رای گیری در لبنان

رای گیری در لبنان

ایرانیان ساکن لبنان بالای 5000 نفر هستند که از آنها حدود 2500 نفر واجد شرایط رای هستند. در بیروت در محل سفارت ایران و در بعلبک در شمال و نبطیه در جنوب صندوق رای برای انتخابات دوره یازدهم ریاست جمهوری وجود داشت.

به سفارت رفتم. هیچ تمهید امنیتی خاصی دیده نمی شد. همان گیت و ایکس ری همیشگی. موبایل و کلید را باید تحویل می دادید. همین.

شناسنامه را که تحویل دادم. حاج آقایی که ریاست حوزه رسول اعظم را بر عهده دارد نگاهی به شناسنامه می انداخت و خوش آمد می گفت. بعد چند نفر از معلمین مدرسه ی ایرانی که مسئول رای گیری بودند اطلاعات را سریع روی برگه می نوشتند و برگه رای می دادند.

رای خودم را نوشتم. یکی هم اضافه!!! نترسید! تقلب نکردم. خانمم رای اولی بود. اولین بار بود که رای میداد. خلاصه یه رای دهنده به ایرانی ها اضافه کردیم! دو تایی مون رای هایمان را جلوی دوربین و دوربین چی ها به صندوق انداختیم و شناسنامه هایمان را گرفتیم و رفتیم.

سید حسن نصرالله که عصر امروز سخنرانی غرا و زیبایی کرد در آخر برای سوزاندن دل عربها از انتخابات پرشور ایران گفت و برابری رای رهبر با مردم را ستود.

پ.ن: من هم رایم مثل رای رهبر مخفی است و کسی خبر ندارد.

پ.ن2: تصویر اثر انگشت به دلایل امنیتی و جانی محو شده. از همه خواهش دارم به جهت تهدیدات سلفی های زامبی و ذبح کسانی که تصویرشان را در اینترنت یافته اند، تصاویر خود و دیگران را با احتیاط بیشتری منتشر کنید.

۰ ۰ ۰ نظر ۳۵۳۹ بار مشاهده

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

LIBANIRAN

اطلاعات و اخبار مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و گردشگری پیرامون لبنان
برای اطلاعات بیشتر به صفحه درباره پایگاه مراجعه فرمایید.

پربیننده ترین مطالب
پیوندها