مزایای دیگر. بیا مولای من، بیا که هنگامه انقلاب است.

کلیپ زیبای هنگامه انقلاب + فایل زیرنویس عربی و فارسی

متن و ترجمه کلیپ هنگامه انقلاب PDF

۱ ۰ ۲۵ نظر ۴۵۱۴ بار مشاهده

دیدگاه‌ها (۲۵)

دوست دار این شعر واجرای اقای فانی هستم
دلم جز هوایت هوایی ندارد
لبم غیر نامت نوایی ندارد

وضو و اذان و نماز و قنوتم
بدون ولایت بهایی ندارد

دلی که نشد خانه ی یاس نرگس
خراب است و ویران صفایی ندارد

بیا تا جوانم بده رخ نشانم
که این زندگانی وفایی ندارد…
عید نیمه شعبان هم برشما مبارک

متنت هم واقعا زیبا بود به دل نشست در این مورد با شما هم عقیده ام که شیعیان لبنان واقعا شیعه واقعی هستند سلام ما راهم به لبنانی ها برسان برای ما هم در این روز دعا کنید

سلام دوست گرامی قبول که بچه های حزب الله خیلی خوب، گل ، باایمان هستند و خیلی هم دوستشون داری و حقیقتن هم درست می گی ولی برادری، بچه بسیجی های خودمون یادت رفته من تو ایرانم و می بیینم خیلی ماهن یکبارم شده ،از این طرف قضیه هم نگاه کن. علی اکبرهای خمینی تو ایران کم نیستند قبول دارم که همه خوب نیستند ولی شما در بیشتر مطالبتون لبنانی ها را بهتر می دونید داداشی بیشتر تو ایران بودی به جای این متن "از من می شنوی، همان شیعه های لبنان که به نظر بعضی از ایرانیها، بی مبالات و کم توجه به دین هستند، همانها که قلیانشان ترک نمی شود، همانها که خالکوبی دارند، همانها که در مملکتشان تصاویر زنان نیمه لخت به در و دیوار هست، همانها که با تیشرت و شلوار جینز راه می روند، همانها غیرتشان خیلی بیشتر از ماست. آنها تنهایت نمی گذارند. " اسمی از بچه های خودمون می بردی من خودم جایی کار می کنم باور می کنید آدم های خیلی خیلی خیلی بدی دارند خدا شاهده در کنارش آدم های خیلی خیلی خیلی خوبی هم دارند. مدافع حرم بی بی زینب کبری(س) ایرانی هم بود که همه چیزش گذاشت و رفت زن، بچه، خوشی، کار پس فقط بچه های لبنان نیستند امیدوارم که دلخور نشده باشید از طرف خواهر کوچکترت

پاسخ:

۲۳ خرداد ۹۳، ۲۳:۴۲
سلام
کاملا حرف شما رو قبول دارم. اما مدافعان حرم ایرانی از بسیجی ها نیستند. بسیجی ها از خداشونه برند. خیلی ها از همین وبلاگ با من تماس گرفتن و راه رفتن به سوریه رو پرسیدن. اونم با هزینه شخصی. مطلب در مورد اونایی است که سه چهار هزار یورو حق ماموریت می‌گیرند و بچه شون از خدمت معاف میشه. همونایی که میگن حزب الله تو سوریه خوب نمیجنگه!!!!
تازه دم همونام گرم که اقلا میرند دفاع. صحبت اصلی من با اونایی است که ادعای دین داری و انتظار ظهور دارند و طرفدار آیت الله های made in london  هستند و حالا که پای کار رسیده خفه خون گرفتن و خزیدن کنج عزلت. یه نکته دیگه هست که خیلی مهمه. حزب الله لبنان در جنگ چریکی و خیابانی خصوصا در مناطق لبنان و سوریه تخصص و برتری داره. سپاه اصلا به اون درجه نرسیده. خودشون تو جنگ ۳۳ روزه اعتراف کردن. از برخی تاکتیک های حزب الله در عجب مونده بودن و میگفتن از کجا یاد گرفتید.
اینکه حزب الله رو برتر میدونم نه به معنای بهتر دونستنه نه عیب و ایراد گذاشتن به سپاه. واقعیت اینه که تو این جور جنگها تخصص حزب الله بالاتره. چطور میتونه با بیست نفر و تاکتیک مناسب ۳۰۰ تروریست رو نابود کنه  یه شهید نده اما سپاه یگان ویژه صابرینش در درگیری های عادی داره شهید میده. اینا آدمو ناراحت میکنه. جوان دسته گل سپاهی برای چه باید شهید بشه؟
ممنونم از اینکه انتقادتون رو با زبانی زیبا بیان کردید و منو برادر خودتون میدونید.
باز هم اگر نظری داشتید درخدمتم.

