موبایل در لبنان

موبایل در لبنان

خدمات موبایل در لبنان زودتر از ایران شروع به فعالیت کرد. هرچند خدمات موبایلی در ایران در نظر مردم پیشرفته و راضی کننده نیست اما به واقع یکی از بهترین و ارزان ترین شبکه های خاورمیانه است. با این حال زرق و برق های الکی و طرح های عجیب و غریب شرکت های موبایلی در دیگر کشورها به نظر برخی از مردم جالب است. خدمات موبایل در لبنان توسط دو شرکت ام تی سی تاچ (MtcTouch) و آلفا ارائه می شود و شبکه ی غیر قانونی سومی هم وجود دارد که توسط سازمان اطلاعاتی دولت استفاده می شود! هزینه مکالمه و پیام کوتاه و اینترنت بالاست که می توانید از سایت رسمی شرکت آن را ببینید. (خط ثابت و خط پیش پرداخت هزینه های متفاوتی دارند)
با آمدن گوشی هایی مثل آیفون4 و اچ تی س و سامسونگ که میکرو سیم کارت لازم دارند این شرکت به ارائه ی میکرو سیم اقدام کرد. با آمدن آیفون5 هم نانو سیم بصورت اوریجینال ارائه می شود و لازم نیست با قیچی و سمباده به جان سیم کارت بیفتید و نابودش کنید.

شبکه ی الفا در برخی نقاط لبنان پوشش بهتری دارد اما به جهت آنکه فاش شد اطلاعات کامل کاربران توسط یک کارمند آن به اسراییل تقدیم می شده، نام این شرکت لکه دار شد.
اگر می خواهید سیم کارت تهیه کنید باید در نظر داشته باشید که خریدن سیم کارت در فرودگاه به صرفه نیست. نیم کیلومتر بعد از فرودگاه از مغازه های عادی می توانید سیم کارتی با قیمت معقول خریداری کنید.

سیم کارت معمولی که به مینی سیم معروف است
سیم کارت کوچک که به میکرو سیم معروف است
۱ ۰ ۰ نظر ۴۱۹۵ بار مشاهده

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

LIBANIRAN

اطلاعات و اخبار مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و گردشگری پیرامون لبنان
برای اطلاعات بیشتر به صفحه درباره پایگاه مراجعه فرمایید.

پربیننده ترین مطالب
پیوندها