وقتی در فضای مجازی ترور شدم

وقتی در فضای مجازی ترور شدم

مسواک می زدم. یادم آمد در آپارتمان را از پشت قفل نکرده ام. گفتم نکند نصف شب مزدوری کماندویی چیزی یواش در را باز کند و بیاید داخل. آخر، دفعه قبلی که دزد آمده بود هم، در رو مثل آب خوردن باز کرده بود. البته هنوز در را قفل نکرده ام! اول آمدم خدمت شما بگویم چی شده تا بعد بروم چفت بزرگ و محکمی که بعد از دزدی از خانه کار گذاشتم را ببندم.

صبح که رفتم صفحه مدیریت وبلاگ با دیدن نمودار نمایش صفحه ها، شاخ من هم مثل نمودار رفت بالا! ۲۱۳۱ نمایش بین ساعت ۳ و ۴ صبح! سریع احتمال دادم حمله باشد، و بود. آی پی بازدید کننده هم اسراییل بود.

قضیه این بود که من یک خبر عربی دیدم که آن را به فارسی ترجمه کردم: عماد مغنیه به اسراییل حمله کرد! خب عماد مغنیه رو که موساد با کمک یک فلسطینی و همکاری یک افسر اطلاعاتی سوریه پیدا کرد و کشت. حمله به اسراییل در سالروز شهادت عماد مغنیه توسط گروهی هکر انجام شده بود. (ببینید اونها در چه سطحی از آمادگی هستند و بعضی از بچه های ما با ساختن انیمیشن و شعار و داد و قال میخواهند اسراییل رو نابود کنند!)

به سرعت تیمی متشکل از تعدادی کاربر مختلف که در حال پایش اینترنت بوده اند سایت ما رو پیدا می کنند. کافیه نوشته باشی اسراییل - عماد مغنیه - حمله. همین سه تا کلمه کافی بود تا بروم تحت تعقیب و مراقبت. یکی از امکانات جالب این وبلاگ که توسط سیستم بیان سرویس دهی میشه اینه که میتونی ببینی کی چه مطلبی ازت کپی کرده. بله، تروریستهای یقه سفید اسراییلی که پشت رایانه شون نشستن و برای پر کردن لیست سیاه حمله هکری و در نهایت ترور فیزیکی، دنبال سوژه میگردن ما رو از سر تا پا چند بار گشتن! (منو نه، وبلاگو). آخه وبلاگی که ۳۰۰ تا هم مطلب نداره چطوری ۲۱۳۱ بار مشاهده میشه؟ این یعنی کارشناسایی با رده های مختلف اون رو بررسی کردن. جالبه که حتی برخی نظرات رو به همراه مطالب وبلاگ کپی کرده و برای خودشون ذخیره کرده اند تا اگر گذر پوست به دباغ خانه افتاد مدرک جرم هم داشته باشند.

کپی مطالب

از همه جالب تر اینکه سایت اصلی ام به زبان فارسی هم  ۱۸۷۸  و سایتم به زبان انگلیسی ۳۵۱ بازدید داشتند.

بررسی سایت توسط اسراییلی ها

اول صبح تا یکی دو ساعت ترس و دلهره ای داشتم. گفتم الانه که با پهپاد بزنن ما رو از صحنه روزگار حذف کنن. بعد گفتم خداییش یعنی ۱۰۰ هزار دلار می ارزه کشتن من که یه موشک حروم کنن؟ بعد برای خودم تجزیه و تحلیل کردم. گفتم در این حالت من رفتم تو لیست سیاه. یعنی سعی میشه در مواقعی که حرکت برنامه ریزی شده برای حملات هکری بر علیه دشمنان اسراییل انجام بشه، وبلاگ من هم یکی از اهداف باشه. تلفن و موبایل و ایمیل ما رو هم که راحت دستشونه پس مکان دقیق من رو هم دارن. تو این اوضای بیریخت و نا امن لبنان شاید یهو زدن مثل حسان اللقیس ما رو با بمبی گلوله ای چاقویی کشتن. (آی حال میده دشمن امام زمان بکشتت! اون دنیا جلو امام زمان وای سی بگی دشمنت منو به خاطر تو کشت. منم دنبالت میام هر جا بری)