احمد ایران

۲۳ خرداد ۹۳ ، ۱۷:۲۶
نظر من قبل از دیدن کلیپ
ندیده میگم زیباست کلیپت چون به کارت اطمینان دارم

احمد.ایران

۲۳ خرداد ۹۳ ، ۱۷:۳۵
نظر من بعد از دیدن کلیپ
واقعا قشنگ بود
اجرت با صاحب الزمان

عمده دلیل بی تفاوتی وبی عار ملت از بی خبری است که چه بر سر شیعه وشیعیان میرود در اقصی نقاط خاورمیانه اگر صدا وسیما گزارشگرانش از اتاق های خبری وفرمان بیرون بیایند و در میان شیعیان باشند مردم مطلع خواهند شد

احمد.ایران

۲۴ خرداد ۹۳ ، ۰۹:۰۳
خطاب به کامنت خانم سارا
سلام بر شما
بسیج الان با بسیج دوران گذشته خیلی تفاوت داره بسیجی های گذشته با اخلاص بودند و فوق العاده ادم های خوب و لارج
اما بسیجی های امروز .....................ما که هر چی رزایل اخلاقی بود تو اینها دیدیم.کبر غرورپشت سر همدیگه صفحه اومدن.جلو یه جورن پشت سر یه جور دیگه زیراب زدن
البته این نکته هم اضافه کنم ادم های خوب هستند اما اندک اند و اینها با توجه به شرایط تغییر میکنن من این را با چشم خودم دیدم.

پاسخ:

۲۴ خرداد ۹۳، ۲۱:۴۱
البته منظور احمد، بسیجی های کارتی است. یعنی اونا که فقط برای کارت و مزایا اومدن.بسیجی های خوب هم هنوز هستن. مثل شهید خلیلی که آسمونی شد. ولی واقعا باید قبول کرد بسیج و سپاه اول انقلاب یه چیز دیگه بود. اما نامردیه بگیم الان همه بد شدن. باید گفت اونایی که من دیدم خوب نبودن. نه اینکه بگیم همه اینطوری هستن.

سلام خدمت آقا محمود گل و سایر دوستان عزیز
اخیراً مطلبی به دستم رسید درباره حزب الله و سپاه ... خواهشمندم دوستان هوشیار باشند که دشمنان قصد ایجاد فتنه و اختلاف بین شیعیان به ویژه محور مقاومت دارند . و نیت پنهانی آنها بر هم زدن اتحاد بین دو قطب اصلی محور مقاومت یعنی ایران و حزب الله ست . اگرچه این مطلب در واتساپ به دستم رسید اما ظاهرا تو لبنان پخش شده . مطلب به زبان عربیه و به نوعی به اختلاف دامن زده . البته بنده با مطالعه جمله اولش مطمئن شدم که تا ته این مطلب مطالب کذب هستش ، ولی به نظر شما چه تأثیری در ذهن عامه مردم شیعه لبنان خواهد داشت .
از محمد عزیز خواهشمندم به عنوان نماینده ما در لبنان در این زمینه اطلاع رسانی به شیعیان عزیز لبنان بفرمایید .
اگرچه مطمئنم حزب الله با تدبیر و باهوش با قاطعیت با اینگونه موارد برخورد می کند . با تشکر

پاسخ:

۲۵ خرداد ۹۳، ۱۳:۱۳
البته لازم به فعالیت دشمنان نیست. خودمون اینقدر کارهای غیر منطقی و نسنجیده داربم که دوستان خارجی مون رو هم ازمون فراری میده.

