اشغالگران از دو چادر مقاومت در خاک لبنان شکایت دارند

اشغالگران از دو چادر مقاومت در خاک لبنان شکایت دارند

رژیم صهیونیستی درباره چگونگی رویارویی با چادرهای حزب الله در منطقه مرزی چند گزینه مطرح کرده است:
۱- روش دیپلماسی که با فشار آمریکا و اروپا و سازمان ملل به دولت لبنان، حزب الله چادرها را از خاک لبنان جمع کند و برود! و البته این روش به شکست انجامید.
۲- ارسال یک بولدوزر زرهی برای تخریب چادرها که با اقدام نظامی حزب الله روبرو خواهد شد و تلفات خواهد داشت و ممکن است جنگ بزرگی در بگیرد.
۳- بمباران اطراف چادرها تا حزب الله بترسد و برود!
۴- در عملیاتی کماندویی و مخفیانه، ناگهان وارد چادرها شوند و نیروهای حزب الله را بازداشت کنند و به داخل فلسطین اشغالی ببرند و بازجویی کنند تا آنها اعتراف کنند به مرز رژیم صهیونیستی تجاوز کرده بودند. بعد آنها را ول کنند تا به لبنان برگردند!
جهالت و سادگی بی‌سابقه در ارتش اسراییل موج می‌زند. نیروهای مقاومت در خاک خودشان چادر زده‌اند و از آن بیرون نخواهند رفت.
از طرف دیگر رژیم صهیونیستی بیش از یک هفته است با اشغال بخش شمالی روستای مرزی غجر این روستای لبنان را به اشغال خود در آورده است.
غجر در مثلث مرزی لبنان، فلسطین اشغالی و خاک اشغالی سوریه قرار دارد. بخش شمالی آن به اعتراف سازمان ملل متعلق به لبنان است. پس از تعیین خط آبی، در اشغال ماند. اما به تازگی با کشیدن دیوار بتنی و سیم خاردار، در اقدامی ددمنشانه در برابر چشمان جهانیان با زور سلاح، آنها را در عمل انجام شده قرار داده اند.
حزب الله در پیامی از دولت و ملت لبنان خواسته تا جلوی تثبیت این اشغالگری را بگیرند و برای آزادی بخش شمالی و بازگشت آن به وطن اقدام کنند. حزب الله منتظر می شود تا دولت لبنان با اقدامات دیپلماتیک و شکایت در سازمان ملل، جلو برود بعد با اقدامات نظامی وارد عمل شود.
کاربران لبنانی با هشتگ #الغجر_لبنانية غجر لبنانی است، اشغالگری این رژیم را محکوم کردند.

جالب اینجاست برخی افراد که با ادعای وطن پرستی (از نوع نوکری آمریکا) به عملیات‌های حزب الله اعتراض می‌کنند و آن را خطری برای امنیت لبنان می‌دانند در برابر این اشغالگری کاملا سکوت کرده‌اند.

ساعاتی پیش نخست وزیر رژیم اشغالگر با وزیر جنگ و مشارو نظامی جلسه گذاشت. همزمان اعلام شد نیروهای ارتش دشمن به حالت آماده باش درآمده‌اند. احتمال آن می‌رفت که این رژیم با هدف حفظ آبرو، و همچنین کاهش اعتراضات داخلی و ترساندن مردم از جنگ، اقدام جنون آمیزی انجام دهد. معاریو نوشت تصمیم برای برچیدن چادرهای حزب الله با زور گرفته شده است. خروج سراسیمه نتانیاهو از جلسه نشان می‌دهد که ظاهرا به توافقی نرسیده‌اند و خبرنگار المنار هم از لب مرز گزارش داد تحرک خاصی از دشمن دیده نمی‌شود.

۰ ۰ ۰ نظر ۳۱۶ بار مشاهده

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

LIBANIRAN

اطلاعات و اخبار مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و گردشگری پیرامون لبنان
برای اطلاعات بیشتر به صفحه درباره پایگاه مراجعه فرمایید.

پربیننده ترین مطالب
پیوندها