تقریب علوی داشته باشیم یا تخریب اموی؟

تقریب علوی داشته باشیم یا تخریب اموی؟

اینترنت قطع است. گفتم چند خطی بنویسم.

دلشوره دارم، همراه با درماندگی؛ گفتند صدای انفجار شدیدی شنیده شده. بعد گفتند بمب صوتی بوده، ولی صدای آمبولانس می آید. در لبنان هیچ امنیتی نداریم. ممکن است تا دقیقه ای دیگر زنده نباشیم.

از طرف دیگر خبر آمد زندان رومیه که محل نگهداری تروریستهای افراطی زامبی است آتش گرفته. همین امروز صبح داشتم مقاله ای می خواندم که از خطر حمله به زندان یا انفجار در آن خبر می داد. حتما دارند الاطرش و دیگر تروریستها را فراری می دهند.

از تمامی کسانی که برای کشتار ما زحمت می کشند تشکر میکنم! ان شاءالله فاطمه زهرا تو کمرشون بزنه، لعنت خدا بر قاتلین شیعیان؛ مَن قَتَلَ نَفْسًا بِغَیْرِ‌ نَفْسٍ أَوْ فَسَادٍ فِی الْأَرْ‌ضِ فَکَأَنَّمَا قَتَلَ النَّاسَ جَمِیعًا

از تمام دوستانی که کورکورانه بر لعن و فحاشی به بزرگان اهل سنت اصرار دارند و کسانی را که دستشان به خون شیعیان آلوده است تشویق به ادامه شیعه کشی می کنند به خدا شکایت می کنم، و لعنت خدا بر قاتلین شیعیان؛

از تمام کسانی که تقریب و وحدت بین مسلمین را قبول نداشته و برائت و دشمنی را دنبال می کنند به خدا شکایت می کنم، و لعنت خدا بر قاتلین شیعیان؛

آنها که در سایه امنیت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی نشسته اند و با ایجاد دشمنی و شکاف بیشتر، تیشه به ریشه ی نظام اسلامی و تشیع می زنند،

آنها که یادشان رفته شیعه در تمام طول تاریخ مظلوم بوده و تقیه می کرده و کشته می شده،

آنها که تا دیروز در عزاداری سینه می زدند و یا حسین و یا زینب می گفتند و امروز با هجوم زامبی های خون آشام به شام، خفه خون گرفته اند و یادشان رفته حضرت زینب از اهل بیت است و عمه ی سادات،

آنها که دینشان پر از حقد و نفرت و فحاشی است، آنها که تصور می کنند امام زمانشان آدمی عقده ای است که فقط برای خونخواهی پدرانش خواهد آمد، آنها که نمی فهمند خونخواهی امام زمان، از سر محبت بشری یا خونخواهی طایفه ای نیست،

آنها که عافیت طلبان گوشه نشین و فراریان میدان جهادند،

آنها که شیعیان لبنانی مدافع حرم اهل بیت را کم ولایت می دانند!!! و خود را عابدان و منتظران حقیقی!!!

اما تقریب و وحدت چیست که این افراد از آن فراری اند؟

تقریب نه فراموش کردن سیلی مادر است و نه بخشش غصب خلافت. تقریب فراموشی هزار و چندصد سال ظلم به اهل بیت و شیعیانشان نیست. تقریب و وحدت یعنی خلیفه بر حق رسول خدا حضرت علی علیه السلام که برای جلوگیری از ضعف اسلام و حکومت اسلامی، سکوت کرد و برای احقاق حقش مملکت را به هم نریخت.

تقریب و وحدت این است که ما چند میلیون شیعه، مانند بقیه فرقه های اسلامی، انسان و مسلمان به حساب بیاییم. کاری که امام موسی صدر در مصر کرد و باعث شد الازهر، شیعه را یک فرقه رسمی بشناسد و آن را در دانشگاه خود تدریس کند.

تقریب یعنی سید عبدالحسین شرف الدین که به پادشاه عربستان قرآن هدیه داد و گفت چرا این را می بوسی؟ این پوست است و پادشاه را به اقرار واداشت که ارزش ذاتی قرآن به این پوست احترام و ارزش می دهد. سپس به عنوان اولین عالم شیعه در مکه امام جماعت شد.

