واکنش قاطع سید حسن نصرالله به اهانت به قرآن

واکنش قاطع سید حسن نصرالله به اهانت به قرآن

سید حسن نصرالله امروز در سخنرانی پرشور خود در راهپیمایی عظیم شیعیان لبنان در دفاع از کلام الله مجید گفت:

در موضوع کتاب الله و مصحف شریف، حکومت سوئد و حکومت دانمارک و همه جهان باید بفهمند که ما ملتی هستیم که حمله و اهانت به نمادها و مقدساتش و کتاب مقدسش و پیامبرش و مسجد الاقصی قبله اول خود را تحمل نمی کند. ما امتی هستیم که این را تحمل نمی کنیم. وضعیت فرهنگی و اخلاقی و روحی و وجدانی ما از ابتدا، از صدها سال پیش چنین است. این اهانت و ظلم و دشمنی را قبول نمی کنیم.
اگر امتهایی در این زمان هنگامی که به نمادهای مقدسشان و مقدسات دینیشان اهانت می شود اهمیت نمی دهند و تحت تاثیر قرار نمی گیرند و نسبت به این حملات بی تفاوت هستند، یا فلسفه ای از نوع آزادی بیان دارند، امت دو میلیارد مسلمان اینگونه نیست. نه در هوشیاری آن نه در وجدان آن نه در تفکر آن و نه در اخلاق و تاریخ و حاضر آن چنین نیست. همه دنیا اول این را بفهمد.
اصراری که در روزهای اخیر وجود دارد، دانمارک دوباره قرآن کریم را آتش زد و جدا از آتش زدن، به مصحف شریف اهانت کرد یعنی از شما به دور کفش روی مصحف قرار دادند و تحت حمایت پلیس دانمارک بودند. و وقتی کسی آمد که مصحف را نجات بدهد مورد کتک و اذیت واهانت قرار گرفت.
این دشمنی علیه اسلام است، دشمنی علیه دو میلیارد مسلمان در این جهان است.
چند روز بعد جلسه وزرای خارجه کشورهای اسلامی است با عنوان سازمان همکاریهای اسلامی. مسلمانان جهان و از جمله ما منتظر نتایج این جلسه هستند. کشورهای اسلامی و وزرای خارجه آنها باید تصمیماتی در سطح این دشمنی و تجاوز و اصرار سوئد و دانمارک برای این دشمنی بگیرند. و پیام مصمم و قاطع و جدی برای این کشورها بفرستند که حمله مجدد با تحریم دیپلماتیک و اقتصادی روبرو خواهد شد. اگر چنین نکنند در سطح دفاع از دینشان و قرآن و پیامبرشان نیستند. اگر چنین نکنند من به شما میگویم در روز رد ظلم و مقابله با ستم، جوانان مسلمان جهان، جوانان شجاع و غیور مسلمان در جهان باید در اینصورت با مسئولیت خودشان اقدام کنند و این متجاوزان هتاک که دستشان به سوزاندن قرآن یا اهانت به آن دراز شده را مجازات کنند و منتظر کسی نشوند تا از قرآنشان و کتاب مقدسشان و دینشان دفاع کند.

فیلم در آپارات

۰ ۰ ۰ نظر ۳۳۸ بار مشاهده

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

LIBANIRAN

اطلاعات و اخبار مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و گردشگری پیرامون لبنان
برای اطلاعات بیشتر به صفحه درباره پایگاه مراجعه فرمایید.

پربیننده ترین مطالب
پیوندها