سلام خدمت برار گرامی احمد ، ایران: دوست داشتم که به نظر شما پاسخ بدم .بسیجی در نظر من لباس، لفظ بسیجی ، و ریش نیست . همان طور که می شناسم ریشوی که ریش سه متر مثل طالبان و داعش داره ، صف اول نماز جمعه همیشه هستش ولی کثافت از سر و روش میباره، که پیش خودم فکر می کنم خدایا ، تو وجو این بشر دو پا چه دیدی که فرشتها را امر به سجده کردی، بسیجی در نظر من جوونی که وقتی خبر شهادتش به ظاهر در، درگیری با اشرار به پدر و مادر پیرش دادن باید می دیدی که چقدر فقیر بودند از نظر مالی منظورم که باید همون جا روضه علی اکبر می خوندی و زار زار گریه می کرد ی .اونجا بود که رسیدم به این حرف که آی خدا خوب دیدی که فرشتها را امر به سجده آدمی کردی دست مریزا ، کارت درسته......
بسیجی در نظر من یه آشپز که شاید سالی یکبار هم نماز جمعه شرکت نکنه ولی همیشه تو انتخابات اول همه رای می ده و مطمئنم که پشت امام خامنه ای خالی نمی کنه دوست دارم مطلبی که تازه خوندم برای شما بگویم این حرف ولی خدا حاج محمد رضا الطافی ، شخصی از ایشان پرسید چرا تعدا شیعیان در دنیا اینقدر کم است؟ گفت اگر همه علف ها طلا بود که طلا ارزشی نداشت شیعه گوهر است باید کمیاب باشد.برادر من، بی نهایت دلخوشم به همین تعداد کم بسیجی واقعی ،چون تو قران خداوند فرموده
کَمْ مِنْ فِئَةٍ قَلیلَةٍ غَلَبَتْ فِئَةً کَثیرَةً بِإِذْنِ اللَّهِ وَ اللَّهُ مَعَ الصَّابِرینَ سوره بقره(249) هر مسلمانی، چه بسا گروه قلیل که بر گروه کثیر پیروز می‌شوند. چون کمی که خدا دارد زیاد است و زیادی که خدا ندارد کم است.

سلام
گاهی به سایت شما سر میزنم.
بعضی از عزیزانی که کامنت گذاشتن بیانات ناعادلانه ای راجع به عزیزان ایرانی گفتن.... "بسیج و سپاه اول انقلاب یه چیز دیگه بود" یعنی چی؟... بله همیشه همه جور آدم در تشکیلات اسلام بوده، از صدر اسلام تا الان...
لذا مجبور هستم توصیه کنم حتما فرمایشات رهبر عزیز انقلاب را همیشه خوب و دقیق بخوانید، مثلا (بیانات در دیدار اعضای مجلس خبرگان رهبری ۱۳۹۲/۱۲/۱۵):
""واقعیت دیگری که از آن نباید غفلت کرد، انگیزه‌های دینی در نسل امروز انقلاب است. یک‌وقت است که ما پیرمردهایی که از دوره‌ی انقلاب باقی مانده‌ایم، ما انقلابی باقی مانده‌ایم اما جوانهای ما از دست رفته‌اند؛ می‌بینیم این‌جوری نیست. ما امروز، جوان انقلابی بسیار داریم، در سرتاسر کشور داریم، از همه‌ی قشرها داریم، در دانشگاه‌ها بسیار داریم، جوانی که هم متدین است، هم انقلابی است؛ به اعتقاد من این جوان از جوان انقلابی اولِ انقلاب شأنش بالاتر است. چرا؟ چون آن‌روز اولاً آن انقلابِ با آن عظمت و پرهیجان اتفاق افتاده بود؛ ثانیاً آن‌روز اینترنت نبود، ماهواره نبود، این همه تبلیغات گوناگون نبود، این جوان در معرض این همه آسیب نبود، جوان امروز در معرض این همه آسیبها است؛ اینترنت جلوی او است، این همه تلاش دارد میشود برای اینکه این جوان را منحرف کنند، [اما] این جوان متدین باقی میمانَد؛ نمازخوان است، به نماز اهمیت میدهد، نمازِ شب میخواند، نافله میخواند، در مراسم مهم دینی شرکت میکند، پای انقلاب می‌ایستد، شعارهای از دل برآمده میدهد؛ اینها چیزهای مهمی است. نسل امروزِ انقلاب، به نظر ما یکی از افتخارات بزرگ است. این یک واقعیتی است، باید این را دید.""