راه بعدی شناسایی حلقه های مرتبط با منه. خدا رو شکر مرتب و منظم کردن حلقه های ارتباط اجتماعی رو گوگل پلاس و فیسبوق انجام دادن و لقمه حاضر و آماده برای دوستان اسراییلی تروریست فراهم کردن! برنامه های مختلف اجتماعی که روی موبایل هست هم همین کار رو با شماره تلفنهای ما انجام داده. اونهایی که میگن خب حالا دشمن بفهمه ما شماره کی رو داریم یا با کی تو فیسبوک و پلاس دوستیم، اشکالش چیه؟ حالا بهتون عرض میکنم. اشکالش اینجاست که الان آقای ج در حلقه پلاس من هست و ارتباطمون زیاده. زیاد زیر پستِ هم چیز می نویسیم و مطالب هم دیگر رو پلاس میزنیم. خب وقتی من رفتم تو لیست سیاه، آقای ج هم میاد. یا آقای د که شمارش تو تلفن من هست اقلا یکی دوبار شنود و مکانیابی میشه و مشخصاتش ثبت میشه. اشکال کار اینجاست که همه ی ما در یک تور نامرئی خودمون با دست خودمون، خودمون و دوستانمون رو گرفتار و اسیر کرده ایم. و وقتی دشمن یکی رو بخواد پیدا کنه، به راحتی و با اطلاعاتی که ما دستش دادیم کارش رو انجام میده. دیگه لازم نیست با انواع روشهای مختلف شکنجه مون کنن تا دوستانمون رو لو بدیم.

خب دیگه من برم چفت در رو ببندم تا کسی نیومده! مجازی که شهید شدم رفت. اقلا فیزیکی ترور نشم.
 شب همگی به خیر

Dear Israeli monitoring spy! I'm just a normal peaceful man. please don't kill me!  If you kill me, you killed another man over your previous criminal terrorism. it wont help you. that's it!

۱ ۰ ۳۵ نظر ۶۵۳۰ بار مشاهده

دیدگاه‌ها (۳۵)

به درک بیان بکشن من که چیزی از دست نمی دم
تازه باید افتخار کنی که رفتی تو لیست شون
متن انگلیسیت رو عوض کن بنویس اگه منو بکشی آدم دارم که بیان بکشنت

پاسخ:

۲۶ بهمن ۹۲، ۱۰:۳۹
آخه من آدم ندارم برن بکشنشون :(

حالا ازکجا مطمئنی کار اسرائیل کار موساد واینجور سازمان هاست فکر کنم اینا حرفه ای تر از این حرفا باشن که ردپا بذارن احتمالا اگر هم خارجی باشن یه گره غیر دولتی باشه تازه اگر شما درست مسئله بررسی کرده باشی ودچار احساسات ناشی از جو امنیتی لبنان نشده باشی که اگر شده هم باشی حق داری

پاسخ:

۲۶ بهمن ۹۲، ۱۴:۱۰
اینم حرفیه. ولی عجیب نیست اینا که ما میگیم کل اینترنت تو دستشونه، بیان ریز به ریز بررسی کنن بعد ما بگیم انشالله گربه است!؟ انشالله NGO است. حتما ان جی اوی صلح هم بوده؟ :)

جواد شریعت

۲۶ بهمن ۹۲ ، ۱۳:۳۸
حالا شما ناراحت نباش یه انیمیشن خوب بساز که مثلا خدای نکرده بعد از حمله به شما فرزندانتان چه بلایی به سرشان میاورند فکرش رو بکن یه چیز بساز

پاسخ:

۲۶ بهمن ۹۲، ۱۴:۰۸
به جای انیمیشن ساختن خب میرم بچه ها رو بهشون یاد میدم از الان. باید عمل کرد. نه انیمیشن ساخت و دل خوش کرد. 

همین یک جمله براشون کافیه! به خدا توکل کن و به این جمله دلگرم باش: اگر از اسرائیل غلطی سر بزند، تل آویو و حیفا را با خاک یکسان می کنیم...