تقریب و وحدت یعنی امام موسی صدر که به مفتی اعلای اهل تسنن گفت بیا اذان را یکی کنیم. شما تحریف فاحش اذان را که حرام است بردارید، ما هم اشهد ان علیا ولی الله را که زمان پیامبر نبوده، دیگر نمی گوییم.

تقریب یعنی مرحوم علامه عسکری که در جواب وهابی و اشکالش بر سجده بر مهر، مهرش را با پا له کرد و فرمود: من این را نمی پرستم. اما از پیامبرم تقلید می کنم که سرش را روی خاک می گذاشت.

تقریب یعنی امام موسی صدر که ملک عبدالله سعودی دوستش داشت، همان امام موسی صدری که از غصب خلافت و ظلم به علی علیه السلام هم بی واهمه و با منطق و ادب سخن می گفت.

تقریب و وحدت این است که خون شیعیان را حفظ کنیم نه اینکه به خاطر خشنودی دل خودمان تعریف غلطی از تولی و تبری بکنیم و از سیره ی اهل بیت خارج شویم.

تقریب و وحدت یعنی توسل به علم و منطق و سیره و اخلاق جعفری، نه اخلاق و نادانی اموی.

خدایا امام زمانت را برسان که شیعیانش در بد مخمصه ای گیر افتاده اند. تندروهای شیعه که زیر سایه اقتدار ایران احساس کرده اند قدرتمند هستند، در شیپور مخالفت و نفرت انگیزی بین شیعه و دیگر مسلمانان می دمند، از طرف دیگر تندروهای تکفیری با بهانه هایی که این شیعیان به دستشان داده اند به طور وسیعی به شیعه کشی می پردازند. مهدی فاطمه کجایی که شیعه را از دست این عوامل نابودی، نجات بخشی.

اللهم عجل لولیک الفرج

۱ ۰ ۱۵ نظر ۵۳۵۷ بار مشاهده

دیدگاه‌ها (۱۵)

تکبیر‏@الله اکبر الله اکبر الله اکبر‏@‏ حوزه ادم مثل شما کم داره *

پاسخ:

۱۶ بهمن ۹۲، ۰۰:۴۵
من حوزوی نیستم اما حوزوی های اصیل را دوست دارم

سلام
امکان داره پستی درباره معرفی این شیعیان تندرو بنویسی؟

پاسخ:

۱۶ بهمن ۹۲، ۰۰:۴۳
نه! جونمو دوست دارم! تو اطرافیانم زیادن!
کافیه در احوالات شیرازی ها و انجمن حجتیه مطالعه ای بکنید خودتان دستگیرتان می شود.

لبنان هم شده عراق تابخای شهداس حمله قبلی رو دفن کنی به انفجار دیگه یه خر دیه گه خودش منفجر کرده تا بره بهشت

من تا حالا شیعه افراطی ندیدم ولی بی بخار تا دلت بخواد شیعه تندرو رو از خودت در آوردی ما آشیخ داریم امام جماعت مسجد مون بالاترین تند رویش لعن نفرین قاتلین ابا عبدالله است انجمن حجتیه هم افسانه است.

پاسخ:

۱۶ بهمن ۹۲، ۱۰:۵۴
افسانه پیر شد مرد! داداش من، اینکه شما ندیدی دلیل نمیشه که نیست. اما خدا رو شکر اینقدر کم هستن که بیشتر مردم ازشون خبر ندارن.

