حمله عماد مغنیه به اسراییل

حمله عماد مغنیه به اسراییل

هرگونه استفاده از این ترجمه بدون ذکر منبع شرعا و قانونا ممنوع است.

برخی عقیده دارند جنگ الکترونیک اصطلاحی جدید است اما این اصطلاح به جنگ جهانی دوم بر می گردد که نخست وزیر بریطانیا گفت: «جنگ الکترونیک سپر و شمشیر است».

با پیشرفتهای عظیم تکنولوژیکی در زمینه ارتباطات و کامپیوتر و اتوماسیون سازمانهای مختلف دولتی، دولتهای الکترونیک تبدیل به اهداف استراتژیک برای رساندن پیامهای خاص، و یا به دست آوردن اطلاعات سری پشت صحنه شدند. حمله های اخیری که رژیم صهیونیستی در ماه های گذشته با آنها مواجه شد پیامدهایی اساسی داشت که موجب شد رییس ستاد ارتش اشغالگر قدس بینی گانتز، اقرار کند جنگ الکترونیک نوعی مبارزه طلبی است که لازم است اسراییل با هوشمندی با آن مقابله کند.

اما امروز النشره مطلع شد که گروهی از هکرها به سایتهای اسراییلی حمله کردند که اسم خودشان را قادمون گذاشتند و این حملات را در سالگرد ترور فرمانده نظامی حزب الله، شهید عماد مغنیه شدت بخشیدند بطوریکه این سایتها هک شده و تصویر شهید مغنیه بر صفحه آنها نقش بسته به همراه جمله ان شاء الله و کلمه قادمون (می آییم).

این هجوم ساعت 1:45 صبح دیروز آغاز شد بطوریکه تعدادی از سایتها از جمله سایت وزارت جنگ رژیم صهیونیستی و برخی از سایتهای اسراییلی دیگر از کار افتادند، شایان ذکر است منابع پیگیر، به النشره اطلاع دادند که این عملیات گسترش پیدا خواهد کرد و این تازه شروع شگفتیها (سورپرایز) است، غیر از آنچه که امروز اتفاق افتاد.

علی ملحم

سایت النشره سه شنبه 11 شباط 2004 مصادف با 22 بهمن

لینک خبر در المنار

۱ ۰ ۸ نظر ۴۸۳۴ بار مشاهده

دیدگاه‌ها (۸)

(هرگونه استفاده از این ترجمه بدون ذکر منبع شرعا و قانونا ممنوع است.) فکر کنم اولین باریه که از این جمله استفاده کردی خبری شده

پاسخ:

۲۴ بهمن ۹۲، ۱۴:۵۶
نه اولین نیست. بعضی چیزا که براش زحمت میکشم رو کپی رایت میذارم چون تا الان خیلی از مطالبی که ترجمه کردم یا تالیف کردم خیلی جاها بدون ذکر منبع نشر شده.

با سلام لطفا یک مطلب خوب در باره حضرت بقیه الله بنویسید خواهش میکنم لطفا هر جند کوتاه

پاسخ:

۲۵ بهمن ۹۲، ۱۱:۵۱
بنده قابل نیستم که در مورد خورشید عالم، بقیة الله فی الارضین، امام زمان عجل الله تعالی فرجه مطلبی بنویسم. اگر لازم بود خودشان لطف می کنند و بر قلم جاری می شود.
فقط فعلا همین را بگویم که در اوایل ورود حزب الله به سوریه که در واقع یک سال از شروع درگیری ها می گذشت، بچه های حزب الله می گفتند اولین بار که با زامبی های بی کله مواجه می شدیم که الله اکبر گویان هجوم می آوردند، دل آدم می ریخت و دست آدم شل می شد. ناگهان فریاد یا صاحب الزمان یکی از بچه ها چنان نیرویی در رگهای ما بوجود آورد که دیگر بی هیچ تردید و واهمه ای با این خدا نشناس ها مقابله کردیم.

حالا به سوال فزضا منبع هم ذکر شد چه کمکی میکنه توبلاگ شما که تبلیغات نداره که کیلیک خورش ببره بالا کسی هم شما رو نمیشناشه که کار ترجمه بده

پاسخ:

۲۵ بهمن ۹۲، ۱۱:۳۸
اتفاقا نقل بعضی مطالب این وبلاگ در برخی سایتهای خبری معروف و پربازدید باعث شد میزان بازدید وبلاگ خیلی بالا بره. 

نعیم عباس: من معجب بـ«حزب الله» إلى عدوّ لدود http://www.al-akhbar.com/node/200621 اگر حال داشتی ابن هم برای خوانندگان ترجمه کن با کپی یا بدون کپی رایت

پاسخ:

۲۵ بهمن ۹۲، ۱۱:۵۹
کلا فلسطینی ها در طول تاریخ نشون دادن آدمای غیرقابل اعتمادی هستن. کسی که با دشمن اشغالگر مصالحه کنه و بره یه مملکت دیگه مهمون شه و اون مملکتو به آتیش بکشه چه انتظاری ازش هست؟ بی تدبیری خودمون بوده که زیادی تحویلشون گرفتیم. نباید خارج از فلسطین ذره ای بهشون کمک بشه.

کلا ذکر منبع همیشه ضروری است. حتی اگر کسی مانند شما با نیت خیر براش مهم نباشد که مطلبش با نام خودش ذکر شود، در این صورت نویسنده از حق خودش گذشته است ولی طرف مقابل باید وظیفه اش را انجام دهد.

متن عربی اش پیچیده بود. حداقل برای بی سوادهایی چون من.

جسارتا به نظرم رسید مفاجات غافل گیری ها هم قابل ترجمه است.( به جای شگفتی ها)

التماس دعا

پاسخ:

۲۵ بهمن ۹۲، ۲۱:۴۲
احسنت.
احسنت ممنون. کلمه درست تر رو شما فرمودید. ممنون

بتحب عن جد ؟انزل علی حارت حریک وجبلا ورده

پاسخ:

۲۵ بهمن ۹۲، ۲۱:۴۴
ایول. جالب بود. اینم امتحان میزان دوست داشتن. اگه واقعا دوستش داری برو از حارة حریک براش گل بخر!

اره مبدونم چندتا خانم از همسایه های شما توضاحیه که گل فروشی دارن اینو راه انداختن

وبلاگتون خیلی عالی و جذابه .
بهتون تبریک میگم

لینکتون کردم.

پاسخ:

۸ خرداد ۹۳، ۱۲:۲۲
ممنون. لطف دارید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

LIBANIRAN

اطلاعات و اخبار مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و گردشگری پیرامون لبنان
برای اطلاعات بیشتر به صفحه درباره پایگاه مراجعه فرمایید.

پربیننده ترین مطالب
پیوندها