(خودمون اینقدر کارهای غیر منطقی و نسنجیده داربم که دوستان خارحی مون رو هم ازمون فراری میده. )
اختلاف مابین سپاه وحزب لله لبنان !!!!!!!!!!!!!!!!! شما خبری دارید!! این کارهای نسنجیده و غیر منطقی چی بوده !!
این حرف ها در این زمان که خدای نکرده قراره داعش همسایه مون بشه خیلی خطرناکه

پاسخ:

۲۶ خرداد ۹۳، ۰۱:۴۹
اختلافی نیست. البته پالس هایی حزب الله داد که خلاصه حواس بعضی دوستان جمع بشه.
کارهای نسنجیده و غیر منطقی بیشترش مربوط به اوایل تاسیس حزب الله بوده. الان رو من خبر ندارم. حزب الله در اول تاسیس خیلی مستقیم زیر نظر سپاه بود و طبیعتا کسی که بومی منطقه نباشه و با فرهنگ و روحیات و تاریخ اون مردم آشنا نباشه خطاهای زیادی میکنه. حزب الله نسبت به اول تاسیسش بسیار بسیار منطقی تر، قوی تر، منسجم تر و موثرتر شده و از عقلانیت و دوراندیشی و تیز بینی فوق العاده ای برخوردار است. چیزی که در گذشته کمتر از اکنون بود.

وبلاگ شما وبلاگی در آفسایدو خل وچل بازی بازدیدکنندگان *

پاسخ:

۲۶ خرداد ۹۳، ۰۱:۵۴
آفساید رو نمیفهمم! اونم با آمار بازدید به این بالایی. اونم با لینک های مختلف از سایتهای معروف به مطالب من. خل و چل که همه ما خلیم. هرچقدر بیشتر دل به دنیا ببندیم و آخرت رو فراموش کنیم بیشتر خل و دیوانه و غیر منطقی هستیم.


جناب فارس
من نگفتم اختلاف هست ، من گفتم که مطالب کذبی مبنی بر این امر منتشر شده .
شما ارتباط بین سردار سلیمانی و حاج عماد مغنیه رو اگه بدونید و الآن ارتباط پدر و فرزندی حاج قاسم سلیمانی با جهاد مغنیه ( فرزند عماد مغنیه ) که گوشه ای از این ارتباط عاطفی تصاویرش در مراسم ختم مادر سردار سلیمانی انتشار یافت رو اگه ببینید ، هیچ وقت به اختلاف آن هم در رده ی فرماندهی فکر هم نمی کنید .
البته آقا محمود عزیز درست می فرمایند ، اما اکنون نباید از هیچ چیز غافل شد .

پاسخ:

۲۶ خرداد ۹۳، ۱۰:۴۵
حالا خیلی شلوغش نکنید. چیزی نیست. ضمنا رابطه حاج قاسم و پسر حاج عماد هم رابطه کاری هست. البته علاقه هم هست. ولی فکر میکنم آدم تا یقین نداشته باشه و صرفا بر اساس چند تا عکس قضاوت نکنه بهتره.

سرباز بسیار میبینم! اما کجایند مردان جنگی بسیار؟ پوشاکشان جامه همسان نام دارد.ای کاش آنچه بدان پوشیده میدارند همسان نباشد. چونان کسانی باشید که چشمانشان همواره دشمن جوی است. جویای دشمنتان و در نخستین نگاه برخی از شما برق نفرتی است. دشمنتان را بجویید و جنگتان را بر پا کنید. جنگی در راه اندیشه هاتان. و اگر اندیشه هاتان از پای درآمد، باز راست کرداری شما می باید غریو پیروزی بردارد.
برگرفته از کناب چنین گفت زرتشت، فردریش نیچه،ترجمه داریوش آشوری، ص 59

پاسخ:

۲۶ خرداد ۹۳، ۱۰:۴۳
جملات قشنگی است اما خطاب به کی بوده  نمی دونم. ضمن اینکه اصلا از جناب نیچه خوشم نمی آید. نیچه همون کسیه که میگه زن رو باید مثل حیوان با تازیانه زد. بله. همچین مریض عقلایی بودن اینا.

سلام برادر. من این جملات را به عشقجنگیدن با این حیوونای وحشی(داعش) گفتم. نمی دونم نیچه خطاب به کی گفته. ضمناً منم از همه افکار نیچه خوشم نمیاد ولی بعض از کلمات و افکارشو خیلی دوست دارم. اونجا که میگه : خود را برای دشمنی های بزرگ آماده کنید: یا " خطرناک زندگی کنید" کلاً با خوندن کتاب چنین گفت زرتشت، احساس میکنم انرژی گرفتم. کتاب پر از شور و هیجانه. ولی مشخصاٌ خیلی از افکارش با اندیشه های اسلامی جور در نمیاد

مطلبتون خیلی قشنگ بود . دلیل این بحث های انحرافی بی ربط به متن رو نمیفهمم !

