آتش‌نشانان طرابلس به سید حسن نصرالله: فقط تو به مظلومان کمک می‌کنی

آتش‌نشانان طرابلس به سید حسن نصرالله: فقط تو به مظلومان کمک می‌کنی

برای سومین هفته پیاپی  آتش‌نشانان طرابلس به اعتصاب نامحدود خود ادامه داده‌اند تا حقوق خود را که ۴ ماه است پرداخت نشده دریافت کنند و بیمه درمانی خود را مطالبه نمایند.

اعتصاب کنندگان و کارمندان شهرداری، نجیب میقاتی نخست وزیر کشور و بسام مولوی وزیر کشور را مورد حمله قرار دادند و متهمشان کردند که آنها را رها نموده اند تا به تنهایی با سرنوشتشان در خیابان روبرو شوند و به اوضاع معیشتی آنها و خانواده هایشان که در حال جمع مواد بازیافتی برای تهیه لقمه ای نان هستند توجه ندارند.

آنها از اینکه نمایندگان طرابلس برای مطالبه حقوقشان اقدامی نمی کنند ابراز تاسف کردند خصوصا که چشمانشان را بر قضیه حدود 50 نیرو بسته اند. افرادی که هنوز کمترین حق خود یعنی حقوق ماهیانه شان را مطالبه می کنند که از یک میلیون لیره فراتر نمی رود! (در تاریخ امروز معادل 22 دلار است)

آنها از دبیرکل حزب الله سید حسن نصرالله خواهش کردند کمکشان کند: «فقط تو به تنهایی کنار مظلومان می ایستی، از وعده های دروغین مسئولین نا امید شدیم».

از طرف دیگر رییس اتحادیه کل کارگران در شمال آقای شادی السید خواستار اقدام سریع برای پرداخت حقوق متوقف شده به خاطر اختلافات بین اتحادیه و شهرداریهای طرابلس شد که هزینه این دعوا را کارگران و کارمندان می دهند.
او بر ضرورت پرداخت حقوق پیش از افزایش اعتراضات در خیابان تاکید کرد و گفت وزیر می تواند پرونده را ببیند و به تراژدی کارمندان پایان دهد. شادی السید از وزیر خواست برای حل مشکل فورا دخالت کند وگرنه تنش در خیابان بیشتر خواهد شد.

۰ ۰ ۰ نظر ۳۴۴ بار مشاهده

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

LIBANIRAN

اطلاعات و اخبار مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و گردشگری پیرامون لبنان
برای اطلاعات بیشتر به صفحه درباره پایگاه مراجعه فرمایید.

پربیننده ترین مطالب
پیوندها