پاسخ:

۲۶ بهمن ۹۲، ۱۴:۰۷
آها. پس یعنی ترور حاج عماد و شهید حسان اللقیس و بقیه و احتمالا من در آینده، غلط نیست، درسته! چون این غلطا رو کردن ولی تل آویو و حیفا سر جاشه! :)
صرفا جهت اطلاع! :)

سلام.
متن انگلیسی انگار واقعا ازشون ترسیدی !!!
سرباز امام زمان (عج) اهل ترس نیست مرد حسابی!!
نترس اون قدرها گنده تر از شما هم هست بیان بکشن.

پاسخ:

۲۶ بهمن ۹۲، ۱۴:۰۴
ترس که داره یه مقدار. طبیعیه. اما گفتم یه پیغام واضح براشون بذارم که اینهمه خودشون رو زحمت ندن کل سایتو ریز به ریز  بخونن! والا خوشمون نمیاد به احدالناسی زحمت بدیم! خخخخ

مرگ بر اسرائیل

تازه شاید ادم مهمی باشی خودت خبرنداری امروز هم سایت مجلس لبنان رو یه گروه وابسته به جیش الحر هک کرده کلی هم بد وبیراه گفته به حزب الله وایران

پاسخ:

۲۷ بهمن ۹۲، ۰۱:۲۸
بله. هک کردن ولی فکر کنم تکفیریا بودن

خوب بعد 11ماه حکومت تشکیل شد اشرف ریفی هم شد وزیر ؟ واقعا حزب الله تو مسائل سیاسی خیلی مشکل داره چند ماه پیش حاضر نشد تمدیدکنه برای اشرف ریفی به عنوان فرمانده امن داخلی نه بهحالا که وزیر شده تازه نهاد مشنوق هم شده وزیر امن خدا بخیرکنه تواین وضعیت امنیتی لبنان همه امور امنیتی افتاده دست 14 اذار

پاسخ:

۲۷ بهمن ۹۲، ۰۱:۳۰
زیاد نگران نباشید. انشالله بر وفق مراد است. شاید بعدا توضیح بدهم چرا

بیشتر از آن که دنبال نویسنده باشند خود افشاگری ها وبعضا خود زنی ،درباره همه ی آنچه که درمطالب شما هست توجه شون رو باید جلب کرده باشد

خیلی جالب بود

حسین از مشهد

۲۶ بهمن ۹۲ ، ۲۱:۰۷
سلام
نگران نباش شهادت لیاقت میخواد که تو نداری
خبالت راحت

پاسخ:

۲۷ بهمن ۹۲، ۰۱:۳۱
احسنت. الله اکبر الله اکبر خا... صبر کن ببینم، من و تو اینو میدونیم. اما اونا که نمیدونن! یهو زدن کشتنم چی؟

حالا چی کار کردن که ترور شدی ؟؟؟
هک شدی ؟

پاسخ:

۲۷ بهمن ۹۲، ۰۱:۳۳
هک نشدم چون سایتی نیستم که فضای اختصاصی داشته باشم. یه وبلاگم روی یه سیستم مطمئن. هکش سخته. اما همونطور که گفتم رفتیم تو لیست سیاه. 

آقا من این مطلبت رو کامل نخونده بودم
حالا که خوندم خیلی خندم گرفت
مخصوصا اون تیکه آخر
please don't kill me
پس ببخشید این همه امام زمان و سوریه و حاجی
الان داری خواهش اسرائیل رو میکنی

پاسخ:

۲۷ بهمن ۹۲، ۰۱:۳۴
این خواهش نیست. یجور مسخره کردنه. اینجوری بوده منظور: وای خواهش میکنم منو نکش!

علت احتمالی:
www.computerworld.com.au/mediareleases/18538/cybersecurity-experts-from-elite-israeli-intel


پاسخ:

۲۷ بهمن ۹۲، ۰۱:۳۵
باز نمیشه. یعنی میگه این صفحه موجود نیست! 

راجع به Cybereason یه سرچی بکن
یه پروژه دفاعی فضای سایبری از طرف اسراییله
تازه استارتش رو زدن. خبری از موشک و اینا نیست

لا تخف ان الله معنا! :)

http://pando.com/2014/02/11/cybereason-brings-israeli-defense-expertise-to-the-cyber-security-fight/

پاسخ:

۲۷ بهمن ۹۲، ۱۲:۲۸
موشکش بعدا میرسه! الان فعلا بوی کباب میاد!