واقعن زیبا بود.
اجرک الله

سلام علیکم
مطلب خوبی بود بعد از مدتها فرصت پیدا کردم تا از مطالبتون استفاده کنم
در خصوص اللهیاری و بقیه مطلب درستی فرمودید بقیه مطالبتون هم به نحو مطلق یا عموم خصوص من وجه قابل قبول است اما
دو نکته
نزدیک شدن داعشی ها به مرز ایران شایعه ای بود که تکذیب شد و اون آقایی که فرمودید گفته بود حسین زمان نداریم فکر می کنم منظورتون حاج آقای دانشمند باشند که اگر اینطوره باید عرض کنم که خود ایشون نسبت به این مساله شاکی بودند و گفته بودند شبکه امام حسین صحبت های من رو از 11 یا 12 جا تقطیع کرده بود و صحبت های جالبی داشتند .

اگر حجاب ظهورت وجود پست من است ................. دعا بکن که بمیرم چرا نمی آیی !

پاسخ:

۲۹ خرداد ۹۳، ۲۳:۵۸
علیکم السلام
نه من از جناب دانشمند نشنیده بودم. بزرگتر از ایشون هم گفتن. طیف خاصی هستن که نمیخام اسم ببرم. غالبا مخالف انقلاب و نظام هم هستن.

احمد.ایران

۲۹ خرداد ۹۳ ، ۰۰:۰۱
سلام بر داداش محمود عزیز و دوستان
خانم سارا
بنده در کامنت قبلی عرض کردم ادم های خوب هم هستند اما طبق اوضاع و احئوال و شرایط باور کنید عوض میشن ان بنده خدا اشپز تو این جو مذهبی ها نیست سرش تو لاک خودشه و زندگی عادی خودشو دارهاما اگه مدتی تو جو باشه عوض میشه مطمئن باش
یا اون فرزند که گفتی خانوادش فقیرن بندگان خدا عمری رزق حلال در آوردن بندگی خدا را کردن الانم خوشحالن بچه اشون را در راه خدا دادن
و خطاب به داداش محمود عزیز که در کامنت قبلی بنده گفته بودید:باید بگی اونهایی که من دیدم خوب نبودن
بله واقعا قبول دارم من اونقدر ادم خوب دیدم که حالم از هر چی ادم خوبه بهم میخوره هر چی ادم نشون من دادن گفتن فلانی خوبه یه مدت که باهاش بودیم پر بود از رزایل اخلاقی که اگه انسان وجدان داشته باشه و حتی بی دین باشه حکم به بد بودن آن میکنه البته اینم بگم انسان ها اگه کامل باشن پس جایگاه امام زمان چی میشه رانسان کامل وجود نداره اما ادمی که خوب شناخته میشه باید یه مقدار لااقل وجدان داشته باشه
در ضمن با حرف خانم مبینا هم موافقم بحث ها ما داره کمکم بی ربط میشه به متن
کسی هم نظرو انتقادی داشت در مورد حرف های بنده آدرس ایمیلم میذارم و در خدمتش هستم تا اینجا از این بحث های نا مربوط نباشه
با تشکراز همه

سلام تا حدی با حرفای شما موافقم به جز قسمت برتری دادن نیروهای حزب الله به بسیجی های خودمون .من با این قسمت متن موافق نیستم . درسته که بچه های حزبالله الان باایمان تر و اکتیوتر وغیرتی تردیده میشن به دلیل موقعیت خاص کشور لبنانه چون همیشه احساس حضور در میدان جنگ رو دارن باایمانتر وغیرتی تر دیده میشن یادتون باشه بچه های بسیجی زمان جنگ ایران وعراق هم خیلی نور بالا میردند وباایمان بودندوخیلی غیرتی، حتی 12ساله هاشون حتی اونایی که زمان شاه کاباره ها رو دونه به دونه میشناختند (مثل حر انقلاب شهید ضرغام) اما در جنگ یلی شدند برای خودشون .من به همین بسیجی های کارتی و حتی اونایی که خودشون رو از پایگاه بسیج دور نگه میدارند ایمان دارم یعنی زبونم لال !اگه خدای نکرده جنگی علیه ایران صورت بگیره مطمئنم که همین بسیجی کارتی و همین بچه قرطی ایرانی جانانه و مومنانه خواهند جنگید اصلا مومن شدن در شرایط سخت تو خون ایرانی ها هست جهت یاداوری *خودم توی مستند پایداری در قاب دیدم که مادر زن شهید ربیع قصیر میگفت دوست دارم بچه هام در بسیج باشند و در بسیج ایران عضو باشند. واز علاقه بیش از حد شهیدربیع به ایران میگفت