به یاد شهدای گمنام

۱۶ بهمن ۹۲ ، ۰۳:۱۲
خدا قوت
ای کاش توفیق رویارویی مستقیم با این وحشی ها ی سلفی را پیدا کنیم و آنان را به سزای اعمال کثیفشان برسانیم.
فقط می توانم دعا گویتان باشم
التماس دعا

پاسخ:

۱۶ بهمن ۹۲، ۱۰:۵۲
من سلفی زامبی برام مهم نیست. اونا محصولات کارخانه آشغال سازی صهیونیست هستن. منتظرم کارخونه رو پاکسازی کنیم

سلام
یعنی چه در اطرافیانم؟ یعنی در خود لبنان یا در حزب الله
بعد مگر تروریست افراطی و غیر افراطی داره؟تروریست تروریست هست دیگه معنای افراطی اونو نمیفهمم شما اگر میدونی توضیح بده؟اصلا بگو این تروریست های غیر افراطی چطور هستند؟

پاسخ:

۱۶ بهمن ۹۲، ۱۴:۲۱
نه منظورم در ایرانه. البته جماعت شیرازی ها در عراق و لبنان هم هستند.

http://iranclubs.org/forums/showthread.php?t=116608

پاسخ:

۱۷ بهمن ۹۲، ۱۱:۱۹
عجب انسانهای کوته بینی پیدا میشند. بدون اینکه بفهمند باعث و بانی قتل شیعیان هستند و خون دل خوردن امام زمان. یکی نیست بگه هدایت مردم و اهل سنت (به زعم ایشون) با فحش و لعن نمیشه. هیچ وقت یک مسیحی یا سنی برای اینکه تبلیغ دین و شریعت خودش را بکند، به عقاید شیعه توهین نمی کند. تا وقتی نفهمیم که سیره و رفتار اهل بیت با دیگر مردمان چه بوده، اصلا شیعه ی واقعی نیستیم.

محب شیعیان زینب

۱۷ بهمن ۹۲ ، ۱۴:۲۵
سلام.من یه جوون بسیجی ام .میخوام برم سوریه ولی نمیدونم چجوری.تو رو خدا بدون هیچ ملاحظه ای راهنماییم کنین که چطور میتونم از طریق لبنان برم.شما اطلاع ندارین که پرواز بین ایران و سوریه برا افراد عادی برقراره یا نه؟ تو رو خدا جواب بدین.اگه تونستین بیاین به ادرس وبی که واستون نوشتم و اونجا نظر بدین

محب شیعیان زینب

۲۰ بهمن ۹۲ ، ۱۵:۲۷
وقتی بچه بودم یه سنی همسایمون بود.همه همسایه ها دوسش داشتن.اسمش محمد بود.ما بچه ها همیشه دور ورش میچرخیدیم. هنوز خنده های قشنگش یادمه. بخدا قسم حرفی از شیعه سنی بین اون و همسایه ها نبود. تا اینکه این امریکای تفرقه انداز به افغانستان حمله کرد و اونم مجبور شد برگرده کشورش.همه همسایه ها بدرقش کردن

سلام علیکم

خانه مجازی جدید مبارک.اگر ممکن است بفرمایید همه گزینه ها روی میز است به عربی چه می شود؟

پاسخ به کامنت محسن : به نظرم در میان بسیاری از پست های این وبلاگ این افراد معرفی شده اند.به طور مثال این پست ها:
شیعیانی که فقط چند روز سال شیعه اند
ولایت فقیه یا ولایت طاغوت

پاسخ به کامنت شایان: جامع نگری بهتر از نقطه نگری است. اگر جامع نگر باشیم افسانه نیست.
اندیشه غلط نیاز به روشنگری دارد و اندیشه صحیح نیاز به تبلیغ
هیچ اندیشه غلطی فریاد نمی زند سلام من غلطم ... بیایید به من باور بیاورید..

پاسخ:

۲۰ بهمن ۹۲، ۲۲:۵۴
سلام
کل الخیارات علی الطاولة

تخریب احمدی نزادی داشته باشیم

با اکثر نظرات شما موافقم اما برام قابل درک نیست کسی بخواد بره سوریه از بشار اسدی حمایت کنه که یک دیکتاتوره و دستش به خون مردمش آلوده س.

پاسخ:

۲۱ اسفند ۹۲، ۰۰:۰۷
این که بشار اسد قاتل مردمش است یک اتهام غربی است که متاسفانه هموطنان خوب ما هم باور کردند. 