اینایی که تو فضای امن ایران دارن راجع به شجاعت حرف می زنن.
واقعا خیلی مردند، همشون هم شجاعند دمشون هم گرم

پاسخ:

۲۷ بهمن ۹۲، ۱۲:۲۸
:) واقعا

این لینک توضیح کاملی داده
http://siliconangle.com/blog/2014/02/11/elite-former-israeli-intelligence-experts-launch-big-data-analytics-security-platform-cybereason/

پاسخ:

۲۷ بهمن ۹۲، ۱۲:۳۰
آقا دستت درد نکنه. جالبه

مثلا چه غلطی میخوان بکنن؟ درسته ما شهید دادیم و داریم میدیم ولی حسابی پدرشونو تو لبنان،غزه،عراق،افغانستان،بوسنی،سودان،سوریه و............... دراوردیم هیچ غلطی هم نکردن تازه باید منتظر بدتر از ایناشم باشن."نحن قادمون یا قدس!"

پاسخ:

۲۷ بهمن ۹۲، ۱۲:۳۲
بله درسته اما یادمون نره بزرگترین غلطی که کردن اینه که حدود ۸۰ هزار نیروی القاعده و طالبان رو انداختن به جون چند هزار نفر جبهه مقاومت. هر دو جبهه رو ضعیف کردن. اگه اون ابلها نصفشون رفته بودن مبارزه با اسراییل، الان دو سه سالی بود که میتونستیم تعطیلات بریم قدس.

اتفاقا وقتی به سیاست داخلی حزب الله میرسه خیلی هم یاید ترسید از 2005 بعد رفیق حریری حکومتی نبوده که اخرش به به بلوا خاتمه پیدا نکرده حکومت سنیوره 7ایار -حکومت سعد حریری شهود الزور- حکومت نجیب مبقاتی تمدید اشرف ریفی--این حکومت از 9-9-6 به 8-8-8 واز تمدید ریفی به وزارت ریفی اخرش رو خدابخیر کنه

جمهور "حزب الله" غاضب.. وریفی بطل "المستقبلیین"!http://www.annahar.com/article/108672-جمهور-حزب-الله-غاضب-وریفی-بطل-المستقبلیین

پاسخ:

۲۷ بهمن ۹۲، ۲۱:۴۹
بذار سید بیاد حرف بزنه ببینیم با خودمون چند چندیم. اینا هرچقدر هم خودشونو گنده کنن زورشون به حزب الله نمیرسه که یه تنه جلوی ۸۰۰۰۰ تروریست وایساده و همینجور پیشروی میکنه.
این النهاره که. خب بایدم اینجوری بنویسه.

سلام
اصلا خوشمان نیامد از این پست تان
شما مایه دلگرمی ما بودین جناب محمود از لبنان

پاسخ:

۲۸ بهمن ۹۲، ۰۱:۳۸
دلتان قرص. فکر کن خواستیم خودمان را لوس کنیم! ولی واقعیت اینه که اونا تو جنگ ۳۳ روزه به تمام سرورهایی که المنار و مانند آن و حتی سایتهای طرفداران حزب الله را سرویس میدادند مورد هجوم شدید قرار داد. حتی سایتهای اسلامی ساده و فرهنگی هم جزو این برنامه بود و مورد هجوم قرارگرفت. در این زمینه که رفتم تو لیست سیاه شکی نیست.پشیمان هم نیستم و کارم را هم ادامه خواهم داد.

امشب المنار سخنرانی سید رو نشون میداد ما هم که عربیمون در حد کماندوهای انگلیسیه. اولاش رو دیدم با اینکه دست و پا شکسته متوجه میشدم اما یه چیزو خوب فهمیدم سید میخواست حالیمون کنه در هر صورت حتی حالا که محور مقاومت درگیر جنگ با تروریست هاس باز هم دشمن درجه یک اسرائیله.(البته کیه که ندونه این فتنه ها زیر سر این صهیونیست هاس و این زامبی ها هم سربازای اسرائیلن وبه نیابت از اون و حامیانش میجنگن)

پاسخ:

۲۸ بهمن ۹۲، ۰۱:۴۰
صحبتای امشب بسیار زیبا روشنگر و آرامش بخش بود. حالا ترجمه فارسیش حتما فردا در میاد. حتما بخونید.