احمد.ایران

۳۰ خرداد ۹۳ ، ۰۰:۳۴
سلام بر همه
بنظر من اگه جنگ بشه وظیفه شرعی ماست که بریم یکی بخاطر تشیع و حب علی چون هدف اصلی داعش نابودی شیعه و نام علی است یکی هم بخاطر دفاع از ناموس

پاسخ:

۳۰ خرداد ۹۳، ۰۰:۵۰
من هم موافق رفتن هستم. این زامبی ها نباید پاشون به کشور ما برسه. همینطور به حرم های مقدس.

متن قشنگ بود اما منم با صباح موافقم بسیجی های ایران هنوزهم بسجی هستن وکافی اقا لب تر کنن. بسیج الگوی بچه های حزب اللهه .

پاسخ:

۳۰ خرداد ۹۳، ۲۰:۱۴
امیدوارم همینطور باشد.

اخوی.....اگه با طرز فکر شما پیش رفته بودیم تا حالا نسل شیعه منقرض شده بود..........وظیفه ما توو ایم بلبشو اینه که اجازه ندیم فضای منطقه حتی بین مردم دو قطبی شیعه سنی بشه.باید با حسن نیت اجازه ندیم گروه هایی مثل داعش نقش مجاهدان اهل سنت رو پیدا کنن..............چون دو قطبی شدن فضا بازی باخت باخته.چون ما توان مقابله با کل اهل سنت رو نداریم.........نباید با حرفا و رفتارمون سوژه ایجاد کنیم برای شیعه هراسی و ایران هراسی یه عده مغرض که بخوان برای مردم اهل سنت ایننجو نمایش بدن!
مثلا اینکه مجری الجزیره فیصل قاسم میاد توییت میکنه : که روحانی گفته سنی ها تروریستن....بخاطر اینچنین فضای دو قطبی هست که به خودش جرات میده همچین دروغی بگه...............خواهشا شور حسینی برمون نداره.در ضمن کارکشته تر از سپاه ما نیرو توو منطقه نداریم.....اینا 8 سال جنگ با کل دنیا رو توو کارنامه دارن نه 33 روز اخوی.

پاسخ:

۱ تیر ۹۳، ۱۲:۵۱
ما نیستیم داریم جنگ شیعه سنی راه میندازیم. شما نشستی تو سایه امن جمهوری اسلامی و میگین لنگش کن! الان هرچقدر عقب نشینی کردیم اون زامبی ها جلوتر اومدن و خط قرمزهای بیشتری رو زیر پا گذاشتن. فعلا با طرز تفکر شماست که اینقدر عقب نشینی و سکوت کردیم که زامبی ها دارن میرسن لب مرز.
سپاه به هیچ وجه کارکشته تر از حزب الله نیست. اقلا در جنگ خیابانی و چریکی. سپاه الان قدرت موشکی و امکانات بالایی دارد. اما در مقابل گروه ای ساده ای مثل پژاک به راحتی شهید می دهد. خیلی هنر بود جنگ ۸ سال طول بکشد؟ هنر این است که برترین قدرت نظامی را در ۳۳ روز به غلط کردن و اعتراف به شکست وادارند.
اگر اطلاع نداشتید بدانید مقدار بمبهایی که در این جنگ بر سر لبنان ریختند از وزن کل بمباران جنگ جهانی دوم بیشتر بود.
راستی مگر حرف زدن از ظهور امام زمان و دعای فرج، درگیر شدن با سنی هاست؟

