یک انتخاب اقتصادی

یک انتخاب اقتصادی

همیشه برای خریدن یک ماشین گزینه های مختلفی مطرح است. بعضی از مردم دوست دارند ماشین گرانقیمت و جذابی بخرند تا به اصطلاح توی چشم باشد و پز بدهند. بعضی ماشین می خرند تا جنون سرعتشان را به دیگران اثبات کنند. بعضی فقط میخواهند با آن سر کار بروند و برگردند و توقع خاصی از ماشین ندارند. بعضی از خانواده ها ماشین خانوادگی بزرگ می خواهند تا یک سر عائله خود را در آن بچپانند.
شکل و رنگ ماشین برای بعضی ها خیلی مهم است و باید حتما از رنگ و شکل ماشین خیلی خوششان بیاید تا آن را بخرند. قیمت ماشین گزینه ایست که هیچ وقت نمی توان آن را از نظر دور داشت. و نکته دیگر گارانتی و خدمات پس از فروش ماشین است.
گزینه خیلی مهم (البته اگر جانتان را دوست دارید) امنیت ماشین است. لذا نتایج تست امنیت تصادفات یک ماشین و نمره آن را از منابع موثق جستجو کنید و بعد از دادن صدقه و توکل به خدا همیشه با احتیاط رانندگی کنید.
در هر حال ماشین های مختلفی از شرکت های مختلف وجود دارد که هر کدام انواع مدلها را تولید می کنند و شما برای خرید یک ماشین گیج می شوید. باید در این مرحله نیاز اصلی خودتان را مشخص کرده و طبق آن مدل های همسان شرکتهای مختلف را با هم مقایسه کنید. من شخصا یک ماشین جمع و جور چند منظوره اقتصادی را می پسندم که بشود برای کارهای روزانه در شهر شلوغ با آن رانندگی کرد و در کوچکترین جای ممکن پارکش کرد. ضمن اینکه برای سفر خارج شهر هم قدرت و کشش لازم را داشته باشد. این روز ها در پی بحران سوخت و بالا رفتن قیمت آن در تمام دنیا عاقلانه است که یک ماشین نه چندان کوچک با مصرف سوخت پایین تهیه کنید. در نهایت فراموش نکنید که وقتی ماشین گرفتید برای رفتن سر کوچه و خرید یک سطل ماست یا دو عدد نان ماشین بیچاره را زحمت ندهید! پاهای مبارک زحمت بکشند برای سلامتی تان بهتر است و قدمی هم برای سبز ماندن کره زمین برداشته اید.
موفق باشید


 

 حالا اگر جرات دارید برید ماشین اسباب بازی بخرید!

 

۰ ۰ ۰ نظر ۳۱۲۶ بار مشاهده

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

LIBANIRAN

اطلاعات و اخبار مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و گردشگری پیرامون لبنان
برای اطلاعات بیشتر به صفحه درباره پایگاه مراجعه فرمایید.

پربیننده ترین مطالب
پیوندها