صحبتهای سید همیشه قشنگ هست اما من امیدوارم شما که تو لبنان هستی شاید هم به عده ای مطلع دسترسی داشته باشی بپرسی این تصادفیه که همه حکومت ها از 2005 تا امروز همیشه دچا ریه مشکل مشایه میشن یا واقعا به مشکلی هست حزب الله درمورد عذر خواهی از بحرین توضیح نداد- درمورد شهود زور توضیح نداد -درمورد محکمه الدولیه توضحی نداد - درمور تمدید برای اشرف ریفی توضیح نداد اینقدر که درمورد سیاست داخلی ابهام زیاده درمورد مسائل امنیتی و نطامی باهمه اسرارش کمتر ابهام هست

پاسخ:

۲۸ بهمن ۹۲، ۱۱:۳۹
مشکل در لبنان تصادفی نیست. اگر مشکل نبود جای تعجب است. مملکتی با چند طایفه که هر کدام یک حامی خارجی دارند و سیاستهای هرکدام متضاد با دیگری است باید مشکل وجود داشته باشد. ضمن اینکه دشمن آنها هم همیشه تلاش برای ایجاد تفرقه دارد. از مواردی که گفتید فقط یک مورد به حزب الله ربط دارد که آنهم عذرخواهی از بحرین است. همان موقع حزب الله بیانیه داد و این عمل را محکوم کرد و گفت حرکتی شخصی بوده. هفته پیش هم مدیر المنار برکنار شد و شخص دیگری بر سر کار آمد. در مورد شهود زور (قلابی) و دادگاه بین المللی بارها قبلا توضیح داده و دادگاه را فاقد شرعیت دانسته و گفته بودند هر حکمی دادگاه بدهد، زیر با انجام آن نخواهند رفت. اموری که شما سوال کرده اید در لبنان مطرح می شود و چون از قضایای داخلی است در اخبار خارجی بازتاب ندارد. برای همین تصور کرده اید ابهام دارد.

نه منظورم درست متوجه نشدید من چندسال هست که هروز اخباز روزنامه ها ی لبنان و شیکه های لبنان وتمام سخنرانی های سید رو دنبال میکنم تقربیا 80-70 درصد مسائل لبنان رو اگاهی دارم درحد وسعت خودم -اما وقتی شما بخاطر شهود زور ودادگاه حکومت سعد حریری رو پر میدی ولی توحکومت میقاتی حرفی ازش به میون نمیاد وقتی حکومت میقاتی رو بخاطر اشرف ریفی پر مبدی ولی توحکومت تمام سلام وزیر العدل میشه وقتی میگی 9-9-6ونقطه علی السطر.بعد8-8-8 راضی میشی این ابهامات باعث تراکم میشه تراکمی که به بی اعتمادی منتهی میشه درمورد قضیه بحرین شما تاحالا چند بار دیدی که حزب الله یه نظری داشته باشه ویه نفر دیگه همین طوری بره برای خودش عذر خواهی کنه (عبدالله قصیر مدیر اسبق المنار حالا تو تهران مسئول دفتر المنار هست اگر اشتباه نکرده باشم)

پاسخ:

۲۸ بهمن ۹۲، ۱۴:۴۹
من نمیفهمم مشکل چیه؟ اشرف ریفی رو تمدید نذاشتن بشه چون خودش و نیروهاش به ورود سلاح و تروریست به لبنان و سوریه کمک میکردند. حالا 14 مارس زورکی آوردش. همین که نذاشتن بشه وزیر داخلیه و هر گندی بخواد اونجا بزنه خیلی هنره. شما لبنان رو نباید با منطق و سیاست دیگر کشورها نگاه کنی. لبنان خیلی خیلی پیچیده و در هم تنیده است روابط و سیاستش.
در مورد عذرخواهی از بحرن هم بنده یک مطلب نوشتم که بخونید خوبه. شاید تنها کسی باشم که این خبر رو نوشتم. چون خیلی دردناکه برای شیعه که اعتدال در ایران اینقدر دست از مقاومت کشیده و هی خم شده در برابر خواسته های دشمن که حزب الله هم دیگه مجال مقاومت نمیبینه.