لبیک یا خامنه ای لبیک یا حسین(ع) است

۰۱ تیر ۹۳ ، ۱۵:۱۹
سلام خدا بر شهیدان خط تشیع ناب علوی و پیروان اسلام ناب محمدی(صلی الله علیه و آله)
دوستان این آیات یادمون باشه:
"یا أیُّهَا النّاسُ إِنَّا خَلَقناکُم مَن ذَکَرٍ وَ أُنثَی وَ جَعَنَاکُم شُعُوباً و قَبَائِلَ لِتَعارَفُوا إِنَّ أَکرَمَکُم عِندَاللّهِ أَتقَاکُم إِنَّ اللهَ عَلیم خبیر(سوره حجرات،آیه 13)"،
"وَ أَطیعُوا اللَّهَ وَ رَسولَهُ وَ لا تَنازَعوا فَتَفشَلوا وَ تَذهَبَ ریحُکُم وَ اصبِروا إِنَّ اللَّهَ مَعَ الصّابِرینَ (سوره الأنفال - آیة 46)"،
این حرفهای "من بهترم" "من بهترم" از نفسانیت است، کجای فرمایشات حضرت امام خمینی یا امام خامنه ای یا حجت الاسلام سید حسن نصرالله ازین حرفا دیده میشه؟
تمام شیعیان چه ایرانی چه لبنانی چه .... همه با هم برادر و در کل باید "همدیگر را تکمیل" کنیم.
این فرمایش امام خمینی کاملا قضیه را روشن میکند:
"اگر تمام پیامبران الهى امروز در یک شهر گرد آیند، هرگز با هم دوییت و اختلاف نخواهند داشت، زیرا هدف و مقصد یکى است دلها همه متوجه به حق تعالى بوده از حب دنیا خالى است..."

در جواب جوابیه شما:
من به سیاست خارجی علاقه زیادی دارم شاید بیشتر وقتمو در اینترنت میشینم تحلیل های سیاسی و اخبار تحولات خاورمیانه رو میخونم.....و از طرفی با وبلاگ شما اشنا شدم گاهی بهش سر میزنم تا کمی در مورد بی ثبات ترین منطقه خاورمیانه یعنی لبنان بدونم........تحلیل کسی که بین مردم اونجا زندگی میکنه و عملا به عنوان یک لبنانی اونجا هضم شده خیلی به نظرم بهتر باید باشه از 2 تا خبرنگار صدا و سیما که برن وسط مراسم سید حسن و رجز حونی های ایشون و لبیک لبیک گفتن حضار رو نشون بده و بگه لبنان اینه! گرچه شما هم شاید به صورت غیر ارادی کمی تمایلات مذهبیتون در تحلیل هاتون داخل میشن ولی بازم بهتر از صدا سیماست!
حالا برسم به جواب شما!
دو مورد مطرح شد یکی وضعیت شیعه و سنی و دومی ناکارامدی سپاه و کارامدی حزب الله!
مورد اول اینکه ما باید بدونیم که به نفع ملت ایران و ثبات و پیشرفتش نیست که بیشتر از این وارد درگیری های طایفی بشه..........شاید یک شیعه لبنانی (یا در کل عرب) از دولت ایران انتظار داشته باشه که بیاد مداخله کامل کنه در هر جا که به شیعه ها ظلم میشه و به قولی بزنه بترکونه اونا رو!
البته شما هم به واسطه مادرتون که شیعه لبنانی هستن و اینکه اونجا زندگی میکنید خواسته یک شیعه لبنانی در خواسته یک ایرانی با هم امیخته شده باشه ولی این به صلاح ایران نیست!
خدا رو شکر سنی های ایران میشه گفت 98% اونها افراطی نیستن..نباید فضایی ایجاد بشه که یک سنی ایرانی همسایه شیع خودشو کمتر از یک سنی غیر هموطن دوست داشته باشه!

البته شاید باید به شما هم حق داد...ما در موقعیت شما و شیعه های عرب نیستیم...من چون تا حدود خیلی کمی عربی میتونم بخونم توو شبکه های اجتماعی عربی خیلی جو شدید طایفی و ضد شیعه میبینم.امیدوارم اینها همش پشت نت باشه و در جامعه همچین وضعی پیاده نشده باشه!

