تمدید دامنه

تمدید دامنه

تقریبا 10 سال است لیبانیران در اینترنت فعالیت می کند و در تمام این سالها کوچکترین کمکی از مجموعه های دولتی و غیر دولتی ایرانی و غیر ایرانی دریافت نکرده است و تمام هزینه های آن توسط خود ادمینها پرداخت شده و کارهای مختلف مثل عکاسی، فیلمبرداری، گرافیک و حتی کدنویسی ساده را خودمان انجام داده ایم.
جدا از هزینه اینترنت، سالیانه حدود 150 دلار برای دامین‌ها و دیگر پرداختهای مرتبط هزینه می شد که در گذشته مبلغ زیادی به حساب نمی آمد اما اکنون از درآمد ماهیانه یک فرد لبنانی هم بیشتر است.
از طرف دیگر به خاطر مشکلات بانکی در لبنان، کارت بانکی دیگر قابلیت خرید خارجه ندارد و باید دلار آزاد تهیه کرد و به صاحب کارت داد تا در حساب بریزد و تازه پس از این کار، به خدمات مشتریان بانک زنگ بزند و بگوید که فلان مبلغ در حساب است، لطفا آزاد کنید! بعد از یکی دو ساعت زنگ می زنند که کارت شما به اندازه فلان مبلغ تا یک ماه قابلیت استفاده دارد!
از آنجا که در لبنان مثل دیگر کشورهای تابع سیستم بانکی آمریکا، برای ایرانی حساب باز نمی شود و مردم هم به بانکها اعتماد ندارند و بانکها هم تلاش دارند برای خدمات نصفه و نیمه خود، هزینه ها را بطور غیر قانونی با دلار آزاد بگیرند، پرداخت اینترنتی در لبنان به یک معضل تبدیل شده است.
امسال را که هرطور بود تمدید کردیم، ولی اگر وضعیت لبنان به حالت عادی برنگردد باید به دامنه ir. کوچ کنیم.

۱ ۰ ۷ نظر ۱۱۶۳ بار مشاهده

دیدگاه‌ها (۷)

یه دامنه ir پنج ساله دو سال پیش ثبت دادم ۱۸ هزارتومن :-)

البته روی تخفیف ۶۰ درصدی که زده بود


خوب از پارس پک یا نت افراز بخر


سلام

دامنه دات آی آر محدودیتی داره؟

پاسخ:

۶ ارديبهشت ۰۰، ۱۷:۰۴
بله در برخی اوقات بعضی جاها که تحریمها علیه ایران جدی است، باز نمی شود. ضمن اینکه ارزش آن در بازدید گوگل پایینتر از دامنه های دیگر است. برای همین است خیلی اوقات شما چیزی راجع به لبنان سرچ کنید، پایگاه ما بالاتر از خبرگزاری های داخلی نشان داده می شود. با اینکه بازدید ما به آنها نمی رسد. ضمن اینکه پنل کنترل دامنه را نمی دهند و نمی توان فیلدهای مختلف را مثل پنل دامنه دات کام مدیریت کرد.

در اینجا این سوال مطرح میشه که آیا واقعا  این همه هزینه و فقر و گرفتاری مردم ارزشش رو داره که با غرب و دنیا درگیر باشیم؟ ته این وضعیت چیه؟ آخرش به کجا میرسه؟  سود مردم چیه؟ ایا مسئولین هم همینطور هزینه پرداخت می کنند؟ 


سلام

 

فونت متون کمرنگ اگه میشه درستش کنید

پاسخ:

۲۷ ارديبهشت ۰۰، ۱۰:۴۲
سلام. فونت سیاه است روی پس زمینه روشن. گاهی به جهت مشکل اینترنت، تنظیمات درست بارگذاری نمی شوند و فونت کمرنگ دیده می شود. کانکشن اینترنت یا مرورگر خود را عوض کنید.

امیدوارم شرایط مساعد شود.


مصطفی برنامه نویس

۱۶ خرداد ۰۰ ، ۱۸:۵۶

سلام

مطالبی جالبی دارید همیشه مطالب شما را دنبال می کنم.

ولی هزینه تمدید دامنه کام در سال بیشتر از 45 دلار نیست ? چجوری 150 دلار؟

فکر می کنم شما یک جایی اشتباه می کنید یا شرکت ثبت دامنه شما خیلی دزد است.

پاسخ:

۱۷ خرداد ۰۰، ۱۴:۴۲
سلام. بله تمدید دامین دات کام برای یکسال فقط 18 دلار است، پرداخت اضافه بابت امنیت دامین و حذف نشدن و فاش نشدن اطلاعات ثبت کننده، حدودا 10 دلار. ضمن اینکه چند دامنه داریم. همچنین هزینه های کارمزد بانک و کارت هم محاسبه شده. هزینه های فضای هاست و مدیریت و پشتیبانی هم در میان است.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

LIBANIRAN

اطلاعات و اخبار مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و گردشگری پیرامون لبنان
برای اطلاعات بیشتر به صفحه درباره پایگاه مراجعه فرمایید.

پربیننده ترین مطالب
پیوندها