(در مورد عذرخواهی از بحرین هم بنده یک مطلب نوشتم که بخونید خوبه. شاید تنها کسی باشم که این خبر رو نوشتم )اگر توجه داشته باشی اون خبر رو من بهتون گفتم که شما بعد یه مطلب در موردش نوشتی ودر مورد سرایا المقاومه وو محافظ سید که به شما گفتم یه مطلب درموردش بنویسید ودقیاقا چند هفته بعد هم روزنامه های اسرائیلی وهم عربی درموردش مطلب نوشتن وچند مورد دیگه اگر حافظه شما یاری کنه ---- درمورد اشرف ریفی هم به قول جمیل السید اگر تو وزارت داخلی میموند خطرش خبلی کمتر از وزارت العدل هستش تازه این فقط نظر من نیست کم نیستن متحدین حزبالله که درمورد سیاست داخلی حزب الله نظزشون شییه من هست تازه نهاد مشنوق وپسرش صالح مشنوق دسته کمی از اشرف ریفی ندارن خود شما تو لبنان هستی راحتر ازمن میتونی تحقیق کنی درمورد افراد

پاسخ:

۲۸ بهمن ۹۲، ۲۱:۱۵
والا حافظه من که ضعیفه. ظاهرا شما قبلا بی نام می نوشتید.
البته شکی در ضعیف بودن سیاست حزب الله نیست. اخلاق و هدف اصلی که مقاومت هست دست و پای حزب رو بسته.
آنطور که می گویند خطر ریفی در دادگستری کمتر از وزارت کشوره.
مشنوق کمی موجه تر از ریفی است اما سیاستمدارتر است و خطرش بیشتر.

از اینکه دولت لبنان بلاخره تشکیل شد خیلی خوشحالم. البته فکر نمیکردم ریفی تو این دولت باشه مث اینکه یه روز قبل از اعلام رسمی دولت قرار بود وزیر کشور بشه البته بعدش نفهمیدم بلاخره وزیر کشور شد یا نه.بهرحال همونطور که مقاومت میخواست این دولت با مشارکت حزب الله تشکیل شد

درمورد تغییر ازناشناس به شناس به خاطر اینکه تعداد ناشناس ها زیاد بود یه بار کلی سوئتفاهم پیدا شد سرجریان ناشناس ها درکل جناب محمودخان خدای نکرده قصد من این نیست که بگم من میفهمم وحزبالله متوجه مسائل ومشکلات نیست ولی همین طور که خود شما تو جو مسائل لبنان هستی قدرت نرم وقدرت سخت دو تیغه قیچی هستن بازوی نظامی وبازوی سیاسی باید هماهنگی داشته باشن یکی از سیاسیون لبنانی حکومت جدید رو لقب جالبی داده ( الیس فی حکوت العجایب) اشاره به حظور الیس الیس شبطینی در حکومت جدید لبنان ممنون به خاطر اینکه وقت میذاری وجواب میدی فکرکنم دیگه بحث حکومت رو ببندم بهتره سر شما رو هم درد اوردم

پاسخ:

۲۹ بهمن ۹۲، ۰۰:۲۰
خوب کاری کردید که شناس شدید. اینجوری صمیمانه تره. البته من صحبت شما رو قبول دارم. حزب الله رو اصلا کشوندن داخل سیاست که بتونن قدرتشو کم کنن و از یه جهاتی موفق بودن از یه جهاتی به نفع حزب شد و به ضرر اونا.
در هر حال همیشه نبرد بین جبهه حق و باطل وجود داره و البته این میان نه حزب الله معصومه و بدون اشکال و نه طرف مقابل دشمن خدا و شیطان اکبر. البته یه پیغمبر دارن که میگه من موشکم! خالد الضاهر! خخخخ

واقعا نیاز بود بنویسید please dont kill me !?

پاسخ:

۲۹ بهمن ۹۲، ۱۴:۵۲
:) نه چون فایده ای نداره. اگه بخوان بکشن میکشن. داداش مسخره شون کردم. شایدم خوب بود مینوشتم لطفا منو نخور!