در مورد دوم و ناکارامدی سپاه........و کارامدی حزب الله
ببینید حزب الله اگه خیلی کاردرسته امنیت اون 5 تا خیابون ضاحیه بخصوص اون دوربر سفارت ایران رو تامین کنه! بقیه کارا پیش کش!
فکر میکنید اونایی که اینهمه کشتن ایرانی ها در لبنان براشون شیرینه دوست ندارن همین انفجارها رو در ایران ترتیب بدن؟
فکر میکنید عربستان و کشورهای خلیجی همینجور بیکار نشستن؟
پژاک و جیش العدل از بیرون مرزها کمین میکنن 4 تا تیر خالی میکنن و دوباره فرار میکنن بیرون...........خب ترکیه هم که عضو ناتو هست به واسطه همینجور حمله ها کشته میده.
اگه با بمباران و مشت اهنین تکفیری ها و افراطی ها نابود میشدن که دیگه نیرویی از ناتو و امریکا قویتر نیست...پس الان باید شاهد داعش و طالبان در افغانستان و عراق نمی بودیم!
بله........8 سال جنگیدن ارتش از هم پاشیده ای که اکثر فرمانده هاش اول انقلاب یا اعدام شدن یا از ایران رفتن اونم در برابر نیرویی که شرق و غرب و دلارای نفتی عربی ازش حمایت میکنن هنره....جنگ 33 روزه حداقل ایران بود که از حزب الله پشتیبانی کنه.....جنگ 8 ساله کی از ایران پشتیبانی کرد؟!
الان یکی دو ساله حزب الله در سوریه هست.....تنها چیزی هم که سهم شیعیان لبنان شده اینه که جووناشون دونه دونه دارن کشته میشن و چیزی که میمونه یک زن جوون بیوه هست با 3-4 تا بچه فسقلی (با توجه به فرهنگ زاد و ولد لبنان!)
واقعا برام خیلی ناراحت کننده بود که عکسی رو دیدم که دوتا بچه نوزاد رو گذاشته بودن روس سنگ قبر بابای جوونش! این واقعا فاجعست...کی میخواد جواب بی پدری اونها رو بده؟
سرنوشت اون دختر بیوه با 2-3 تا بچه کوچیک اونم توو فرهنگ عربی خاورمیانه ای چی می خواد بشه؟
متاسفانه توی این هفته هم که حزب الله تلفات زیادی داده.
سرتونو درد اوردم...

پاسخ:

۳ تیر ۹۳، ۰۲:۴۶
در مورد حزب الله تاکید می کنم در قضاوتتان باید حواستان باشد لبنان کشوری آزاد و بی در و پیکر و زیر بلیط آمریکاست. برخی سازمانهای امنیتی لبنان در ورود و تسلیح تروریستها نقش داشتند. در چنین مملکتی حزب الله باید امنیت تامین کند که البته وظیفه او نیست. حزب الله یک گروه مقاومت اسلامی در برابر دشمن اشغالگر است. ضمن اینکه مزدوران و جاسوسها و ستون پنجم را نباید فراموش کنید. انفجارهای ضاحیه که همین چند دقیقه پیش یکی دیگر رخ داد، اگر قرار باشد در ایران رخ بدهد، در ایران هم کسی نمی تواند جلوی آن را بگیرد. رخ ندادن آن در ایران به سبب امنیت صد در صد مرزها نیست، سعودی اگر اقدامی نمی کند از پاسخ متقابل ایران می ترسد. وگرنه ایران هم هر روز شاهد انفجار بود.
یک نکته دیگر برای یادآوری: در مورد پیروزی ارتش ایران در ظفار بخوانید. ارتش ایران توانست گروه های تروریست ضد دولت عمان را نابود کند اما آمریکا نتوانست در افغانستان که شباهت زیادی به همان وضع داشت پیروز شود.
نکته دیگه این که در جنگ 33 روز رهبر فرمودند هیچ کس حق ندارد برود (برای همین دانشجوهای داوطلب رو در فرودگاه زمینگیر کردن) بگذارید خودشان گلیمشان را از آب بیرون بکشند تا بعدا کسی نگوید ایران دفاع کرد و خودشان عرضه نداشتند. جالب اینکه اسراییل در روز اول با بمباران تمام پلهای اتوبان شمال جنوب (سوریه لبنان جنوب) اعلام کرد مطمئنیم اتوبان تهران بیروت را بستیم.
نکته آخر اینکه تاکید من بر برتری نظامی حزب الله در جنگ چریکی اولا بر اساس اطلاعات است و دوم اینکه منظورم این نیست که پس حالا در تمام چیزها از ما بهتر هستند.

مدافعان حرم هم به خاطر پول نرفتند به خاطر حفظ اعتقاداتشون رفتند.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

LIBANIRAN

اطلاعات و اخبار مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و گردشگری پیرامون لبنان
برای اطلاعات بیشتر به صفحه درباره پایگاه مراجعه فرمایید.

پربیننده ترین مطالب
پیوندها