ماجرای هدیه ازدواج زینب سلیمانی به رزمندگان حزب‌الله چیست؟

ماجرای هدیه ازدواج زینب سلیمانی به رزمندگان حزب‌الله چیست؟

اول باید بدانید منتشر کننده این شایعه کیست. ماریا معلوف یک فعال مجازی و از جیره خوران ممد بن اره در لبنان است. وی تا کنون با دروغ‌پردازی‌های مختلف تلاش داشته رضایت هرچه بیشتر صاحبکاران خود را جلب کند.
او به اتهام جعل اسناد و استفاده مجرمانه از مدارک جعلی در لبنان پرونده قضایی دارد. همچنین به جهت مصاحبه با شبکه صهیونیستی و حمایت از آنها و تشویق به نابودی حزب‌الله شکایتی در دادگاه نظامی لبنان علیه وی تنظیم شده است. چون در لبنان ارتباط با دشمن صهیونیستی جرم است.
در ماه‌های پیش دست به جعل چندین سند علیه حزب‌الله و غیر آن زده است. مثلا سند جعلی تشویق به ازدواج با مجاهدان یمنی، سند جعلی دستور وزیر رسانه برای جلوگیری از انتشار اخبار مخالف سوریه، سند جعلی برنامه ریزی حزب‌الله برای مواجهه با اخراج لبنانی ها از کشورهای خلیج فارس، سند جعلی درباره وزیر رسانه که اموال خود را به فروش رسانده تا فرار کند و...
برخلاف آنچه برای زیاد کردن پیازداغ ماجرا می‌گویند وی خبرنگار مشهوری نیست و امارات را وطن دوم خود می‌خواند و آمریکا را مرکز تصمیمات خود اعلام کرده است. همچنین گفته می‌شود اکنون در آمریکا به سر می‌برد. عددی هم نیست که حزب‌الله قصد صدمه یا بازداشت وی را داشته باشد و داستانسرایی در این مورد صرفا برای با اهمیت جلوه دادن این مهره پولکی است.
آنقدر در تویتر خزعبلات می‌نوشت که مدتها است حساب وی را میوت کرده بودیم تا پاسخ مردم به چرت و پرتهای بی پایه و اساس وی موجب شلوغی تایم لاین نشود. نوشته‌های وی بسیار بی ادبانه و هتاکانه و اهانت آمیز است و در دشمنی با شیعیان و مقاومت و ایران از اربابانش پیشی گرفته.
نکته دیگری که باید توجه کرد این است که حزب‌الله برخلاف آنچه تصور می‌شود ساختار اداری با این شکل ندارد و چنین اعلامیه‌هایی منتشر نمی‌کند. در گذشته که یک گروه کوچک بود و امکاناتی نداشت، گاهی سید حسن به برخی نیروهای مخلص که کار و زندگی خود را رها کرده و به فعالیت علیه اشغالگران می‌پرداختند هدیه ازدواج می‌داد. منبع آن هم شخصی بود. بعدها که این حزب، بزرگ و گسترده شد، منابع مالی بیشتری از خارج کشور بدست آنها می‌رسید، مثلا از کشورهای خلیج فارس، آمریکا و اروپا و غیره که توسط دوستداران و تجار مختلف تامین می‌شد ولی باز هم اعطای هدیه ازدواج به همه در کار نبود.
باید بدانید اگر مواردی برای خدمات و کمک‌های اجتماعی باشد نه بصورت اطلاعیه و بیانیه، که بصورت شفاهی به افراد اطلاع داده می‌شود و هرکسی از مسئول بالایی خود یا مسئول مالی واحد خود مطلع می‌شود.
اصرار بر ذکر عبارت ازدواج متعه و اسم زینب سلیمانی صرفا برای حمله رسانه‌ای و عقده گشایی است وگرنه اگر چنین برنامه‌ای واقعا وجود داشت، نه اسم ایشان ذکر می‌شد نه میزان بودجه و نه جدا کردن ازدواج دائم و موقت. اساسا ازدواج موقت مرسوم و مورد توجه نیست و در این یازده سال تنها یک نفر را دیدم که می‌گفت ازدواج موقت می‌کند. اتفاقا وقتی جوان بودم و به لبنان رفته بودم، جوانها از وضع ازدواج موقت در ایران می‌پرسیدند و فکر می‌کردند در ایران مرسوم و راحت است!
خلاصه یک عده هستند تا هر آدم ناشناس و غیر مرتبط حرفی علیه ایران زد باور و تایید کرده و حمله می‌کنند. عمدتا هم حرف دروغ از آب در می‌آید ولی این افراد نه عقب نشینی می‌کنند، نه عبرت می‌گیرند، بلکه آن دروغ را به یک اصل واضح و مبرهن برای حمله به ایران در طول تاریخ آینده به کار می‌برند. دروغ هم راه به جایی نمی‌برد و به علت همین دروغها و مواضع دروغین، آمریکا و دشمنان ایران، روی سراب برنامه‌ریزی می‌کنند و شکست می‌خورند.

۳ ۰ ۲ نظر ۱۸۵۱ بار مشاهده

دیدگاه‌ها (۲)

به نام خدا 

سلام ، واقعا مفید و جامع بود 

ممنون از اطلاع رسانی صریح شما

 


ضد انقلاب ایرانی و خارجی همه از یک جا خط میگیرند و سرحلقه های آنها هم از یک جا خط و بودجه میگیرند


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

LIBANIRAN

اطلاعات و اخبار مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و گردشگری پیرامون لبنان
برای اطلاعات بیشتر به صفحه درباره پایگاه مراجعه فرمایید.

پربیننده ترین مطالب
پیوندها