صف‌های طولانی برای دریافت غذای رایگان در آمریکا

صف‌های طولانی برای دریافت غذای رایگان در آمریکا

صفهای طولانی بانک غذا دوباره در سراسر آمریکا برقرار شده است. به خاطر تورم افراد مختلف تلاش دارند برای خانواده خود کمکهای غذایی تهیه کنند.
شبکه Abc news گزارش کرد به همراه افزایش قیمت سوخت و هزینه های خوار و بار در میان تورم بی سابقه در 40 سال اخیر بسیاری از افراد تلاش می کنند از جمعیتهای خیریه و بانک غذا، غذا تهیه کنند. باید اشاره کرد که جمعیت‌های خیریه و بانک غذا پس از وضعیت کرونا و بازگشت مردم به کار فکر می‌کردند اوضاع بهتر شده و با وجود برنامه صرفه جویی فدرال که موجب کاهش توزیع غذا شده و کاهش کمک‌های خیریه فروشندگان مواد غذایی و هدایای نقدی، تلاش دارند به نحوی به نیاز مردم پاسخ گویند.
افزایش قیمت مواد غذایی پس از آن رخ داد که حکومت امریکا اعلام کرد کرونا تمام شده و برنامه SNAP که کمک های فدرال برای تامین غذای 40 میلیون آمریکایی بود به وضع سابق برگشت.
مسئولان feeding america گفتند آمار فصل دوم سال جاری تا آگوست منتشر نمی شود و تاکید کردند در تمام کشور تقاضا برای غذای مجانی افزایش یافته.
جری براون سخنگوی مرکز اصلی توزیع غذای فینیکس گفت در هفته سوم ماه ژوئن این مرکز برای 4271 خانواده بسته های غذا توزیع کرده که نسبت به همان زمان در سال قبل 78% افزایش داشته.
وی افزود هر روز 900 خانواده در مقابل این مرکز توزیع غذا صف می‌کشند تا صندوق غذای دولتی دریافت کنند که در آن مواد غذایی مثل کنسرو لوبیا، کره بادام زمینی و برنج است. این محصولات با کمکهای نقدی خریداری شده به اضافه مواد غذایی که سوپرمارکتهای محلی مثل نان و هویج و گوشت هدیه کرده‌اند که ارزش بسته به 75 دلار میرسد.

۰ ۰ ۱ نظر ۴۹۱ بار مشاهده

دیدگاه‌ها (۱)

سلام
یک شایعاتی شنیده میشه که گویا لبنان دنبال دریافت سوخت رایگان از ایرانه این جریان شایعه است یا واقعیت داره؟ چون شما قبلا اینکه لبنان داره از ایران مفت میخوره و مفت خئوری حزب اله را انکگار میکردی الان داستان این هبه و هدیه و.. چیه؟ خود مردم ما کلی در سال 98 کشته شدند برا بنزین حالا این جریان سوخت رایگان به لبنان چیه؟ اینم لابد یا انکار میکنی یا توجیه
فکر کنم الان که تابلو شده دیکه باید توجیه کنی
این وضعیت این روش تا کی میخاد ادامه پیدا کنه؟

پاسخ:

۱۹ مهر ۰۱، ۱۴:۴۴
علیکم السلام. مفت خوری نیست. شما باید به لشکری که در جبهه داری پشتیبانی برسانی. دارند برای ما می جنگند. قدرت امروز ایران مرهون مجاهدتهای آنها است. درگیری آبان برای گران شدن بنزین بود که به دلیل سوءمدیریت دولت رخ داد.
قضیه سوخت مجانی این است که در لبنان به جهت فشار آمریکا و سیاستهایی که توسط عامل آنها یعنی رییس بانک مرکزی اعمال شده سوخت نیست و بشدت گران است و نیروگاه های برق دولتی خیلی کم سوخت دارند. گاهی یک ساعت در روز برق به مردم می رسد. وزیر انرژی دید آمریکا علیرغم وعده هایش کمکی به لبنان نکرده، پیشنهاد داد از ایران مقداری سوخت مجانی بگیرند تا پنج ساعت برق به مردم برسد. رسانه های ایرانی وابسته به حکومت هم با شنیدن غرغرهای امثال شما قضیه را انکار کردند. هرچه باشد، فعلا چیزی ارسال نشده است. راحت بخواب!

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

LIBANIRAN

اطلاعات و اخبار مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و گردشگری پیرامون لبنان
برای اطلاعات بیشتر به صفحه درباره پایگاه مراجعه فرمایید.

پربیننده ترین مطالب
پیوندها