با کمال احترام و ارزشی که برای نظرات شما قائلم اما پاسخ شما را قانع کننده ندیدم. بحث من بحث مکتبی و ارزشی است نه سیاسی و چیزی را هم به راحتی باور نمیکنم. یادمون باشه ما شیعه علی علیه السلام هستیم کسی که به خاطر مصالح اسلام سالها خانه نشین شد . مرام او بسیار تفاوت داره با کسی که حاضره برای حفظ قدرت نامشروعش تمام مملکتش نابود بشه. حکومت در اسلام ارثیه پدری نیست. او با حکومتداری غلط خود بهانه خوبی به دست دشمنان اسلام و بشریت داد. گرچه معتقدم بسیاری از مخالفان حکومت سوریه از مردم سوریه هستند.آیا باور کنیم که این مرد واقعاً درد دین داره؟ من به نظرم اینها بیشتر بازی سیاسی و جنگ قدرته و باید حسابش را از دین جدا کرد. خداوند ما را به راه راست هدایت کنه. ممنون از توجه شما

پاسخ:

۲۲ اسفند ۹۲، ۱۱:۲۸
دوست عزیز. بنده هم قبل اینکه لبنان بروم و رو در رو سوریه ای ها را ببینم نظر شما را داشتم. بله حکومت ارث پدری نیست اما وقتی عموم مردم بشار را دوست دارند، و یک عده خدا نشناس خارجی به اسم دین آمده اند داخل سوریه مردم بیگناه را می کشند، نمی توان گفت چون بشار شیعه نیست پس نباید کمکش کرد و او قاتل است! این استدلال کاملا غلطی است. هم از نظر سیاسی هم از نظر شرعی. امام رضا علیه السلام می فرمایند از میان دو گروهی که با هم روبرو می شوند پیروزی با آن گروهی است که بخشش بیشتری داشته باشد. یا در جای دیگر فرمودند هرگز دو گروه با یکدیگر نبرد نکنند مگر آنکه خدا با گذشت تر ایشان را نصرت دهد. خداوند هم در قرآن فرموده: و هرگاه دو گروه از مؤمنان با هم به نزاع و جنگ پردازند، آنها را آشتی دهید؛ و اگر یکی از آن دو بر دیگری تجاوز کند، با گروه متجاوز پیکار کنید تا به فرمان خدا بازگردد؛ و هرگاه بازگشت (و زمینه صلح فراهم شد)، در میان آن دو به عدالت صلح برقرار سازید؛ و عدالت پیشه کنید که خداوند عدالت پیشگان را دوست می‌دارد.(حجرات 49)
پس بنده نظرم سیاسی و جناحی نیست. حکومت سوریه بارها عفو عمومی اعلام کرده و هم اکنون با تروریستهای خارجی و فریب خوردگان سوری می جنگد. البته بیشتر سوری های مخالف، پس از مشاهده وحشیگری خارجی ها به نظام پیوستند. این خارجی ها نه برای نجات مردم، که برای حکومت بر آنها آمده اند. از همین الان هم دارند قوانین من درآوردی خود را با زور شلاق و گردن زدن به اجرا می گذارند.
قدرت نامشروع، کلمه ای است که دشمنان بشار اسد یعنی همان دشمنان ما، در رسانه ها تکرار می کنند. اما اگر با سوریه ای ها در ارتباط باشید متوجه می شوید حتی مخالفان و ناراضی ها هم اگر انتخابات شود به بشار رای خواهند داد.
اتفاقا اینجا سیاسی بازی نیست، همانها که تخم تفرقه بینداز و حکومت کن را در ممالک اسلامی رواج دادند الان در رسانه ها تبلیغ می کنند که حمایت از بشار سیاست کاری است و کثیف و غیر دینی! از آن طرف کمک به تروریستهای خدانشناس قلب خور و آدمکش را عملی دینی عنوان می کنند. بصیرتمان را بادِ رسانه های دشمن با خود نبرد.

سلام
مطلب شما در صاحب نیوز لینک شد

http://sahebnews.ir/73938/

احسنت ... فقط میتونم ازتون تشکر کنم... واقعا حرف نداشت

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

LIBANIRAN

اطلاعات و اخبار مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و گردشگری پیرامون لبنان
برای اطلاعات بیشتر به صفحه درباره پایگاه مراجعه فرمایید.

پربیننده ترین مطالب
پیوندها