آقا محمود شاید اینا فکر میکردن شما تورایزنی فرهنگی کار میکنی چندتا از نوچه هاشون رو فزستادن برای ترورشما فکر کن

پاسخ:

۳۰ بهمن ۹۲، ۱۲:۵۷
اینم مطلبیه.

آقا منم بازی
ان شاءالله اگر روزی جنگی میان اسرائیل و ما پیش بیاد و من لیاقت داشته باشم، میام تا خرخره ی اسرائیلی ها رو بجوم.
البته بعدش حتما باید دهنم رو خاکمال کنم. چون با آب پاک نمیشه.
(-:

توهم زده شده ای

پاسخ:

۷ اسفند ۹۲، ۲۰:۱۷
امیدوارم! چون نمیخام بچه هام یتیم شن!

سلام و درود بر هم وطن خوبم...
به هیچ وجه از این دیالوگتون خوشم نیومد:(ببینید اونها در چه سطحی از آمادگی هستند و بعضی از بچه های ما با ساختن انیمیشن و شعار و داد و قال میخواهند اسراییل رو نابود کنند!)
هر که با یه مدیوم و از یه جبهه و اندازه توان خودش به نبرد اسرائیل میره صد البته که این کارا هم باید با علم کامل و بصیرت و هزار چیز دیگه صورت بگیره....
مگه همه باید هکر و دانشمند باشن تا خاری باشن توو چشم اسرائیل؟؟؟؟؟؟
خیلی وقتا رسالتی که یه کارگردان انیمیشن و یا یه فیلم ساز میتونن انجام بدن یا حتی او کسایی که الکی داد و قال میکنن خیلی ها نمیتونن انجام بدن و از پسش بر بیان در واقع خیلی وقتا تاثیر این دادو قال و انیمیشن و فیلم از هزار تا چیز دیگه بالاتره...
به امید نابودی اسرائیل.
جان فدای راه سید حسن نصرالله...
تمام آرزوی زندگیم اینه که........................................

با تشکر از شما بابت وبلاگ خوب و دوست داشتنیتون.
فان حزب الله هم الغالبون

پاسخ:

۱۳ اسفند ۹۲، ۱۳:۲۰
سلام
منظورم این نبوده که کار کسی را تحقیر کنم یا بی ارزش بدانم. منظورم این است که هماهنگی با هم نداریم و عموما پشت خیلی از کاهایمان کارشناسی وجود ندارد. خیلی وقتها اثری با خلوص نیت تولید می کنیم که به ضرر خودمان است.

الهی اسراییل بترکه به حق علی. وااای ... مردیم از بس واسه بچه های خوشگل شما حرص خوردیم!

آخه اسراییل گاگول!!! این بنده خدا اگه سازماندهی شده عمل می کرد که انقدر تابلو وبلاگ نمی زد که!

خنگ!!!

پاسخ:

۱۵ مهر ۹۳، ۱۴:۲۷
:)
حالا ناراحت نشید. درد و بلای شما بخوره تو سر اسراییل بچه کش.
راستی شما قبلا عکس بچه ها رو دیده بودین؟ آخه دیگه تا الان عکس نذاشتم.

بله من قبلا دیدم عکسشونو. انقدر جفتشون ناز و مامانی ان که save کردم عکسشونو. البته چشمم شور نیست ولی جهت اطمینان حتما یه چیزی می خونم برای رفع چشم زخم. خدا حفظشون کنه. حتما الان بزرگترم شدن موش موشیا.

پاسخ:

۱۷ آبان ۹۳، ۱۳:۱۱
ما شما رو قبول داریم. معلومه که چشم نمیزنه خواهرمون بچه های ما رو.

شغل شما اون جا چیه ؟ سفیر هستید؟

پاسخ:

۶ تیر ۰۱، ۱۴:۲۵
این مطلب مربوط به سال 92 است و برای ادمین وبلاگ سابق رخ داده. ما هیچ کدام سمتی در نهادهای ایرانی نداریم.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

LIBANIRAN

اطلاعات و اخبار مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و گردشگری پیرامون لبنان
برای اطلاعات بیشتر به صفحه درباره پایگاه مراجعه فرمایید.

پربیننده ترین مطالب
پیوندها